Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5984z ostatnich 7 dni
22897z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie operatu wodnoprawnego wraz z uzyskaniem pozwolenia wodnoprawnego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie operatu wodnoprawnego wraz z uzyskaniem pozwolenia wodnoprawnego

Data zamieszczenia: 2024-04-25
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Siewierz
ul. Żwirki i Wigury 16
42-470 Siewierz
powiat: będziński
tel. 32 64 99 400 fax 32 64 99 402, tel.: 32 64 99 459
siewierz@siewierz.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Siewierz
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 32 64 99 400 fa
Termin składania ofert: 2024-04-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPRASZAMY DO SKŁADANIA OFERT
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 130 000,00 złotych na zadanie pod nazwą:
,,Wykonanie operatu wódnoprawnego wraz z uzyskaniem pozwolenia wodnoprawnego, za szczególne korzystanie z wód opadowych i roztopowych pochodzących z nawierzchni drogi gminnej - przy ulicy Rzecznej w Siewierzu, na terenie Gminy Siewierz, poprzez wprowadzanie do ziemi za pośrednictwem rowu odwadniającego"
I. Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatu wodnoprawnego wraz z uzyskaniem pozwolenia wodnoprawnego dla lokalizacji w Siewierzu, przy Ul. Rzecznej.
2. Zakres prac do wykonania obejmuje w szczególności:
Wykonanie operatu wodnoprawnego wraz z uzyskaniem nowego pozwolenia wodnoprawnego, za szczególne korzystanie z wód opadowych i roztopowych pochodzących z nawierzchni drogi gminnej - przy ulicy Rzecznej w Siewierzu, na terenie Gminy Siewierz, poprzez wprowadzanie do ziemi za pośrednictwem rowu odwadniającego, w ilości Qjrd = 783,81 m3/d, Qmax = 11125,74 m3/h, Qmaxr = 286090,33 m3/rok,
Zamawiający posiada Decyzję Starosty Będzińskiego WŚiL.6341.2.0019.2014 z dn. 24.09.2014 r. która utraci ważność w dniu 24.09.2024 r, - w związku z tym uzasadnione jest pozyskanie nowego pozwolenia wodnoprawnego. Wody opadowe i roztopowe w w/w lokalizacji odprowadzane są wylotem O 600, ze zlewni o powierzchni całkowitej F=0,454 ha, zlokalizowanym na działkach o numerach geodezyjnych: 6512 i 6514, obręb Siewierz.
3. Wykonawca w/w operatu wodnoprawnego będzie zobowiązany do pozyskania nowego pozwolenia wodnoprawnego dla Gminy Siewierz oraz dostarczenie Zamawiającemu ostatecznej (prawomocnej) Decyzji - pozwolenia wodnoprawnego.
4. Do wykonania zadania Wykonawca otrzyma stosowne pełnomocnictwo - do reprezentowania Gminy Siewierz.
5. Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji, we własnym zakresie, wszelkich opłat, niezbędnych dla wykonania powyższego zadania (opłaty za pełnomocnictwo, opłata za uzyskanie pozwolenia od Wód Polskich, opłaty za pozyskanie map i ew. usługi geodezyjne, jeśli będą konieczne) itp opłat.
6. Wykonawca jest zobowiązany do stałej współpracy z Zamawiającym w celu prawidłowego i bezkonfliktowego zrealizowania przedsięwzięcia.
7. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia osobami posiadającymi niezbędne doświadczenie, konieczne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.

CPV: 71322000-1

Dokument nr: GKL.7031.000070.2024

Składanie ofert:
IV. Miejsce i termin składania ofert:
1. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w zamkniętej kopercie z dopiskiem ,,Oferta GKL -operat wodnoprawny 2024" w Punkcie Obsługi Interesanta, na parterze budynku Urzędu Miasta
1 Gminy Siewierz lub elektronicznej na adres e-mail: siewierz@siewierz.pl. z kopią dla: r.matyja@siewierz.pl w terminie do dnia: 30.04.2024 r. do godz. 12:00.
Decyduje data i godz. wpływu do Urzędu Miasta i Gminy Siewierz.

Miejsce i termin realizacji:
II. Termin realizacji zamówienia:
1. Termin realizacji zamówienia do: 1 października 2024 roku.

Wymagania:
2. Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia realizacji zamówienia, na wniosek Wykonawcy w przypadku udokumentowania wydłużenia czasu oczekiwania na wydanie stosownej Decyzji przez Wody Polskie (bez winy Wykonawcy operatu wodnoprawnego).
III. Warunki udziału w postępowaniu oraz podstawy wykluczenia:
0 udzieleniu zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz mają przygotowanie merytoryczne w zakresie gospodarki wodno-ściekowej oraz Prawa Wodnego. Należy wykazać się doświadczeniem w wykonaniu, w ciągu ostatnich 2 lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej dwóch opracowań operatów wodnoprawnych (nie liczymy pozwoleń wodnoprawnych dla przydomowych oczyszczalni).
2. Zamawiający odrzuca ofertę, która została złożona przez Wykonawcę po terminie.
V. Informacja o dokumentach składających się na ofertę:
Wykonawca ma obowiązek przedłożenia w ofercie następujących dokumentów:
1. Formularz oferty wg zał. nr 1,
2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wg zał. nr 2.
3. Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia, wg zał. nr 3,
4. Referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego operat wodnoprawny został wykonany w przeciągu ostatnich 2 lat, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
5. Jeżeli Wykonawca, który złożył najwyżej ocenioną ofertę nie załączył do oferty wymaganych oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt 2) - 5), oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień.
VI. Opis sposobu przygotowywania ofert, forma składania dokumentów
1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
2. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
3. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, w postaci elektronicznej i złożona w formie zwykłego skanu. Dopuszcza się również złożenie oferty w formacie danych: .pdf, .doc, .docx, .lub .odt opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4. Ofertę należy podpisać przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy. Jeżeli dokumenty będą podpisane przez pełnomocnika firmy lub inną osobę upoważnioną, to do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo lub upoważnienie. Pełnomocnictwo przekazuje się w formie skanu lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
VII. Opis sposobu obliczenia ceny
1. Ceną ofertową jest cena brutto i winna być podana w PLN cyfrowo i słownie.
2. Cenę oferty należy obliczyć w oparciu o niniejsze zapytanie ofertowe.
3. Wykonawca może podać tylko jedną cenę. Oferty z cenami wariantowymi będą odrzucone.
4. Zamawiający będzie poprawiał w ofercie oczywiste omyłki pisarskie, omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek oraz omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, nie powodujące istotnych zmian w treści oferty niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
IX. Termin ważności oferty wynosi: 60 dni od daty określonej, jako termin składania ofert.
X. Kryterium wyboru ofert:
Jako kryterium wyboru oferty przyjmuje się wybór najkorzystniejszej oferty - najniższa cena brutto.
XI. Istotne dla wnioskodawcy postanowienia umowy;
1. Płatność wynagrodzenie za wykonanie w/w zadań będzie płatne jednorazowo, przelewem na podstawie wystawionej prze Wykonawcę Faktury VAT. Podstawą do wystawienia faktury będzie podpisanie (bez uwag) przez pracownika Urzędu Miasta i Gminy Siewierz protokółu odbioru przedmiotu zamówienia. Termin płatności faktury wynosi 30 dni od daty wpływu przedmiotowej faktury do Zamawiającego. Warunkiem terminowej zapłaty będzie wskazanie na fakturze VAT rachunku rozliczeniowego Wykonawcy, ujawnionego w wykazie podatników VAT prowadzonym przez Ministerstwo Finansów - Krajowa Administracja Skarbowa.
Zamawiający dopuszcza możliwość płatności w dwóch transzach (na wniosek Wykonawcy) -pierwsza (50%) po złożeniu operatu wodnoprawnego w Wodach Polskich, druga transza (50%) po dostarczeniu prawomocnej decyzji - pozwolenia wodnoprawnego Zamawiającemu.
2. Do momentu podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego ryzyka utraty przedmiotu zamówienia spoczywa na Wykonawcy.
3. Strony ustalają, że obowiązującą formą odszkodowania z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy będzie kara umowna.
4. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za:
a) odstąpienie od umowy przez Wykonawcę bądź Zamawiającego z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność w wysokości 20% wynagrodzenia umownego brutto,
b) za opóźnienie w oddaniu kompletnego przedmiotu zamówienia, w wysokości 100,00 zł brutto za każdy dzień zwłoki.
5. Zamawiający może odstąpić od umowy i żądać odszkodowania w przypadku opóźnienia Wykonawcy w dostarczeniu przedmiotu zamówienia wynoszącego co najmniej 60 dni.
6. W przypadku naliczania kar umownych Wykonawca wyrazi zgodę na ich potrącenie z wierzytelności przysługującej z tytułu umowy.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

Kontakt:
VIII. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z oferentami i udzielania wyjaśnień ze strony Zamawiającego jest:
o Renata Matyja - Podinspektor ds. Gospodarki Komunalnej w Referacie Gospodarki Komunalnej i Lokalowej, tel.: 32 64 99 459, adres e-mail: r.matyja@siewierz.pl

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.