Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6140z ostatnich 7 dni
25543z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie robót remontowych lokalu mieszkalnego w budynku

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie robót remontowych lokalu mieszkalnego w budynku

Data zamieszczenia: 2024-04-29
Dane kontaktowe Zamawiającego: MIASTO ZABRZE - PREZYDENT MIASTA
Powstańców Śląskich 5-7
41-800 Zabrze
powiat: Zabrze
sekretariat_bzp@um.zabrze.pl
https://zabrze.logintrade.net/zapytania_email,162854,86ce5e47be2c9f2c4e5a5baf310b3fda.html
Województwo: śląskie
Miasto: Zabrze
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-05-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wykonanie robót remontowych lokalu mieszkalnego
w budynku przy Ul. Zwycięstwa 1/3 w Zabrzu
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych lokalu mieszkalnego w budynku przy
ul. Zwycięstwa 1/3 w Zabrzu.
2. Zakres robót remontowych obejmuje m.in:
wykonanie robót rozbiórkowych i demontażowych;
wykonanie robót ogólnobudowlanych;
wymiana stolarki okiennej i drzwiowej;
wymiana instalacji elektrycznej wraz z montażem osprzętu (zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową);
wykonanie etażowego centralnego ogrzewania gazowego (zgodnie z opracowaną dokumentacja projektową);
wymiana instalacji wod.-kan. wraz z montażem urządzeń sanitarnych;
wykonanie instalacji gazowej (zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową);
wykonanie pionu gazowego na klatce schodowej od projektowanego umiejscowienia przyłącza gazowego (zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową);
wykonanie robót wykończeniowych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część III SWZ.

CPV: 45000000-7, 45111300-1,45262500-6,45324000-4,45432210-9,45421100-5, 45431000-7,45442100-8,44410000-7,45332000-3

Dokument nr: 2024/BZP 00305808, BZP.271.17.2024.MZ

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-15 10:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zabrze.logintrade.net/zapytania_email,162854,86ce5e47be2c9f2c4e5a5baf310b3fda.html
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zabrze.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający złożyć ofertę (wyłącznie poprzez Platformę przetargową) - zobowiązany jest zapoznać się z instrukcjami użytkowników Platformy przetargowej - dostępnymi pod adresem https://zabrze.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html oraz zaakceptować regulamin korzystania z Platformy przetargowej dostępny pod adresem: https://zabrze.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html
2. Złożenie oferty poprzez Platformę przetargową oznacza akceptację regulaminu, o którym mowa w pkt 1 niniejszego Rozdziału SWZ.
3. Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy przetargowej - wskazane są na stronie internetowej Platformy przetargowej - pod adresem: https://zabrze.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
4. Wsparcia technicznego w zakresie działania Platformy przetargowej udziela jej dostawca, tj. Logintrade SA Ul. Legnicka 57D, lokal B/J, 54-203 Wrocław, nr tel. 71 787 35 34, e-mail: helpdesk@logintrade.net od poniedziałku do piątku (dni robocze) w godz. 8.00 - 16.00.
5. Sposoby złożenia oferty za pośrednictwem Platformy przetargowej oraz potwierdzenia złożenia oferty (w zależności od wyboru opcji z logowaniem lub bez logowania), zostały opisane w Instrukcjach użytkowników Platformy przetargowej.
6. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452).
7. Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), które Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę
przedsiębiorstwa, powinny zostać złożone w osobnym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia ,,Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa" a następnie wraz z plikami stanowiącymi jawną część skompresowane do jednego pliku archiwum (.zip). Wykonawca zobowiązany jest, wraz z przekazaniem tych informacji, wykazać spełnienie przesłanek określonych w art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Zaleca się, aby uzasadnienie zastrzeżenia informacji jako tajemnicy przedsiębiorstwa było sformułowane w sposób umożliwiający jego udostępnienie. Zastrzeżenie przez Wykonawcę tajemnicy przedsiębiorstwa bez uzasadnienia, będzie traktowane przez Zamawiającego jako bezskuteczne ze względu na zaniechanie przez Wykonawcę podjęcia niezbędnych działań w celu zachowania poufności objętych klauzulą informacji zgodnie z postanowieniami art. 18 ust. 3 Pzp
8. W przypadku przesłania przez Wykonawcę dokumentów elektronicznych skompresowanych (w tym oferta), dopuszczone są formaty danych wskazanych w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2247) - z zastrzeżeniem, iż Zamawiający dopuszcza także przesyłanie dokumentów elektronicznych (w tym oferty) skompresowanych np. formatem .rar po uprzednim ich skompresowaniu do innego formatu wskazanego w ww. Rozporządzeniu.
C.D. w pozostałych informacjach w sekcji IX
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych
W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych informujemy,zgodnie z art.13 ust. 1 i ust.2 Rozporządzenia
ParlamentuEuropejskiego i Rady(UE)2016/679 z dnia 27.04.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych) (Dz.Urz.UE L z 04.05.2016r.,Nr119, s.1, ze zm.),zw.dalej,,RODO", iż:
1.ADMINISTRATOR DANYCH.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Zabrze, którego siedziba mieści się w Urzędzie Miejskim w
Zabrzu, 41-800,przy ul.Powstańców Śląskich nr5-7.
2.Kontakt Z ADMINISTRATOREM DANYCH
Z Prezydentem Miasta Zabrze może się Pani/Pan skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych, w
następujący sposób:
1)pod adresem poczty elektronicznej:umz@um.zabrze.pl,
2)pod numerem telefonu:32 373 33 00,
3)pisemnie na adres:Urząd Miejski w Zabrzu,41-800,przy Ul. PowstańcówŚląskich nr 5-7 z dopiskiem ,,Ochrona danych osobowych".
3.INSPEKTOR OCHRONY DANYCH
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach związanych z ochroną
danych osobowych,w następujący sposób:
1) pod adresem poczty elektronicznej:iod@um.zabrze.pl
2) pod nr tel.:32 373 33 00,
3) pisemnie na adres:Urząd Miejski w Zabrzu,41-800, przy ul.Powstańców Śląskich nr 5-7 z dopiskiem,,Inspektor ochrony danych".
4.PODSTAWA PRAWNA I CELE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH.
4.1.PrzetwarzaniePani/Pana danych odbywa się w celu realizacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
4.2.Podstawą prawną zbierania Pani/Pana danych osobowych jest:
1)art.6 ust. 1 lit. c RODO,tj. obowiązek prawny ciążący na administratorze wynikający z przepisów ustawy z dnia11września 2019 r.
Prawo zamówień publicznych,zwanej dalej PZP,
2)art.6 ust. 1 lit. b RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy,której stroną jest osoba, której dane dotyczą lub do
podjęcia działań na żądanie osoby,której dane dotyczą przed zawarciem umowy.
4.3.Zgodnie z art.19 ust.5 PZP Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w postępowaniu o udzielenie zamówienia w sposób
gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.
5.ODBIORCY DANYCH OSOBOWYCH.
Pani/Pana dane mogą zostać udostępnione podmiotom i instytucjom upoważnionym na podstawie przepisów prawa oraz odbiorcom
będącym podmiotami przetwarzającymi,w szczególności świadczącym usługi IT na zlecenieMiastaZabrze. Podmiotem świadczącym
usługi IT w zakresie ewidencyjno-księgowym jest Asseco Data Systems S.A. z siedzibą wGdyni. Podmiotem świadczącym usługi w
zakresie konfiguracji i uruchomienia Platformy Przetargowej (będącej środkiem komunikacji elektronicznej za pomocą której odbywa
się komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami)oraz jej bieżącej obsługi jest PZP24.pl Sp. z o.o. z siedzibą weWrocławiu,ul. Legnicka 57D lok. B/J. Pani/Pana dane mogą zostać również udostępnione podmiotom,którym udostępniona zostanie dok.postępowania w ramach przeprowadzanych kontroli zewnętrznych oraz w oparciu o art.18 ust.1 i 6 oraz art. 74 ust.1, 2 i 4 ustawy z11 września 2019r.Prawo zamówień publicznych.W przypadku korzystania ze środków ochrony prawnej,o których mowa w art.18 ust.6 Pzp Pani/Pana dane osobowe mogą zostać udostępnione Krajowej Izbie Odwoławczej,a w przypadku wniesienia skargi na orzeczenie Izby oraz postanowienie Prezesa Izby,o którym mowa w art.519 ust.1PZP, Pani/Pana dane osobowe mogą zostać udostępnione SądowiOkręgowemu wWarszawie - sądowi zamówień publicznych.W przypadku konieczności zasięgnięcia opinii prawnej w toku prowadzonego postępowania Pani/Pana dane osobowe mogą zostać udostępnione podmiotowi świadczącemu usługę obsługi prawnej na zlecenie Miasta Zabrze. Podmiotem świadczącym usługę obsługi prawnej jest Kancelaria Radcy Prawnego prof. dr hab.Bogdana Dolnickiego z siedzibą w Bielsku-Białej,ul.Grunwaldzka 22B/1.
C.D. w pkt 3.16.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): C.D. z pkt. 3.15.
W związku z koniecznością wypełnienia obowiązku,o którym mowa w art.81,art.309 ust.1 oraz art.448PZP Pani/Pana dane osobowe
zostaną zamieszczone wBiuletynie Zamówień Publicznych.Podmiotem udostępniającym system umożliwiający prowadzenie strony
Biuletynu Zamówień Publicznych (platforma e-Zamówienia) jestUrząd Zamówień Publicznych z siedzibą wWarszawie
przy Ul. Postępu 17A. W związku z koniecznością wypełnienia obowiązku, o którym mowa w art. 265 ust. 1 Pzp Pani/Pana dane
osobowe zostaną zamieszczone w DziennikuUrzędowymUnii Europejskiej.Podmiotem udostępniającym system umożliwiający
prowadzenie strony Dziennika UrzędowegoUnii Europejskiej (platforma e-Notices2) jest Urząd PublikacjiUnii Europejskiej z siedzibą
wLuksemburgu.W zakresie w jakim Pani/Pana dane osobowe będą stanowiły informację publiczną odbiorcami Pani/Pana danych
osobowych będą osoby przeglądające Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Zabrzu oraz osoby,które skorzystają z
prawa dostępu do informacji publicznej. Podmiotem udostępniającym system umożliwiający prowadzenie strony Biuletynu Informacji
Publicznej jest BetaSoft Sp. z o.o. z siedzibą wBytomiu.W niektórych przypadkach podmioty zewnętrzne świadczące usługi na
zlecenie Miasta Zabrze mogą występować w roli niezależnych administratorów np.poczta polska lub inni operatorzy pocztowi, w tym
firmy kurierskie.
6.OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH OSOBOWYCH.
Pani/Pana dane osobowe w przypadku postępowań o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane przez okres
oznaczony kategorią archiwalną wskazaną w Jednolitym Rzeczowym Wykazie Akt.Dla dokumentów wytworzonych w ramach
zamówień klasycznych,których wartość jest równa lub przekracza kwotę130 000 złotych jest to okres 5 lat (kat.arch.B5). Dla
dokumentów wytworzonych w ramach zamówień klasycznych dofinansowanych ze środkówUniiEuropejskiej,okres przechowywania
określony jest indywidualnie dla każdej umowy o dofinansowanie projektu.Natomiast umowy cywilno-prawne wraz z dokumentacją
dotyczącą ich realizacji,niezależnie od trybu w jakim zostały zawarte, przechowywane są przez okres10 lat (kat. arch. B10).Okres
przechowywania liczony jest od1 stycznia roku następnego od daty zakończenia sprawy.Po upływie okresu przechowywania
dokumentacja niearchiwalna podlega, po uzyskaniu zgody dyrektora właściwego archiwum państwowego, brakowaniu.
7.PRAWA OSÓB,KTÓRYCH DANE DOTYCZĄ, W TYM DOSTĘPU DO DANYCH OSOBOWYCH.
Na zasadach określonych przepisami RODO,posiada Pani/Pan prawo do żądania od Administratora:
1) dostępu do treści swoich danych osobowych,
2) sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,
3) ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych.
8.PRAWO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU NADZORCZEGO.
Gdy uznaPani/Pan,że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych,
przysługujePani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego,którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych z
siedzibą w Warszawie,przy ul.Stawki 2,00-193 Warszawa.
9.INFORMACJA O WYMOGU/DOBROWOLNOŚCI PODANIA DANYCH ORAZ KONSEKWENCJACH NIEPODANIA DANYCH
OSOBOWYCH.
9.1.Podanie przez Panią/Pana danych osobowych może stanowić wymóg ustawowy,umowny bądź być warunkiem zawarcia umowy,
a podanie danych jest niezbędne dla określonego celu.
9.2.Jeśli nie poda Pani/Pan danych wymaganych ustawą, Administrator nie będzie mógł zrealizować wynikającego z ustawy
obowiązku,co może skutkować w szczególności brakiem możliwości Pani/Pana udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, a także innymi konsekwencjami przewidzianymi przepisami prawa.
9.3.Jeśli nie poda Pani/Pan danych wymaganych umową, nie będzie można zawrzeć takiej umowy lub jej wykonać.
10.ZAUTOMATYZOWANE PODEJMOWANIE DECYZJI, PROFILOWANIE.
Nie będziePani/Pan podlegać decyzji, opierającej się na zautomatyzowanym przetwarzaniu,która jednocześnie będzie wywoływała
wobecPani/Pana skutki prawne lub w podobny sposób istotnie na Panią/Pana wpływała.Pani/Pana dane osobowe nie będą profilowane.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://zabrze.logintrade.net/zapytania_email,162854,86ce5e47be2c9f2c4e5a5baf310b3fda.html
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-15 09:00
Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy przetargowej: https://zabrze.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.17.2024.MZ
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 423266,93 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych lokalu mieszkalnego w budynku przy
ul. Zwycięstwa 1/3 w Zabrzu.
2. Zakres robót remontowych obejmuje m.in:
wykonanie robót rozbiórkowych i demontażowych;
wykonanie robót ogólnobudowlanych;
wymiana stolarki okiennej i drzwiowej;
wymiana instalacji elektrycznej wraz z montażem osprzętu (zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową);
wykonanie etażowego centralnego ogrzewania gazowego (zgodnie z opracowaną dokumentacja projektową);
wymiana instalacji wod.-kan. wraz z montażem urządzeń sanitarnych;
wykonanie instalacji gazowej (zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową);
wykonanie pionu gazowego na klatce schodowej od projektowanego umiejscowienia przyłącza gazowego (zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową);
wykonanie robót wykończeniowych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część III SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45432210-9 - Wykładanie ścian
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45431000-7 - Kładzenie płytek
45442100-8 - Roboty malarskie
44410000-7 - Artykuły łazienkowe i kuchenne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Do oferty należy dołączyć:
1. Formularz oferty zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ;
2. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
3. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
UWAGA: Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (tj. w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 §2 ustawy z dnia 14 lutego 1991r. Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.
4. Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru potwierdzającego, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, jeśli ofertę składa osoba prowadząca działalność gospodarczą lub podmiot jest wpisany do w/w rejestrów.
UWAGA: Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w pkt 4, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca dostarczył dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
5.Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi Załącznik nr 4 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców.
UWAGA: Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu musi być złożone, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
6. Następujące przedmiotowe środki dowodowe: nie dotyczy.
7. Kosztorysy w formie szczegółowej (zawierające: podstawę wyceny, opis pozycji kosztorysowej, ilość robót, ceny jednostkowe oraz wartości pozycji), wraz z tabelą elementów scalonych.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika, a Wykonawca składa pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia -
dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi Załącznik nr 4 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o
niepoleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców. Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (t.j. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego
uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 §2 ustawy z dnia 14 lutego 1991r. Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej
kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.
UWAGA: Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu musi być złożone, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Projektowanie postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, określone zostały w załączniku nr 1 do SWZ. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy, zgodnie z warunkami określonymi w paragrafie 7 i 14 projektu umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-06-13

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.