Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
608z dziś
6619z ostatnich 7 dni
21120z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Świadczenie usługi rocznej i 5 letniej kontroli stanu technicznego budynków kontroli...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Świadczenie usługi rocznej i 5 letniej kontroli stanu technicznego budynków kontroli stanu technicznego budynków

Data zamieszczenia: 2024-04-26
Dane kontaktowe Zamawiającego: SĄD REJONOWY W CHORZOWIE
ul. Dr Józefa Rostka 2
41-500 Chorzów
powiat: Chorzów
tel. 32 34 99 413 lub 416
gospodarczy@chorzow.sr.gov.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Chorzów
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 32 34 99 413 lu
Termin składania ofert: 2024-05-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
PUBLICZNE ZAPROSZENIE
DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
II.
NAZWA ZADANIA: PRZEGLĄD ROCZNY BUDYNKÓW SĄDU REJONOWEGO W CHORZOWIE
PRZY UL. ROSTKA 2, UL. POCZTOWEJ 20 ORAZ PRZEGLĄD ROCZNY I
PIĘCIOLETNI
BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W CHORZOWIE PRZY UL. RATUSZOWEJ 3
RODZAJ ZAMÓWIENIA: USŁUGI
SZCZEGÓŁOWE OKREŚLENIE PRZEDMIOTU, WIELKOŚCI I ZAKRESU ZAMÓWIENIA (W TYM
ZASTOSOTWANIE ASPEKTÓW SPOŁECZNYCH):
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi rocznej i 5 letniej kontroli stanu technicznego
budynków kontroli stanu technicznego budynków obejmujące wykonanie przeglądów stanu
technicznego elementów budynków, budowli, i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy
atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektów,
zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 1a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r., poz.
682 z późn. zm.) w następujących lokalizacjach:
1. 41-500 Chorzów Ul. Rostka 2
oPowierzchnia ogólna zabudowy: 956,2 m2
oPowierzchnia użytkowa: 4176 m2oKubatura: 18924 m3
oIlość kondygnacji: 5
2. 41-600 Świętochłowice, Ul. Pocztowa 20
3.
oPowierzchnia ogólna zabudowy: 217 m2
oPowierzchnia użytkowa: 205 m2
oKubatura: 1700 m3
oIlość kondygnacji: 2
41-500 Chorzów, Ul. Ratuszowa 3
oPowierzchnia ogólna zabudowy: 747 m2
oPowierzchnia użytkowa z piwnicami: 2 344 m2
oPowierzchnia poddasza: 739 m 2
oKubatura: 13 245 m3
oIlość kondygnacji: 3
ZAKRES OPRACOWANIA WYMAGANY PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO DLA PRZEGLĄDU 5-
LETNIEGO (dot. budynku przy Ul. Ratuszowej 3):
1. Charakterystyka obiektu
odata przeprowadzenia kontroli wraz z podaniem ekipy wykonującej badanie,
opodstawowe informacje o analizowanym obiekcie budowlanym,
ospis wyposażenia w instalację i urządzenia ocenianego budynku.
2. Wykaz okresowych kontroli i posiadanych protokołów z przeprowadzonych prób, przeglądów i
badań, które zostaną udostępnione przez Zamawiającego analizowanego obiektu, w szczególności:
opoprzedniego przeglądu rocznego,
opoprzedniego przeglądu 5-cio letniego obiektu.
3. Ocena stanu technicznego budynku i urządzeń zewnętrznych
oelementy konstrukcyjne budynku:
ofundamenty,
ościany konstrukcyjne, filary, gzymsy, balustrady,
ostropy,
otynki zewnętrzne,
okominy,
ourządzenia zamocowane do ścian i dachów,
oelementy konstrukcyjne dachu i pokrycia dachowe,
oobróbki blacharskie, rynny i rury spustowe,
oschody i posadzki,otynki wewnętrzne i powierzchnie malarskie,
ostolarka okienna, drzwiowa i ślusarka,
ourządzenia zewnętrzne, w szczególności: śmietniki, chodniki, mury oporowe, schody
zewnętrzne, elementy małej architektury, wiatrołap, ogrodzenie
oanaliza zieleni w obrębie działki,
obadania kondycji całego budynku, jego funkcjonalności oraz przydatności a nawet jego
walorów estetycznych oraz otaczającego go obszaru,
o
wszelkie inne elementy wchodzące w skład analizowanego obiektu budowlanego narażonych
na szkodliwe działanie czynników atmosferycznych oraz zużycie naturalne,
oinstalacja odgromowa,
oinstalacja wodociągowa,
oinstalacja kanalizacji odprowadzającej ścieki z budynku oraz wody deszczowej,
4. Wnioski i zalecenia
Wśród wniosków należy wyszczególnić:
ogólny stan techniczny budynku,
owartość użytkową obiektu, wyrażoną w %,
oocenę, czy obiekt użytkowany jest zgodnie z jego przeznaczeniem,
omożliwe odniesienie do poprzedniego przeglądu w celu weryfikacji przeprowadzanych
modernizacji i remontów,
o
wykaz kolejności robót remontowych na podstawie oceny stopnia pilności.
5. Podstawy prawne
Spis Ustaw, Rozporządzeń oraz Norm na podstawie których wykonano ocenę stanu Technicznego.
6. Załączniki
Wśród załączników w szczególności powinny znaleźć się:
o
potwierdzenie wykonanych okresowych kontroli i pomiarów (np. protokół z przeprowadzonych
prób, przeglądów badań) na podstawie których bazowano przy ocenie stanu technicznego
danego elementu analizowanego budynku,
o
zaświadczenia potwierdzające kompetencję i zdolność osób sporządzających przegląd
(przeprowadzone wyłącznie przez osoby posiadające uprawnienia budowlane w odpowiedniej
specjalności i o odpowiednim zakresie),
o
opisy (jeśli wymagane) przeprowadzonej oceny stanu technicznego danego elementu.
ROCZNEJ KONTROLI PODLEGAJĄ M.IN.:(dot. budynków przy Ul. Rostka 2, Ul. Pocztowej 20,
ul. Ratuszowej 3)
1) Elementy budynków, budowli i instalacji narażone na szkodliwe wpływy warunków
atmosferycznych i niszczące działania czynników atmosferycznych podczas procesu użytkowaniaobiektu, których uszkodzenia mogą powodować zagrożenie dla bezpieczeństwa osób, środowiska
oraz konstrukcji budynków i budowli;
2) Stan konstrukcji budynków i budowli:
a) zewnętrznych warstw przegród zewnętrznych (warstwa fakturowa), elementów ścian
zewnętrznych, balustrad itp.
b) urządzeń zamocowanych do ścian i dachu budynku;
c) elementów odwodnienia budynku oraz obróbek blacharskich;
d) pokryć dachowych;
e) instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej;
f)
elementów instalacji kanalizacyjnej odprowadzających ścieki z budynku;
g) przejść, przyłączy instalacyjnych przez ściany budynków
3) Stan elewacji budynków i budowli
4) Przeprowadzenie kontroli estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia itp.
Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia z należyta starannością
wymaganą od profesjonalisty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej.
Wykonawca ponosi pełną i wyłączna odpowiedzialność za należyte zabezpieczenie obszaru
wykonywanych prac oraz należyte zabezpieczenie osób trzecich przed powstaniem ewentualnych
szkód, zaspokojenia roszczeń wynikających z nieprzestrzegania obowiązujących przepisów prawa w
szczególności dotyczących BHP, PPOŻ i ochrony środowiska, a także do zastosowania
nieuciążliwego dla otoczenia sposobu prowadzenia prac.
Głównym celem przeglądu ma być stwierdzenie czy w/w elementy budynku mogą powodować
zagrożenie dla:
a) bezpieczeństwa użytkowania,
b) bezpieczeństwa konstrukcji,
c) bezpieczeństwa pożarowego,
d) bezpieczeństwa środowiska.
Wykonawca użyje do wykonania usługi własnego sprzętu, urządzeń i materiałów.
Wszystkie stosowane przyrządy pomiarowe muszą posiadać aktualne świadectwa
wzorcowania/legalizacji.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej budynków oraz
zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz należytego
wykonania zamówienia.
Z przeprowadzonych przeglądów poszczególnych budynków Wykonawca sporządzi protokół w wersji
papierowej wraz z wersją elektroniczną i dokumentacją fotograficzną na płycie CD.
Wykonawca przekaże do Oddziału Gospodarczego pisemnie informacje o wszelkich zauważonych
podczas przeglądu nieprawidłowościach, które mogłyby spowodować ich awarię.
Usługi wykonywane będą w dni robocze, w godz.ch każdorazowo uzgodnionych z Zamawiającym.Zamawiający zastrzega, aby wykonawca dysponował co najmniej:
1) 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności
konstrukcyjno-budowlanej;
2) 1 osobą posiadającą odpowiednie uprawienia bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej
w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
poświadczone aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu
zawodowego (kopie powyższych uprawnień wraz z poświadczeniem stanowią załącznik do ,,wykazu
osób"..
Zastosowanie aspektów społecznych:
Zamawiający wymaga, aby wszystkie czynności objęte przedmiotem zamówienia wykonywali
wyłącznie pracownicy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę (każda roboczogodz. musi być
wypracowana przez pracownika Wykonawcy w ramach stosunku pracy/umowy o pracę).
W trakcie realizacji przedmiotu umowy Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności
kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie do spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę
wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności.
Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
-
żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów i
dokonywania ich oceny,
-
żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełnienia ww.
wymogów,
-przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia,
-zwrócenie się do Państwowej Inspekcji Pracy, o przeprowadzenie u Wykonawcy lub
podwykonawcy kontroli.
Sankcje za niedopełnienie wymogu zatrudniania pracowników świadczących usługi na podstawie
umowy o pracę Zamawiający przewidział we wzorze umowy. Pozostałe warunki realizacji usługi
również określono w projekcie umowy.
GWARANCJA: nie dot.
PODWYKONAWCY: Zamawiający nie ogranicza możliwości powierzenia jakiejkolwiek części
zamówienia podwykonawcom według wyboru Wykonawcy: Zamawiający żąda wskazania przez
Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, w przypadku
braku wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy
podwykonawcom, Zamawiający uzna, że Wykonawca nie powierzy podwykonawcom wykonania
żadnej części zamówienia

CPV: 71630000-3

Dokument nr: OG 262.47.2024

Otwarcie ofert: 3.Otwarcie ofert nie ma charakteru publicznego.

Składanie ofert:
Wykonawca ma możliwość nadesłania- złożenia oferty:
o
na adres pocztowy Zamawiającego, wówczas winien zamieścić ofertę w zamkniętej
kopercie która będzie zaadresowana na adres Zamawiającego (tj. Sąd Rejonowy w
Chorzowie Oddział Gospodarczy Ul. Rostka 2, 41-500 Chorzów) oraz będzie posiadać
oznaczenie: ,,PRZEGLĄD ROCZNY BUDYNKÓW 2023" - OG 262.47.2024"
o
na adres e-mailowy Zamawiającego (w temacie wiadomości prosimy o wpisanie nazwy
postępowania oraz numeru postępowania):
Wykonawca ma możliwość przesłania oferty w formie elektronicznej niezaszyfrowanej,
bądź też w zaszyfrowanym pliku. W tym celu Wykonawca może posłużyć się narzędziami
oferowanymi przez oprogramowanie, w którym przygotowuje dokument oświadczenia (np.
Adobe Acrobat) lub skorzystać z dostępnych na rynku narzędzi na licencji open-source
(np.: AES Crypt, 7-Zip i Smart Sign), lub komercyjnych, W wypadku przesłania oferty w
formie zaszyfrowanego pliku należy:
a. Przesłać plik zabezpieczony hasłem w w/w formacie w terminie składania ofert;
b. Hasło do odczytania pliku oferty proszę przesłać oddzielnym mailem najpóźniej do dnia
i godz. ich otwarcia, pod rygorem uznania, że oferta została złożona po terminie
składania ofert.
o
osobiście - w Oddziale Gospodarczym- I piętro, pok. 120.
VIII. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
TERMIN:
8 maja 2024 roku godz. 09:00MIEJSCE:
SĄD REJONOWY W CHORZOWIE 41-500 Chorzów, Ul. Dr Józefa Rostka 2,
I piętro, pok. 120

Miejsce i termin realizacji:
III.
TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
Termin realizacji: 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.Prace będą wykonywane po wcześniejszym telefonicznym lub e-mailowym uzgodnieniu między
Wykonawcą a Zamawiającym:
- w budynku przy Ul. Rostka 2 w Chorzowie, w Świętochłowicach przy Ul. Pocztowej 20, oraz w
Chorzowie przy Ul. Ratuszowej 3 od pn.-pt. 08.00-15:00;

Wymagania:
IV.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I WYKAZ
OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ
WYKONAWCY:
WARUNKIEM UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA JEST ZŁOŻENIE
OFERTY NA KTÓRĄ SKŁADAJĄ SIĘ:
a) wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego wzoru - załącznik nr 1);
b) wykaz osób (wg załączonego wzoru - załącznik nr 2);
c) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej.
Dokumenty i informacje, o których mowa wyżej, mogą być przedstawione w formie oryginału lub
kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę;
d) parafowany wzór umowy - (wg załączonego wzoru - załącznik nr 3);
e) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych
dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty
obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii
dokumentów składanych wraz z ofertą.
UWAGA!
Wykonawcy winni dołożyć wszelkich starań aby złożyć w wymaganym terminie ofertę wraz
z wszystkimi wymaganymi dokumentami o których mowa w pkt. IV niniejszego ogłoszenia.
V.
OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY:
a) Uzupełnienie formularza ofertowego - Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia
wszystkich wolnych pozycji w formularzu ofertowym wskazując odpowiednio cenę ryczałtową
netto i brutto.
b) W cenach jednostkowych Wykonawca musi ująć wszystkie koszty jakie będzie ponosił w
związku z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
c) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawarte są w PROJEKCIE UMOWY stanowiącym
załącznik do niniejszego zaproszenia.d) Wszystkie ceny muszą być podane w złotych i w takiej walucie będzie prowadzone rozliczenie
pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą.
e) Ceny określone przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym nie będą zmieniane w toku
realizacji zamówienia.
f)
Prawidłowe ustalenie podatku VAT, obowiązującego w dniu złożenia oferty, należy do
obowiązków Wykonawcy, zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług oraz
podatku akcyzowym.
g) Należność za wykonaną usługę będzie regulowana po zrealizowaniu kompleksowo usługi,
przelewem na konto Wykonawcy (konto firmowe, założone w związku z prowadzoną
działalnością gospodarczą) zgłoszone do ,,Wykazu podmiotów zarejestrowanych jako
podatnicy VAT, niezarejestrowanych oraz wykreślonych i przywróconych do rejestru VAT"
(tzw. ,,Biała lista") dostępnego pod adresem, pod rygorem odmowy zapłaty, w terminie 30 dni
od daty wystawienia faktury VAT. Podstawą do wystawienia faktury VAT jest podpisany przez
obie strony protokół odbioru, po skutecznym odbiorze przedmiotu umowy. Wykonawca
wystawi fakturę w terminie do 7 dni od daty podpisania protokołu odbioru. Za termin zapłaty
ustala się dzień obciążenia rachunku bankowego jednostki sądownictwa.
VI.
KRYTERIA WYBORU OFERTY:
KRYTERIUM OCENY OFERT:
Kryterium oceny ofert - najniższa cena (cena-100%)
CB
Kryterium P = ---------------------------- x 100%
CBB
Gdzie:
CBL - liczba przyznanych punktów
CB - najniższa cena brutto wśród złożonych ofert
CBB - cena brutto oferty badanej
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów za
powyższe kryterium oceny ofert.
VII.
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:
a) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, albo od siebie, albo też jako partner we
wspólnym przedsięwzięciu, z jedną ostateczną ceną.
b) Ofertę składa się w jednym egzemplarzu.
c) Oferta oraz wszystkie dokumenty odnoszące się do oferty muszą być sporządzone w języku
polskim, pismem czytelnym, bez użycia ścieralnego nośnika pisma (np. ołówka), a wszelkiemiejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany muszą być parafowane przez osobę podpisującą
ofertę.
d) Oferta oraz wszystkie wymagane załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do
reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym i
wymaganiami ustawowymi lub osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawców w przypadku
składania oferty przez kilka podmiotów występujących wspólnie.
e) Dopuszczalne jest składanie oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia, w tym wspólników spółek cywilnych. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o
udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o
udzielenie zamówienia, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego. Razem z ofertą musi zostać złożone pełnomocnictwo w oryginale
lub notarialnie poświadczonej kopii. Do wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie
zamówienia stosuje się odpowiednio przepisy dot. Wykonawcy. Warunki udziału w postępowaniu,
uważa się za spełnione, jeżeli Wykonawcy łącznie wykażą się ich spełnieniem. Jeżeli oferta
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana Zamawiający
może przez zawarciem umowy o zamówienie publiczne żądać umowy regulującej współpracę tych
Wykonawców.
IX.
TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna
się wraz z upływem terminu składania ofert.
X.INFORMACJE ADMINISTRACYJNE:
1.W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo
do skontaktowania się z właściwymi Wykonawcami, w celu złożenia stosownych wyjaśnień
(doprecyzowania ofert) z jednoczesnym wyznaczeniem odpowiedniego terminu. Wyjaśnienia
treści oferty nie mogą prowadzić do jej zmiany.
2.
Na zapytania Wykonawców w zakresie zapytania ofertowego, Zamawiający udziela
wyjaśnień, chyba że zapytanie wpłynie do Zamawiającego w ostatnim dniu przewidzianym na
składanie ofert.
4.Dopuszcza się możliwość prowadzenia negocjacji ofert z trzema Wykonawcami, którzy złożyli
najkorzystniejsze oferty w ramach zastosowanych kryteriów oceny ofert, a w przypadku
mniejszej liczby otrzymanych ofert, Zamawiający zakwalifikuje do negocjacji wszystkich
Wykonawców, których oferty spełniają wymagania zawarte w zapytaniu ofertowym.
5.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia bez wyboru którejkolwiek ze
złożonych ofert, a także do rezygnacji z zamówienia bez podania przyczyny.
6.Zamawiający nie ma możliwości zaliczkowania.
7.Zamawiający zawrze umowę w sprawie niniejszego zamówienia, bez zbędnej zwłoki.
Zamawiający wymaga od Wykonawcy aby zawarł z nim umowę na warunkach określonych w
projekcie umowy, stanowiącym załącznik do niniejszego zaproszenia. Jeżeli wybrany
Wykonawca uchyla się od zawarcia umowy, najkorzystniejsza oferta może zostać wybrana
spośród ofert pozostałych, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
8.
Osoby reprezentujące Wykonawcę przy podpisaniu umowy powinny posiadać ze sobą
dokumenty potwierdzające ich umocowanie do podpisania umowy, o ile umocowanie to nie
będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty.

Uwagi:
KLAUZULA INFORMACYJNA o przetwarzaniu danych osobowych do udzielania zamówień do
których nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień
publicznych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych iw sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.1), dalej ,,RODO", informuję
że:
Administratorem danych osobowych jest Dyrektor Sądu Rejonowego w Chorzowie z siedzibą
1.
w (41-500) Chorzów, ul. dr. Józefa Rostka 2, tel. 32 34 99 445, NIP 6272204010, REGON
000322034
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować
2.
pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej pisząc na adres: Inspektor Ochrony Danych Sądu
Rejonowego w Chorzowie, ul. dr. Józefa Rostka 2, 41-500 Chorzów lub wysyłając e-mail na
adres: iod@chorzow.sr.gov.pl
Dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia zamówienia oraz zawarcia i
3.
realizacji umowy (w przypadku gdy oferta będzie najkorzystniejsza) na podstawie:
a)
art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679 przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia
obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w związku z udzielaniem zamówień do
których nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień
publicznych przy udzielaniu zamówień których wartość jest mniejsza niż kwota 130 000,00
złotych netto;
b)
art. 6 ust. 1 lit. b rozporządzenia 2016/679 przetwarzanie jest niezbędne do wykonania
umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie
osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy.
4.
Odbiorcą Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie (zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa) dokumentacja zamówienia oraz
podmioty przetwarzające.
5.
Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów
przetwarzania, a następnie przez okres ustalony zgodnie z przepisami prawa.
6.Posiadają Państwo:
a)prawo dostępu do treści swoich danych,
b)prawo do sprostowania swoich danych,
c)prawo do usunięcia danych osobowych,
d)prawo ograniczenia przetwarzania danych,
e)prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
f)prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uznają Państwo iż przetwarzanie
danych osobowych dotyczących Państwa danych narusza przepisy rozporządzenia 2016/679.
W Polsce organem nadzorczym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres:
Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).7.
Niektóre prawa, o których mowa wyżej mogą nie mieć zastosowania lub mogą być
ograniczone na podstawie rozporządzenia 2016/679 lub przepisów szczególnych.
8.
Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne, ale bez ich podania nie będzie
możliwe wzięcie pod uwagę przedstawionej oferty oraz zawarcie i realizacja umowy, jeżeli
oferta będzie najkorzystniejsza.
9.
Państwa dane nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w
tym profilowania, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 rozporządzenia 2016/679.

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.