dolnośląskie (Oleśnica)
śląskie (Tychy)
małopolskie (Olesno)
pomorskie (Gdynia)
dolnośląskie (Wrocław)
śląskie (Tychy)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont elementów budynku administracyjno-socjalnego |
Data zamieszczenia: | 2024-04-26 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Górnośląskie Przedsiębiorstwo Wodociągów S.A ul. Wojewódzka 19 40-026 Katowice powiat: Katowice +48 32 258 78 04, wew. 352 m.wolny@gpw.katowice.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Katowice |
Wadium: | 1.500,00 zł |
Nr telefonu: | +48 32 258 78 04, we |
Termin składania ofert: | 2024-05-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
3. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia: ,,Remont elementów budynku administracyjno-socjalnego - SUW Miedary" opisany szczegółowo w Opisie technicznym stanowiącym Załącznik nr 5 do Zaproszenia do składania ofert (dalej: Zaproszenie). Szczegółowy opis wymagań Zamawiającego dotyczących realizacji zamówienia zawiera wzór umowy - Załącznik nr 6 do Zaproszenia. CPV: 454 53 000-7 Dokument nr: ZPI/024/1011/2024 Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w Katowicach przy Ul. Żeliwnej 38 w dniu 15 maja 2024 roku o godz. 10:00. Składanie ofert: 5. Termin oraz miejsce składania i otwarcia ofert: Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 15 maja 2024 roku do godz. 9:30 w siedzibie Zamawiającego pod adresem: Górnośląskie Przedsiębiorstwo Wodociągów S.A. 1Pion Inwestycji ul. Żeliwna 38 40-599 Katowice Miejsce i termin realizacji: 4. Termin realizacji zamówienia: do 4 miesięcy od daty podpisania umowy. Wymagania: 2. Tryb udzielenia zamówienia: Niniejsze postępowanie prowadzone jest w oparciu o Regulamin Udzielania Zamówień przez Górnośląskie Przedsiębiorstwo Wodociągów S.A. z siedzibą w Katowicach z dnia 21 grudnia 2022 roku (dalej: Regulamin) w trybie zapytania ofertowego na podstawie art. 51 do art. 52 Regulaminu. Postępowanie prowadzone jest w formie pisemnej, w języku polskim. Regulamin dostępny jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego, bądź na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: https://www.gpw.katowice.pl/przetargi/ogloszenia-o-zamowieniach W sprawach nieuregulowanych Regulaminem, mają zastosowanie postanowienia ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (Dz.U. 2023, poz. 1610 t.j.). Wykonawca przed złożeniem oferty, powinien zapoznać się z treścią Regulaminu. Wszystkie oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej, nie będą otwierane, lecz niezwłocznie zostaną zwrócone Wykonawcom. 6. Zasady postępowania w przypadku ubiegania się o zamówienie przez kilku wykonawców wspólnie: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (istnieje możliwość składania jednej oferty, przez dwa, lub więcej podmiotów) pod warunkiem, że taka oferta będzie spełniać następujące wymagania: 6.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia; 6.2. Wykonawcy tworzący jeden podmiot, przedłożą wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale, lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Pełnomocnictwo to może wynikać z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy podmiotów składających wspólne oferty. 6.3. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców, lub pełnomocnika); 6.4. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest złożyć dokumenty wymienione w pkt 9.2 Zaproszenia. 6.5. Wspólnie Wykonawcy tworzący jeden podmiot mogą złożyć dokumenty wymienione w pkt 9.1, 9.3, 9.4, 9.5, 9.6, 9.7, 9.8, 9.9 Zaproszenia. 6.6. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 9.3 Wykonawcy składający ofertę wspólną mogą złożyć łącznie, pod warunkiem, iż oświadczenie to zostanie podpisane w imieniu wszystkich podmiotów występujących wspólnie (przez pełnomocnika), lub przez wszystkie podmioty składające ofertę wspólną. Zamawiający dopuszcza również złożenie Oświadczenia przez każdego z Wykonawców odrębnie. 6.7. Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z Wykonawcą występującym jako pełnomocnik pozostałych. 7. Udział podwykonawców: Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Wykonawca, który zamierza wykonywać zamówienie przy udziale podwykonawcy, musi wyraźnie w ofercie wskazać, jaką część (zakres zamówienia określony w oparciu o zakres określony w Opisie technicznym) wykonywać będzie w jego imieniu podwykonawca. Należy w tym celu odpowiednio wypełnić tabelę, znajdującą się w Załączniku nr 1 do Zaproszenia. 2W przypadku, gdy Wykonawca nie zamierza wykonywać zamówienia przy udziale podwykonawców, należy wpisać w formularzu ,,nie dotyczy", lub inne podobne sformułowanie. Jeżeli Wykonawca zostawi ten punkt formularza nie wypełniony (puste pole), Zamawiający uzna, iż zamówienie zostanie wykonane siłami własnymi, bez udziału podwykonawców. 8. Finansowanie zamówienia: Zamawiający oświadcza, że posiada pełne pokrycie finansowe na realizację zamówienia, będącego przedmiotem niniejszego postępowania. 9. Wykaz dokumentów i oświadczeń, które należy dołączyć do oferty: 9.1. Formularz ofertowy - zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do Zaproszenia. 9.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, lub zgłoszenia do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9.3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do Zaproszenia. 9.4. Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do Wykluczenia - zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2A do Zaproszenia. 9.5. Oświadczenie podmiotu, na którego zasoby powołuje się Wykonawca - zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2B do Zaproszenia (w przypadku, jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, opisanych w pkt 10.4.4. Zaproszenia, polega na zasobach innych podmiotów). 9.6. Wykaz wykonanych robót - zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznika nr 3 do Zaproszenia. Do wykazu należy dołączyć dowody potwierdzające należyte wykonanie robót zgodnie z instrukcją znajdującą się w pkt 10.4.4. Zaproszenia. 9.7. Wykaz osób, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia - zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do Zaproszenia. Do wykazu należy dołączyć dowody potwierdzające posiadanie uprawnień - zgodnie z instrukcją znajdującą się w pkt 10.4.4. Zaproszenia. 9.8. Dowód wniesienia wadium. 10. Warunki udziału w postępowaniu: 10.1. Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców, którzy: 10.1.1. wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych Wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji, 10.1.2. złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ lub mogące mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania, 10.1.3. złożyli więcej niż jedną ofertę, z wyjątkiem sytuacji o której mowa w art. 53, art. 69, art. 70 ust. 2 , art. 82 ust. 2, art. 83 i art. 96 Regulaminu. 310.1.4. w stosunku do których otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego działalność gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury, 10.1.5. z przyczyn leżących po jego stronie, w znacznym stopniu lub zakresie nie wykonał lub nienależycie wykonał albo długotrwale nienależycie wykonywał istotne zobowiązanie wynikające z wcześniejszej umowy zawartej z Zamawiającym w sprawie zamówienia publicznego co doprowadziło do wypowiedzenia lub odstąpienia od umowy, odszkodowania, wykonania zastępczego lub realizacji uprawnień z tytułu rękojmi za wady. 10.2. Ponadto Zamawiający wyklucza na każdym etapie postępowania Wykonawcę, który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu lub nie wykazał braku podstaw do wykluczenia. 10.3. Zamawiający wykluczy z Postępowania Wykonawcę w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązania w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2023 poz. 1497 t.j.), tj.: 10.3.1. Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/20061 i rozporządzeniu 269/20142 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy; 10.3.2. Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz.U. 2023 poz. 1124 t.j.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy; 10.3.3. Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120 t.j.), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy. 10.4. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać następujące warunki dotyczące: 1 tj. w Rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącym środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm). 2 tj. w Rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm). 410.4.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, 10.4.2. sytuacji ekonomicznej lub finansowej - nie dotyczy, 10.4.3. zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie: ? co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu remontu lub przebudowy schodów o konstrukcji żelbetowej; oraz ? co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie nawierzchni z kostki betonowej o powierzchni minimum 150 m2. Przy czym dopuszcza się wykonanie powyższych prac łącznie (w ramach jednego kontraktu/umowy) lub rozdzielnie (w ramach różnych kontraktów/umów). W celu oceny spełnienia przez Wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej, Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć wraz z ofertą wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane, z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty - zgodnie z Załącznikiem nr 3 do Zaproszenia. Do wykazu powinny zostać dołączone dokumenty z podaniem rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane potwierdzające, że roboty budowlane mają charakter odpowiadający przedmiotowi zamówienia i zostały wykonane należycie. Dowodami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa powyżej są: - referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane lub dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy, Dokumenty, o których mowa powyżej mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy). - oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać referencji bądź innych dokumentów. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego były wykonywane roboty budowlane wskazane w wykazie, o którym mowa powyżej, Wykonawca nie 5ma obowiązku przedkładania dokumentów potwierdzających, że te roboty budowlane były wykonane w sposób należyty. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 rok Prawo budowlane (Dz.U. 2023 poz. 682 t.j.) tj.: ? co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. W celu oceny spełnienia przez Wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej, Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć wraz z ofertą wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 4 do Zaproszenia. Do wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia muszą być załączone i potwierdzone za zgodność z oryginałem: ?uprawnienia budowlane osób wyszczególnionych w wykazie, ?aktualne zaświadczenia, że osoby wyszczególnione w wykazie są zrzeszone we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15 grudnia 2000 roku o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa (Dz.U. 2023 poz. 551 t.j.) lub spełniają warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz.U. 2023 poz. 682 t.j.) tj. osoba której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych lub spełniającą wymogi o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 roku o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz.U. 2023 poz. 551 t.j.). Potwierdzenie spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu, Zamawiający oceniał będzie na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym, tj. ,,spełnia - nie spełnia"). Niespełnienie warunku udziału w postępowaniu spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy. W zakresie warunków udziału w postępowaniu opisanych w pkt 10.4.4. Zaproszenia, Wykonawca może polegać na zdolności technicznej lub zawodowej osób, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Zobowiązanie takie należy złożyć w oryginale, lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 6Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia w/w zasobów odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Dlatego też pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia musi zawierać oświadczenie o treści: ,,Oświadczamy, iż odpowiadamy solidarnie z Wykonawcą za ewentualną szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie będziemy ponosić winy". Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, opisanych w pkt 10.4.4. Zaproszenia, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych powyżej, Zamawiający w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda przedstawienia dokumentów dotyczących w szczególności: - zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposobu wykorzystania zasobów przy wykonywaniu zamówienia, innego podmiotu przez Wykonawcę, - charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem; - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, opisanych w pkt 10.4.4. Zaproszenia, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych powyżej, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia tego podmiotu, wraz z ofertą należy dołączyć: - Aktualny odpis tego podmiotu z właściwego rejestru, lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, lub zgłoszenia do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - złożony przez ten podmiot zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do Zaproszenia. - Oświadczenie podmiotu, na którego zasoby powołuje się Wykonawca - zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2B do Zaproszenia. 11. Wizja lokalna: Wykonawca przed złożeniem oferty, może przeprowadzić wizję lokalną. Wizję lokalną można przeprowadzić w dni robocze w godz. 8:00 - 14:00, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu. Osobą upoważnioną do kontaktowania się z Wykonawcami w celu przeprowadzenia wizji lokalnej jest Kierownik SUW Miedary - Pan Krystian Kłoczko, tel. kontaktowy: (32) 284 17 09, opw.miedary@gpw.katowice.pl. 12. Wymagania dotyczące wadium: 12.1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100). 712.2. Wadium może być wniesione w: - pieniądzu, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2023 poz. 462 t. j.). 12.3. Termin wnoszenia wadium upływa w dniu: 15 maja 2024 roku o godzinie 9:30. 12.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący nr konta: Bank Pekao nr 72 1240 1037 1111 0011 2677 4570 z dopiskiem ,,Wadium nr postępowania: ZPI/024/1011/2024 ,,Remont elementów budynku administracyjno-socjalnego - SUW Miedary". Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert. 12.5. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty (np. w koszulce, co pozwoli na oddzielenie dokumentu wadialnego od pozostałych dokumentów). 12.6. Wadium wnoszone w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej musi być podpisane przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację. Z treści gwarancji winno wynikać nieodwołalne, bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 12.6.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie, 12.6.2. zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12.6.3. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 12.7. Wykonawca, który nie wniesie wadium, lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną, zgodnie z postanowieniami Zaproszenia, formą wadium zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia. 12.8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. 12.9. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia. 12.10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 812.11. Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12.12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 12.12.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie, 12.12.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 12.12.3. zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12.13. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 12.8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia zażalenia w trybie art. 98 Regulaminu jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Termin związania ofertą: Termin związania ofertą wynosi: 60 dni, z zastrzeżeniem art. 71 Regulaminu. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Dzień ten jest pierwszym dniem terminu związania ofertą. 14. Informacje o sposobie porozumiewania się z Wykonawcami: 14.1. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, z zastrzeżeniem pkt 14.3 Zaproszenia, Zamawiający oraz Wykonawcy mają obowiązek przekazywać wyłącznie na piśmie lub w formie e-mail (adres Zamawiającego na stronie tytułowej Zaproszenia, adres e-mail pkt 14.5 Zaproszenia) z dopiskiem: ,,Wydział Planowania i Przygotowania Inwestycji i Remontów". Jeśli przesłany w formie e-mail dokument nie został opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym (w rozumieniu art. 781 § 1 Kodeksu cywilnego) należy niezwłocznie przesłać go za pośrednictwem poczty. 14.2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. Wszelkie pytania dotyczące przedmiotu zamówienia należy składać na adres: Górnośląskie Przedsiębiorstwo Wodociągów Spółka Akcyjna, Pion Inwestycji, ul. Żeliwna 38, 40-599 Katowice lub na wskazany w pkt 14.5. Zaproszenia adres e-mail. Na pytania złożone po tym terminie, Zamawiający nie będzie udzielał odpowiedzi. Każde pytanie winno mieć formę pisemną. Treść pytań bez wskazania źródła i odpowiedzi Zamawiającego, umieszczona będzie na stronie internetowej Zamawiającego https://www.gpw.katowice.pl/przetargi/zapytania- ofertowe. Dostarczona oferta winna zawierać ewentualne zmiany wynikające z treści udzielonych przez Zamawiającego wyjaśnień. 14.3. W toku dokonywania oceny złożonych ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich 9ofert. W przypadku wezwania przez Zamawiającego do złożenia (uzupełnienia) oświadczeń, dokumentów lub pełnomocnictw, oświadczenia, dokumenty lub pełnomocnictwa należy przedłożyć (złożyć/uzupełnić) w formie pisemnej bądź w formie elektronicznej (na wskazany w pkt 14.5. Zaproszenia adres e-mail), tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, gdyż mocą art. 781 § 2 Kodeksu cywilnego oświadczenie woli złożone w formie elektronicznej jest równoważne z oświadczeniem woli złożonym w formie pisemnej. 14.4. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje w formie e-mail, każda ze stron na żądanie drugiej ma obowiązek potwierdzić fakt otrzymania korespondencji. 16. Informacje o sposobie przygotowania oferty: 16.1. Wykonawcy mogą składać wszystkie wykazy, informacje czy oświadczenia także na własnych drukach, pod warunkiem, że będą one opracowane według schematu druków załączonych do Zaproszenia (Załączniki nr 1 - 4 i 9); 16.2. Do oferty należy dołączyć: 16.2.1. Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) - zalecane, nie wymagane. 16.2.2. Dokumenty i oświadczenia wymagane odpowiednimi postanowieniami Zaproszenia. 16.2.3. Dokumenty dołączone do oferty, mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy), z zastrzeżeniem iż oświadczenia wymagane w Zaproszeniu oraz pisemne zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Zaproszeniu, muszą zostać złożone w formie oryginału, lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem notarialnie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, na których zasoby Wykonawca się powołuje, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy, lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty. 16.2.4. Oferta wraz ze wszystkimi załącznikami (dokumentami i oświadczeniami) stanowi jedną całość. Zaleca się, aby wszystkie strony były ze sobą połączone w sposób uniemożliwiający ich samoczynną dekompletację. 16.3. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 16.4. Oferta musi być napisana na maszynie do pisania, komputerze i wydrukowana, lub nieścieralnym atramentem. 16.5. Oferta musi być podpisana przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku spółek cywilnych ofertę winni podpisać wszyscy wspólnicy lub wspólnik uprawniony zgodnie z umową spółki lub pełnomocnika. 16.6. Wszystkie załączniki do oferty stanowiące oświadczenia Wykonawcy, muszą być również podpisane przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. 1016.7. Upoważnienie/pełnomocnictwo do podpisania oferty, winno precyzyjnie określać do jakich czynności uprawnia ono pełnomocnika. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale, bądź kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 16.8. Wszelkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany, powinny być parafowane przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. 16.9. Zapisane strony oferty, wraz z dołączonymi do niej dokumentami i oświadczeniami winny być ponumerowane oraz parafowane przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku, gdy jakakolwiek strona zostanie podpisana przez Wykonawcę, parafa na tej stronie nie jest już wymagana. 16.10. Wykonawca powinien zamieścić ofertę wraz z pozostałymi dokumentami oświadczeniami w kopercie, uniemożliwiającej jej wcześniejsze otwarcie, lub ujawnienie treści oferty. Oferta powinna być zaadresowana: Górnośląskie Przedsiębiorstwo Wodociągów Spółka Akcyjna Pion Inwestycji ul. Żeliwna 38 40-599 Katowice. Na kopercie należy umieścić zapis: ,, NIE OTWIERAĆ PRZED DNIEM 15 maja 2024 r. GODZINA 10:00" oraz tytuł postępowania, nazwę i adres Wykonawcy. 16.11. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu, przed upływem terminu do składania ofert. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty należy umieścić w kopercie, opisanej jak wyżej. Koperta dodatkowo musi być oznaczona określeniami: ,,Zmiana", lub ,,Wycofanie". 16.12. Oferta musi obejmować całość zamówienia, Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych. 16.13. Ofertę można dostarczyć osobiście lub za pośrednictwem poczty (kuriera). Decydująca jest data i godzina dostarczenia przesyłki do Zamawiającego. 17. Opis sposobu liczenia ceny: Wykonawca poda cenę ofertową na formularzu oferty, zgodnie z Załącznikiem nr 1 do Zaproszenia. Cenę oferty należy obliczyć w następujący sposób: 16.1. Podana cena ofertowa musi być ceną ryczałtową (w rozumieniu art. 632 §1 Kodeksu cywilnego) i musi obejmować całość kosztów wszystkich robót, materiałów, urządzeń, czynności, badań i opłat niezbędnych dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Wyceny przedmiotu zamówienia należy dokonać w oparciu o Opis techniczny, przedmiar robót, wizję w terenie (jeśli zostanie przeprowadzona), z uwzględnieniem warunków i wymogów zawartych w Zaproszeniu. 16.2. Cenę ofertową należy podać w następujący sposób: 17.1.1. Wartość netto oferty (w PLN, do drugiego miejsca po przecinku). 1116.2.1. Cena ofertowa - suma wartości netto oferty i należnego podatku VAT (w PLN, do drugiego miejsca po przecinku). 16.3. Cena ofertowa musi być podana w złotych polskich, cyfrowo i słownie (do drugiego miejsca po przecinku). Brak określenia ceny w postaci słownej poczytany zostanie za błąd co do formy oferty i nie będzie skutkować jej odrzuceniem. 16.4. Wyklucza się możliwość jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny, lub pominięcia elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia (wynagrodzenie ryczałtowe w rozumieniu art. 632 §1 Kodeksu cywilnego). 17. Roboty dodatkowe: W przypadku wystąpienia konieczności udzielenia zamówienia dodatkowego, Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia Wykonawcy jego realizację jedynie w przypadkach i na zasadach określonych w Regulaminie i we wzorze umowy (Załącznik nr 6 do Zaproszenia) na podstawie odrębnej umowy. Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji zamówienia dodatkowego w oparciu o zakres rzeczowy określony w Protokole konieczności, za wynagrodzeniem ustalonym na podstawie norm nakładów rzeczowych (w szczególności KNR, KNNR) oraz składników cenotwórczych zawartych w kosztorysie ofertowym, o którym mowa w pkt 20.7.1 Zaproszenia. 18. Informacje o trybie otwarcia i oceny ofert: 18.1. Otwarcie ofert następuje bez udziału Wykonawców za wyjątkiem postepowań prowadzonych wyłącznie pisemnie. 18.2. W toku dokonywania oceny złożonych ofert, Zamawiający może na zasadach określonych w Regulaminie: 18.2.1. żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert, 18.2.2. wezwać Wykonawców do złożenia wymaganych dokumentów i oświadczeń, 18.2.3. dokonać poprawy omyłek w ofercie Wykonawcy. 18.3. Zamawiający poprawi w tekście oferty omyłki zgodnie z Regulaminem, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta zostanie poprawiona. Uwagi: 19. Kryteria oceny ofert: 19.1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium: cena oferty - waga kryterium 100 pkt. 19.2. Oferta będzie oceniana na podstawie przyznanej liczby punktów zgodnie z poniższym wzorem: Cena brutto najniższej oferty A = ------------------------------------------------- x 100 pkt. Cena brutto ocenianej oferty gdzie: ,,A" oznacza liczbę punktów przyznaną danej ofercie za cenę. 19.3. Przy obliczaniu punktów Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku. 1219.1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów. 20. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty oraz postanowień umowy: 20.1. Zamawiający przyzna zamówienie Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą (uzyska największą liczbę punktów). 20.2. Informację o wyborze oferty najkorzystniejszej, bądź o unieważnieniu postępowania Zamawiający zamieści dodatkowo na stronie internetowej pod następującym adresem: https://www.gpw.katowice.pl/przetargi/zapytania- ofertowe podając: nazwę (firmę) albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano, uzasadnienie jej wyboru, a także nazwy (firmy) albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację. 20.3. Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą, którego najkorzystniejsza, tj. otrzyma najwyższą ocenę punktową. oferta będzie 20.4. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi w Załączniku nr 6 do Zaproszenia. 20.5. W przypadku dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przed podpisaniem umowy, należy przedłożyć umowę regulującą współpracę tych podmiotów (umowa konsorcjum, umowa spółki cywilnej). 20.6. Zamawiający zawiera umowę o zamówienie najwcześniej w pierwszym dniu po upływie terminu na zażalenie, o którym mowa w art. 98 Regulaminu, a w przypadku wpłynięcia zażalenia, lub kilku zażaleń po ich rozpoznaniu. 20.7. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana za najkorzystniejszą zobowiązany jest przedłożyć w terminie co najmniej 7 dni przed podpisaniem umowy: 20.7.1. kosztorys ofertowy sporządzony metodą kalkulacji szczegółowej wraz z tabelą elementów scalonych i zestawieniem materiałów sporządzony zgodnie z powszechnie obowiązującymi metodami kosztorysowania robót budowlanych w oparciu o przedmiar robót stanowiące załączniki do Zaproszenia przy zastosowaniu przyjętej przez Wykonawcę bazy cenowej do kosztorysowania i po doliczeniu należytego podatku VAT. 20.7.2. listę podwykonawców z podaniem nazw, imion i nazwisk oraz danych kontaktowych podwykonawców wraz z dokładnym określeniem zakresu rzeczowego opisanego w Opisie technicznym i wartością robót, które mają być przez nich wykonywane. 20.7.3. projekt gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej lub poręczeń składanych jako zabezpieczenie należytego wykonania umowy, jeśli zabezpieczenie będzie wnoszone w tych formach - do akceptacji Zamawiającego. 20.8. Umowa, wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. Na wniosek Wykonawcy Zamawiający dopuszcza zawarcie umowy w formie elektronicznej, tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, gdyż mocą art. 781 § 2 Kodeksu cywilnego oświadczenie woli 13złożone w formie elektronicznej jest równoważne z oświadczeniem woli złożonym w formie pisemnej. 20.9. Jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia, lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, a w razie potrzeby przeprowadza ich ponowne badanie i ocenę, chyba że zachodzą przesłanki unieważnienia Postępowania. 21. Wymagania dotyczące wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 21.1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zwanego dalej ,,zabezpieczeniem" nie później niż w dniu podpisania umowy w wysokości 10% ceny brutto podanej w ofercie. 21.2. Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu: 21.2.1. niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, w tym roszczeń z tytułu udzielonej gwarancji i rękojmi; 21.2.2. kar umownych - zgodnie z postanowieniami wzoru umowy (Załącznik nr 6 do Zaproszenia); 21.2.3. zastępczego usunięcia wad w okresie gwarancji i rękojmi - zgodnie z postanowieniami wzoru umowy (Załącznik nr 6 do Zaproszenia). 21.3. Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku formach, o których mowa w art. 86 ust. 3 Regulaminu, z zastrzeżeniem, iż z treści gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej lub poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne, płatne na każde żądanie zobowiązanie do zapłaty kwoty zabezpieczenia w wysokości żądanej przez Zamawiającego. 21.4. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu na rachunek bankowy Zamawiającego: Wykonawca wpłaca przelewem Bank Pekao - 07 1240 1037 1111 0011 2677 4479 21.5. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może złożyć wniosek o zaliczenie kwoty wadium na poczet wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 21.6. W trakcie realizacji umowy Wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form, o których mowa wyżej. Zmiana formy zabezpieczenia jest dokonywana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego wysokości. 21.7. Wykonawca jest zobowiązany do uzgodnienia z Zamawiającym treści postanowień gwarancji bankowych i gwarancji ubezpieczeniowych składanych jako zabezpieczenie należytego wykonania umowy z zastrzeżeniem, iż zabezpieczenie to powinno uwzględniać następujące zasady dotyczące terminu: 21.7.1. w przypadku zabezpieczenia należytego wykonania umowy - zabezpieczenie powinno rozpoczynać bieg najpóźniej od dnia zawarcia umowy do dnia, w którym Zamawiający jest zobowiązany zwrócić 70% zabezpieczenia należytego wykonania umowy liczonego jako sumę terminu umownego oraz 14 dni przewidzianych na powołanie Komisji Odbiorowej oraz 30 dni przewidzianych na zwrot 70% zabezpieczenia; 1421.7.2. w przypadku kaucji gwarancyjnej - zabezpieczenie powinno rozpoczynać bieg w dniu dokonania odbioru (liczony jako suma terminów: wykonania umowy oraz 14 dni na powołanie Komisji Odbiorowej) do dnia, w którym Zamawiający jest zobowiązany zwrócić 30% kaucji gwarancyjnej, liczonego jako sumę terminu, w którym kończy bieg termin gwarancji i rękojmi oraz 15 dni przewidzianych na zwrot 30% kaucji gwarancyjnej; 22. Obowiązki wynikającej z przetwarzania danych osobowych zgodnie z RODO. 22.1. Ilekroć w niniejszej specyfikacji jest mowa o RODO, należy przez to rozumieć: Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1). 22.2. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany również do wypełnienia wszystkich obowiązków wynikających z RODO, a w szczególności obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (por. art. 13 ust. 4). Ponadto Wykonawca zobowiązany jest wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem Wykonawcy w postępowaniu Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę oświadczenia w formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do Zaproszenia) o wypełnieniu obowiązków informacyjnych, przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. 22.3. w przypadku wzięcia przez Wykonawcę udziału w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia, Zamawiający informuje o przetwarzaniu danych osobowych w następujący sposób: 22.3.1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Górnośląskie Przedsiębiorstwo Wodociągów Spółka Akcyjna (dalej: Zamawiający) z siedziba w (40-026) Katowicach ul. Wojewódzka 19, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Katowice-Wschód w Katowicach, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000247533; 22.3.2. Zamawiający powołał Inspektora Ochrony Danych Osobowych, Maciej Zaremba, kontakt: tel.: +48 505 981 042, e-mail: iodo@gpw.katowice.pl. Inspektor jest do Państwa dyspozycji w zakresie każdej kwestii czy wątpliwości dot. danych osobowych; 22.3.3. Pani/Pana dane osobowe (imię, nazwisko, zajmowane stanowisko, miejsce pracy, numer nadanych uprawnień budowlanych, numer ewidencyjny nadany przez właściwy samorząd zawodowy, numer telefonu, adres e-mail, datę urodzenia, miejsce zamieszkania wymagane - dane osobowe potrzebne do 15potwierdzenia spełniania warunku udziału w Postępowaniu oraz inne dane osobowe wymagane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa lub niezbędne do przeprowadzenia Postępowania, a także w przypadku złożenia pełnomocnictw, oświadczeń i innych dokumentów - dane osobowe w nich zawarte) przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego : ,,Remont elementów budynku administracyjno-socjalnego - SUW Miedary" - nr ZPI/024/1011/2024 prowadzonym w trybie zapytania ofertowego; 22.3.4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 7 i art. 104 Regulaminu; 22.3.5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 102 Regulaminu, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 22.3.6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem wynikającym Regulaminu oraz z przepisów prawa, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, a konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Regulaminu oraz przepisów prawa; 22.3.7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 22.3.8. posiada Pani/Pan: 22.3.8.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; 22.3.8.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*; 22.3.8.3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**; 22.3.8.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 22.3.9. nie przysługuje Pani/Panu: 22.3.9.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; 22.3.9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; 22.3.9.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z Regulaminem i przepisami prawa oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. 16** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Kontakt: 15. W sprawach formalnych związanych z niniejszym postępowaniem osobą upoważnioną do kontaktów z Wykonawcami jest: p. Magdalena Wolny telefon kontaktowy: . +48 32 258 78 04, wew. 352 adres e-mail: m.wolny@gpw.katowice.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024