mazowieckie (Młodzieszyn)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wymiana modułowych urządzeń dylatacyjnych na obiekcie |
Data zamieszczenia: | 2024-04-26 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Zielonej Górze Bohaterów Westerplatte, 31 65-950 Zielona Góra powiat: Zielona Góra sekretariat_zga@gddkia.gov.pl https://gddkia.eb2b.com.pl |
Województwo: | lubuskie |
Miasto: | Zielona Góra |
Wadium: | 10 000,00 zł |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-05-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wymiana modułowych urządzeń dylatacyjnych na obiekcie WA-3 w ciągu drogi ekspresowej S3 w km 192+397 Krótki opis przedmiotu zamówienia Zakres prac obejmuje: o Sporządzenie i uzgodnienie z Zamawiającym projektu wymiany urządzenia dylatacyjnego. o Opracowanie i złożenie do zatwierdzenia projektu organizacji ruchu i wprowadzenia jej na czas wykonywania prac remontowych na obiekcie; o Rozbiórkę istniejących urządzeń dylatacyjnych w strefie jezdni i chodnika wraz z rozbiórką nawierzchni i przygotowaniem konstrukcji obiektu w zakresie niezbędnym do wykonania montażu modułowego urządzenia dylatacyjnego; o Inwentaryzację uszkodzeń obiektu; o Ewentualne naprawy uszkodzeń i ubytków konstrukcji obiektu w obrębie i bezpośrednim sąsiedztwie szczeliny dylatacyjnej w stopniu zapewniającym szczelność szczeliny dylatacyjnej oraz prawidłową pracę urządzenia dylatacyjnego po jego zamontowaniu; o Wyprodukowanie modułowego urządzenia dylatacyjnego zgodnie z projektem, transport na plac budowy oraz montaż; o Odtworzenie izolacji pomostu oraz elementów odwodnienia w sąsiedztwie dylatacji (drenaż podłużny i poprzeczny), o Odtworzenie warstw konstrukcyjnych jezdni i chodnika z uwzględnieniem przełożenia krawężników, o Wykonanie prawidłowego uszczelnienia styku urządzenia dylatacyjnego z nawierzchnią bitumiczną, o Montaż blach osłonowych na kapach chodnikowych; o Odtworzenie oznakowania poziomego; o Odtworzenie powłok antykorozyjnych przyczółka i ustroju nośnego (w strefie urządzenia dylatacyjnego) w przypadku ich zanieczyszczenia lub uszkodzenia; o Oczyszczenie i uporządkowanie placu budowy oraz wywóz materiałów z rozbiórki na składowisko Wykonawcy, z utylizacją; o Przywrócenie stałej organizacji ruchu po zakończeniu robót. Nie dokonano podziału zamówienia na części z powodu: Realizacja zamówienia przewidziana jest na okres do 5 miesięcy. Dodatkowy podział na części mógłby spowodować zwiększenie cen jednostkowych dla wykonania poszczególnych asortymentów robót przy stałych kosztach ogólnych. Wykonawca jest zobowiązany osobiście wykonać, zastrzeżone przez Zamawiającego, zgodnie z art. 121 ustawy Pzp, do osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowe zadania, tj. : wymiana istniejących urządzeń dylatacyjnych na dylatacje modułowe wraz z odtworzeniem izolacji pomostu, ewentualnym odtworzeniem elementów odwodnienia izolacji w sąsiedztwie dylatacji i naprawą uszkodzeń konstrukcji obiektu w obrębie i bezpośrednim sąsiedztwie szczeliny dylatacyjnej oraz odtworzeniem warstw konstrukcyjnych nawierzchni jezdni, oznakowania poziomego, nawierzchni chodników i przełożeniem krawężników. CPV: 45220000-5 Dokument nr: 2024/BZP 00304224, O/ZG.D-3.2421.7.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-15 10:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://gddkia.eb2b.com.pl 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gddkia.eb2b.com.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Niezbędne wymagania sprzętowoaplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie: stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 4/1 Mb/s; komputer klasy PC lub lub Mac, o następującej konfiguracji: pamięć RAM min. 8 GB, procesor dwurdzeniowy o taktowaniu min. 2,4 GHz, jeden z systemów operacyjnych: MS Windows, Mac OS, Linux, z aktualnym wsparciem technicznym producenta (sugerowane nie starsze niż 3 lata od daty wszczęcia postępowania) zainstalowana dowolna wersja przeglądarki internetowej - sugerowane najnowsze wersje: Chrome, Safari, Edge, Firefox, Opera. włączona obsługa JavaScript; zainstalowany program obsługujący stosowane przez Wykonawcę formaty plików (np. Acrobat Reader dla plików w formacie ,,pdf"). 2. Zamawiający dopuszcza przesyłanie danych w formatach dopuszczonych odpowiednimi przepisami prawa tj. m.in.: .doc, .docx, .txt, .xls, .xlsx, .ppt, .csv, .pdf, .jpg, .git, .png, .tif, .dwg, .ath, .kst, .zip, przy czym Zamawiający zaleca wykorzystywanie plików w formacie .pdf. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku to 250 MB, a w przypadku dokumentów podpisanych podpisem zaufanym do 10 MB, przy czym nie określa się limitu liczby plików. 3. Informacja na temat kodowania i czasu odbioru danych: pliki Oferty załączone przez Wykonawcę na Platformie i zapisane, widoczne są w Platformie jako zaszyfrowane. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert; oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), znajdującą się po lewej stronie dokumentu w kolumnie ,,Data przesłania". 4. Dokumentacja przedmiotowego postępowania dostępna jest na Platformie w zakładce ,,Załączniki organizatora". Pobranie dokumentu następuje po kliknięciu na wybrany załącznik i wciśnięciu polecenia ,,Pobierz". W celu pobrania wszystkich załączników jednocześnie należy wybrać polecenie ,,Pobierz paczkę", a następnie ,,Pobierz wszystkie załączniki organizatora". 5. Dokumenty, oświadczenia, informacje, o których mowa w SWZ, należy wczytać jako załączniki na Platformie, według Instrukcji korzystania z Platformy, dostępnej dla zalogowanych użytkowników w zakładce ,,Pomoc" - ,,Instrukcje". Pytania/wnioski o wyjaśnienie treści SWZ/odwołania składane są przy użyciu zakładki ,,Pytania/informacje", polecenie ,,Nowe/wysłane" i następnie ,,Dodaj pytanie/ komentarz". W trakcie etapu składania ofert, oferta, oświadczenie, o którym mowa w pkt 10.2. IDW, zobowiązanie, o którym mowa w pkt 11.3. IDW, dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składające się na ofertę, składane są przez Wykonawcę przy użyciu zakładki ,,Złóż ofertę" polecenie ,,Dodaj załącznik". Po złożeniu ofert, dokumenty elektroniczne, oświadczenia, uzupełnienia, wyjaśnienia, elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń przedstawiane przez Wykonawcę na wezwanie Zamawiającego, składane są przy użyciu zakładki ,,Pytania/informacje" polecenie ,,Nowe/wysłane" i następnie ,,Dodaj pytanie/ komentarz" albo jako korespondencja w wątku polecenie ,,Otrzymane" i następnie ,,Odpowiedz". 6. W przypadku przekazywania w postępowaniu dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 7. Pozostałe informacje w pkt 14 IDW. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający informuje, że Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad, Ul. Wronia 53, 00-874 Warszawa, tel. (022) 375 88 88, email: kancelaria@gddkia.gov.pl. 2. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, za pośrednictwem adresu e-mail: iod@gddkia.gov.pl. 3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz w celu archiwizacji. 4. Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa Prawo zamówień publicznych, wydane na jej podstawie akty wykonawcze, a także ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. 5. Dane osobowe będą ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym z uwzględnieniem przepisów w zakresie zamówień publicznych, a także podmiotom przetwarzającym dane na podstawie zawartych umów. 6. Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy a następnie 5 lat, albo 15 lat w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE, począwszy od 1 stycznia roku kalendarzowego następującego po zakończeniu okresu obowiązywania umowy. Okresy te dotyczą również Wykonawców, którzy złożyli oferty i nie zostały one uznane, jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy). 7. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo: - dostępu do danych. W przypadku, gdy wykonanie obowiązku związanego z prawem dostępu do danych wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; - sprostowania danych, ich usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania na warunkach określonych w przepisach Rozporządzenia Parlamentu i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. Żądanie sprostowania danych nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z przepisami. Żądanie sprostowania danych nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z przepisami. Wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; - wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 8. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://gddkia.eb2b.com.pl TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-15 09:30 Miejsce składania ofert: https://gddkia.eb2b.com.pl/ Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: O/ZG.D-3.2421.7.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Zakres prac obejmuje: o Sporządzenie i uzgodnienie z Zamawiającym projektu wymiany urządzenia dylatacyjnego. o Opracowanie i złożenie do zatwierdzenia projektu organizacji ruchu i wprowadzenia jej na czas wykonywania prac remontowych na obiekcie; o Rozbiórkę istniejących urządzeń dylatacyjnych w strefie jezdni i chodnika wraz z rozbiórką nawierzchni i przygotowaniem konstrukcji obiektu w zakresie niezbędnym do wykonania montażu modułowego urządzenia dylatacyjnego; o Inwentaryzację uszkodzeń obiektu; o Ewentualne naprawy uszkodzeń i ubytków konstrukcji obiektu w obrębie i bezpośrednim sąsiedztwie szczeliny dylatacyjnej w stopniu zapewniającym szczelność szczeliny dylatacyjnej oraz prawidłową pracę urządzenia dylatacyjnego po jego zamontowaniu; o Wyprodukowanie modułowego urządzenia dylatacyjnego zgodnie z projektem, transport na plac budowy oraz montaż; o Odtworzenie izolacji pomostu oraz elementów odwodnienia w sąsiedztwie dylatacji (drenaż podłużny i poprzeczny), o Odtworzenie warstw konstrukcyjnych jezdni i chodnika z uwzględnieniem przełożenia krawężników, o Wykonanie prawidłowego uszczelnienia styku urządzenia dylatacyjnego z nawierzchnią bitumiczną, o Montaż blach osłonowych na kapach chodnikowych; o Odtworzenie oznakowania poziomego; o Odtworzenie powłok antykorozyjnych przyczółka i ustroju nośnego (w strefie urządzenia dylatacyjnego) w przypadku ich zanieczyszczenia lub uszkodzenia; o Oczyszczenie i uporządkowanie placu budowy oraz wywóz materiałów z rozbiórki na składowisko Wykonawcy, z utylizacją; o Przywrócenie stałej organizacji ruchu po zakończeniu robót. Nie dokonano podziału zamówienia na części z powodu: Realizacja zamówienia przewidziana jest na okres do 5 miesięcy. Dodatkowy podział na części mógłby spowodować zwiększenie cen jednostkowych dla wykonania poszczególnych asortymentów robót przy stałych kosztach ogólnych. Wykonawca jest zobowiązany osobiście wykonać, zastrzeżone przez Zamawiającego, zgodnie z art. 121 ustawy Pzp, do osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowe zadania, tj. : wymiana istniejących urządzeń dylatacyjnych na dylatacje modułowe wraz z odtworzeniem izolacji pomostu, ewentualnym odtworzeniem elementów odwodnienia izolacji w sąsiedztwie dylatacji i naprawą uszkodzeń konstrukcji obiektu w obrębie i bezpośrednim sąsiedztwie szczeliny dylatacyjnej oraz odtworzeniem warstw konstrukcyjnych nawierzchni jezdni, oznakowania poziomego, nawierzchni chodników i przełożeniem krawężników. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert: a) Kryterium ,,Cena": będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotuzamówienia, podanej przez Wykonawcę na Formularzu Oferty. Zamawiający ofercie o najniżej cenie spośród ofertocenianych przyzna 60 punktów a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza. Kryterium ,,Gwarancja jakości" (G): 21.1.2.1 W ramach kryterium ,,Gwarancja jakości" punkty zostaną przyznane w skali punktowej od 0 do 20 punktów, na podstawie Oferty Wykonawcy - Formularz ,,Kryteria pozacenowe" (Formularz 2.2).Kryterium ,,Gwarancja jakości" nie dotyczy następujących elementów przedmiotu zamówienia: odtworzenie oznakowania poziomego stałej organizacji ruchu (oznakowanie objęte będzie 36 miesięcznym okresem gwarancji) Pozostałe elementy Przedmiotu Umowy będą posiadały okres gwarancji jakości określony przez Wykonawcę w Formularzu ,,Kryteria pozacenowe" (Formularz 2.2), podlegający ocenie w ramach kryterium Gwarancja jakości, który wynosić będzie 60 - 108 miesięcy liczone od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót bez wad istotnych. Dla wszystkich elementów Przedmiotu Umowy Wykonawca musi zaoferować jednakowy okres gwarancji jakości. Liczba punktów w ramach niniejszego kryterium zostanie przyznana następująco: Gwarancja jakości: 60 miesięcy - 0 pkt. Gwarancja jakości: 72 miesięcy - 5 pkt. Gwarancja jakości: 84 miesięcy - 10 pkt. Gwarancja jakości: 96 miesięcy - 15 pkt. Gwarancja jakości: 108 miesięcy - 20 pkt Kryterium ,,Doświadczenie Kierownika Robót Mostowych " (D): 21.1.3.1 W ramach kryterium ,,Doświadczenie Kierownika Robót Mostowych" punkty zostaną przyznane w skali punktowej od 0 do 20 punktów, na podstawie Oferty Wykonawcy - Formularz ,,Kryteria pozacenowe" (Formularz 2.2) zawierający wykaz zadań. 21.1.3.2 Opis sposobu przyznawania punktów: Kierownik Robót Mostowych- max. ilość punktów - 20. Punktowane będzie: Doświadczenie osoby wskazanej do pełnienia funkcji Kierownika Robót Mostowych. Punkty zostaną przyznane za doświadczenie pełniąc funkcję/funkcje: - Kierownika Robót Mostowych lub Kierownika Budowy lub Inspektora Nadzoru przy realizacji zadań polegających na wykonaniu naprawy lub wymiany modułowego urządzenia dylatacyjnego na obiekcie inżynierskim w ciągu drogi klasy minimum GP o wartości co najmniej 300 000,00 zł brutto. Liczba punktów w ramach kryterium ,,Kwalifikacje zawodowe personelu" zostanie przyznana następująco: 1 zrealizowane zadanie spełniające powyższe wymogi - 0 pkt. 2 zrealizowane zadania spełniające powyższe wymogi - 10 pkt. 3 zrealizowane zadania spełniające powyższe wymogi - 20 pkt. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jakości 4.3.6.) Waga: 20 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Kierownika Robót Mostowych 4.3.6.) Waga: 20 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym Nie dotyczy 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Nie dotyczy 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej Nie dotyczy 4) zdolności technicznej lub zawodowej a) dotyczącej Wykonawcy: Minimalny poziom zdolności: Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem, w należytym wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: o 1 zadania polegającego na naprawie lub wymianie modułowych urządzeń dylatacyjnych na drogowym obiekcie inżynierskim w ciągu dróg klasy min. GP o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 300 000,00 zł W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełnianie warunku wskazanego powyżej musi spełnić samodzielnie jeden z podmiotów. Należycie wykonane oznacza w szczególności: wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Jako wykonanie należy rozumieć doprowadzenie co najmniej, do wystawienia Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu, określającego zakres i wartość robót wykonanych. Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu dotyczącego niniejszego postępowania. Za drogę Zamawiający uzna drogę w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 645). Za ulicę Zamawiający uzna ulicę (tj. drogę klasy GP, G, Z) w rozumieniu rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 24 czerwca 2022 r., w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1518), wydanego na podstawie art. 7 ust. 2 pkt 2 i ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.). Za drogę lub ulicę Zamawiający uzna również drogę lub ulicę w rozumieniu uprzednio obowiązującego brzmienia ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (tj. tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 645). Za drogowy obiekt inżynierski Zamawiający uzna most, wiadukt, tunel, przepust i konstrukcję oporową, o których mowa w ustawie o drogach publicznych z dnia 09 lutego 2024 (Dz. U 2024 poz. 320) b) dotyczącej osób: Wykonawca musi wskazać osobę, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymującą się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem odpowiednimi do funkcji, jaka zostanie jej powierzona. Wykonawca, na funkcję wymienioną poniżej, wskaże osobę, którą musi mieć dostępną na etapie realizacji zamówienia, spełniającą następujące wymagania: Osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownika robót mostowych wymagana liczba osób: 1 osoba. Doświadczenie i kwalifikacje: Minimalny poziom zdolności: Posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności mostowej bez ograniczeń. Przez uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności mostowej bez ograniczeń rozumie się uprawnienia budowlane wydane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 poz. 1333 ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. 2019 poz. 831 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2020 poz. 220 ze zm.). Doświadczenie zawodowe: - doświadczenie zawodowe przy co najmniej 1 zadaniu obejmującym: (od rozpoczęcia robót do wykonania zadania, zakończone protokołem odbioru lub równoważnym dokumentem) naprawę lub wymianę modułowego urządzenia dylatacyjnego na obiekcie inżynierskim w ciągu drogi klasy minimum GP o wartości minimum 300 000,00 zł brutto, gdzie wskazana osoba pełniła (zgodnie z ustawą prawo budowlane) niżej wymienioną/e funkcję/funkcje: Kierownika Budowy lub Kierownika Robót Mostowych lub Inspektora Nadzoru o specjalności mostowej Definicja wykonania zadania: od rozpoczęcia robót do wykonania zadania, zakończone protokołem odbioru lub równoważnym dokumentem. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10.8. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. Okres 5 lat, o którym mowa powyżej liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert. b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: Wraz z Ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć za pośrednictwem Platformy: 1) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, chyba że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych a Wykonawca w Formularzu Oferty wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w odniesieniu do Wykonawcy, Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie, jak również w odniesieniu do podmiotów udostępniających zasoby; w przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności ww. dokumentów pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów 2) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby chyba, że umocowanie do reprezentacji wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. 16.6. ppkt 1) IDW; 3) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. umowa o współdziałaniu). Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; 4) oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, z uwzględnieniem postanowień pkt. 18.3. IDW; 5) zobowiązania wymagane postanowieniami pkt. 11.3. IDW, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wraz z pełnomocnictwami, jeżeli prawo do podpisania danego zobowiązania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. 16.6. ppkt 1) IDW; 6) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp; 7) oświadczenie wymagane postanowieniami pkt. 10.2., 11.9. i 13.3. IDW. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z pkt 8.2. IDW. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 10.2 IDW składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 4. W przypadku, gdy spełnienie warunku opisanego: 1) w pkt. 8.2.4 a), b) IDW wykazuje co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia 2) w pkt. 8.2.4 a), b) IDW wykonawcy wykazują poprzez poleganie na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia oświadczają, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie Zamawiającego złożyć aktualne na dzień złożenia podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 10 IDW, przy czym: 1) podmiotowe środki dowodowe o których mowa w pkt 10.8. IDW składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/ą spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w pkt 8.2 IDW; 2) dokumenty i oświadczenia o których mowa w pkt 10.7. IDW składa każdy z nich - nie dotyczy 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w przypadkach określonych w Tomie II Projektowane Postanowienia umowy. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert: a) Kryterium ,,Cena": będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotuzamówienia, podanej przez Wykonawcę na Formularzu Oferty. Zamawiający ofercie o najniżej cenie spośród ofertocenianych przyzna 60 punktów a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza. Kryterium ,,Gwarancja jakości" (G): 21.1.2.1 W ramach kryterium ,,Gwarancja jakości" punkty zostaną przyznane w skali punktowej od 0 do 20 punktów, na podstawie Oferty Wykonawcy - Formularz ,,Kryteria pozacenowe" (Formularz 2.2).Kryterium ,,Gwarancja jakości" nie dotyczy następujących elementów przedmiotu zamówienia: odtworzenie oznakowania poziomego stałej organizacji ruchu (oznakowanie objęte będzie 36 miesięcznym okresem gwarancji) Pozostałe elementy Przedmiotu Umowy będą posiadały okres gwarancji jakości określony przez Wykonawcę w Formularzu ,,Kryteria pozacenowe" (Formularz 2.2), podlegający ocenie w ramach kryterium Gwarancja jakości, który wynosić będzie 60 - 108 miesięcy liczone od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót bez wad istotnych. Dla wszystkich elementów Przedmiotu Umowy Wykonawca musi zaoferować jednakowy okres gwarancji jakości. Liczba punktów w ramach niniejszego kryterium zostanie przyznana następująco: Gwarancja jakości: 60 miesięcy - 0 pkt. Gwarancja jakości: 72 miesięcy - 5 pkt. Gwarancja jakości: 84 miesięcy - 10 pkt. Gwarancja jakości: 96 miesięcy - 15 pkt. Gwarancja jakości: 108 miesięcy - 20 pkt Kryterium ,,Doświadczenie Kierownika Robót Mostowych " (D): 21.1.3.1 W ramach kryterium ,,Doświadczenie Kierownika Robót Mostowych" punkty zostaną przyznane w skali punktowej od 0 do 20 punktów, na podstawie Oferty Wykonawcy - Formularz ,,Kryteria pozacenowe" (Formularz 2.2) zawierający wykaz zadań. 21.1.3.2 Opis sposobu przyznawania punktów: Kierownik Robót Mostowych- max. ilość punktów - 20. Punktowane będzie: Doświadczenie osoby wskazanej do pełnienia funkcji Kierownika Robót Mostowych. Punkty zostaną przyznane za doświadczenie pełniąc funkcję/funkcje: - Kierownika Robót Mostowych lub Kierownika Budowy lub Inspektora Nadzoru przy realizacji zadań polegających na wykonaniu naprawy lub wymiany modułowego urządzenia dylatacyjnego na obiekcie inżynierskim w ciągu drogi klasy minimum GP o wartości co najmniej 300 000,00 zł brutto. Liczba punktów w ramach kryterium ,,Kwalifikacje zawodowe personelu" zostanie przyznana następująco: 1 zrealizowane zadanie spełniające powyższe wymogi - 0 pkt. 2 zrealizowane zadania spełniające powyższe wymogi - 10 pkt. 3 zrealizowane zadania spełniające powyższe wymogi - 20 pkt. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jakości 4.3.6.) Waga: 20 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Kierownika Robót Mostowych 4.3.6.) Waga: 20 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-06-13 |
© eurobudowa.pl 2004-2024