Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1140z dziś
7151z ostatnich 7 dni
21652z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Serwis i konserwacja obiektów sądowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Serwis i konserwacja obiektów sądowych

Data zamieszczenia: 2024-04-25
Dane kontaktowe Zamawiającego: POLSKA GRUPA SW PRZEDSIĘBIORSTWO PAŃSTWOWE
Kocjana 3
01-473 Warszawa
powiat: Warszawa
tel. (22) 328-60-90
i.iustyniarska@pgsw.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. (22) 328-60-90
Termin składania ofert: 2024-05-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
w ramach Zapytania ofertowego zapraszamy Państwa do złożenia oferty. Postępowanie prowadzone jest na podstawie przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz. U z 2023 r. poza. 1610 ze zm.).
1. Przedmiot zamówienia: ,,Serwis i konserwacja obiektów sądowych przy Ul. Marszałkowskiej 82 w Warszawie w podziale na 3 części" - (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zwiera Załącznik Nr 2 do Zawiania ofertowego).
Zamawiający informuje o możliwości przeprowadzenia wizji lokalnej. W przypadku potrzeby przeprowadzenia wizji lokalnej obiektów sądowych Zamawiający wyznacza możliwy termin wizji lokalnej na 29-30.04.2024 r. oraz 6-7.05.2024 r. w godz. 10.00 - 11:00. Prosimy o wcześniejszy kontakt z Zamawiającym (tel. 609-021-031) w celu dopełnienia potrzebnych formalności związanych z wejściem na teren Sądu przy Ul. Marszałkowskiej 82 w Warszawie.
1) Warunki które powinien spełnić Wykonawca ubiegający się o część I zamówienia:
a) Wykonawca powinien wykazać , że w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert,
(a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie), wykonał co najmniej
1 usługę polegającą na konserwacji i eksploatacji instalacji i urządzeń elektrycznych w obiektach o powierzchni co najmniej 19.000 m2 każdy oraz zawierających m.in.:
? źródła światła w minimalnej ilości 1.000 szt.,
? instalację elektryczną wbudowaną w min. 200 pokojach.
b) Elektryk na terenie budynku powinien posiadać uprawnienia do 20kV oraz drugi elektryk z takimi samymi uprawnieniami do podania w Stoenie.
2) Warunki które powinien spełnić Wykonawca ubiegający się o część II zamówienia:
a) Wykonawca wykaże, że posiada aktualne zezwolenia Państwowego Inspektoratu Bezpieczeństwa Jądrowego i Ochrony Radiologicznej lub Państwowej Agencji Atomistyki na wykonywanie działalności polegającej ną obrocie, instalowaniu, konserwacji, demontażu i utylizacji oraz obsłudze izotopowych czujek dymu, wydane na podstawie ustawy z dnia 29.11.2000r.- Prawo atomowe (tekst jednolity Dz.U. z 2023r., poz. 1173).
b) Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy )- w tym okresie co najmniej dwie usługi trwające min. 12 miesięcy w sposób nieprzerwany, polegające na konserwacji budynków użyteczności publicznej o wartości minimum 130 000,00 PLN brutto każda usługa, obejmujące w swoim zakresie konserwację systemów i instalacji takich jak:
? System Alarmu Pożarowego (SAP) producenta POLON-ALFA
? Bosch MAP5000-2- System Sygnalizacji Włamania i Napadu
? Bosch APE- kontrola Dostępu
c) Wykonawca zobowiązany jest do posiadania autoryzacji producenta instalacji i urządzeń lub złożenia oświadczenia wraz z wykazem podmiotów/ osób, z którymi Wykonawca będzie współpracował podczas realizacji usługi, posiadających autoryzację producenta instalacji i urządzeń:
? Bosch MAP5000-2- System Sygnalizacji Włamania i Napadu
? Bosch APE- Kontrola Dostępu
? Polon Alfa - System Sygnalizacji Pożaru
3) Warunki które powinien spełnić Wykonawca ubiegający się o część III zamówienia:
a) Wykonawca powinien zatrudniać Minimum 1 osobę posiadającą certyfikat uprawniający do wykonania instalacji, konserwacji lub serwisowania urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych lub pomp ciepła, zgodnie z art. 20 ust.l ustawy z dnia 15.05.2015 r.
0 substancjach zubożających warstwę ozonową oraz niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (tj. Dz.U. 2020 poz.2065)
b) Minimum 1 osobę posiadająca kwalifikacje do obsługi wszystkich poniższych systemów
1 urządzeń:
? GREE-klimatyzacja
? CHIGO-klimatyzacja
? DAIKIN- klimatyzacja
c) W okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy)- w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje co najmniej jedną usługę nieprzerwanie przez okres 12 miesięcy, które polegają na konserwacjach urządzeń
wentylacji i klimatyzacji o wartości minimum 130 000,000 PLN brutto każda usługa.
d) Przedsiębiorstwo posiada certyfikat oraz jest wpisane na listę firm uprawnionych UDT uprawniający do wykonywania instalacji, konserwacji lub serwisowania urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych lub pomp ciepła.
e) Wykonawca zobowiązany jest do posiadania autoryzacji producenta instalacji i urządzeń lub złożenia oświadczenia wraz z wykazem podmiotów/osób, z którymi Wykonawca będzie współpracował podczas realizacji usługi, posiadających autoryzację producenta instalacji i urządzeń:
? GREE-klimatyzacja
? CHIGO-klimatyzacja
? DAIKIN- klimatyzacja
f) Firma Wykonawcy oraz Konserwator zatrudniony przez Firmę Wykonawcy muszą posiadać uprawnienia na F-GAZY.

Dokument nr: 3/04/2024

Składanie ofert:
7. Oferta oraz dokumenty złożone przez Wykonawcę muszą być podpisane przez Wykonawcę albo osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy. Ofertę wraz z załącznikami (w postaci skanu bądź w formie elektronicznej) należy przesłać na adres e-mail: i.iustyniarska@pgsw.pl (z dopiskiem Oferta na Część Nr ... . ,,Serwis i konserwacja obiektów sądowych przy Ul. Marszałkowskiej 82 w Warszawie w podziale na 3 części", Nr sprawy 3/04/2024") lub złożyć w formie pisemnej na adres Zamawiającego (sekretariat), z zastrzeżeniem, że oferta musi wpłynąć do Zamawiającego do dnia i godz. składania ofert, bez względu na formę jej złożenia. W przypadku złożenia Oferty w formie pisemnej należy umieścić ją w zaklejonej kopercie opatrzonej danymi Wykonawcy oraz nazwą przedmiotu zamówienia.

9. TERMIN SKŁADANIA ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu 9.05.2024 r. o godz. 10:00.

Miejsce i termin realizacji:
2. Termin realizacji zamówienia: 12 miesięcy od dnia obowiązywania umowy.

Wymagania:
5. Wymagania oraz warunki, jakie powinien spełniać Wykonawca oraz dokumenty jakie powinien złożyć do oferty:
4) Wymóg zatrudnienia na umowę o prace:
a) Zamawiający wymaga dysponowania lub zatrudnienia osób fizycznych (minimum 1 pracownika) na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę - wyznaczonego do wykonania niezbędnych czynności w trakcie realizacji zamówienia, tj. jednego pracownika z uprawnieniami określonymi w Załączniku Nr 4 do Zawiania ofertowego stosownie do Części, na którą składana jest oferta polegające na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2023 r. póz. 1465).
b) Wykonawca przy realizacji zamówienia zapewni zatrudnienie ww. osoby na cały okres realizacji zamówienia.
c) w trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do kontroli Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności opisane w zakresie Prac Serwisowo-Konserwacyjnych. Zamawiający uprawniony jest do żądania oświadczeń w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny.
d) z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w Zakresie Prac Serwisowo-Konserwacyjnych czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w § 17 ust 4 istotnych postanowień umowy. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności.
5) Wymóg wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
a) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, przed zawarciem umowy (najpóźniej w dniu jej zawarcia) w wysokości 5% ceny całkowitej brutto podanej w ofercie,
b) zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach:
? w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr rachunku:
47 1130 1017 0020 1458 9320 0001 z dopiskiem ,,zabezpieczenie - numer sprawy: 3/04/2024",
? poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym,
? gwarancjach bankowych,
? gwarancji ubezpieczeniowych,
c) zabezpieczenie należytego wykonania umowy służy zabezpieczeniu zapłaty wszelkich roszczeń służących Zamawiającemu w stosunku do Wykonawcy w związku z niniejszą umową, w tym w szczególności: kar umownych, kosztów poniesionych na ustanowienie ubezpieczenia, kwot zapłaconych bezpośrednio podwykonawcom Wykonawcy, roszczenia o obniżenie Wynagrodzenia oraz kosztów związanych z Wykonaniem Zastępczym. W przypadku powstania roszczenia Zamawiający może je zaspokoić z zabezpieczenia należytego wykonania umowy bez wzywania Wykonawcy do dobrowolnego zaspokojenia roszczenia,
d) beneficjentem Zabezpieczenia należytego wykonania umowy jest Polska Grupa SW Przedsiębiorstwo Państwowe,
e) koszty zabezpieczenia należytego wykonania umowy ponosi Wykonawca,
f) Zamawiający wymaga, aby zabezpieczenie należytego wykonania umowy wniesione w formie gwarancji bankowej bądź ubezpieczeniowej było bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne na pierwsze żądanie zapłaty wskazujące, iż Wykonawca nie wykonał lub nienależycie wykonał swoje zobowiązania wynikające z umowy bądź nie zaspokoił roszczeń z tytułu rękojmi za wady. Ponadto winno zawierać stwierdzenia, że Gwarant:
? zobowiązuje się nieodwołanie, niezależnie od ważności i skutków prawnych umowy, bezwarunkowo, do zapłaty kwoty na rzecz Zamawiającego w terminie 30 dni od dnia otrzymania pierwszego pisemnego wezwania do zapłaty wskazującego, iż Wykonawca nie wykonał lub nienależycie wykonał swoje zobowiązania wynikające z umowy, bądź nie zaspokoił roszczeń z tytułu rękojmi za wady,
? zgadza się, że żadna zmiana ani uzupełnienie lub jakakolwiek modyfikacja umowy, jakie mogą zostać sporządzone między Zamawiającym a Wykonawcą, nie zwalnia go (Gwaranta) w żadne sposób z odpowiedzialności wynikającej z niniejszej gwarancji. Niniejszym Gwarant rezygnuje z konieczności zawiadomienia go o takiej zmianie, uzupełnieniu lub modyfikacji.
g) Zamawiający wymaga, aby projekt zabezpieczenia należytego wykonania umowy wniesionego w formie gwarancji bankowej bądź ubezpieczeniowej został przedłożony do akcentacji przed zawarciem umowy,
h) Zamawiający wymaga, by w przypadku przedłużenia się terminu realizacji przedmiotu umowy,
Wykonawca przedmiotu zamówienia, bez wezwania ze strony Zamawiającego, przedłożył zaktualizowaną gwarancję, która uwzględnia zmianę terminu realizacji robót, gwarancji i rękojmi, ;
i) zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu, Zamawiający przechowuje na nieoprocentowanym rachunku bankowym.
j) zabezpieczenie należytego wykonania umowy zostanie zwrócone lub zwolnione w terminie do 30 dni od daty końca Umowy i uznania przez Zamawiającego należytego wykonania umowy.
6) Wymóg posiadania polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej:
Wykonawca potwierdza, że posiada aktualną polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności stosownie do części zamówienia, o wartości nie niższej niż:
Część 1 - 50.000,00 PLN Część 2 - 80.000,00 PLN Część 3 - 90.000,00 PLN
W przypadku wygaśnięcia ważności polisy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w trakcie realizacji umowy, Wykonawca będzie zobowiązany do niezwłocznego przedłożenia Zamawiającemu aktualnego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem umowy w wysokości nie niższej od wskazanej w zdaniu pierwszym. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przedstawienia kopii w/w dokumentu od Wykonawcy, który złożył ofertę najkorzystniejszą na każdym etapie realizacji umowy.
7) Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zamówienia przez osoby posiadające stosowne uprawnienia do wykonywania powierzonych prac. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego niezwłocznie okaże wymagane uprawnienia pracowników skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca ponosi wszelką odpowiedzialność za dopuszczenie do świadczenia usług stanowiących przedmiot zamówienia pracowników, którzy nie posiadają wymaganych uprawnień.
8) Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia_stałego dyżuru jednego pracownika w godzinach pracy Sądu w zakresie czynności opisanych w Załączniku nr 2 do Zapytania Ofertowe20. Oddelegowany pracownik realizujący daną część zamówienia nie może być skierowany do realizacji innej części.
9) Wykonawca potwierdza, że w okresie ostatnich 12 miesięcy nie doszło do rozwiązania umowy (lub zasądzenia odszkodowania) z powodu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy przez wykonawcę.
10) Do oferty należy dołączyć:
a) wypełnioną i podpisaną przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy Ofertę, której wzór stanowi Załącznik Nr 1 do Zapytania ofertowego,
b) wykaz osób wraz z oświadczeniem w sprawie posiadania wymaganych uprawnień oraz doświadczenia stanowiących Załącznik Nr 4 do Zapytania ofertowego^
c) oświadczenie potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu stanowiących Załącznik Nr 5 do Zapytania ofertowego,
d) aktualny dokument rejestrowy Wykonawcy,
e) pełnomocnictwo do podpisania oferty w przypadku, gdy uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentu rejestrowego Wykonawcy.
6. Istotne postanowienia umowy dla części I, II i III stanowią (Załącznik Nr 6a, 6b i 6c do Zapytania ofertowego).
8. Oferta musi być sporządzona w języku polskim. Oferta może być też złożona w postaci elektronicznej w formacie danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf, xps, .odt i opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Oferty złożone po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
10. Jeżeli Wykonawca nie złoży wraz z ofertą wymaganych dokumentów/oświadczeń
lub dokumenty/oświadczenia są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia
lub uzupełnienia lub wyjaśnienia w wyznaczonym terminie tylko Wykonawcę, który złożył ofertę najkorzystniej szą.
11. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia procedury zakupowej na każdym jej etapie w przypadku, gdy żadna ze złożonych ofert nie spełnia wymogów określonych przez Zamawiającego albo dokonanie zakupu nie leży w interesie Zamawiającego, a o unieważnieniu procesu zakupowego Zamawiający poinformuje na swojej stronie internetowej.
12. Informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu procedury zakupowej Zamawiający zamieści na swojej stronie internetowej.
Przetwarzanie danych osobowych:
Zamawiający informuje, że będzie przetwarzał dane osobowe uzyskane w trakcie postępowania, a w szczególności: dane osobowe ujawnione w ofertach, dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty. Przetwarzanie danych osobowych przez Zamawiającego jest niezbędne dla celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Zamawiającego i wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze. W związku z tym, wykonawca, przystępując do postępowania, jest obowiązany do wykonania działań wynikających z rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych

Uwagi:
4. Kryteria oceny ofert: Cena (C) - waga 80%, Doświadczenie zawodowe osoby przeznaczonej
do realizacji zamówienia (D) - waga 20% - (szczegółowy opis kryteriów oceny ofert zawiera Załącznik Nr 3 do zapytania ofertowego).

Kontakt:
3. Osoba uprawniona do kontaktowania się z Wykonawcami - Julia Justyniarska, tel. (22) 328-60-90, e-mail: j.justyniarska@pgsw.pl.

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.