mazowieckie (Warszawa)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa hali produkcyjno-magazynowej z zapleczem socjalnym |
Data zamieszczenia: | 2024-04-29 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe ,,POW-BUD" Piotr Powroźnik Jana III Sobieskiego 32 37-630 Oleszyce powiat: lubaczowski 604 721 719 powbud32@gmail.com https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/188915 |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Oleszyce |
Wadium: | 18 000,00 zł |
Nr telefonu: | 604 721 719 |
Termin składania ofert: | 2024-05-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPYTANIE OFERTOWE NR 2/2024 na roboty budowlane w zakresie budowy hali produkcyjno-magazynowej z zapleczem socjalnym przewidzianych do realizacji w ramach Zadania 1. Budowa hali produkcyjno-magazynowej z zapleczem socjalnym na potrzeby realizacji projektu pn. ,,Zwiększenie konkurencyjności firmy POW-BUD Piotr Powroźnik poprzez wdrożenie do produkcji innowacyjnego zintegrowanego systemu SCR" Powstaje w kontekście projektu FEPK.01.03-IZ.00-0091/23 - Zwiększenie konkurencyjności firmy POW-BUD Piotr Powroźnik poprzez wdrożenie do produkcji innowacyjnego zintegrowanego systemu SCR Część 1 BUDOWA HALI PRODUKCYJNO-MAGAZYNOWEJ Z ZAPLECZEM SOCJALNYM Przedmioty zamówienia Roboty budowlane Roboty budowlane Opis 1. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. 2. Nazwa zamówienia: wykonanie robót budowlanych dotyczących budowy hali produkcyjno-magazynowej z zapleczem socjalnym w miejscowości Oleszyce (miasto Oleszyce, powiat lubaczowski) działka o numerze ewidencyjnym 88/5 w ramach Zadania 1. Budowa hali produkcyjno-magazynowej z zapleczem socjalnym w realizowanym przez Zamawiającego projekcie pn. ,,Zwiększenie konkurencyjności firmy POW-BUD Piotr Powroźnik poprzez wdrożenie do produkcji innowacyjnego zintegrowanego systemu SCR" . Roboty budowlane przewidziane do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia obejmują: roboty przygotowawcze, roboty ziemne, fundamenty, izolacje, posadzki, konstrukcja stalowa wraz z obudową, obróbkami, orynnowaniem i stolarką otworową, ściany nośne zewnętrzne, dach, świetlik dachowy, ściany działowe, stolarka okienna i drzwiowa, prace wykończeniowe, płyta odbojowa, roboty elektryczne - zasilanie, instalacje elektryczne, instalacje sanitarne - wewnętrzna instalacja wod-kan, instalacja c.o., węzeł c.o., wentylacja, przyłącz wodociągowy, przyłącz kanalizacji sanitarnej, przyłącz cieplny. 3. Wskazane roboty budowlane mają być wykonane zgodnie z dokumentacją projektową. Przedmiar robót będący częścią dokumentacji projektowej stanowi materiał informacyjny co do rodzaju robót objętych niniejszym zamówieniem, zatem nie może być przedmiotem powoływania się przez wykonawcę jako podstawa wyceny oferty. Dokumentacja projektowa zawierająca opis przedmiotu zamówienia zamieszczona zostaje na stronie Bazy Konkurencyjności, gdzie zostało opublikowane ww. ogłoszenie pod adresem: https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ (dokumentacja została umieszczona w załącznikach nr 6, 7, 8 pod ogłoszeniem dotyczącym zapytania ofertowego) a także udostępniona zostaje w siedzibie Zamawiającego - z prawem wglądu od poniedziałku do piątku w godz.ch od 08:00 do 16:00, za uprzednim powiadomieniem Zamawiającego. Wykonawcy proszeni są o staranne zapoznanie się z całą dokumentacją projektową celem sporządzenia oferty oraz wszystkimi warunkami i wymogami niniejszego zapytania ofertowego oraz jego załącznikami. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dokumentacja projektowa wymieniona w załącznikach nr 6, 7, 8 do niniejszego zapytania ofertowego, na którą składa się: a) Projekt budowlany, b) Projekt techniczny, c) Przedmiar robót w ramach przedmiotu zamówienia. 5. Miejsce realizacji prac: Oleszyce (miasto Oleszyce, powiat lubaczowski), działka o numerze ewidencyjnym 88/5, woj. podkarpackie. 6. Realizacja przedmiotu zamówienia musi odbyć się zgodnie z obowiązującymi warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, aktualnie obowiązującymi normami państwowymi i branżowymi, przepisami dozoru technicznego, polskim prawem budowlanym wraz z aktami wykonawczymi do niego oraz innymi obowiązującymi przepisami i sztuką budowlaną. 7. Zakres robót w ramach przedmiotu zamówienia obejmuje również wykonanie przez Wykonawcę wszelkich prac związanych z wymaganiami BHP, organizacją i realizacją umowy bez zakłóceń. 8. Wykonawca ubiegający się o realizację zamówienia może przed złożeniem oferty dokonać wizji miejsca wykonania robót, w celu poznania uwarunkowań prowadzenia robót na obiekcie, za uprzednim powiadomieniem Zamawiającego, w godz.ch od 08:00 do godz. 16:00 od poniedziałku do piątku. W celu umówienia wizji prosimy o kontakt z Piotrem Powroźnikiem, tel. 515 152 533. 10. Jeżeli dokumentacja projektowa lub inne opublikowane dokumenty wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych. Materiały pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem ,,minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe" Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. Wykonawcy przysługuje prawo użycia materiałów o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Wykonawca proponujący materiały zamienne odpowiedzialny jest za sprawdzenie możliwości ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod każdym względem (w tym np. właściwości, wymiarów, ciężaru, sposobu transportu i montażu). w takiej sytuacji Zamawiający wymaga od Wykonawcy wskazania w ofercie, które materiały zamienne zamierza zastosować przy realizacji zadania oraz dołączenia do oferty stosownych dokumentów w celu wykazania, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności. 11. Zamawiający umożliwia przeprowadzenie oględzin na obiekcie oraz uzyskanie we własnym zakresie niezbędnych informacji w celu przygotowania kompletnej oferty i zawarcia umowy na wykonanie robót. Koszty odwiedzenia terenu robót oferent będzie ponosił we własnym zakresie. 12. Wykonawca zobowiązany jest doliczyć w ofercie wszelkie prace nieujęte w dokumentacji projektowej a niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. 13. Materiały i urządzenia objęte zamówieniem powinny spełniać wymagania określone w dokumentacji projektowej oraz muszą bezwzględnie posiadać stosowne świadectwa jakościowe, świadectwa PZH, karty gwarancyjne. Materiały konieczne do wykonania przedmiotu zamówienia zabezpiecza w całości Wykonawca. Materiały muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, spełniać wymogi Ustawy z dnia 16.04.2014 r. o wyrobach budowlanych (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 1570, z 2018 r. poz. 650) wraz z przepisami wykonawczymi oraz muszą posiadać deklaracje zgodności z normą lub aprobatą techniczną lub kopie deklaracji właściwości użytkowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 305/2011 oraz muszą spełniać normy ekologiczne UE określone w obwieszczeniach Prezesa Polskiego Komitetu Normalizacyjnego w sprawie wykazu norm zharmonizowanych. Każda partia materiału musi być przed wbudowaniem odebrana i zaakceptowana przez inspektora nadzoru ustanowionego przez Zamawiającego. 14. Wszelkie odstępstwa od dokumentacji projektowej muszą być zatwierdzone przez Projektanta. Zmiany te muszą być także zatwierdzone przez Zamawiającego. 15. Wykonawca po przekazaniu terenu budowy zobowiązany jest zabezpieczyć i oznakować teren prowadzonych robót oraz miejsca składowania materiałów przed dostępem osób niepowołanych zgodnie z przepisami BHP. 16. Wykonawca zobowiązany jest stosować w czasie realizacji zamówienia wszelkie obowiązujące przepisy z zakresu prawa budowlanego, BHP, ochrony środowiska, ustawy o odpadach, ppoż. oraz zapewnić stały nadzór techniczny. 17. Wykonawca jest zobowiązany pokryć wszelkie opłaty i kary nałożone przez właściwe podmioty, organy i instytucje za dokonane przez Wykonawcę złamanie prawa, przekroczenie norm i przepisów w trakcie realizacji umowy oraz zawinione zaniedbania. 18. Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego terenu budowy. 19. Wykonawca na własny koszt, w okresie realizacji umowy ubezpieczy i zapewni ciągłość ubezpieczenia (lub spowoduje taki stan), a także zobowiązuje się przedstawić Zamawiającemu polisy na wszystkie poniżej podane ryzyka wraz z dowodem opłacenia składki przed przystąpieniem do realizacji robót budowlanych, nie później niż w dniu przekazania placu budowy: a) Ubezpieczenie Wszelkich Ryzyk Budowy i Montażu (CAR/EAR); a) Ubezpieczenie Odpowiedzialności Cywilnej Wykonawcy z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej - wysokość Sumy Gwarancyjnej nie będzie niższa niż 500.000,00 zł. 20. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót w sposób zapewniający zachowanie bezpieczeństwa osób znajdujących się w pobliżu obiektu, w którym prowadzone będą roboty budowlane. 21. Wykonawca we własnym zakresie dokona zabezpieczeń poszczególnych etapów prac przed wpływami czynników atmosferycznych. 22. Przed zgłoszeniem końcowego odbioru Wykonawca sporządzi kompletną dokumentację powykonawczą zgodnie z przepisami Prawa budowlanego. 23. Rozliczanie robót będzie się odbywało na podstawie faktur częściowych oraz faktury końcowej, zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym. PROSIMY O ZAPOZNANIE SIĘ Z PEŁNĄ TREŚCIĄ ZAPYTANIA OFERTOWEGO PRZED ZŁOŻENIEM OFERTY. Okres gwarancji 60 m-cy CPV: 45000000-7, 45210000-2, 45232460-4, 45260000-7, 45300000-0, 45310000-3, 45311000-0, 45320000-6, 45330000-9, 45331210-1 Dokument nr: 2024-66937-188915, 2/2024 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2024-05-15 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2024-05 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo podkarpackie Powiat lubaczowski Gmina Oleszyce Miejscowość Oleszyce 9. Termin realizacji umowy: Roboty budowlane muszą być wykonane w terminie do 31.12.2024 r. Rozpoczęcie realizacji przedmiotu zamówienia (umowy) - po udzieleniu zamówienia (zawarciu umowy), jednakże nie później niż 7 dni od daty zawarcia umowy. Wymagania: Zamówienia uzupełniające nie dotyczy Warunki zmiany umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy z wybranym Wykonawcą w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadkach: 1) polegających na zmianie materiałów objętych ofertą przetargową i umową pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego i nie będą powodowały wzrostu wynagrodzenia umownego Wykonawcy oraz będą spełniały wymogi stawiane w dokumentacji projektowej jak również wystąpią na skutek zaistnienia przykładowych, niżej wymienionych okoliczności: a) spowodują poprawienie parametrów technicznych, b) wynikają z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny, c) wynikają z braku dostępności na rynku, d) wynikają ze zmiany obowiązujących przepisów; 2) związanych ze zmianą terminu wykonania zamówienia, który może nastąpić w przypadku: a) opóźnień z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, b) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności (wystąpienie okoliczności siły wyższej, jako zdarzenia niezależnego od żadnej ze Stron, które nastąpiło po wejściu w życie umowy) (np. klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne, wprowadzenie stanu nadzwyczajnego, itp.), c) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, d) konieczności dokonania zmian dokumentacji projektowej, usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, e) oczekiwania na konieczne decyzje administracyjne, decyzje urzędowe i władz samorządowych, zmiany obowiązującego prawa, wyniki ekspertyz, wyroki sądowe itp., f) pisemnego żądania wstrzymania prac skierowanego do Wykonawcy przez Zamawiającego lub wydania zakazu prowadzenia prac przez organ administracji publicznej, o ile żądanie lub wydanie zakazów nie nastąpiło z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, g) koniecznością uwzględnienia wydanych w toku realizacji prac zaleceń właściwych służb i inspekcji, jeżeli powodują one wydłużenie czasu realizacji i nie wynikają z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, h) braku możliwości przekazania przez Zamawiającego terenu budowy w określonym umową terminie; W okolicznościach wymienionych w pkt 2), lit. a)-h), Strony ustalają nowe terminy umowne z tym, że wielkość tych zmian musi być powiązana z przyczyną jaka ją spowodowała. 3) zmiany jakichkolwiek rozporządzeń i przepisów i innych dokumentów w tym wniosku o dofinansowanie projektu, dokumentów programowych programu Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021 - 2027, Priorytet nr FEPK.01 ,,Konkurencyjna i Cyfrowa Gospodarka", działanie 1.3 Wsparcie MŚP - Dotacja, TYP PROJEKTU Wsparcie rozwoju i konkurencyjności MŚP w formie dotacji, mających wpływ na realizację umowy i realizację projektu. 4) zmiany terminu płatności w przypadku: ograniczenia finansowego po stronie Zamawiającego, z przyczyn od niego niezależnych, opóźnień w przekazaniu środków dotacji na konto Zamawiającego; 5) zmiany związanej ze zmianą sposobu świadczenia Wykonawcy, w następujących przypadkach: a) odstąpienia przez Zamawiającego od wykonania części robót zbędnych do wykonania przedmiotu umowy zgodnie ze sztuką budowlaną i wiedzą techniczną, a wynikających np. z technologii robót, co skutkować będzie obniżeniem wynagrodzenia należnego Wykonawcy, b) zmiany podwykonawcy, na którego zasobach polegał Wykonawca w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia na innego podwykonawcę spełniającego warunki tego zamówienia, c) zmian technologicznych, spowodowanych w szczególności następującymi okolicznościami: - niedostępnością na rynku materiałów lub urządzeń, wskazanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, spowodowanej zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń, - wystąpieniem odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót warunków geologicznych skutkujących brakiem możliwości zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych, - koniecznością zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, - koniecznością usunięcia sprzeczności w dokumentacji projektowej, - zaistnieniem przesłanek do wykonania robót zamiennych w stosunku do rozwiązań przewidzianych w dokumentacji projektowej, skutkujących zwiększeniem: bezpieczeństwa realizacji robót, bezpieczeństwa użytkowania, funkcjonalności obiektu budowlanego lub usprawnieniem procesu budowlanego, jeżeli rozwiązania zamienne nie odstępują w sposób istotny od zatwierdzonego projektu budowlanego, - koniecznością uwzględnienia wydanych w toku realizacji robót dodatkowych zaleceń właściwych służb i inspekcji; 6) zmiany organizacyjnej polegającej na zmianie osób, podwykonawców, grup wykonawców i innych podmiotów współpracujących przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia, potencjał ekonomiczny, wykonawczy i doświadczenie nie są gorsze od tych, jakie posiadają podmioty zamieniane. Zmiany te mogą nastąpić z przyczyn organizacyjnych pod warunkiem, że osoby podwykonawcy, grupy wykonawców i innych podmiotów spełniają wszystkie wymogi wynikające z zapytania ofertowego i złożonej oferty; 7) zmiany wynagrodzenia na skutek zmiany umówionego zakresu robót; PEŁNA TREŚĆ DOPUSZCZALNYCH ZMIAN W PEŁNEJ TREŚCI ZAPYTANIA OFERTOWEGO STANOWIĄCEGO ZAŁĄCZNIK Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Wiedza i doświadczenie Opis O realizację zamówienia mogą się ubiegać wszystkie podmioty, które spełniają poniższe wymogi: a) posiadają odpowiednie zaplecze kadrowe, w tym: - co najmniej 1 osobę, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w charakterze kierownika robót posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów (kierownik budowy); - co najmniej 1 osobę, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w charakterze kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; - co najmniej 1 osobę, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia o charakterze kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Opis weryfikacji spełnienia warunku: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania zaplecza kadrowego, jeżeli Wykonawca do oferty na wykonanie przedmiotu zamówienia dołączy wykaz osób przewidzianych do realizacji zadania, według załączonego przez Zamawiającego wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 wraz z dokumentami potwierdzającymi uprawnienia budowlane tych osób. Typ Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Opis b) udzielą na roboty stanowiące przedmiot umowy co najmniej 60-miesięcznej gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane, Opis weryfikacji spełnienia warunku: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący udzielenia co najmniej 60-miesięcznej gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane na podstawie deklaracji dotyczącej okresu gwarancji zawartej na Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1; c) zaoferują, że wykonają roboty budowlane w terminie do 31.12.2024 r. Opis weryfikacji spełnienia warunku: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący wykonania zamówienia w terminie do dnia 31.12.2024r. na podstawie deklaracji dotyczącej terminu wykonania robót budowlanych na Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1; Typ Dodatkowe warunki udziału Opis Na mocy Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021 - 2027 Sekcja 3.2.2. Postępowanie o udzielenie zamówienia pkt 6) oraz 7) Beneficjent przeprowadzając postępowanie o udzielenie zamówienia został zobowiązany do podjęcia odpowiednich środków aby skutecznie zapobiegać konfliktom interesów, a także rozpoznawać i likwidować je, gdy powstają w związku z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia lub na etapie wykonywania zamówienia - by nie dopuścić do zakłócenia konkurencji oraz zapewnić równe traktowanie wykonawców. Konflikt interesów oznacza każdą sytuację, w której osoby biorące udział w przygotowaniu lub prowadzeniu postępowania o udzielenie zamówienia lub mogące wpłynąć na wynik tego postępowania mają, bezpośrednio lub pośrednio, interes finansowy, ekonomiczny, lub inny interes osobisty, który postrzegać można jako zagrażający ich bezstronności i niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia. W celu uniknięcia konfliktu interesów, w przypadku beneficjenta, który nie jest zamawiającym w rozumieniu Pzp, zamówienia nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo, z wyłączeniem zamówień sektorowych i zamówień określonych w sekcji 3.2.1 pkt 2 lit. i - k Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021 - 2027. Zamawiający informuje, że jako przykład powiązań osobowych i kapitałowych należy wskazać w szczególności następujące sytuacje: wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na: - uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, - pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, - pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia. Zamawiający informuje, że powyższe przesłanki stwierdzenia powiązań osobowych lub kapitałowych stanowią jedynie katalog przykładowy. Uwaga! Definicja konfliktu interesów jest zawsze otwarta. Nie istnieje w żadnym akcie prawa stanowionego zamknięta definicja konfliktu interesów - dlatego każdy przypadek należy oceniać case by case. Mając na uwadze powyższe Wykonawca jest zobowiązany do złożenia podpisanego oświadczenia o braku istnienia konfliktu interesów w tym braku powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym, zgodnie z załącznikiem nr 3 do zapytania ofertowego. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, wspólnicy spółek cywilnych) wymagane jest przedstawienie ww. dokumentu indywidualnie dla każdego podmiotu wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy, którzy nie podpiszą ww. oświadczenia zostaną odrzuceni. Wykonawcy którzy potwierdzą istnienie konfliktu interesów (w tym powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym) zostaną wykluczeni z udziału w postępowaniu. Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie muszą dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Do wypełnionego i podpisanego przez Wykonawcę formularza ofertowego należy dołączyć: a) Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do zapytania ofertowego; b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Miesiąc należy liczyć jako 30 dni kalendarzowych. - Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa wyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa w zdaniu poprzedzającym powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Jeżeli w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt a., zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, że wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. - W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. c) Kosztorys ofertowy - sporządzony metodą szczegółową. d) Wykaz osób przewidzianych do realizacji zadania - na wzorze stanowiącym Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego. e) Dokumenty potwierdzające uzyskanie uprawnień budowlanych, o których mowa w pkt III 1. lit. a). f) Oświadczenie o braku istnienia konfliktu interesów w tym braku powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym - na wzorze stanowiącym załącznik nr 3 do zapytania ofertowego. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, wspólnicy spółek cywilnych) wymagane jest przedstawienie ww. dokumentów indywidualnie dla każdego podmiotu wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia. g) Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835) oraz na podstawie art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 - na wzorze stanowiącym załącznik nr 4 do zapytania ofertowego. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, wspólnicy spółek cywilnych) wymagane jest przedstawienie ww. dokumentów indywidualnie dla każdego podmiotu wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia; h) Oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO- na wzorze stanowiącym załącznik nr 5 do postępowania ofertowego. i) W przypadku, gdy oferta wraz z załącznikami podpisywana jest przez pełnomocnika, tj. osobę, której umocowanie do reprezentowania Wykonawcy składającego ofertę nie wynika z właściwego Rejestru, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub uwierzytelnionej kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Powyższe załączniki należy przedstawić w formie oryginałów dokumentów, a w przypadku dokumentów potwierdzających doświadczenie oraz uzyskanie uprawnień budowlanych, - dopuszcza się przedstawienie kserokopii poświadczonych dokumentów za zgodność z oryginałem. Potwierdzenia za zgodność dokonuje osoba do tego upoważniona, która podpisuje ofertę. Dokumenty należy obić pieczęcią firmową/pieczęcią imienną (jeżeli oferent posiada) wraz z czytelnym podpisem oraz opatrzyć aktualną datą. Wybrany Wykonawca może zostać zobowiązany przed podpisaniem umowy do przedstawienia oryginałów tych dokumentów. W przypadku złożonych oświadczeń, na poziomie podpisywania umowy Zamawiający może żądać przedstawienia dodatkowych dokumentów potwierdzających zgodność oświadczeń ze stanem faktycznym. Brak któregokolwiek z wymaganych dokumentów lub załączenie ich w niewłaściwej formie lub niezgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym będzie skutkowało odrzuceniem oferty, z wyjątkiem oferty Wykonawcy powiązanego osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym, który zostanie wykluczony z niniejszego postępowania ofertowego. Wykonawca przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia zobowiązany jest złożyć oświadczenie, że nie jest wykluczony na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835) oraz na podstawie art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym oraz zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Typ Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis 1. Zamawiający wymaga od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 18 000,00 zł (słownie: osiemnaście tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może zostać wniesione w pieniądzu, w postaci przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego, o którym mowa w pkt 4 poniżej. 3. Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium powinno zostać wniesione w formie przelewu na rachunek Zamawiającego, prowadzonego przez BS Lubaczów nr rachunku 06 9101 1026 2003 3700 1018 0001 . 5. Przelew wadium należy oznaczyć w sposób następujący: ,,Wadium z tyt. zapytania ofertowego nr 2/2024 z dnia 29.04.2024 r." 6. Wadium przechowywane będzie na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. O wniesieniu wadium w terminie decydować będzie data i godzina wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy Zamawiającego. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo zatrzymania wadium wpłaconego przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana, jeśli: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) nie przedstawił polisy OC, d) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, którego oferta została wybrana. 9. Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po dokonaniu wyboru oferty najkorzystniejszej, z zastrzeżeniem, iż: a) na wniosek Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w niniejszym postępowaniu kwota wadium może zostać przeniesiona na zabezpieczenie należytego wykonania umowy, b) zwrot wadium wpłaconego przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana za najkorzystniejszą, nastąpi po podpisaniu umowy. 10. Zamawiający zwróci wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofa ofertę przed upływem terminu składania ofert. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2024-04-29 Data ostatniej zmiany 2024-04-29 14:39:47 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis A. Cena - 90 % najniższa zaproponowana cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia / cena badanej oferty brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia x 90 punktów Maksymalna liczba punktów jakie może otrzymać oferta w tym kryterium wynosi: 90 punktów. Czy kryterium cenowe NIE Opis B. Gwarancja - 10 % a) Jeżeli Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane 61 miesięcy lub więcej - otrzyma 10 punktów. b) Jeżeli Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane 60 miesięcy -otrzyma 0 punktów. Kontakt: Osoby do kontaktu Magdalena Bielat tel.: 604 721 719 e-mail: powbud32@gmail.com |
© eurobudowa.pl 2004-2024