Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6140z ostatnich 7 dni
25543z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowa boiska do piłki nożnej

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa boiska do piłki nożnej

Data zamieszczenia: 2024-04-26
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA MICHAŁOWICE
Aleja Powstańców Warszawy 1
05-816 Reguły
powiat: pruszkowski
sekretariat@michalowice.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Reguły
Wadium: 21.000,00 zł
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-05-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Budowa boiska do piłki nożnej w Granicy, gmina Michałowice
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących budowę boiska do piłki nożnej o wymiarach 30m x 62 m, na działce nr 101/1 obr. Granica, gm. Michałowice.
2. Boisko, o którym mowa w ust. 1 powyżej, zostanie pokryte nawierzchnią z trawy syntetycznej. Zastosowana przez Wykonawcę trawa syntetyczna, będzie pozwalała na użytkowanie boiska o każdej porze roku. Trawa, o której mowa w niniejszym punkcie musi posiadać większą odporność na zużycie oraz zmienne warunki atmosferyczne, zapewniając jednocześnie wysoki komfort i bezpieczeństwo przy zachowaniu niskich kosztów pielęgnacji.
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in. wykonanie robót architektoniczno-budowalnych oraz elektrycznych.
4. Wykonując Przedmiot umowy, Wykonawca uwzględni, że:
1) teren działki, na której będzie zlokalizowane boisko jest częściowo zagospodarowany. Na terenie objętym niniejszą inwestycją istnieje pełnowymiarowe boisko do piłki nożnej wraz z trybunami, kontenery zaplecza sportowego, wiata gospodarcza oraz hala pneumatyczna z kortami tenisowymi;
2) pole do gry będzie otoczone strefą bezpieczeństwa, w której znajdować się będą obiekty małej architektury takie jak ławki, kosze oraz zadaszone wiaty;
3) boisko otoczone będzie piłkochwytem o wysokości 5m, zapewniającym wygodę użytkowania oraz bezpieczeństwo osób znajdujących się poza terenem boiska.
5. W zakresie branży architektoniczno-budowlanej Przedmiot umowy obejmuje m.in.: 1) roboty rozbiórkowe; 2)wycinkę drzew; 3)budowę boiska do piłki nożnej; 4)budowę obiektów małej architektury; 5)budowę zadaszonych wiat sportowych; 6)budowę piłkochwytów; 7)budowę utwardzeń terenu z kostki brukowej;8)przebudowę ogrodzenia; 9)wysiew trawników i nasadzenia zastępcze.
6. W zakresie branży elektrycznej Przedmiot umowy obejmuje m.in.:
1) zasilanie projektowanej rozdzielnicy ROB;
2) montaż prefabrykowanych fundamentów pod słupy oświetleniowe;
3) montaż słupów oświetleniowych o wysokości 12m;
4) wykonanie instalacji oświetlenia boiska poprzez montaż opraw na słupach oświetleniowych o wysokości 12 m z zastosowaniem energooszczędnych opraw ze źródłami LED;
5) wykonanie instalacji uziemienia i odgromowej;
6) wykonanie instalacji monitoringu wizyjnego CCTV.
7. Parametry techniczne nawierzchni z trawy syntetycznej dla boiska, o której mowa w ust. 3 powyżej:
1) Zaprojektowany system nawierzchni syntetycznej będzie składał się z trzech składników:
a) maty konstrukcyjno-amortyzującej ET;
b) sztucznej trawy oraz
c) wypełnienia z granulatu gumowego EPDM z recyklingu.
2) Wybierając produkty Zamawiający zwróci szczególną uwagę na względy ekologiczne takie jak neutralność węglowa czy możliwość recyklingu sztucznej trawy. Ważną kwestią dla Zamawiającego jest zastosowanie produktów prozdrowotnych bezpiecznych dla przyszłych użytkowników.
3) Aby wyeliminować potencjalne szkodliwe oddziaływanie systemu nawierzchni syntetycznej na zdrowie użytkowników w szczególności dzieci i młodzieży oraz negatywne skutki dla środowiska naturalnego, zaprojektowany system nawierzchni winien spełniać wymagania zdrowotne i środowiskowe określone w przepisach prawa krajowego.
4) Zamawiający wymaga aby oferowany system nawierzchni syntetycznej spełniał wymagania rozporządzenia REACH 1907/2006 (WE) - ROZPORZĄDZENIE (WE) NR 1907/2006 PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO, normy EN 71-3:2019 oraz bezpieczeństwa ekologicznego zgodnie z normą DIN 18035-6:2014-12 (lub nowszą) bądź równoważne, a producent spełniał wymagania zarządzania ISO w zakresie energii (ISO 50001:2018) oraz środowiska (ISO 14001:2015).
5) Zamawiający wymaga aby rodzaj zastosowanej sztucznej trawy był wykonany z mieszanki włókien monofilowych, prostych i teksturowanych co zmniejsza liczbę kosztownych zabiegów pielęgnacyjnych powodując znaczące oszczędności w okresie użytkowania boiska.
6) Warstwa stabilizująco-amortyzująca ET oprócz właściwości amortyzujących stanowi także element konstrukcyjny podbudowy boiska.
7) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania systemu nawierzchni zaoferowanego w ofercie. Dobór systemu nawierzchni stanowi kryterium oceny ofert.
8) W skład proponowanego systemu nawierzchni o minimalnych parametrach wchodzi:
a) Typ: Warstwa stabilizująco-amortyzacyjna ET wykonana metodą in-situ poprzez mieszankę granulatu gumowego SBR, lepiszcza poliuretanowego i kruszywa mineralnego. Ze względów konstrukcyjnych nie dopuszcza się zastosowania maty prefabrykowanej.
b) Trawa syntetyczna wraz z wklejonymi liniami boiska,
c) Wypełnienie systemu nawierzchni z trawy syntetycznej w ilości zgodnej z badaniem specjalistycznego, akredytowanego przez FIFA laboratorium (np. Labosport, Sportslabs lub ISA-Sport) w skład którego wchodzi piasek kwarcowy i granulat gumowy EPDM z recyklingu/techniczny w kolorze czarnym lub szarym.
9) Warstwa stabilizująco-amortyzacyjna ET, powinna posiadać minimalne parametry :
a) Typ : wykonana metodą in-situ poprzez mieszankę granulatu gumowego SBR, lepiszcza poliuretanowego i kruszywa mineralnego. Ze względów konstrukcyjnych nie dopuszcza się zastosowania maty prefabrykowanej.
b) Grubość - min. 35 mm
10) Trawa syntetyczna powinna mieć wklejone linie boiska do piłki nożnej i posiadać następujące parametry :
a) Metoda produkcji: tuftowana,
b) Podkład: poliuretanowy (nie dopuszcza się traw na podkładzie z lateksu styradiano-butadianowego).
c) Ciężar całkowity nawierzchni na m2 - min. 2 000 g
d) Rodzaj i przekrój włókna:
- PIERWSZE WŁÓKNO - włókno monofilowe (100%) z symetrycznie wtopionym rdzeniem wzmacniającym lub włókno monofilowe (100%) o przekroju rombu (diamentu) w ilości min. 50%
- DRUGIE WŁÓKNO - monofilowe teksturowane (kręcone) w ilości maks. 50%
e) Grubość włókna
- PIERWSZE WŁÓKNO - min. 300 um
- DRUGIE WŁÓKNO - min. 120 um
f) Ilość pęczków na m2 - min. 9 000
g) Ilość włókien na m2 - min. 100 000
h) Skład włókna -100% polietylen (PE),
i) Wysokość włókna ponad podkładem: 35 -40 mm
j) Waga włókna na m2 - min. 1 300 g
k) Kolor - min. dwa odcienie zielonego w jednym pęczku
11) Wypełnienie systemu nawierzchni syntetycznej w ilości zgodnej z badaniem specjalistycznego, akredytowanego przez FIFA laboratorium (np. Labosport, Sports Labs lub ISA-Sport) w skład, którego wchodzi piasek kwarcowy i granulat gumowy EPDM z recyklingu/techniczny w kolorze czarnym lub szarym.
12) Zamawiający wymaga, aby wszystkie ww. parametry były potwierdzone przez niezależne laboratorium akredytowane przez FIFA. W celu wyeliminowania jakichkolwiek nieścisłości i wątpliwości co do wartości parametrów nie dopuszcza się jakichkolwiek tolerancji w odniesieniu do wymaganych parametrów technicznych. W przypadku przedłożenia kilku badań laboratoryjnych dotyczących tego samego parametru Zamawiający przyjmie wartość mniej korzystną dla Wykonawcy.
13) Zamawiający wymaga, aby dostarczony składniki systemu tj. mata elastyczna ET, trawa syntetyczna oraz wypełnienie EPDM recykling/techniczny zgodne były z niżej podanymi rozporządzeniami:
a) Norma środowiskowa DIN EN 18035-7:2019;
b) Rozporządzenie REACH 1907/2006 (WE) - ROZPORZĄDZENIE (WE) NR 1907/2006 PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO;
c) Norma EN 71-3:2019.
14) Zamawiający wymaga, aby oferowany granulat gumowy EPDM z recyklingu pochodził od tego samego dostawcy, który widnieje na raporcie z badań uwzględniającym wymagania rozporządzenia REACH, ateście PZH.
8. Projektowane warstwy konstrukcyjne nawierzchni:
1) Trawa sztuczna, zasypana piaskiem oraz granulatem EPDM z recyklingu;
2) Warstwa ET, gr. 35mm;
3) Warstwa wyrównawcza - miał kamienny 0-4/mm, gr. 3cm;
4) Warstwa konstrukcyjna - Kruszywo łamane 0-31,5mm, gr. 20cm;
5) Warstwa filtracyjna - Piasek, gr. 15cm;
6) Grunt rodzimy.
9. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany na podstawie załączonej dokumentacji, określającej szczegółowy zakres:
1) Projekt zagospodarowania terenu (branża budowlana i elektryczna);
2) Projekt architektoniczno - budowlany (branża budowlana i elektryczna);
3) Projekt techniczny (branża budowlana i elektryczna);
4) Projekt wykonawczy (branża budowlana i elektryczna);
5) STWiORB (branża budowlana i elektryczna);
6) Przedmiar (branża budowlana i elektryczna);
7) Zaświadczenie Starosty Pruszkowskiego znak WA.6743.2.10.2024.S.MKZ do zgłoszenia z dnia 19.01.2024 r. budowy wewnętrznej sieci elektroenergetycznej zasilającej oświetlenie boiska na działce nr 101/10, obr. Granica, gm. Michałowice;
8) Zaświadczenie Starosty Pruszkowskiego z dnia 29.01.2024 r. znak WA.6743.4.523.2023.I.AG o nie wniesieniu sprzeciwu do zgłoszenia budowy boiska do piłki nożnej, obiektów małej architektury, zadaszonych wiat sportowych, piłkochwytów na dz. nr ew. 101/10 w Granicy, gm. Michałowice;
9) Warunki przyłączenia do sieci dystrybucyjnej nr 23-G1/WP/05530 z dnia 23.11.2023 r. wydane przez PGE Dystrybucja S.A.;
10)Umowa o przyłączenie do z PGE Dystrybucja S.A. nr 23-G1/UP/05530 z dnia 08.01.2024 r.;
11)Decyzja nr 73/2024 z dnia 15.02.2024 r. na usunięcie 7 drzew;
12)Decyzja nr 125/2024 z dnia 25.03.2024 r. wydłużenie terminu wycinki drzew.

CPV: 45000000-7, 45111300-1,39293300-5,45212200-8,45310000-3,45111291-4,45111200-0

Dokument nr: 2024/BZP 00303605, ZP.271.1.16.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-15 13:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0037e28f-03ae-11ef-b21f-3ab44b58c1d6
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. 2) Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. 3) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. 4) Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w
zakładce ,,Centrum Pomocy"
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz
środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy
(Dz. U. z 2020 poz. 2415): a) oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1Pzp, podmiotowe środki dowodowe, przedmiotowe środki dowodów,
pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w ogólnodostępnych formatach danych, w szczególności w formatach; .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Zamawiający zaleca sporządzanie dokumentów elektronicznych w formacie .pdf. b) oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym. 2) Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści
wiadomości e-mail lub w treści ,,Formularza do komunikacji"). 3) W przypadku opatrywania dokumentów elektronicznych kwalifikowanym podpisem elektronicznym: a) dla dokumentów elektronicznych w formacie .pdf zaleca się zastosowanie kwalifikowanego podpisu elektronicznego w formacie
PAdES, b) dla dokumentów elektronicznych w formacie innym niż .pdf zaleca się zastosowanie kwalifikowanego podpisu elektronicznego wewnętrznego w formacie XAdES, c) w przypadku użycia kwalifikowanego podpisu elektronicznego w formacie XAdES w wariancie zewnętrznym, należy pamiętać, aby przekazać zarówno podpisywany dokument elektroniczny oraz plik podpisu zewnętrznego. 4) Opatrzenie oświadczeń lub dokumentów podpisem zaufanym możliwe jest w serwisie gov.pl pod adresem:
https://www.gov.pl/web/gov/podpisz-dokument-elektronicznie-wykorzystaj-podpiszaufany. Aby opatrzyć oświadczenia lub dokumenty podpisem zaufanym należy posiadać profil zaufany ePUAP. Szczegóły dotyczące zakładania profilu zaufanego znajdują się na stronie gov.pl pod adresem:
https://www.gov.pl/web/gov/zalozprofil-zaufany. W przypadku dokumentów elektronicznych sporządzonych w formacie .pdf możliwe jest ich opatrzenie podpisem zaufanym w formacie dedykowanym dla dokumentów .pdf. 5)Opatrzenie oświadczeń lub dokumentów podpisem osobistym wymaga posiadania dowodu osobistego z certyfikatem podpisu
osobistego: ,,e-dowodu" oraz specjalistycznego czytnika. Szczegóły dotyczące podpisu osobistego oraz e-dowodu znajdują się w serwisie gov.pl pod adresem: https://www.gov.pl/web/edowod/podpis-osobisty. 5. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wskazanych w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO dotyczący zbierania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający informuje, że: Urząd Gminy Michałowice reprezentowany przez Wójta Gminy przetwarza dane zawarte w ofertach, znajdujące się w publicznie dostępnych rejestrach (Krajowy Rejestr Sądowy, Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej RP, Krajowy Rejestr Karny) w celu prowadzenia postępowań w sprawie zamówienia publicznego na postawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych. Wśród tych informacji mogą pojawić się dane, które na gruncie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: ,,Ogólne Rozporządzenie" lub ,,RODO"), mają charakter danych osobowych. W świetle
powyższego Wójt Gminy informuje, że: 1. Administratorem danych osobowych (dalej: ,,Administrator") jest GMINA MICHAŁOWICE
05-816 Michałowice, Reguły Ul. Aleja Powstańców Warszawy 1 tel. 22 350 91 91; fax: 22 350 91 01 e-mail: sekretariat@michalowice.pl 2. W sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Panem Piotrem Glen, kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na adres wskazany powyżej bądź email: daneosobowe@michalowice.pl; 3. Dane osobowe zawarte w ofertach są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze oraz następujące przepisy prawa: ustawa z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Dz.U.2023 poz. 1605 ze zm.), rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia
23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. 2020 poz. 2415), ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (tj. Dz.U. 2020 poz. 164 ze zm.). 4. Celem przetwarzania danych osobowych jest prowadzenie w imieniu własnym postępowań o udzielenie zamówień publicznych. Przetwarzanie danych osobowych na potrzeby ww. postępowań mieści się w zakresie obowiązków ustawowych Urzędu Gminy jako zamawiającego w rozumieniu art. 4 ust. 1 ustawy PZP. Przetwarzanie tych danych jest niezbędne, aby Urząd Gminy
mógł prawidłowo wypełniać nałożone na nie obowiązki.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu do ich wniesienia.
2. W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1 3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 3. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może
skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą. 4. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 5. Zasada jawności, o której mowa w art. 74 Pzp ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ograniczenia zasady jawności, o których mowa w ust. 3 i art. 18 ust. 3-6,
stosuje się odpowiednio.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-15 12:30
Miejsce składania ofert: Za pośrednictwem Platformy e-Zamowienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.16.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących budowę boiska do piłki nożnej o wymiarach 30m x 62 m, na działce nr 101/1 obr. Granica, gm. Michałowice.
2. Boisko, o którym mowa w ust. 1 powyżej, zostanie pokryte nawierzchnią z trawy syntetycznej. Zastosowana przez Wykonawcę trawa syntetyczna, będzie pozwalała na użytkowanie boiska o każdej porze roku. Trawa, o której mowa w niniejszym punkcie musi posiadać większą odporność na zużycie oraz zmienne warunki atmosferyczne, zapewniając jednocześnie wysoki komfort i bezpieczeństwo przy zachowaniu niskich kosztów pielęgnacji.
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in. wykonanie robót architektoniczno-budowalnych oraz elektrycznych.
4. Wykonując Przedmiot umowy, Wykonawca uwzględni, że:
1) teren działki, na której będzie zlokalizowane boisko jest częściowo zagospodarowany. Na terenie objętym niniejszą inwestycją istnieje pełnowymiarowe boisko do piłki nożnej wraz z trybunami, kontenery zaplecza sportowego, wiata gospodarcza oraz hala pneumatyczna z kortami tenisowymi;
2) pole do gry będzie otoczone strefą bezpieczeństwa, w której znajdować się będą obiekty małej architektury takie jak ławki, kosze oraz zadaszone wiaty;
3) boisko otoczone będzie piłkochwytem o wysokości 5m, zapewniającym wygodę użytkowania oraz bezpieczeństwo osób znajdujących się poza terenem boiska.
5. W zakresie branży architektoniczno-budowlanej Przedmiot umowy obejmuje m.in.: 1) roboty rozbiórkowe; 2)wycinkę drzew; 3)budowę boiska do piłki nożnej; 4)budowę obiektów małej architektury; 5)budowę zadaszonych wiat sportowych; 6)budowę piłkochwytów; 7)budowę utwardzeń terenu z kostki brukowej;8)przebudowę ogrodzenia; 9)wysiew trawników i nasadzenia zastępcze.
6. W zakresie branży elektrycznej Przedmiot umowy obejmuje m.in.:
1) zasilanie projektowanej rozdzielnicy ROB;
2) montaż prefabrykowanych fundamentów pod słupy oświetleniowe;
3) montaż słupów oświetleniowych o wysokości 12m;
4) wykonanie instalacji oświetlenia boiska poprzez montaż opraw na słupach oświetleniowych o wysokości 12 m z zastosowaniem energooszczędnych opraw ze źródłami LED;
5) wykonanie instalacji uziemienia i odgromowej;
6) wykonanie instalacji monitoringu wizyjnego CCTV.
7. Parametry techniczne nawierzchni z trawy syntetycznej dla boiska, o której mowa w ust. 3 powyżej:
1) Zaprojektowany system nawierzchni syntetycznej będzie składał się z trzech składników:
a) maty konstrukcyjno-amortyzującej ET;
b) sztucznej trawy oraz
c) wypełnienia z granulatu gumowego EPDM z recyklingu.
2) Wybierając produkty Zamawiający zwróci szczególną uwagę na względy ekologiczne takie jak neutralność węglowa czy możliwość recyklingu sztucznej trawy. Ważną kwestią dla Zamawiającego jest zastosowanie produktów prozdrowotnych bezpiecznych dla przyszłych użytkowników.
3) Aby wyeliminować potencjalne szkodliwe oddziaływanie systemu nawierzchni syntetycznej na zdrowie użytkowników w szczególności dzieci i młodzieży oraz negatywne skutki dla środowiska naturalnego, zaprojektowany system nawierzchni winien spełniać wymagania zdrowotne i środowiskowe określone w przepisach prawa krajowego.
4) Zamawiający wymaga aby oferowany system nawierzchni syntetycznej spełniał wymagania rozporządzenia REACH 1907/2006 (WE) - ROZPORZĄDZENIE (WE) NR 1907/2006 PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO, normy EN 71-3:2019 oraz bezpieczeństwa ekologicznego zgodnie z normą DIN 18035-6:2014-12 (lub nowszą) bądź równoważne, a producent spełniał wymagania zarządzania ISO w zakresie energii (ISO 50001:2018) oraz środowiska (ISO 14001:2015).
5) Zamawiający wymaga aby rodzaj zastosowanej sztucznej trawy był wykonany z mieszanki włókien monofilowych, prostych i teksturowanych co zmniejsza liczbę kosztownych zabiegów pielęgnacyjnych powodując znaczące oszczędności w okresie użytkowania boiska.
6) Warstwa stabilizująco-amortyzująca ET oprócz właściwości amortyzujących stanowi także element konstrukcyjny podbudowy boiska.
7) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania systemu nawierzchni zaoferowanego w ofercie. Dobór systemu nawierzchni stanowi kryterium oceny ofert.
8) W skład proponowanego systemu nawierzchni o minimalnych parametrach wchodzi:
a) Typ: Warstwa stabilizująco-amortyzacyjna ET wykonana metodą in-situ poprzez mieszankę granulatu gumowego SBR, lepiszcza poliuretanowego i kruszywa mineralnego. Ze względów konstrukcyjnych nie dopuszcza się zastosowania maty prefabrykowanej.
b) Trawa syntetyczna wraz z wklejonymi liniami boiska,
c) Wypełnienie systemu nawierzchni z trawy syntetycznej w ilości zgodnej z badaniem specjalistycznego, akredytowanego przez FIFA laboratorium (np. Labosport, Sportslabs lub ISA-Sport) w skład którego wchodzi piasek kwarcowy i granulat gumowy EPDM z recyklingu/techniczny w kolorze czarnym lub szarym.
9) Warstwa stabilizująco-amortyzacyjna ET, powinna posiadać minimalne parametry :
a) Typ : wykonana metodą in-situ poprzez mieszankę granulatu gumowego SBR, lepiszcza poliuretanowego i kruszywa mineralnego. Ze względów konstrukcyjnych nie dopuszcza się zastosowania maty prefabrykowanej.
b) Grubość - min. 35 mm
10) Trawa syntetyczna powinna mieć wklejone linie boiska do piłki nożnej i posiadać następujące parametry :
a) Metoda produkcji: tuftowana,
b) Podkład: poliuretanowy (nie dopuszcza się traw na podkładzie z lateksu styradiano-butadianowego).
c) Ciężar całkowity nawierzchni na m2 - min. 2 000 g
d) Rodzaj i przekrój włókna:
- PIERWSZE WŁÓKNO - włókno monofilowe (100%) z symetrycznie wtopionym rdzeniem wzmacniającym lub włókno monofilowe (100%) o przekroju rombu (diamentu) w ilości min. 50%
- DRUGIE WŁÓKNO - monofilowe teksturowane (kręcone) w ilości maks. 50%
e) Grubość włókna
- PIERWSZE WŁÓKNO - min. 300 um
- DRUGIE WŁÓKNO - min. 120 um
f) Ilość pęczków na m2 - min. 9 000
g) Ilość włókien na m2 - min. 100 000
h) Skład włókna -100% polietylen (PE),
i) Wysokość włókna ponad podkładem: 35 -40 mm
j) Waga włókna na m2 - min. 1 300 g
k) Kolor - min. dwa odcienie zielonego w jednym pęczku
11) Wypełnienie systemu nawierzchni syntetycznej w ilości zgodnej z badaniem specjalistycznego, akredytowanego przez FIFA laboratorium (np. Labosport, Sports Labs lub ISA-Sport) w skład, którego wchodzi piasek kwarcowy i granulat gumowy EPDM z recyklingu/techniczny w kolorze czarnym lub szarym.
12) Zamawiający wymaga, aby wszystkie ww. parametry były potwierdzone przez niezależne laboratorium akredytowane przez FIFA. W celu wyeliminowania jakichkolwiek nieścisłości i wątpliwości co do wartości parametrów nie dopuszcza się jakichkolwiek tolerancji w odniesieniu do wymaganych parametrów technicznych. W przypadku przedłożenia kilku badań laboratoryjnych dotyczących tego samego parametru Zamawiający przyjmie wartość mniej korzystną dla Wykonawcy.
13) Zamawiający wymaga, aby dostarczony składniki systemu tj. mata elastyczna ET, trawa syntetyczna oraz wypełnienie EPDM recykling/techniczny zgodne były z niżej podanymi rozporządzeniami:
a) Norma środowiskowa DIN EN 18035-7:2019;
b) Rozporządzenie REACH 1907/2006 (WE) - ROZPORZĄDZENIE (WE) NR 1907/2006 PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO;
c) Norma EN 71-3:2019.
14) Zamawiający wymaga, aby oferowany granulat gumowy EPDM z recyklingu pochodził od tego samego dostawcy, który widnieje na raporcie z badań uwzględniającym wymagania rozporządzenia REACH, ateście PZH.
8. Projektowane warstwy konstrukcyjne nawierzchni:
1) Trawa sztuczna, zasypana piaskiem oraz granulatem EPDM z recyklingu;
2) Warstwa ET, gr. 35mm;
3) Warstwa wyrównawcza - miał kamienny 0-4/mm, gr. 3cm;
4) Warstwa konstrukcyjna - Kruszywo łamane 0-31,5mm, gr. 20cm;
5) Warstwa filtracyjna - Piasek, gr. 15cm;
6) Grunt rodzimy.
9. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany na podstawie załączonej dokumentacji, określającej szczegółowy zakres:
1) Projekt zagospodarowania terenu (branża budowlana i elektryczna);
2) Projekt architektoniczno - budowlany (branża budowlana i elektryczna);
3) Projekt techniczny (branża budowlana i elektryczna);
4) Projekt wykonawczy (branża budowlana i elektryczna);
5) STWiORB (branża budowlana i elektryczna);
6) Przedmiar (branża budowlana i elektryczna);
7) Zaświadczenie Starosty Pruszkowskiego znak WA.6743.2.10.2024.S.MKZ do zgłoszenia z dnia 19.01.2024 r. budowy wewnętrznej sieci elektroenergetycznej zasilającej oświetlenie boiska na działce nr 101/10, obr. Granica, gm. Michałowice;
8) Zaświadczenie Starosty Pruszkowskiego z dnia 29.01.2024 r. znak WA.6743.4.523.2023.I.AG o nie wniesieniu sprzeciwu do zgłoszenia budowy boiska do piłki nożnej, obiektów małej architektury, zadaszonych wiat sportowych, piłkochwytów na dz. nr ew. 101/10 w Granicy, gm. Michałowice;
9) Warunki przyłączenia do sieci dystrybucyjnej nr 23-G1/WP/05530 z dnia 23.11.2023 r. wydane przez PGE Dystrybucja S.A.;
10)Umowa o przyłączenie do z PGE Dystrybucja S.A. nr 23-G1/UP/05530 z dnia 08.01.2024 r.;
11)Decyzja nr 73/2024 z dnia 15.02.2024 r. na usunięcie 7 drzew;
12)Decyzja nr 125/2024 z dnia 25.03.2024 r. wydłużenie terminu wycinki drzew.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
39293300-5 - Sztuczna trawa
45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp. w zakresie tożsamym z przedmiotem zamówienia podstawowego na poniższych warunkach:
1) stanowić będą nie więcej niż 30% wartości zamówienia podstawowego;
2) udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego w sytuacji zaistnienia potrzeby ich udzielenia i posiadania przez Zamawiającego środków finansowych;
3) ostateczne warunki zamówienia zostaną sprecyzowane w treści umowy, która zostanie ustalona w wyniku negocjacji między Zamawiającym i Wykonawcą;
4) zakres i wysokość kar zostanie uwzględniony odpowiednio do wartości i zakresu zamówienia podobnego;
5) udzielenie zamówienia jest wyłącznym prawem Zamawiającego a nieudzielenie takiego zamówienia nie może być podstawą roszczeń Wykonawcy o udzielenie takiego zamówienia.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość sztucznej trawy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gęstość sztucznej trawy
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał:
1) Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym:
wpis do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
O zamówienie publiczne mogą również ubiegać się osoby fizyczne, które nie prowadzą działalności gospodarczej, a więc nie posiadają wpisu do KRS, CEIDG ani do rejestrów zawodowych lub handlowych.
2) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
3) Sytuacja ekonomiczna i finansowa:
Wykonawca powinien wykazać, że posiada:
a) środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości min. 200.000,00 zł,
b) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną ubezpieczenia nie mniejszą niż 200.000,00 zł. W przypadku ustalenia limitu sumy gwarancyjnej ubezpieczenia na jedno zdarzenie suma ta nie może być niższa niż 200.000,00 zł.
4) Zdolność techniczna lub zawodowa:
a) doświadczenie Wykonawcy:
Wykonawca powinien wykazać, że w ciągu ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał należycie i zgodnie z przepisami prawa budowlanego:
min. 2 roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie boiska do piłki nożnej z nawierzchnią z trawy syntetycznej.
UWAGA !!! W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek, o którym mowa powyżej musi spełniać w całości przynajmniej jeden z Wykonawców.
Przez pojęcie ,,Budowa" Zamawiający rozumie definicję wynikającą z Art. 3 ust. 6 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. 2023 poz. 682 ze zm) tj.: ,,Ilekroć w ustawie jest mowa o budowie - należy przez to rozumieć wykonywanie obiektu budowlanego w określonym miejscu, a także odbudowę, rozbudowę, nadbudowę obiektu budowlanego".
Przez pojęcie ,,Przebudowa" Zamawiający rozumie definicję wynikającą z Art. 3 ust. 7a Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane tj.: ,,Ilekroć w ustawie jest mowa o przebudowie - należy przez to rozumieć wykonywanie robót budowlanych, w wyniku których następuje zmiana parametrów użytkowych lub technicznych istniejącego obiektu budowlanego, z wyjątkiem charakterystycznych parametrów, jak: kubatura, powierzchnia zabudowy, wysokość, długość, szerokość bądź liczba kondygnacji; w przypadku dróg są dopuszczalne zmiany charakterystycznych parametrów w zakresie niewymagającym zmiany granic pasa drogowego.
b) dysponowania osobami:
Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia osoby odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi, posiadające kwalifikacje zawodowe oraz uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia publicznego:
- min. 1 osobę - (kierownik budowy)posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w branży konstrukcyjno-budowlanej, zgodnie z obowiązującym prawem budowlanym oraz doświadczenie przy kierowaniu budową lub przebudową boiska do piłki nożnej.
Powyższe doświadczenie powinno zostać potwierdzone stosownym dokumentem/ oświadczeniem.
- min. 1 osobę - (kierownik robót elektrycznych), posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych zgodnie z obowiązującym prawem budowlanym.
Powyższe doświadczenie powinno zostać potwierdzone stosownym dokumentem/ oświadczeniem.
Informacje dodatkowe:
W każdym przypadku, gdy wymagane jest posiadanie określonych uprawnień budowlanych przez osobę wskazywaną do pełnienia jakiejkolwiek funkcji wymienionej powyżej, Zamawiający dopuszcza posiadanie przez taką osobę uprawnień wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, o ile ich zakres odpowiada zakresowi wymaganych uprawnień mając na względzie zakres uprawnień niezbędny do realizacji zamówienia lub jest szerszy.
Dopuszcza się również kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia
22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 334) oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U.
z 2023 r. poz. 551) zgodnie z którymi przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego nie jest wymagana od obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA).
c) dysponowania sprzętem:
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku podmiotów ubiegających się o zamówienie publiczne prowadzących działalność gospodarczą lub zawodową:
2. w przypadku wykonawców krajowych:
Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej o ile podmiot ubiegający się o zamówienie publiczne prowadzi działalność gospodarczą lub zawodową;
3. w przypadku wykonawców zagranicznych:
dokument potwierdzający, że jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem.
4. Dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
5. Wykaz wykonanych robót budowlanych potwierdzający opisany warunek wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie tych robót - z wykorzystaniem Załącznika nr 4 do SWZ.
Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dowody określające, że wskazane roboty zostały wykonane w sposób należyty.
6. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego skierowanych przez Wykonawcę - z wykorzystaniem Załącznika nr 5 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1) nieuzupełnianych: a) Zaświadczenie niezależnego instytutu akredytowanego (PCA) lub akredytowanego przez FIFA, że oferowana sztuczna trawa (podkład i włókno) nadaje się do ponownego przetworzenia (recyclingu) b)Raport z badań przeprowadzony przez niezależne (i akredytowane) laboratorium potwierdzające, że trawa syntetyczna jest przyjazna dla środowiska zgodnie z normą DIN 18035-7:2019-12 ,,Boisko sportowe - Część 7: Systemy murawy syntetycznej", Załącznik B: Zalecenia dotyczące ochrony środowiska. c)Raport z badań przeprowadzony przez niezależne (i akredytowane) laboratorium potwierdzające, że trawa syntetyczna w pełni spełnia wymagania normy EN 71-3:2019-7 - Cześć 3: Migracja określonych pierwiastków. d)Raport z badań przeprowadzony przez niezależne (i akredytowane) laboratorium potwierdzające, że trawa syntetyczna spełnia wymagania Rozporządzenie (WE) REACH z 2006 r lub nowsze w zakresie zawartości wielopierścieniowych węglowodanów aromatyzowanych (WWA), e)Świadectwo higieny (atest PZH) dla trawy syntetycznej na zewnętrzne i wewnętrzne obiekty sportowe. f) Raport z badań przeprowadzony przez niezależne (i akredytowane) laboratorium potwierdzające, że mata elastyczna ET jest przyjazna dla środowiska zgodnie z normą DIN 18035-7:2019-12 ,,Boisko sportowe - Część 7: Systemy murawy syntetycznej", Załącznik B: Zalecenia dotyczące ochrony środowiska.
g) Raport z badań przeprowadzony przez niezależne (i akredytowane) laboratorium potwierdzające, że mata elastyczna ET w pełni spełnia wymagania normy EN 71-3 - Cześć 3: Migracja określonych pierwiastków.
h) Raport z badań przeprowadzony przez niezależne (i akredytowane) laboratorium potwierdzające, że mata amortyzująca ET spełnia wymagania Rozporządzeniem (WE) REACH z 2006 r lub nowsze w zakresie zawartości wielopierścieniowych węglowodanów aromatyzowanych (WWA). i) Świadectwo higieny (atest PZH) dla maty elastycznej ET. j)Raport z badań przeprowadzony przez niezależne (i akredytowane) zgodnie z normą EN-71-3:2019: Migracja określonych pierwiastków, kategoria III umieszczonych w tabeli. k)Raport z badań przeprowadzony przez niezależne (i akredytowane) laboratorium potwierdzające, że oferowanej partii wypełnienia (granulat gumowy EPDM z recyklingu/techniczny) spełnia wymagania Rozporządzenie (WE) REACH z 2006 r lub nowsze w zakresie zawartości wielopierścieniowych węglowodanów aromatyzowanych (WWA).
l) Świadectwo higieny (atest PZH) dla wypełnienia granulat gumowy EPDM z recyklingu/techniczny do obiektów zewnętrznych i hal pneumatycznych.
2) nieuzupełnianych: a) Raport z badań testu Lisport do punktacji dla włókien oferowanej trawy syntetycznej (wszystkie włókna łącznie) przeprowadzony przez niezależne i akredytowane przez FIFA laboratorium zgodnie z normą EN 15306 ,,Nawierzchnie do otwartych terenów sportowych - narażenie trawy na oddziaływania", lub Raport z badań testu Lisport XL do punktacji dla włókien oferowanej trawy syntetycznej (wszystkie włóka łącznie) wykonanego zgodnie z FIFA Quality Programme for Football Turf (edycja 2015). Nie dopuszcza się badań dla pojedynczych włókien.
b) Raport z badań laboratoryjnych potwierdzających spełnienie wymogów FIFA Quality Programme for Football Turf dotyczący oferowanego systemu nawierzchni syntetycznej (mata elastyczna ET + sztuczna trawa + wypełnienie granulat EPDM z recyklingu/techniczny) wykonanych przez akredytowane przez FIFA laboratorium (np. Lobosport, ISA Sport, Sportlabs) potwierdzające jakość produktu na najwyższym poziomie FIFA Quality Pro - edycja 2015 (dostępny na www.FIFA.com) wraz z potwierdzeniem wszystkich wymaganych parametrów technicznych. c) Karty techniczne potwierdzone przez producenta dla oferowanych składników systemu nawierzchni syntetycznej tj.: maty elastycznej ET, trawy syntetycznej oraz wypełnienia (granulat gumowy EPDM z recyklingu/techniczny).
Zamawiający wymaga przedmiotowych środków nieuzupełnianych, wskazanych powyżej, oraz uzupełnianych wskazanych poniżej.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
a)Raport z badań laboratoryjnych przeprowadzony przez certyfikowane laboratorium dla systemu sztucznej trawy (mata elastyczna ET + sztuczna trawa + wypełnienie granulat EPDM z recyklingu/techniczny) potwierdzający zgodność z normą EN 15330-1:2013 wraz z potwierdzeniem wymaganych parametrów technicznych. b)Dokument potwierdzający posiadanie przez producenta statusu FIFA PREFERRED PRODUCER (FPP) lub FIFA LICENCEE PRODUCER (FLP). c)Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) Oświadczenia, o których mowa w rozdziale V ust. 2 SWZ (Załącznik nr 2 do SWZ);
2) Oświadczenie podmiotu o udostępnieniu zasobów wskazujące na okoliczności opisane w rozdziale VII ust. 2 SWZ oraz oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale VI ust. 1 i Rozdziale VII ust. 1 - jeżeli Wykonawca składający ofertę polega na zasobach innych podmiotów;
3) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynika jaki zakres rzeczowy wykonania zamówienia realizować zamierzają poszczególni Wykonawcy;
4) Pełnomocnictwo w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postepowaniu i zawarcia umowy;
5) Pełnomocnictwo lub inne dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona ,,za zgodność z oryginałem" przez notariusza) oraz do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tj. Dz. U z 2023, poz. 57), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest w terminie do składania ofert wnieść wadium: 21.000,00 zł.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne) oferta musi spełniać wymagania określone w art. 58 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu
Wykonawców w sposób umożliwiający ich identyfikację.
3. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika jaki zakres rzeczowy zamówienia realizować zamierzają poszczególni Wykonawcy.
5. W celu wykazania niepodlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia o którym mowa w rozdziale VI wymagane jest załączenie do oferty oświadczenia i przedłożenia na wezwanie dokumentów dla każdego konsorcjanta oddzielnie.
6. Zamawiający w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej - dopuszcza łączne spełnienie warunku przez Wykonawców.
7. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, warunek udziału jest spełniony jeżeli Wykonawca, ubiegający się o zamówienie wspólnie z innymi wykonawcami, i który dostarcza potencjał na potrzeby spełnienia warunku udziału w postępowaniu w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub
doświadczenia, ma obowiązek osobiście wykonać tę część zamówienia (kluczowy zakres), dla której te zdolności są wymagane.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający zmiany postanowień zawartej z Wykonawcą umowy oraz ich warunki określił w "Projekcie umowy" stanowiącym Załącznik do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość sztucznej trawy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gęstość sztucznej trawy
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-06-13

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.