dolnośląskie (Oleśnica)
śląskie (Tychy)
małopolskie (Olesno)
pomorskie (Gdynia)
dolnośląskie (Wrocław)
śląskie (Tychy)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Modernizacja ZS1 wraz z przebudową i rozbudową o windę zew. i modernizacja ZS 2 |
Data zamieszczenia: | 2024-04-26 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Powiat Piaseczyński - Starostwo Powiatowe w Piasecznie Chyliczkowska 14 05-500 Piaseczno powiat: piaseczyński zamowienia@piaseczno.pl https://piaseczno.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Piaseczno |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-05-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Modernizacja ZS 1 w Piasecznie, Ul. Szpitalna 10 wraz z przebudową i rozbudową o windę zew. i modernizacja ZS 2 w Piasecznie, Al. Brzóz 26 Krótki opis przedmiotu zamówienia Część I - Modernizacja ZS 1 w Piasecznie, Ul. Szpitalna 10 wraz z przebudową i rozbudową o windę zew., w ramach zadania inwestycyjnego pn.: ,,Modernizacja ZS 1 w Piasecznie, Ul. Szpitalna 10 wraz z przebudową i rozbudową o windę zew. i modernizacja ZS 2 w Piasecznie, Al. Brzóz 26." Część II - Modernizacja ZS 2 w Piasecznie, Al. Brzóz 26, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: ,,Modernizacja ZS 1 w Piasecznie, Ul. Szpitalna 10 wraz z przebudową i rozbudową o windę zew. i modernizacja ZS 2 w Piasecznie, Al. Brzóz 26." CPV: 45210000-2, 31520000-7,31620000-8,42416100-6,44190000-8,45000000-7,45100000-8,45111000-8, 45111220-6,45111250-5 Dokument nr: 2024/BZP 00303910, ZPU.272.21.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-15 10:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://piaseczno.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://piaseczno.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344). 2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 3. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują: 1) drogą elektroniczną: zamowienia@piaseczno.pl; 2) poprzez Platformę, dostępną pod adresem: https://piaseczno.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html 4. Rejestracja na Platformie, w tym złożenie oferty w formie elektronicznej, wymaga akceptacji warunków korzystania z Platformy, określone w Regulaminie dostępnym pod adresem internetowym: https://piaseczno.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html 5. Rejestracja i korzystanie z Platformy przez Wykonawców w zakresie niniejszego postępowania jest bezpłatne, a w szczególności bezpłatne jest założenie i posiadanie konta oraz wykonywanie czynności Wykonawcy z zastosowaniem Platformy, 6. Zgodnie z 67 ustawy p.z.p., Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy: 1) stały dostęp do sieci Internet i zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500. 7. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest: 1) w zakresie proceduralnym: Patryk Łukasiuk, tel. 22 756 62 54 wew. 131; 2) w zakresie merytorycznym: Mateusz Krawczyk tel. 22 756 62 54 wew. 597; 8. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawcy powinni posługiwać się numerem przedmiotowego postępowania. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Mając na względzie obowiązki wynikające z przepisów art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1 z późn zm.; zwanym dalej ,,RODO") informujemy, że: 1) administratorem danych osobowych osób reprezentujących Oferenta (dalej: ,,dane osób reprezentujących"), jest Starosta Piaseczyński. 2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować w sprawach dotyczących danych osób reprezentujących pod adresem e-mail: ochronadanych@piaseczno.pl 3) dane osób reprezentujących przetwarzane będą przez administratora na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. 4) odbiorcami danych osób reprezentujących będą osoby fizyczne lub inne podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P. 5) dane osób reprezentujących nie będą przekazywane przez administratora do państw trzecich, tj. poza Europejski Obszar Gospodarczy, ani do organizacji międzynarodowych; 6) dane osób reprezentujących będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 7) podanie danych osób reprezentujących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; brak podania tych danych uniemożliwi udział Oferenta w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 8) w odniesieniu do danych osób reprezentujących decyzje nie będą podejmowane przez administratora w sposób zautomatyzowany, w tym nie będzie stosowane wobec nich profilowanie, stosownie do art. 22 RODO. Ciąg dalszy w SWZ Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://piaseczno.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-15 10:00 Miejsce składania ofert: http://piaseczno.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024