Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6140z ostatnich 7 dni
25543z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont budynku

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont budynku

Data zamieszczenia: 2024-04-26
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Miasta Kobyłka
ul. Wołomińska 1
05-230 Kobyłka
powiat: wołomiński
TEL.: 227607000, tel. 662-897-663
zapytanie.ofertowe.wzp@kobylka.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Kobyłka
Wadium: ---
Nr telefonu: TEL.: 227607000, tel
Termin składania ofert: 2024-05-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Konkurs ofert nr OC.5540.6.2024 - dotyczący ,,Remontu budynku OSP
w Kobyłce w zakresie sanitariatu przy sali szkoleniowej, zaplecza kuchennego
oraz klatki schodowej z korytarzami"
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest remont w budynku OSP w Kobyłce Ul. Ks. Marmo
13 w zakresie sanitariatu przy sali szkoleniowej, zaplecza kuchennego oraz klatki
schodowej z korytarzami.
Zakres prac:
Łazienka pomieszczenie z 2 umywalkami i 2 oddzielne kabiny sanitarne
1) Demontaż i utylizacja całej armatury: 2 umywalki na postumentach z
bateriami, 2 miski WC ze spłuczkami;
2) Skucie płytek ceramicznych ze wszystkich ścian, skucie odspojonych tynków
oraz farby ze ścian, usunięcie gruzu;
3) Demontaż i utylizacja drzwi łazienki z futryną oraz 2 drzwi do kabin z
futrynami;
4) Demontaż i utylizacja grzejnika, przebudowa przyłącz pod nowy grzejnik
umieszczony powyżej;
5) Wykonanie wylewki samopoziomującej podłogi w łazience 6,5 m2 do
poziomu podłogi w korytarzu;
6) Wykonanie sufitu podwieszanego 6,5 m2 w całym pomieszczeniu łazienki na
wysokości około 260 cm;
7) Przebudowa istniejącej instalacji wodnej, kanalizacyjnej i ogrzewania z
wkuciem przyłączy skrywając pod pytkami;
10 ) Ułożenie nowych płytek na podłodze i częściowo na ścianach zgodnie z
ustaleniami wielkości koloru z Zamawiającym;
11) Montaż nowej armatury sanitarnej WC kompakt skrywające podłączenia i
odpływ 2 szt. zakupionej przez Wykonawcę;
12 ) Montaż 2 szt. umywalek i 2 szt. bateriami na blacie kamiennym 145 cm x 45
cm zakupionych przez Wykonawcę według ustaleń z Zamawiającym;13 ) Montaż nowych drzwi wejściowych oraz drzwi do kabin łącznie
3 szt.
zakupionych przez Wykonawcę;
14) Przebudowa instalacji elektrycznej, wymiana na nowe gniazd i przełączników
15) Montaż 2szt. luster i kinkietów zakupionych przez Wykonawcę;
16) Montaż oświetlenia sufitowego Led 3 szt. zakupionych przez Wykonawcę;
17) Montaż nowych kratek wentylacyjnych 3 szt.;
18) Montaż nowego grzejnika tz. plaster miodu zakupionego przez Wykonawcę;
19) Wykonanie gładzi gipsowej na uprzednio zagruntowanym podłożu ścian i
sufitu; dwukrotne pomalowanie farbą lateksową w kolorach uzgodnionych i
zaakceptowanych przez Zamawiającego.
Zaplecze kuchenne:
1) Skucie odspojonych tynków oraz farby ze ścian;
2) Wykonanie sufitu podwieszonego z płyty GK na stelażu 9 m2;
3) Zamiana oświetlenia sufitowego na panele Led;
4) Wykonanie dodatkowego gniazda 230V w miejscu wskazanym przez
Zamawiającego;
5) Wykonanie zabudowy meblowej pod blatem drzwiczki przesuwne w celu
zasłonięcia ,,zmywaka"; 265 cmx 86 cm;
6) Zagruntowanie ścian i sufitu farbą gruntującą, a następnie dwukrotne
pomalowanie farbą lateksową w kolorach uzgodnionych i zaakceptowanych
przez Zamawiającego ok. 48 m2;
7) Doklejenie płytek ceramicznych przy blatach kuchni 4 m2;
8) Wymiana gniazdek i włączników elektrycznych na nowe (zakupione przez
Wykonawcę);
9) Montaż 2 szt. nowych kratek wentylacyjnych.
Pomieszczenie z kuchnią
1) Skucie odspojonych tynków z sufitu po zalaniu, nałożenie tynku,
naprawa pęknięć i ubytków ścian;
2) Zagruntowanie ścian i sufitu farbą gruntującą, a następnie dwukrotne
pomalowanie farbą lateksową w kolorach uzgodnionych i
zaakceptowanych przez Zamawiającego powierzchnia 83 m2;
3) Wykonanie dodatkowego doświetlenia pod okapem kuchni;
4) Sprawdzenie i wymiana gniazd elektrycznych.
Pokój gospodarczy z korytarzem
1) Naprawa uszkodzeń na suficie i ścianach szpachlowanie i
szlifowanie;
2) Pomalowanie sufitów i ścian ok 70 m2;
3) Pomalowanie istniejącej lamperii z marmolitu na kolor szary;
4) Wymiana oświetlenia na panel Led 4 szt.Klatka schodowa wraz z korytarzami na poziomie 0 oraz +1
1) Naprawa spękań na ścianach i suficie;
2) Wymiana, przebudowa całej skrzynki rozdzielni elektrycznej zakupionej przez
Wykonawcę;
3) Wymiana obudowy hydrantu wewnętrznego zakupionej przez Wykonawcę,
przebudowa zasilającej instalacji wodnej;
4) Wykonanie małej zabudowy wnęki z GK;
5) Usunięcie grzejnika na korytarzu, przebudowa instalacji grzewczej;
6) Wymiana oświetlenia na nowe panele Led 2 szt.;
7) Zabudowa rur CO na podeście klatki schodowej wkucie gałązek przyłączy;
8) Zagruntowanie ścian i sufitu farbą gruntującą, a następnie dwukrotne
pomalowanie farbą lateksową w kolorach uzgodnionych i zaakceptowanych
przez Zamawiającego;
9) Powierzchnia prac malarskich klatki schodowej i korytarzy wejściowych to ok.
170 m2 wysokość najwyższych to 7,3 m;
10)Pomalowanie istniejącej lamperii z marmolitu na kolor szary do uzgodnienia;
11)Pomalowanie barierki przy schodach w kolorach uzgodnionych i
zaakceptowanych przez Zamawiającego;
12)Utylizacja wszystkich odpadów i posprzątanie miejsc wykonywania prac.

5. Gwarancja
Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na cały przedmiot umowy w zakresie
36-mcy.

Dokument nr: OC.5540.6.2024

Otwarcie ofert: 5) otwarcie ofert nastąpi w tym samym dniu, tj. 15.05.2024 r. o godz. 10.30

Składanie ofert:
1) oferta powinna być przesłana e-mailem na adres:
zapytanie.ofertowe.wzp@kobylka.pl
do dnia 15.05.2024 roku (środa) do godz. 10.00.

Miejsce i termin realizacji:
Wykonawca zobowiązuje się wykonać prace zlecone przez Zamawiającego,
w terminie nie późniejszym niż do dnia 6 września 2024 r.

Wymagania:
II. PROCEDURA ROZPATRYWANIA OFERT
Zamawiający rozpatrzy oferty w trybie konkursu ofert - wartość zamówienia nie
przekracza kwoty określonej w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r.
Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn.zm.).
3. Każdy z oferentów ma obowiązek dokonania wizji lokalnej przed złożeniem
oferty, po uprzednim ustaleniu terminu z Zamawiającym. Wizji lokalnej obiektu
można dokonać w dniach od 06.05.2024 r. (poniedziałek) do 11.05.2024 r.
(sobota) w godz. do ustalenia z przedstawicielem OSP, po wcześniejszym
kontakcie telefonicznym:
? Sebastian Żurawski tel. 662-897-663; e-mail. sebastian.zurawski@zhp.net.pl
Oferty złożone przez Wykonawców, którzy nie dokonali wizji lokalnej nie
będą rozpatrywane.
4. Informacje dodatkowe:
1) Rozpoczęcie prac remontowych nastąpi nie wcześniej niż w dniu 29 lipca
2024 r.;
2) Harmonogram prowadzenia prac budowlanych należy uzgodnić z
przedstawicielem OSP (przedstawiciel Zamawiającego);
3) Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do
wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi
przepisami, normami i zasadami sztuki budowlanej;
4) Wykonawca zapewni prawidłowe wykonanie wszystkich prac związanych
z realizacją przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją oraz z aktualnie
obowiązującymi normami, prawem budowlanym wraz z aktami wykonawczymi
i innymi obowiązującymi przepisami;
5) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć komplet atestów, certyfikatów i
deklaracji zgodności na wykorzystane materiały i zamontowane urządzenia;6) Za termin realizacji przedmiotu umowy uznaje się datę wskazaną w protokole
odbioru końcowego przedmiotu umowy, podpisanego przez Zamawiającego
oraz Wykonawcę;
7) Zamawiający dopuszcza skrócenie terminu realizacji przedmiotu umowy;
8) Wykonawca zobowiązany jest skuteczne zawiadomić o zakończeniu robót
budowlanych objętych przedmiotem umowy
6. Podwykonawstwo:
1) Zamawiający dopuszcza stosowanie podwykonawstwa przy realizacji zamówienia.
W przypadku udziału podwykonawców przy realizacji zamówienia, Zamawiający
wymaga wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie wykonawca
zamierza powierzyć podwykonawcom i podania firm (nazw) podwykonawców, o ile
są już znane;
2) Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia
wykonawca podał nazwy, dane kontaktowe oraz przedstawicieli, podwykonawców
zaangażowanych w realizację zamówienia, jeżeli są już znani. Wykonawca ma
obowiązek zawiadomić zamawiającego o wszelkich zmianach w odniesieniu do
informacji, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia,
a także przekazać wymagane informacje na temat nowych podwykonawców,
którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację usług;
3) Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał brak istnienia podstaw
wykluczenia z udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 7 ppkt 1) i 2)
niniejszego regulaminu wobec podwykonawców, którym zamierza powierzyć
wykonanie części zamówienia na etapie realizacji zamówienia. W tym celu
wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o braku podstaw do
wykluczenia podpisane przez podwykonawcę;
4) W przypadku w którym wobec podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia,
Zamawiający będzie wymagać, aby wykonawca w terminie określonym przez
Zamawiającego zastąpił tego podwykonawcę pod rygorem niedopuszczenia
podwykonawcy do realizacji części zamówienia;
5) Postanowienia określone w pkt 7 ppkt 1) i 2) stosuje się również wobec dalszych
podwykonawców.
7. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają
wykluczeniu.
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę:
1) w stosunku do którego otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami
zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego działalność
gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji
wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej
procedury;
2) w stosunku do którego zachodzą okoliczności, o których mowa w art. 7 ust. 1
ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresieprzeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r. poz. 507).
V. WARUNKI PŁATNOŚCI
Zamawiający dokona płatności Wykonawcy po odebraniu przedmiotu zamówienia
na podstawie dwóch wystawionych faktur (odrębnie dla każdego zadania):
Forma płatności: przelew;
Termin płatności: 14 dni.
VI. INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
1) Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę;
2) Wykonawca związany jest z ofertą przez 30 dni;
3) Zamawiający poprawi oczywiste omyłki rachunkowe, przyjmując za właściwe
wartości netto i poinformuje oferenta o poprawieniu omyłki.
VII. KRYTERIA OCENY OFERT
Łączna cena oferty brutto - 100%
VIII. ZAMAWIAJĄCY ZASTRZEGA SOBIE PRAWO DO:
1) Wyboru kolejnej oferty, gdy najtańszy Oferent odstąpi od realizacji zamówienia;
2) Unieważnienia postępowania bez podania przyczyny, na każdym jego etapie;
3) Odrzucenia ofert/oferty niezgodnej z treścią opisu przedmiotu zamówienia;
4) Dodatkowych zleceń (zamówień uzupełniających) do 50% wartości zamówienia
podstawowego, polegających na powtórzeniu podobnych prac. W takim przypadku
Zamawiający podpisze odrębną umowę z Wykonawcą na podstawie zatwierdzonej
dodatkowej wyceny sporządzonej w tym celu przez Wykonawcę.
2) oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane
3) oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją
ofertę
4) w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień
dotyczących treści złożonych ofert
INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zamieści informację na stronie BIP
Miasta Kobyłka oraz zawiadomi Oferentów, którzy złożyli oferty za pośrednictwem
poczty elektronicznej na wskazany w ofercie adres e-mail.

Kontakt:
XI. OSOBA DO KONTAKTU ZE STRONY ZAMAWIAJĄCEGO
- w sprawie ustalenia terminu wizji lokalnej obiektu, w tym zakresu prac:
? Sebastian Żurawski tel. 662-897-663; e-mail. sebastian.zurawski@zhp.net.pl
- sprawy urzędowe: Marek
marek.szymonski@kobylka.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.