Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Modernizacja kompleksu sportowego etap 2 |
Data zamieszczenia: | 2024-04-30 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
ZESPÓŁ OŚWIATOWY IM. SYBIRAKÓW W ROZBITYM KAMIENIU ul. Wiktora Szajkowskiego 7 lokal - 08-311 Rozbity Kamień powiat: sokołowski 257878013 wew. 24, faks 257878327 referatoswiaty@gminabielany.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Rozbity Kamień |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | 257878013 wew. 24, f |
Termin składania ofert: | 2024-05-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Modernizacja kompleksu sportowego w Zespole Oświatowym w Rozbitym Kamieniu etap 2 Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących zadania pn. ,,Modernizacja kompleksu sportowego w Zespole Oświatowym w Rozbitym Kamieniu etap 2" Szczegółowy opis zawarto w rozdziale IV SWZ CPV: 45212200-8 Dokument nr: 2024/BZP 00307828, IZP/2/2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-15 11:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-49251170-06c3-11ef-9b7e-467806a93518 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/ 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiają-cym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostęp-na pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. Informacje o środkach komunikacji elektronicznej zostały zawarte w rozdziale XIII SWZ 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Oświatowy im. Sybiraków w Rozbitym Kamieniu reprezentowany przez dyrektora, Ul. W. Szajkowskiego 7, Rozbity Kamień, 08-311 Bielany, 25 787 82 27, e-mail: sekretariatzork@gminabielany.pl 2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD), który jest dostępny pod ad-resem e-mail: inspektor.rodo@naticom.pl 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie: art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych w celu związanym z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pro-wadzonego w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji. 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r.- Prawo zamówień publicznych, dalej ,,ustawa Pzp". Ponadto odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty, z którymi administrator zawarł zapewniające bez-pieczeństwo danych osobowych umowy powierzenia przetwarzania danych, w tym admi-nistratorzy systemów informatycznych i sieci komputerowych. Odbiorców tych obowiązuje klauzula zachowania w poufności pozyskanych w tych okolicznościach danych osobo-wych. 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umo-wy. 6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. 7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. 8. Dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich oraz organizacji międzynarodo-wych. 9. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługuje Pani/Panu: o na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana doty-czących (w przypadku skorzystania przez osobę, której dane są przetwarzane przez zamawiającego z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, zamawiają-cy może zażądać od osoby występującej w wnioskiem wskazania dodatkowych infor-macji mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego); o na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępo-wania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakre-sie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz je-go załączników); o na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwa-rzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (wniesienie żądania nie ogranicza przetwarzania danych do czasu za-kończenia postępowania; w przypadku jeśli wniesienie żądania spowoduje ogranicze-nie danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zamawiający nie udziela tych danych, chyba że zachodzą przesłanki z art. 18 ust. 2 RODO). 10. Na niezgodne z prawem przetwarzanie przez administratora Pani/Pana danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych na adres: 00-193 Warszawa, Ul. Stawki 2. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z rozdziałem II SWZ Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-15 10:00 Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/pl/ Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-10-30 Wymagania: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 3.500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset 00/100 złotych); 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed-siębiorczości (Dz. U. z 2024 r. poz. 419). 4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zama-wiającego nr rachunku 80 9221 0000 0032 0557 2000 1280 z dopiskiem ,,Modernizacja kom-pleksu sportowego w ZO w Rozbitym Kamieniu etap 2". UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwa-rancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania: 1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie p.z.p. 2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium; 3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie; 4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż ter-min związania ofertą (z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert); 5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania; 6) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wyko-nawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wy-nikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum); 6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona. 7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 p.z.p SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: IZP/2/2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących zadania pn. ,,Modernizacja kompleksu sportowego w Zespole Oświatowym w Rozbitym Kamieniu etap 2" Szczegółowy opis zawarto w rozdziale IV SWZ 4.2.6.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-10-30 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: 1) Kryterium ,,Cena" w zł (C) - waga kryterium 60% (0,6); 2) Kryterium ,,Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz mate-riały, z których wykonano przedmiot zamówienia" (w skrócie ,,Okres gwaran-cji) w miesiącach (G) - waga kryterium 40% (0,4). 2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach: 1) Cena (C) - waga 60% (0,6) C = (cena w ofercie z najniższą ceną brutto / cena brutto w ofercie ocenianej) x 0,6 x 100 pkt 2) Okres gwarancji - waga 40% (0,4) G = (okres gwarancji w ocenianej ofercie / okres gwarancji w ofercie z najdłuższym okresem gwarancji) x 0,4 x 100 pkt Niedopuszczalne jest zaproponowanie krótszego okresu gwarancji niż 36 miesięcy oraz dłuższego niż 60 miesięcy. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę w ofercie okresu gwarancji dłuższego niż 60 miesięcy, do oceny oferty zostanie przyjęty okres gwarancji wynoszący 60 miesięcy. W przypadku podania przez Wykonawcę w ofercie okresu gwarancji krótszego niż 36 miesięcy lub niewskazania okresu gwarancji, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 p.z.p. Wykonawca podaje okres gwarancji w liczbach całkowitych. 3. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru: L= C+G Gdzie: L - całkowita liczba punktów, C - punkty uzyskane w kryterium ,,Cena ofertowa brutto", G - punkty uzyskane w kryterium ,,Okres gwarancji" 4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie li-czona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. 5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny. 6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za naj-korzystniejszą. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 1 Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań; 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań; 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - wymagania Zamawiającego: Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 350.000,00 zł, 4) zdolności technicznej lub zawodowej - wymagania Zamawiającego: W zakresie zdolności technicznej: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu boiska o nawierzchni z trawy naturalnej wraz z systemem nawadniania o wartości robót nie mniejszej niż 200 000,00 zł netto oraz wykaże dowody potwierdzające należyte wykonanie umowy w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Dowodami są referencje, bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji złożonych referencji bezpośrednio u podmiotu, który je wystawił. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z rozdziałem X SWZ 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z rozdziałem X SWZ 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 3.500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset 00/100 złotych); 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed-siębiorczości (Dz. U. z 2024 r. poz. 419). 4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zama-wiającego nr rachunku 80 9221 0000 0032 0557 2000 1280 z dopiskiem ,,Modernizacja kom-pleksu sportowego w ZO w Rozbitym Kamieniu etap 2". UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwa-rancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania: 1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie p.z.p. 2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium; 3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie; 4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż ter-min związania ofertą (z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert); 5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania; 6) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wyko-nawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wy-nikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum); 6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona. 7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 p.z.p. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wy-konawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do repre-zentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświad-czenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświad-czenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakre-sie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświad-czenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy. 4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim każdy z wykonaw-ców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 5. Wykonawcy mają obowiązek złożyć oświadczenie z art. 117 ust.4 - załącznik nr 9 do SWZ 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zgodnie z paragrafem 17 umowy - Załłacznik nr 5 do SWZ 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: 1) Kryterium ,,Cena" w zł (C) - waga kryterium 60% (0,6); 2) Kryterium ,,Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz mate-riały, z których wykonano przedmiot zamówienia" (w skrócie ,,Okres gwaran-cji) w miesiącach (G) - waga kryterium 40% (0,4). 2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach: 1) Cena (C) - waga 60% (0,6) C = (cena w ofercie z najniższą ceną brutto / cena brutto w ofercie ocenianej) x 0,6 x 100 pkt 2) Okres gwarancji - waga 40% (0,4) G = (okres gwarancji w ocenianej ofercie / okres gwarancji w ofercie z najdłuższym okresem gwarancji) x 0,4 x 100 pkt Niedopuszczalne jest zaproponowanie krótszego okresu gwarancji niż 36 miesięcy oraz dłuższego niż 60 miesięcy. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę w ofercie okresu gwarancji dłuższego niż 60 miesięcy, do oceny oferty zostanie przyjęty okres gwarancji wynoszący 60 miesięcy. W przypadku podania przez Wykonawcę w ofercie okresu gwarancji krótszego niż 36 miesięcy lub niewskazania okresu gwarancji, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 p.z.p. Wykonawca podaje okres gwarancji w liczbach całkowitych. 3. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru: L= C+G Gdzie: L - całkowita liczba punktów, C - punkty uzyskane w kryterium ,,Cena ofertowa brutto", G - punkty uzyskane w kryterium ,,Okres gwarancji" 4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie li-czona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. 5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny. 6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za naj-korzystniejszą. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |
© eurobudowa.pl 2004-2024