Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6140z ostatnich 7 dni
25543z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont skarpy na Lądowisku

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont skarpy na Lądowisku

Data zamieszczenia: 2024-04-26
Dane kontaktowe Zamawiającego: Karpacki Oddział Straży Granicznej w Nowym Sączu
ul. 1 Pułku Strzelców Podhalańskich 5
33-300 Nowy Sącz
powiat: Nowy Sącz
tel. (+48 18) 415 30 02, (+48 18) 415 30 06 fax (+48 18) 415 37 01, tel. 18 415 31 12
jacek.stanek@strazgraniczna.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Nowy Sącz
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. (+48 18) 415 30
Termin składania ofert: 2024-05-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE nr 6/BiON/2024 z dnia 24 kwietnia 2024 r.
zwracamy się z prośbą o przedstawienie oferty na realizację zadania pn. ,,Remont (naprawa) skarpy na Lądowisku od str. północno - zachodniej w m. Nowy Sącz" przy Ul. Węgierskiej 188 w Nowym Sączu.

CPV: 45112730-1, 45111230-9, 45262330-3

Dokument nr: 6/BiON/2024

Składanie ofert:
VI. Termin i sposób składania ofert.
1. TERMIN SKŁADANIA ofert: do dnia 15 maja 2024 r. godz. 9.00. Oferta otrzymana po wymaganym terminie nie będzie rozpatrywana.
2. Miejsce składania ofert: tylko pocztą elektroniczną.
3. Sposób składania ofert: opieczętowaną i podpisaną ofertę (wraz z załącznikami w formacie .pdf) należy zeskanować i przesłać mailem na adres: jacek.stanek@strazgraniczna.pl oraz konrad.poreba@strazgraniczna.pl.

Miejsce i termin realizacji:
III. Termin realizacji zamówienia.
1. Termin realizacji zamówienia: do 2 miesięcy od dnia podpisania umowy.

Wymagania:
I. Tryb postępowania:
1. Postępowanie prowadzone będzie w oparciu o przepisy Kodeksu Cywilnego (Dz.U. 2023.1610 t.j. z późn. zm.) oraz niniejsze zapytanie ofertowe.
2. Niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego.
II. Określenie przedmiotu zamówienia.
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu (naprawy) części skarpy na terenie lądowiska Karpackiego Oddziału SG znajdującego się w Nowym Sączu przy ul. Węgierskiej 188.
2. Zakres prac:
o ręczne usunięcie warstwy ziemi oraz ziemi urodzajnej (humusu) o łącznej grubości 20 cm z przewozem taczkami na okład;
o demontaż zniszczonej geokraty o wysokości 10 cm z opłatą za utylizację;
o plantowanie ręczne skarpy;
o zagęszczenie skarpy ubijakami mechanicznymi;
o roboty ziemne z wbudowaniem ziemi w skarpę i koronę nasypu, zakup i transport ziemi w gestii wykonawcy;
o ułożenie na skarpie i w koronie nasypu geowłókniny stosowanej w drogownictwie;
o ułożenie na skarpie i w koronie nasypu geokraty stosowanej w drogownictwie o wysokości 10 cm z wypełnieniem ziemią urodzajną;
o dodatkowe humusowanie gr. 5 cm, zakup i transport ziemi w gestii wykonawcy;
o zabezpieczenie warstw nośnych skarpy podczas prowadzonych prac;
o podbicie betonem fundamentów krawężników betonowych;
o wymiana izolacji szczeliny dylatacyjnej płyty lądowiska przy krawężniku betonowym masą trwale plastyczną;
o wywiezienie zbędnej ziemi łącznie z opłatą za składowanie oraz zniszczonej geokraty z opłatą za utylizację;
o zakup i posadzenie na skarpie krzewów płożących typu irga.
3. Wykonawca może zapoznać się przed złożeniem oferty z przedmiotem zamówienia dokonując wizji lokalnej. Wizja lokalna nie jest jednak warunkiem koniecznym do złożenia oferty.
4. Wykonawca dokona wyceny robót budowlanych na własne ryzyko. Wycena powinna się opierać o własną kalkulację (tj. w szczególności o własny obmiar oraz własny kosztorys ofertowy), a także w oparciu o wizję lokalną, opis stanu technicznego płyty lądowiska (załącznik nr 4), posiadaną wiedzę i doświadczenie. W przypadku nieuwzględnienia w
ofercie jakiegokolwiek zakresu robót (koniecznego do wykonania) nie będzie podlegał on dodatkowej zapłacie. Do niniejszego zapytania ofertowego dołączono przedmiar (załącznik nr 2), który jest elementem pomocniczym do sporządzenia oferty i nie stanowi podstawy wyceny.
V. Sposób przygotowania ofert.
1. Każdy Wykonawca może złożyć 1 ofertę.
2. Oferta ma być sporządzona w języku polskim, w sposób czytelny oraz podpisana przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy.
3. Ofertę należy sporządzić według druku ,,Formularz Ofertowy", który stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. Załącznikiem do formularza ofertowego powinien być ,,Szczegółowy kosztorys ofertowy".
4. Wykonawca winien zapoznać się z przedmiotem zamówienia i przyjąć do wykonania zakres robót bez uwag.
5. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
6. Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert częściowych.
7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
8. Wykonawca musi uwzględnić w cenie oferty wykonanie wszelkich prac i czynności oraz zawrzeć wszelkie koszty niezbędne dla prawidłowego i pełnego wykonania zamówienia, jak również zawrzeć wszelkie opłaty i podatki wynikające z obowiązujących przepisów.
9. Termin związania ofertą - 60 dni od upływu terminu składania ofert.
10. Załączony przedmiar (załącznik nr 2) jest dokumentem pomocniczym i nie stanowi podstawy wyceny, dlatego wycena powinna być przede wszystkim wykonana w oparciu o część opisową zapytania ofertowego, wizję lokalną oraz własne doświadczenie.
4. Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić otrzymanie oferty przez Zamawiającego pod numerem telefonu: 1841531 121ubl841531 73 (kontakt od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-14:00)
VII. Warunki realizacji zamówienia.
1. Materiały użyte do robót muszą być fabrycznie nowe, pełnowartościowe, pierwszego gatunku, bez zarysowań, pęknięć i innych uszkodzeń.
2. Przy realizacji zamówienia Zamawiający dopuszcza możliwość porozumiewania się z Wykonawcą droga mailową oraz telefonicznie.
3. Zamawiający zapewni ze swojej strony bieżącą współpracę oraz gotowość do udzielania dodatkowych informacji i wyjaśnień odnośnie problemów i wątpliwości mogących się pojawić na etapie realizacji zamówienia.
4. Wykonawca udzieli gwarancji jakości oraz rękojmi za wady wykonanych robót na okres 5 lat od dnia podpisania Protokołu Odbioru Końcowego.
5. Płatność za wykonane roboty będzie realizowana przelewem w terminie 21 dni od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego.
6. Po zakończeniu realizacj i przedmiotu urno wy Zamawiający dokona komisyj nego odbioru końcowego.
7. Wykonawca będzie prowadził roboty ziemne i budowlane na czynnym obiekcie. Remont należy przeprowadzić skracając do minimum czas jego wykonywania.
VIII. Pozostałe warunki.
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z udzjelenia zamówienia bez podania przyczyny rezygnacji.
2. Zamawiający może zakończyć postępowanie bez wybrania najkorzystniejszej oferty, gdy żadna ze złożonych ofert nie odpowiada warunkom postępowania.
3. W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z właściwymi oferentami w celu uzupełnienia lub doprecyzowania ofert.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy dodatkowych wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
5. Zamawiający zastrzega możliwość poprawy oczywistych omyłek rachunkowych i pisarskich w złożonych ofertach.
6. Oferty, które nie spełniają wszystkich wymagań określonych w niniejszym zapytaniu ofertowym zostaną odrzucone z zastrzeżeniem pkt. 3-5.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków niniejszego zapytania przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wprowadzenia ewentualnych zmian zostaną one zamieszczone na stronie internetowej Karpackiego Oddziału SG i będą wiążące przy składaniu ofert.
8. W przypadku gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana będzie uchylał się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert po przeprowadzaniu ich ponownego badania i oceny.
9. Zamówienie wymaga sporządzenia umowy. Projekt umowy stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
10. Z postępowania zostaną wyłączone podmioty, o których mowa w Ustawie z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
2. Wykonawcy składający oferty zostaną poinformowani o wyniku postępowania poprzez informację o wyborze najkorzystniejszej oferty, którą Zamawiający zamieści na stronie internetowej znajdującej się pod adresem: http://www.karpacki.strazgraniczna.pl.

Uwagi:
IV. Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty.
1. Cena brutto-100%.
2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę brutto wraz z jednoczesnym spełnieniem wszystkich wymagań określonych w niniejszym zapytaniu ofertowym.
3. Zgodnie z art. 13 ust.l i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (DZ. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r. str.l), dalej określonych jako ,,RODO", Zamawiający informuje, że:
a) administratorem danych osobowych pozyskanych w przedmiotowym postępowaniu bezpośrednio od osób fizycznych jest Karpacki Oddział Straży Granicznej imienia 1 Pułku Strzelców Podhalańskich z siedzibą w Nowym Sączu, ul. 1 Pułku Strzelców Podhalańskich 5, 33-300 Nowy Sącz,
b) inspektorem ochrony danych osobowych w Karpackim Oddziale SG jest Naczelnik Wydziału Ochrony Informacji, adres e-mail:
c) ww. dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu związanym z przeprowadzeniem przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i realizacji umowy,
d) odbiorcami ww. danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej z późn. zm.,
e) ww. dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,
f) obowiązek podania danych osobowych (pozyskanych przez Zamawiającego bezpośrednio od osób fizycznych w przedmiotowym postępowaniu) dotyczących tych osób jest wymogiem, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz późniejszą realizacją umowy,
g) na stronie internetowej Karpackiego Oddziału Straży Granicznej w zakładce dotyczącej przedmiotowego postępowania, zostanie umieszczona informacja o udzieleniu zamówierna, która obejmuje dane firmy i ofertę cenową,
h) w odniesieniu do ww. danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO,
i) osoby fizyczne, których dane osobowe Zamawiający pozyskał bezpośrednio w przedmiotowym postępowaniu posiadają:
- na podstawie art. 15 RODO - prawo dostępu do własnych danych osobowych, -na podstawie art. 16 RODO - prawo do sprostowania własnych danych
osobowych*,
- na podstawie art. 18 RODO - prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania własnych danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**,
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba, której dane dotyczą uzna, że przetwarzanie jej danych osobowych naruszy przepisy RODO,
j) osobom fizycznym, których dane osobowe Zamawiający pozyskał bezpośrednio w przedmiotowym postępowaniu nie przysługuje:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. B, d lub e RODO - prawo do usunięcia danych osobowych,
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO, -na podstawie art. 21 RODO - prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania ich danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit c RODO.

Kontakt:
IX. Pozostałe warunki.
1. Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami z ramienia Zamawiającego są: Jacek Stanek: Jacek.stanek@straz.graniczna.pl nr tel. 18 415 31 12 lub 502 038 982, Konrad Poręba: konrad.poreba@strazgraniczna.pl nr tel. 18 415 31 73 lub 785 903 659 (kontakt od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 14:00).

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.