dolnośląskie (Wrocław)
kujawsko-pomorskie (Toruń)
śląskie (Gliwice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont dróg masą bitumiczną |
Data zamieszczenia: | 2024-04-26 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
STAROSTWO POWIATOWE w Nowym Tomyślu ul. Poznańska 33 64-300 Nowy Tomyśl powiat: nowotomyski tel. 61 44 26 680, tel. 61 44 26 715 |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Nowy Tomyśl |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 61 44 26 680, t |
Termin składania ofert: | 2024-05-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPYTANIE OFERTOWE Zamawiający prowadząc postępowanie formie rozeznania cenowego zaprasza do składania ofert II. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont dróg masą bitumiczną za pomocą samojezdnej, mobilnej rozkładarki do masy bitumicznej z własnym termosem utrzymującym stałą temperaturę w zestawie z walcem samojezdnym o masie całkowitej od 2,5 do 5,0 Mg. Przewidywana ilość dostawy i wbudowania masy bitumicznej: 150 Mg. Zakres robót obejmuje: - oznakowanie miejsca robót, - załadunek masy bitumicznej do mobilnej rozkładarki masy bitumicznej z własnym termosem utrzymującym stałą temperaturę, - dostarczenie masy bitumicznej w ilości min. 15 Mg we wcześniej ustalone z Zamawiającym miejsce, - ułożenie masy bitumicznej pod nadzorem pracowników Starostwa Powiatowego w Nowym Tomyślu, - wałowanie walcem samojezdnym o masie całkowitej od 2,5 do 5,0 Mg wyremontowanego miejsca. Drogi na których będą odbywać się roboty i przewidywana ilość masy do wbudowania: - DP nr 1731P odcinek Lwówek - Komorowo - 14 Mg, - DP nr 2497P odcinek Dakowy Mokre - Woźniki - 20 Mg, - DP nr 2709P odcinek Rudniki - Opalenica - 116 Mg. Odcinki robót do wykonania oznaczone są na załączonej mapie. W wycenie należy uwzględnić koszty: - opracowania i zatwierdzenia projektu organizacji ruchu, - robót przygotowawczych, oznakowania robót, transportu sprzętu, - zakupu i dostawy masy bitumicznej, - uzupełnienia wskazanych miejsc masą bitumiczną, - zagęszczenia/wałowania wbudowanego materiału, - robót porządkowych, - wynagrodzenia pracowników - operatorów maszyn, - ubezpieczenia robót. Dokument nr: ZP.272.24.2024 Składanie ofert: Ofertę należy złożyć do dnia 7 maja 2024r. godz. 1000 w kopercie oznaczonej ,,Zapytanie ofertowe - Remont dróg masą bitumiczną za pomocą samojezdnej, mobilnej rozkładarki". Ofertę złożyć można osobiście u zamawiającego budynek ,,C" parter, pokój 17 - Kancelaria, lub przesłać pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Nowym Tomyślu Ul. Poznańska 33, 64-300 Nowy Tomyśl. Miejsce i termin realizacji: III. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 1) rozpoczęcie: do 2 dni roboczych od dnia przekazania terenu budowy, przekazanie terenu budowy nastąpi w terminie do 5 dni roboczych licząc od dnia podpisania umowy 2) zakończenie: do 14 czerwca 2024r. Wymagania: IV. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym (zestawem sprzętowym) niezbędnym do realizacji zamówienia w skład którego wchodzą: o samojezdna, mobilna rozkładarka o poj. min. 15 Mg masy bitumicznej z możliwością mechanicznej regulacji oraz własnym termosem utrzymującym stałą temperaturę o samojezdnego walca o masie całkowitej od 2,5 do 5,0 Mg Na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu, Wykonawca składa oświadczenie w druku OFERTA. V. Podstawy wykluczenia z postępowania. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022r. poz. 835 ze zm.) Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się: 1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; 2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; 3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy. Na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu z postępowania na postawie ustawy , z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, Wykonawca składa oświadczenie w druku OFERTA. VI. Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu. 1. Wypełniony i podpisany druk OFERTA (zał. nr 1). 2. Dokument, z którego wynika upoważnienie wykonawcy do podpisania oferty (tj. odpis z właściwego rejestru lub wpis do CEIDG) lub pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. Oferta nie musi zawierać dokumentów o których mowa w pkt 2 jeżeli są one dostępne w formie elektronicznej i zamawiający może je uzyskać pod określonymi adresami internetowymi za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z ww. dokumentów. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z ww. dokumentów, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej ,,za zgodność z oryginałem". VII. Sposób przygotowania oferty . 1. Oferta ma być sporządzona w języku polski i pod rygorem nieważności w formie pisemnej. 2. Ofertę podpisuje osoba uprawniona do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy 3. Dokumenty składające się na ofertę winny być złożone w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę z dopiskiem ,, za zgodność z oryginałem". 4. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, oznaczonej wg poniższego wzoru. Nazwa i adres wykonawcy Starostwo Powiatowe ul. Poznańska 33 64-300 Nowy Tomyśl OFERTA Zapytanie ofertowe - Remont dróg masą bitumiczną za pomocą samojezdnej, mobilnej rozkładarki NIE OTWIERAĆ PRZED 07.05.2024r. godz.1000 Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie składana ofert, zostanie zwrócona bez otwierania. VIII. Sposób obliczenia ceny oferty . 1. 2. 3. 4. 5. Wykonawca w złożonej ofercie winien zaproponować kompletną i jednoznaczną cenę uwzględniającą wszystkie koszty niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia oraz udzielenie ewentualnych upustów. Zgodnie z treścią formularza OFERTA stanowiącego załącznik do niniejszego zapytania ofertowego, Wykonawca jest zobowiązany wskazać cenę jednostkową brutto za wbudowanie 1 Mg masy bitumicznej i pomnożyć ją przez podaną szacunkową ilość masy do wbudowanie. Wynik wpisać w kolumnę cena ofertowa brutto. Podana cena jednostkowa musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do wykonania zamówienia i nie będzie mogła ulec zwiększeniu w okresie realizacji zamówienia. Wskazana przez Zamawiającego ilość masy do wbudowania jest jedynie wielkością szacunkową służącą wyłącznie do porównania i oceny złożonych ofert, stanowi element służący jedynie wyborowi najkorzystniejszej oferty i nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do realizacji w podanej ilości. Cena powinna być wyrażona cyfrowo w polskich złotych (zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku) z uwzględnieniem należnego podatku VAT oraz określona słownie w oznaczonym miejscu formularza ofertowego. W złotych polskich będą prowadzone również rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. Ustalenie prawidłowej stawki podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy. X. Opis kryteriów oceny oferty. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium: cena ofertowa brutto - 100% Oferta najtańsza spośród ofert otrzyma 100 punktów. Pozostałe proporcjonalnie mniej, według formuły: Cena oferty z najniższą ceną ..................................................................................... 100 pkt x 100% = ilość punktów Cena badanej oferty 100 - wskaźnik stały, 100% - procentowe znaczenie kryterium: cena Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Zamawiający dopuszcza możliwość negocjacji treści oferty (ceny) z wykonawcą, którego oferta uzyskała najwyższą liczbę punktów i uznana została za najkorzystniejszą. Cena zaproponowana podczas negocjacji nie może być wyższa niż ta wskazana w ofercie. XII. Informacja o sposobie powiadomienia o wynikach prowadzonego postępowania. Zawiadomienie o wynikach postępowania zostanie zamieszczone na stronie internetowej www.bip.powiatnowotomyski.pl (zakładka zamówienia publiczne poniżej 130.000,00 zł). XIII. Podpisanie umowy. Złożenie zapytania ofertowego, jak również otrzymanie w jego wyniku oferty nie jest równoznaczne z udzieleniem zamówienia przez Powiat Nowotomyski (nie rodzi skutków prawnych zawarcia umowy). Oferty wykonawców uzyskane w odpowiedzi na Zapytanie ofertowe mogą stanowić podstawę do udzielenia zamówienia albo być podstawą do dalszych negocjacji. XIV. Informacje dodatkowe: Zamawiający zastrzega sobie prawo do modyfikacji zaproszenia do składania ofert, unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, jak również do zakończenia niniejszego postępowania bez wybrania oferty i bez podania przyczyny. Wykonawcom nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia, ani uprawnienia wobec Zamawiającego. Uwagi: XV. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej RODO, informuję, iż: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Nowotomyski ul. Poznańska 33, 64-300 Nowy Tomyśl e-mail: starostwo@powiatnowotomyski.pl. 2) Inspektorem ochrony danych osobowych w /nazwa zamawiającego/ jest Pani Marlena Galas e-mail: iod@powiatnowotomyski.pl tel. 61 44 26 705 3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzanie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e RODO w związku z wykonaniem zadania realizowanego w interesie publicznym wynikającego z art. 43 i 44 ustawy o finansach publicznych, tj. wybór najkorzystniejszej oferty w związku z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia, którego wartość nie przekracza 130 000,00 złotych. 4) Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora. 5) Osoby, których dane dotyczą, mają prawo do: a) dostępu do swoich danych osobowych b) żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe c) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych - z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osób, których dane są przetwarzane d) żądania usunięcia danych, gdy: o dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane o dane przetwarzane są niezgodnie z prawem o po wniesieniu sprzeciwu, jeśli nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania e) żądania ograniczenia przetwarzania, gdy: o osoby te kwestionują prawidłowość danych o przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych o Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń o osoby te wniosły sprzeciw wobec przetwarzania danych - do czasu stwierdzenia nadrzędnych interesów Administratora nad podstawę takiego sprzeciwu. 6) Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 7) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże jest warunkiem wzięcia udziału w postępowania o udzielenie zamówienia, którego wartość jest mniejsza niż 130 000,00. Niepodanie danych będzie skutkowało niemożliwością uczestnictwa ww. postępowaniu. 8) Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu. opierający się wyłącznie 9) Odbiorcami Pani/Pana danych będą podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych umów z administratorem, w tym podmioty zajmujące się obsługą informatyczną administratora. Kontakt: XI. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: 1. Grzegorz Kasprzak tel. 61 44 26 680 - w sprawach przedmiotu zamówienia, 2. Ewa Jaroch tel. 61 44 26 715 - w sprawach formalnych. |
© eurobudowa.pl 2004-2024