Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6011z ostatnich 7 dni
21759z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont dróg masą bitumiczną

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont dróg masą bitumiczną

Data zamieszczenia: 2024-04-26
Dane kontaktowe Zamawiającego: STAROSTWO POWIATOWE w Nowym Tomyślu
ul. Poznańska 33
64-300 Nowy Tomyśl
powiat: nowotomyski
tel. 61 44 26 680, tel. 61 44 26 715
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Nowy Tomyśl
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 61 44 26 680, t
Termin składania ofert: 2024-05-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający prowadząc postępowanie formie rozeznania cenowego zaprasza do składania ofert
II. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont dróg masą bitumiczną za pomocą samojezdnej, mobilnej
rozkładarki do masy bitumicznej z własnym termosem utrzymującym stałą temperaturę
w zestawie z walcem samojezdnym o masie całkowitej od 2,5 do 5,0 Mg.
Przewidywana ilość dostawy i wbudowania masy bitumicznej: 150 Mg.
Zakres robót obejmuje:
- oznakowanie miejsca robót,
- załadunek masy bitumicznej do mobilnej rozkładarki masy bitumicznej z własnym termosem
utrzymującym stałą temperaturę,
- dostarczenie masy bitumicznej w ilości min. 15 Mg we wcześniej ustalone z Zamawiającym
miejsce,
- ułożenie masy bitumicznej pod nadzorem pracowników Starostwa Powiatowego w Nowym
Tomyślu,
- wałowanie walcem samojezdnym o masie całkowitej od 2,5 do 5,0 Mg wyremontowanego
miejsca.
Drogi na których będą odbywać się roboty i przewidywana ilość masy do wbudowania:
- DP nr 1731P odcinek Lwówek - Komorowo - 14 Mg,
- DP nr 2497P odcinek Dakowy Mokre - Woźniki - 20 Mg,
- DP nr 2709P odcinek Rudniki - Opalenica - 116 Mg.
Odcinki robót do wykonania oznaczone są na załączonej mapie.
W wycenie należy uwzględnić koszty:
- opracowania i zatwierdzenia projektu organizacji ruchu,
- robót przygotowawczych, oznakowania robót, transportu sprzętu,
- zakupu i dostawy masy bitumicznej,
- uzupełnienia wskazanych miejsc masą bitumiczną,
- zagęszczenia/wałowania wbudowanego materiału,
- robót porządkowych,
- wynagrodzenia pracowników - operatorów maszyn,
- ubezpieczenia robót.

Dokument nr: ZP.272.24.2024

Składanie ofert:
Ofertę należy złożyć do dnia 7 maja 2024r. godz. 1000 w kopercie oznaczonej ,,Zapytanie ofertowe
- Remont dróg masą bitumiczną za pomocą samojezdnej, mobilnej rozkładarki".
Ofertę złożyć można osobiście u zamawiającego budynek ,,C" parter, pokój 17 - Kancelaria, lub
przesłać pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Nowym Tomyślu Ul. Poznańska 33, 64-300
Nowy Tomyśl.

Miejsce i termin realizacji:
III. Termin wykonania przedmiotu zamówienia:
1) rozpoczęcie: do 2 dni roboczych od dnia przekazania terenu budowy, przekazanie terenu
budowy nastąpi w terminie do 5 dni roboczych licząc od dnia podpisania umowy
2) zakończenie: do 14 czerwca 2024r.

Wymagania:
IV. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych
warunków:
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu
dotyczące: zdolności technicznej lub zawodowej.
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym
(zestawem sprzętowym) niezbędnym do realizacji zamówienia w skład którego wchodzą:
o
samojezdna, mobilna rozkładarka o poj. min. 15 Mg masy bitumicznej z możliwością
mechanicznej regulacji oraz własnym termosem utrzymującym stałą temperaturę
o
samojezdnego walca o masie całkowitej od 2,5 do 5,0 Mg
Na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu, Wykonawca składa oświadczenie
w druku OFERTA.
V. Podstawy wykluczenia z postępowania.
O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu
na podstawie ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego (Dz. U. z 2022r. poz. 835 ze zm.)
Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu
765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu
na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z
dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z
2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006
i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od
dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt
37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest
podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu
269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o
ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o
zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
Na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu z postępowania na postawie ustawy , z dnia 13 kwietnia
2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, Wykonawca składa oświadczenie w druku OFERTA.
VI. Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu.
1. Wypełniony i podpisany druk OFERTA (zał. nr 1).
2. Dokument, z którego wynika upoważnienie wykonawcy do podpisania oferty (tj. odpis
z właściwego rejestru lub wpis do CEIDG) lub pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy,
o ile ofertę składa pełnomocnik.
Oferta nie musi zawierać dokumentów o których mowa w pkt 2 jeżeli są one dostępne w formie
elektronicznej i zamawiający może je uzyskać pod określonymi adresami internetowymi za
pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę
musi bezpośrednio wynikać z ww. dokumentów. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie
wynika wprost z ww. dokumentów, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo
w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej ,,za zgodność z oryginałem".
VII. Sposób przygotowania oferty .
1. Oferta ma być sporządzona w języku polski i pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
2. Ofertę podpisuje osoba uprawniona do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy
3. Dokumenty składające się na ofertę winny być złożone w oryginale lub kserokopii potwierdzonej
za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę z dopiskiem ,, za zgodność z oryginałem".
4. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, oznaczonej wg poniższego wzoru.
Nazwa i adres
wykonawcy
Starostwo Powiatowe
ul. Poznańska 33
64-300 Nowy Tomyśl
OFERTA
Zapytanie ofertowe - Remont dróg masą bitumiczną za pomocą
samojezdnej, mobilnej rozkładarki
NIE OTWIERAĆ PRZED 07.05.2024r. godz.1000
Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie składana ofert, zostanie zwrócona bez
otwierania.
VIII. Sposób obliczenia ceny oferty .
1.
2.
3.
4.
5.
Wykonawca w złożonej ofercie winien zaproponować kompletną i jednoznaczną cenę
uwzględniającą wszystkie koszty niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia oraz
udzielenie ewentualnych upustów.
Zgodnie z treścią formularza OFERTA stanowiącego załącznik do niniejszego zapytania
ofertowego, Wykonawca jest zobowiązany wskazać cenę jednostkową brutto za wbudowanie
1 Mg masy bitumicznej i pomnożyć ją przez podaną szacunkową ilość masy do wbudowanie.
Wynik wpisać w kolumnę cena ofertowa brutto. Podana cena jednostkowa musi zawierać
wszelkie koszty niezbędne do wykonania zamówienia i nie będzie mogła ulec zwiększeniu
w okresie realizacji zamówienia.
Wskazana przez Zamawiającego ilość masy do wbudowania jest jedynie wielkością szacunkową
służącą wyłącznie do porównania i oceny złożonych ofert, stanowi element służący jedynie
wyborowi najkorzystniejszej oferty i nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do
realizacji w podanej ilości.
Cena powinna być wyrażona cyfrowo w polskich złotych (zaokrąglona do dwóch miejsc po
przecinku) z uwzględnieniem należnego podatku VAT oraz określona słownie w oznaczonym
miejscu formularza ofertowego. W złotych polskich będą prowadzone również rozliczenia
pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.
Ustalenie prawidłowej stawki podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy.
X. Opis kryteriów oceny oferty.
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium:
cena ofertowa brutto - 100%
Oferta najtańsza spośród ofert otrzyma 100 punktów. Pozostałe proporcjonalnie mniej,
według formuły:
Cena oferty z najniższą ceną
.....................................................................................
100 pkt x 100% = ilość punktów
Cena badanej oferty
100 - wskaźnik stały,
100% - procentowe znaczenie kryterium: cena
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów. Pozostałe
oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.
Zamawiający dopuszcza możliwość negocjacji treści oferty (ceny) z wykonawcą, którego oferta
uzyskała najwyższą liczbę punktów i uznana została za najkorzystniejszą. Cena zaproponowana podczas
negocjacji nie może być wyższa niż ta wskazana w ofercie.
XII. Informacja o sposobie powiadomienia o wynikach prowadzonego postępowania.
Zawiadomienie o wynikach postępowania zostanie zamieszczone na stronie internetowej
www.bip.powiatnowotomyski.pl (zakładka zamówienia publiczne poniżej 130.000,00 zł).
XIII. Podpisanie umowy.
Złożenie zapytania ofertowego, jak również otrzymanie w jego wyniku oferty nie jest równoznaczne
z udzieleniem zamówienia przez Powiat Nowotomyski (nie rodzi skutków prawnych zawarcia
umowy). Oferty wykonawców uzyskane w odpowiedzi na Zapytanie ofertowe mogą stanowić
podstawę do udzielenia zamówienia albo być podstawą do dalszych negocjacji.
XIV. Informacje dodatkowe:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do modyfikacji zaproszenia do składania ofert, unieważnienia
postępowania na każdym jego etapie, jak również do zakończenia niniejszego postępowania bez
wybrania oferty i bez podania przyczyny.
Wykonawcom nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia, ani uprawnienia wobec
Zamawiającego.

Uwagi:
XV. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie
o ochronie danych), dalej RODO, informuję, iż:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Nowotomyski ul. Poznańska 33, 64-300
Nowy Tomyśl e-mail: starostwo@powiatnowotomyski.pl.
2) Inspektorem ochrony danych osobowych w /nazwa zamawiającego/ jest Pani Marlena Galas
e-mail: iod@powiatnowotomyski.pl tel. 61 44 26 705
3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzanie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e RODO w związku z
wykonaniem zadania realizowanego w interesie publicznym wynikającego z art. 43 i 44 ustawy o
finansach
publicznych,
tj.
wybór
najkorzystniejszej
oferty
w związku
z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia, którego wartość nie przekracza
130 000,00 złotych.
4) Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i
przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych
obowiązujących u Administratora.
5) Osoby, których dane dotyczą, mają prawo do:
a) dostępu do swoich danych osobowych
b) żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe
c) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych - z przyczyn związanych ze szczególną
sytuacją osób, których dane są przetwarzane
d) żądania usunięcia danych, gdy:
o dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane
o dane przetwarzane są niezgodnie z prawem
o po wniesieniu sprzeciwu, jeśli nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy
przetwarzania
e) żądania ograniczenia przetwarzania, gdy:
o osoby te kwestionują prawidłowość danych
o przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych
o Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one
potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń
o osoby te wniosły sprzeciw wobec przetwarzania danych - do czasu stwierdzenia
nadrzędnych interesów Administratora nad podstawę takiego sprzeciwu.
6) Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony
Danych Osobowych.
7) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże jest warunkiem wzięcia udziału w postępowania
o udzielenie zamówienia, którego wartość jest mniejsza niż 130 000,00. Niepodanie danych będzie
skutkowało niemożliwością uczestnictwa ww. postępowaniu.
8) Dane
osobowe
nie
będą
przetwarzane
w
sposób
na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu.
opierający
się
wyłącznie
9) Odbiorcami Pani/Pana danych będą podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych na
podstawie przepisów prawa lub zawartych umów z administratorem, w tym podmioty zajmujące się
obsługą informatyczną administratora.

Kontakt:
XI. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:
1. Grzegorz Kasprzak tel. 61 44 26 680 - w sprawach przedmiotu zamówienia,
2. Ewa Jaroch tel. 61 44 26 715 - w sprawach formalnych.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.