mazowieckie (Warszawa)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa parkingu |
Data zamieszczenia: | 2024-04-29 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina i Miasto Przysucha Plac Kolberga 11 26-400 Przysucha powiat: przysuski sekretariat@gminaprzysucha.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Przysucha |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-05-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Budowa parkingu na osiedlu ,,Południe" w Przysusze. Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiot zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na budowie parkingu dla samochodów osobowych z odwodnieniem nawierzchni oraz utwardzeniem terenu na osiedlu ,,Południe". 1) Charakterystyka obiektu: Roboty budowlane obejmują: budowę 22 miejsc parkingowych (w tym 2 dla osób niepełnosprawnych), dróg manewrowych o nawierzchni z kostki brukowej grubości 8 cm; utwardzenie terenu kruszywem łamanym; budowę odwodnienia; urządzenie terenów zielonych; oznakowanie pionowe i poziome. 2) Podstawowe parametry techniczno-konstrukcyjne obiektu: a) Zestawienie powierzchni: drogi manewrowe - 262 m2, miejsca postojowe - 275 m2, utwardzenie z kruszywa łamanego - 196 m2, zjazdy - 88 m2. b) Wymiary elementów parkingu: szerokość drogi manewrowej - 6,00 m, miejsca postojowe 20 szt. -2,50 x 5,00 m, miejsca postojowe dla osób niepełnosprawnych 2 szt. - 3,60 x 5,00 m, studnia odwodnieniowa włazowa 2 szt. - średnica 1200 mm, studnia wpustowa 1 szt. - 500 mm, szerokość odwodnienia liniowego - 300 mm, średnica przykanalików - 160 mm, c) Warstwy konstrukcyjne drogi manewrowej i zjazdu: warstwa ścieralna z betonowej kostki brukowej - 8 cm; podsypka cementowo-piaskowa 1:4 - 3 cm; podbudowa z kruszywa łamanego C90/3 stabilizowanego mechanicznie o frakcji 0/31,5 - 20 cm; warstwa mrozoodporna - 22 cm. d) Warstwy konstrukcyjne miejsc postojowych: warstwa ścieralna z betonowej kostki brukowej - 8 cm; podsypka cementowo-piaskowa 1:4 - 3 cm; podbudowa z kruszywa łamanego C90/3 stabilizowanego mechanicznie o frakcji 0/31,5 - 20 cm; warstwa mrozoodporna - 22 cm. e) Odwodnienie jezdni manewrowej, zjazdu, miejsc postojowych: studnia wpustowa DN 500; odwodnienie liniowe szerokości 30 cm i długości 5,0 m; studnie rewizyjne szt. 2 DN 1200; f) Utwardzenie działki budowlanej: warstwa ścieralna z kruszywa C90/3 o frakcji 4/31,5 12 cm, podbudowa z kruszywa łamanego C90/3 o frakcji 0/31,5 mm - 20 cm; warstwa mrozoodporna - 22 cm. g) Utwardzenie działki budowlanej - pas przejściowy: warstwa ścieralna z płyt ażurowych 40 x 60 cm, grubości 8 cm, wypełnienie z kruszywa drobnego; podsypka z kruszywa łamanego o frakcji 4/8 - 4 cm; podbudowa z kruszywa łamanego C90/3 o frakcji 0/31,5 mm - 20 cm; warstwa mrozoodporna - 22 cm . 2. Lokalizacja, stan prawny, stan istniejący: Teren inwestycji jest zlokalizowany na terenie gminy Przysucha przy ulicy Sikorskiego w miejscowościach Przysucha na działkach o numerach ewidencyjnych: 4103, 4379/14, 4461/2, obręb ewidencyjny Przysucha 142306_4.0001. Właścicielem działek jest Gmina i Miasto Przysucha. Zadanie inwestycyjne nie zalicza się do przedsięwzięć mogących potencjalnie znacząco lub mogących znacząco oddziaływać na środowisko. Obszar inwestycji nie znajduje się na obszarze chronionym przyrodniczo w tym obszarze Natura 2000 i nie znajduje się w strefie konserwatorskiej. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym: zagospodarowanie terenu, rozwiązania konstrukcyjne poszczególnych elementów parkingu, minimalne wymagania zamawiającego dotyczące parametrów technicznych, technologicznych, rozwiązań materiałowych, wymagań dotyczących wykonania i odbioru, warunków gwarancji itp. określają poniższe dokumenty: a) Decyzja nr AB.6740.2.201.2023. Pozwolenie na budowę; b) Projekt zagospodarowania terenu. Budowa parkingu dla samochodów osobowych z odwodnieniem nawierzchni oraz utwardzenie terenu na osiedlu ,,Południe" (na działkach 4103, 4379/14 oraz 4461/2 obr. 0001 Przysucha) w Przysusze; c) Projekt architektoniczno-budowlany. Budowa parkingu dla samochodów osobowych z odwodnieniem nawierzchni oraz utwardzenie terenu na osiedlu ,,Południe" (na działkach 4103, 4379/14 oraz 4461/2 obr. 0001 Przysucha) w Przysusze wraz z odwodnieniem nawierzchni drogowej; d) Projekt techniczny. Budowa parkingu dla samochodów osobowych z odwodnieniem nawierzchni oraz utwardzenie terenu na osiedlu ,,Południe" (na działkach 4103, 4379/14 oraz 4461/2 obr. 0001 Przysucha) w Przysusze wraz z odwodnieniem nawierzchni drogowej; e) Projekt stałej organizacji ruchu. Parking dla samochodów osobowych z odwodnieniem nawierzchni oraz utwardzenie terenu na osiedlu ,,Południe" (na działkach 4103, 4379/14 oraz 4461/2 obr. 0001 Przysucha) w Przysusze; f) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Parking dla samochodów osobowych z odwodnieniem nawierzchni oraz utwardzenie terenu na osiedlu ,,Południe" (na działkach 4103, 4379/14 oraz 4461/2 obr. 0001 Przysucha) w Przysusze. 4. Szczegółowy zakres obowiązków wykonawcy zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 1 do SWZ. 5. Zamówienie obejmuje również roboty towarzyszące oraz tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową oraz wymaganiami zamawiającego a konieczne do uwzględnienia ze względu na przepisy prawa budowlanego oraz do ich prawidłowego ukończenia. Roboty te obejmują w szczególności: 1) Organizację, zabezpieczenie i odpowiednie oznakowanie placu budowy. 2) Przygotowanie dokumentacji do odbioru końcowego. 3) Likwidację placu budowy i jego uporządkowanie. 6. Uwagi i uzupełnienia do opisu przedmiotu zamówienia. 1) Przedmiar robót załączony do SWZ nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia, należy go traktować jedynie jako dokument pomocniczy przy opracowaniu oferty, a zawarte w nim zestawienie robót ma jedynie zobrazować ich skalę i pomóc w oszacowaniu kosztów wykonania zadania. 2) Materiały, urządzenia i wyposażenie dostarczone przez Wykonawcę powinny odpowiadać wymaganiom dla wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (j.t.: Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z. p. zm.), posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty określone odrębnymi przepisami i spełniać warunki określone w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiących załączniki do SWZ. 3) Ewentualne użycie w SWZ przy opisie przedmiotu zamówienia nazwy producenta, znaku towarowego, patentu lub pochodzenia w odniesieniu do określonych materiałów, urządzeń, itp. ma za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazania jako przykładowe i dopuszczalne przy realizacji zamówienia. Dobrane przez projektanta materiały konkretnych producentów Zamawiający traktuje jako określenie parametrów przedmiotów za pomocą podanego standardu, dopuszczając do stosowania inne odpowiedniki rynkowe z zastrzeżeniem, że będą spełniać ten sam poziom technologiczny i jakościowy oraz będą posiadać wymagane odrębnymi przepisami atesty, certyfikaty, świadectwa bezpieczeństwa i dopuszczenie do stosowania zgodnie z wymogami prawa budowlanego oraz innymi aktami prawnymi. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta, znaków towarowych, patentów itp. jeżeli występują w rysunkach lub opisach w dokumentacji projektowo - budowlanej - nie są one obowiązujące dla Wykonawcy. CPV: 45200000-9, 45230000-8, 45233000-9 Dokument nr: 2024/BZP 00305541, ZPI.271.34.2024.PS Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-15 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-db7b0bb1-fe10-11ee-b81b-aebd110f5279 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-db7b0bb1-fe10-11ee-b81b-aebd110f5279 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej na stronie internetowej https://ezamówienia.gov.pl. Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia: ocds-148610-db7b0bb1-fe10-11ee-b81b-aebd110f5279. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-db7b0bb1-fe10-11ee-b81b-aebd110f5279 2. Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych na stronie prowadzonego postepowania. 3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamówienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w ,,Centrum pomocy". 4. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych. 5. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 wyżej przywołanego rozporządzenia, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 tego rozporządzenia, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej: w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje jako załącznik), lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. 6. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Za ich pośrednictwem odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze te umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik"). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny). 7. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). 8. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. 9. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: inwestycje@gminaprzysucha.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu). 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gminy i Miasta Przysucha jest: Burmistrz Gminy i Miasta Przysucha; Ul. Plac Kolberga 11, 26 - 400 Przysucha. 2) Inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Przysucha jest Pani Paula Słowik, email: inspektor@cbi24.pl, pocztą tradycyjną na adres: Gmina i Miasto Przysucha, Plac Kolberga 11, 26-400 Przysucha. 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: Budowa parkingu na osiedlu ,,Południe" w Przysusze, numer referencyjny postępowania: ZPI.271.34.2024.PS prowadzonym w trybie: podstawowym art. 275 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. 6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. 7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. 8) Posiada Pani/Pan:- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu dodanych osobowych Pani/Pana dotyczących;- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18ust. 2 RODO; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. 9) Nie przysługuje Pani/Panu:o w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;o prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art.20RODO;o na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.1.2.Wykonawca zobowiązany jest wypełnić obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 lub art.14RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu, a także w trakcie realizacji umowy. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie dotyczy Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-15 10:00 Miejsce składania ofert: za pośrednictwem https://ezamówienia.gov.pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące Wymagania: 1. Zamawiający wymaga od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 5000,00 PLN (słownie złotych: pięć tysięcy). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się wyłącznie przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Przysusze 75 9145 0001 2003 0000 1103 0005 SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ZPI.271.34.2024.PS 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiot zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na budowie parkingu dla samochodów osobowych z odwodnieniem nawierzchni oraz utwardzeniem terenu na osiedlu ,,Południe". 1) Charakterystyka obiektu: Roboty budowlane obejmują: budowę 22 miejsc parkingowych (w tym 2 dla osób niepełnosprawnych), dróg manewrowych o nawierzchni z kostki brukowej grubości 8 cm; utwardzenie terenu kruszywem łamanym; budowę odwodnienia; urządzenie terenów zielonych; oznakowanie pionowe i poziome. 2) Podstawowe parametry techniczno-konstrukcyjne obiektu: a) Zestawienie powierzchni: drogi manewrowe - 262 m2, miejsca postojowe - 275 m2, utwardzenie z kruszywa łamanego - 196 m2, zjazdy - 88 m2. b) Wymiary elementów parkingu: szerokość drogi manewrowej - 6,00 m, miejsca postojowe 20 szt. -2,50 x 5,00 m, miejsca postojowe dla osób niepełnosprawnych 2 szt. - 3,60 x 5,00 m, studnia odwodnieniowa włazowa 2 szt. - średnica 1200 mm, studnia wpustowa 1 szt. - 500 mm, szerokość odwodnienia liniowego - 300 mm, średnica przykanalików - 160 mm, c) Warstwy konstrukcyjne drogi manewrowej i zjazdu: warstwa ścieralna z betonowej kostki brukowej - 8 cm; podsypka cementowo-piaskowa 1:4 - 3 cm; podbudowa z kruszywa łamanego C90/3 stabilizowanego mechanicznie o frakcji 0/31,5 - 20 cm; warstwa mrozoodporna - 22 cm. d) Warstwy konstrukcyjne miejsc postojowych: warstwa ścieralna z betonowej kostki brukowej - 8 cm; podsypka cementowo-piaskowa 1:4 - 3 cm; podbudowa z kruszywa łamanego C90/3 stabilizowanego mechanicznie o frakcji 0/31,5 - 20 cm; warstwa mrozoodporna - 22 cm. e) Odwodnienie jezdni manewrowej, zjazdu, miejsc postojowych: studnia wpustowa DN 500; odwodnienie liniowe szerokości 30 cm i długości 5,0 m; studnie rewizyjne szt. 2 DN 1200; f) Utwardzenie działki budowlanej: warstwa ścieralna z kruszywa C90/3 o frakcji 4/31,5 12 cm, podbudowa z kruszywa łamanego C90/3 o frakcji 0/31,5 mm - 20 cm; warstwa mrozoodporna - 22 cm. g) Utwardzenie działki budowlanej - pas przejściowy: warstwa ścieralna z płyt ażurowych 40 x 60 cm, grubości 8 cm, wypełnienie z kruszywa drobnego; podsypka z kruszywa łamanego o frakcji 4/8 - 4 cm; podbudowa z kruszywa łamanego C90/3 o frakcji 0/31,5 mm - 20 cm; warstwa mrozoodporna - 22 cm . 2. Lokalizacja, stan prawny, stan istniejący: Teren inwestycji jest zlokalizowany na terenie gminy Przysucha przy ulicy Sikorskiego w miejscowościach Przysucha na działkach o numerach ewidencyjnych: 4103, 4379/14, 4461/2, obręb ewidencyjny Przysucha 142306_4.0001. Właścicielem działek jest Gmina i Miasto Przysucha. Zadanie inwestycyjne nie zalicza się do przedsięwzięć mogących potencjalnie znacząco lub mogących znacząco oddziaływać na środowisko. Obszar inwestycji nie znajduje się na obszarze chronionym przyrodniczo w tym obszarze Natura 2000 i nie znajduje się w strefie konserwatorskiej. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym: zagospodarowanie terenu, rozwiązania konstrukcyjne poszczególnych elementów parkingu, minimalne wymagania zamawiającego dotyczące parametrów technicznych, technologicznych, rozwiązań materiałowych, wymagań dotyczących wykonania i odbioru, warunków gwarancji itp. określają poniższe dokumenty: a) Decyzja nr AB.6740.2.201.2023. Pozwolenie na budowę; b) Projekt zagospodarowania terenu. Budowa parkingu dla samochodów osobowych z odwodnieniem nawierzchni oraz utwardzenie terenu na osiedlu ,,Południe" (na działkach 4103, 4379/14 oraz 4461/2 obr. 0001 Przysucha) w Przysusze; c) Projekt architektoniczno-budowlany. Budowa parkingu dla samochodów osobowych z odwodnieniem nawierzchni oraz utwardzenie terenu na osiedlu ,,Południe" (na działkach 4103, 4379/14 oraz 4461/2 obr. 0001 Przysucha) w Przysusze wraz z odwodnieniem nawierzchni drogowej; d) Projekt techniczny. Budowa parkingu dla samochodów osobowych z odwodnieniem nawierzchni oraz utwardzenie terenu na osiedlu ,,Południe" (na działkach 4103, 4379/14 oraz 4461/2 obr. 0001 Przysucha) w Przysusze wraz z odwodnieniem nawierzchni drogowej; e) Projekt stałej organizacji ruchu. Parking dla samochodów osobowych z odwodnieniem nawierzchni oraz utwardzenie terenu na osiedlu ,,Południe" (na działkach 4103, 4379/14 oraz 4461/2 obr. 0001 Przysucha) w Przysusze; f) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Parking dla samochodów osobowych z odwodnieniem nawierzchni oraz utwardzenie terenu na osiedlu ,,Południe" (na działkach 4103, 4379/14 oraz 4461/2 obr. 0001 Przysucha) w Przysusze. 4. Szczegółowy zakres obowiązków wykonawcy zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 1 do SWZ. 5. Zamówienie obejmuje również roboty towarzyszące oraz tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową oraz wymaganiami zamawiającego a konieczne do uwzględnienia ze względu na przepisy prawa budowlanego oraz do ich prawidłowego ukończenia. Roboty te obejmują w szczególności: 1) Organizację, zabezpieczenie i odpowiednie oznakowanie placu budowy. 2) Przygotowanie dokumentacji do odbioru końcowego. 3) Likwidację placu budowy i jego uporządkowanie. 6. Uwagi i uzupełnienia do opisu przedmiotu zamówienia. 1) Przedmiar robót załączony do SWZ nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia, należy go traktować jedynie jako dokument pomocniczy przy opracowaniu oferty, a zawarte w nim zestawienie robót ma jedynie zobrazować ich skalę i pomóc w oszacowaniu kosztów wykonania zadania. 2) Materiały, urządzenia i wyposażenie dostarczone przez Wykonawcę powinny odpowiadać wymaganiom dla wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (j.t.: Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z. p. zm.), posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty określone odrębnymi przepisami i spełniać warunki określone w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiących załączniki do SWZ. 3) Ewentualne użycie w SWZ przy opisie przedmiotu zamówienia nazwy producenta, znaku towarowego, patentu lub pochodzenia w odniesieniu do określonych materiałów, urządzeń, itp. ma za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazania jako przykładowe i dopuszczalne przy realizacji zamówienia. Dobrane przez projektanta materiały konkretnych producentów Zamawiający traktuje jako określenie parametrów przedmiotów za pomocą podanego standardu, dopuszczając do stosowania inne odpowiedniki rynkowe z zastrzeżeniem, że będą spełniać ten sam poziom technologiczny i jakościowy oraz będą posiadać wymagane odrębnymi przepisami atesty, certyfikaty, świadectwa bezpieczeństwa i dopuszczenie do stosowania zgodnie z wymogami prawa budowlanego oraz innymi aktami prawnymi. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta, znaków towarowych, patentów itp. jeżeli występują w rysunkach lub opisach w dokumentacji projektowo - budowlanej - nie są one obowiązujące dla Wykonawcy. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryterium jakościowe. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji 4.3.6.) Waga: 40,00 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 112 ustawy Prawo zamówień publicznych i którzy wykażą ich spełnienie na poziomie wymaganym przez zamawiającego zgodnie z opisem zamieszczonym poniżej. 2. Warunki w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie i nie będzie dokonywał oceny jego spełniania. 3. Posiadać uprawnienia do prowadzenia określonej działalność gospodarczej lub zawodowej. Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie i nie będzie dokonywał oceny jego spełniania. 4. Warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie i nie będzie dokonywał oceny jego spełniania 5. Warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. 1) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie - to znaczy wykażą, ze w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali minimum jedną robotę budowlaną w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. "Prawo budowlane" polegającą na budowie, rozbudowie lub przebudowie drogi/parkingu/chodnika o nawierzchni z kostki brukowej betonowej, o wartości robót co najmniej 200000,00 PLN i udokumentują, że robota ta została wykonana w sposób należyty. 2) Dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia - Zamawiający uzna spełnienie tego warunku w oparciu o wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia pełniąc funkcję kierownika budowy, i posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie wystarczającym do kierowania robotami budowlanymi. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga składania podmiotowych środków dowodowych potwierdzających brak podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych w zakresie spełniania warunków w postępowaniu aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych w zakresie: 1) Wykaz wykonanych robót budowlanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem załącznika nr 6 do SWZ. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wykazane w załączonym wykazie roboty budowlane zostały wykonane należycie. Dokumentami tymi są: referencje lub inne dokumenty. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia wystawionego przez odbiorców na rzecz których realizował usługi składa oświadczenie. Uwaga: Zgodnie z art. 127 ust. 2 ustawy Pzp. ,,Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność:" 2) Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia pełniąc funkcję kierownika budowy w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie wystarczającym do kierowania robotami budowlanym. Do sporządzenia wykazu kadry należy wykorzystać załączony do SWZ wzór - Załącznika nr 5 i 5 a do SWZ. 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: Dokumenty składane wraz z ofertą. 1) Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o niepodleganiu wykluczeniu, oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert - Załącznik nr 3 i 3a (w przypadku polegania na zasobach podmiotu trzeciego) należy złożyć w postaci dokumentu elektronicznego pod rygorem nieważności, podpisanego podpisem elektronicznym weryfikowalnym za pomocą ważnego kwalifikowalnego certyfikatu lub równoważnego środka, spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu. 2) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Oświadczenie, o którym mowa wyżej składa każdy wykonawca. 3) Zobowiązanie innego podmiotu do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku polegania wykonawcy na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (należy złożyć w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub podpisem zaufanym lub osobistym) - Załącznik nr 4. 4) Pełnomocnictwo (upoważnienie) osób podpisujących ofertę - jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z odpisu z właściwego rejestru wykonawcy, to do oferty należy dołączyć dokument ustanawiający Pełnomocnika. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców ubiegających się o zamówienie, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać takie pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 5) Dowód wniesienia wadium, oryginał w przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniądz. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 1. Zamawiający wymaga od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 5000,00 PLN (słownie złotych: pięć tysięcy). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się wyłącznie przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Przysusze 75 9145 0001 2003 0000 1103 0005. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach tzw. wspólnej oferty w rozumieniu art. 58 ustawy Prawo zamówień publicznych) pod warunkiem spełnienia poniższych wymagań. 2. Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. 1) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. 2) Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi udzielić pełnomocnictwa w tym samym zakresie. 3) Dokument pełnomocnictwa, z którego treści będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu powinno zawierać w szczególności: wskazanie postępowania, którego dotyczy, wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby oraz numeru identyfikacyjnego, ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. Pełnomocnictwo powinno być złożone w formie elektronicznej. 3. Wykonawca składający ofertę wspólną nie może złożyć w jednym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego odrębnej oferty własnej lub drugiej oferty wspólnie z innymi Wykonawcami. Wszystkie oferty z udziałem tego Wykonawcy zostaną odrzucone. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Dla Zamawiającego nie są wiążące w tym zakresie wzajemne uregulowania umowne pomiędzy Wykonawcami. Zamawiający może żądać wykonania zamówienia w całości od któregokolwiek z Wykonawców, od kilku lub od wszystkich łącznie. 5. Oświadczenia, formularze, dokumenty sporządzone wg załączonych do SWZ wzorach, składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców, Pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy, wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. 6. Kopie dokumentów załączone do oferty muszą być opisane ,,za zgodność z oryginałem" i podpisane przez Wykonawcę, Pełnomocnika lub wszystkich Wykonawców. 7. Wszelka korespondencja w sprawie postępowania przetargowego będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać na formularzu oferty. 8. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień umowy w następujących przypadkach: 1) Zmiany do umowy w stosunku do treści wybranej oferty są możliwe, gdy podczas wykonywania zamówienia pojawiły się okoliczności, których w trakcie sporządzania dokumentacji projektowej nie można było przewidzieć i jednocześnie powodują one, że wykonanie robót budowlanych zgodnie z załączoną do SWZ dokumentacją budowlaną stanowiłoby wadę w prawidłowym funkcjonowaniu obiektu. 2) Zmiany do umowy mogą dotyczyć terminu wykonania zamówienia wyłącznie w przypadkach: a) Konieczności wykonania robót zamiennych ze względu na zasady wiedzy technicznej i sztuki budowlanej lub konieczności sporządzenia i uzgodnienia dodatkowej dokumentacji, która wymaga dodatkowego czasu ponad termin wynikający z umowy, b) Opóźnienia w wydaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp., do których wydania właściwe organy są zobowiązane na mocy prawa, jeżeli nie są następstwem okoliczności , za które odpowiedzialność ponosi Wykonawca, c) Prac lub badań archeologicznych, powodujących konieczność wstrzymania robót objętych niniejszą umową, d) Zaistnienia niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie prac budowlanych lub spełnienie warunków technologicznych udokumentowanych w dzienniku budowy, e) Okoliczności wynikających z tzw. ,,siły wyższej" w rozumieniu kodeksu cywilnego. f) Wstrzymanie robót z w/w powodów musi być potwierdzone w dzienniku budowy i zaakceptowane przez inspektora nadzoru. 3) Zamawiający dopuszcza zmianę kierownika budowy/robót, w sytuacji zdarzeń losowych uniemożliwiających mu pełnienie jego funkcji. Zmiana taka może nastąpić tylko na osoby, które spełniają warunki w SWZ. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 3 dni wraz z dołączeniem określonych w SWZ dokumentów potwierdzających wymagane kwalifikacje zawodowe danej osoby. 4) Pod rygorem nieważności wszelkie zmiany umowy dokonywane są na piśmie w formie aneksu do niniejszej umowy. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryterium jakościowe. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji 4.3.6.) Waga: 40,00 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-06-13 |
© eurobudowa.pl 2004-2024