dolnośląskie (Oleśnica)
śląskie (Tychy)
małopolskie (Olesno)
pomorskie (Gdynia)
dolnośląskie (Wrocław)
śląskie (Tychy)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa farmy fotowoltaicznej PV |
Data zamieszczenia: | 2024-04-30 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
ZAKŁAD PRZEROBU DREWNA LASÓW PAŃSTWOWYCH ul. Wojska Polskiego 25 84-300 Lębork powiat: lęborski zpd@gdansk.lasy.gov.pl |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Lębork |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-05-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Budowa farmy fotowoltaicznej PV o mocy 250kWp na terenie Zakładu Przerobu Drewna Lasów Państwowych w Lęborku Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest inwestycja, która będzie miała na celu powstanie nowego obiektu budowlanego. Obiektem budowlanym powstałym po realizacji zadania będzie niekonwencjonalna elektrownia słoneczna zrealizowana w formie tak zwanej farmy fotowoltaicznej PV o mocy 250kWp na terenie Zakładu Przerobu Drewna Lasów Państwowych w Lęborku. W wyniku robót budowlanych powstanie obiekt, który może samoistnie spełniać funkcję gospodarczą i techniczną. Przedmiotem zamówienia są konstrukcje wolnostojące z zamontowanymi na nich panelami fotowoltaicznymi oraz sieci energetyczne z niezbędnymi urządzeniami dla tej słonecznej elektrowni. Realizacja zadania obejmuje wbudowanie paneli fotowoltaicznych mocowanych na wolnostojącej konstrukcji, w rzędach z nachyleniem w stosunku do płaszczyzny 25°-30°. Konstrukcja opierać się będzie na pojedynczych, stalowych podporach wbijanych lub skręcanych w podłoże za pomocą słupków, a głębokość ich osadzenie wyniesie około 1,5m. Naziemna część konstrukcji mocowana będzie za pomocą połączeń śrubowych i uchwytów. Planowany obiekt budowlany będzie posiadać sieci energetyczne przyłączone do sieci energetycznej kraju oraz dzięki urządzeniom inżynieryjnym także do sieci zamawiającego na warunkach wydanych przez operatora sieci ENERGA - OPERATOR SA. Wykonawca opracuje i przedłoży do uzgodnienia operatorowi sieci ENERGA- OPERATOR S.A. zakres i program testów , dostarczając równocześnie inne niezbędne dokumenty, tj. instrukcje układów regulacji i instrukcję współpracy ruchowej do dnia 31.10.2024 r. Wykonawca powinien zwrócić szczególną uwagę na podział tego zamówienia na zamówienie podstawowe i zamówienie objęte prawem opcji. Prawem opcji jest objęte wybudowanie oświetlenia ulicznego oraz realizacja instalacji monitoringu wizyjnego. CPV: 45311000-0, 45100000-8,45300000-0,45222000-9, 45223000-6,45316110-9,45310000-3,09331200-0,09332000-5,35125300-2 Dokument nr: 2024/BZP 00307985, P.270.4.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-15 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszeniaZamawiajacyId=af0a9e83-3b53-4a90-afb2-2f5f983d5281 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszeniaZamawiajacyId=af0a9e83-3b53-4a90-afb2-2f5f983d5281 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem https://e-propublico.pl. Na Platformie postępowanie prowadzone jest pod nazwą: ,,Budowa farmy fotowoltaicznej PV o mocy 250kWp na terenie Zakładu Przerobu Drewna Lasów Państwowych w Lęborku"- znak sprawy: P.270.4.2024. Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, cyfrowego odwzorowania dokumentów w postaci papierowej (elektronicznych kopii dokumentów stworzonych w postaci papierowej) oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z platformy e-ProPublico.pl, stanowiącym załącznik nr 12 do SWZ oraz w pkt 11 SWZ 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 - ,,RODO") Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest Zakład Przerobu Drewna Lasów Państwowych w Lęborku. W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem zpd@gdansk.lasy.gov.pl lub telefonicznie pod numerem 59 862 16 49. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-15 10:00 Miejsce składania ofert: https://e-propublico.pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-10-31 Wymagania: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 15 000,00 zł. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) gwarancjach bankowych, c) gwarancjach ubezpieczeniowych, d) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku Bank PNB PARIBAS nr rachunku: 68 1600 1462 1737 0468 3000 0001 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na ,,Budowa farmy fotowoltaicznej PV o mocy 250kWp na terenie Zakładu Przerobu Drewna Lasów Państwowych w Lęborku". Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: P.270.4.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest inwestycja, która będzie miała na celu powstanie nowego obiektu budowlanego. Obiektem budowlanym powstałym po realizacji zadania będzie niekonwencjonalna elektrownia słoneczna zrealizowana w formie tak zwanej farmy fotowoltaicznej PV o mocy 250kWp na terenie Zakładu Przerobu Drewna Lasów Państwowych w Lęborku. W wyniku robót budowlanych powstanie obiekt, który może samoistnie spełniać funkcję gospodarczą i techniczną. Przedmiotem zamówienia są konstrukcje wolnostojące z zamontowanymi na nich panelami fotowoltaicznymi oraz sieci energetyczne z niezbędnymi urządzeniami dla tej słonecznej elektrowni. Realizacja zadania obejmuje wbudowanie paneli fotowoltaicznych mocowanych na wolnostojącej konstrukcji, w rzędach z nachyleniem w stosunku do płaszczyzny 25°-30°. Konstrukcja opierać się będzie na pojedynczych, stalowych podporach wbijanych lub skręcanych w podłoże za pomocą słupków, a głębokość ich osadzenie wyniesie około 1,5m. Naziemna część konstrukcji mocowana będzie za pomocą połączeń śrubowych i uchwytów. Planowany obiekt budowlany będzie posiadać sieci energetyczne przyłączone do sieci energetycznej kraju oraz dzięki urządzeniom inżynieryjnym także do sieci zamawiającego na warunkach wydanych przez operatora sieci ENERGA - OPERATOR SA. Wykonawca opracuje i przedłoży do uzgodnienia operatorowi sieci ENERGA- OPERATOR S.A. zakres i program testów , dostarczając równocześnie inne niezbędne dokumenty, tj. instrukcje układów regulacji i instrukcję współpracy ruchowej do dnia 31.10.2024 r. Wykonawca powinien zwrócić szczególną uwagę na podział tego zamówienia na zamówienie podstawowe i zamówienie objęte prawem opcji. Prawem opcji jest objęte wybudowanie oświetlenia ulicznego oraz realizacja instalacji monitoringu wizyjnego. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach 45222000-9 - Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej 45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne 09332000-5 - Instalacje słoneczne 35125300-2 - Kamery bezpieczeństwa 32331500-7 - Nagrywarki 32430000-6 - Rozległa sieć komputerowa 45231600-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych 45232320-1 - Kablowe linie nadawcze 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak 4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: Prawo opcji obejmuje oświetlenie drogowe i monitoring określony w: a) załącznik nr 2 - Dokumentacja projektowa (dla oświetlenia pkt 3.7 i monitoringu pkt 5.0), b) załącznik nr 3 - Specyfikacje Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (dalej: STWiORB) c) załącznik nr 4a - Przedmiar robót dla oświetlenia i monitoringu Wartość opcji 136.592,57 zł Zamawiający skorzysta z prawa opcji w przypadku uruchomienia nowych środków finansowych. 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-10-31 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która uzyska największą sumę punktów uzyskanych w nw. kryteriach oceny ofert. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 55 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena zamówienia objętego prawem opcji 4.3.6.) Waga: 5 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1. Zdolności technicznej lub zawodowej: Warunek zostanie spełniony, jeżeli a) wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, co najmniej dwie roboty budowlane albo dwie dostawy z instalacją polegające na wykonaniu instalacji fotowoltaicznej jako autonomiczny obiekt budowlany spełniający samodzielnie funkcję gospodarczą o mocy min. 200kWp, każda z wykonanych robót lub dostaw z jej instalacją spełniających określony w tym miejscu warunek . b) wykonawca wykaże, że dysponuje: - co najmniej jedną osobą, posiadającą aktualne uprawnienia budowlane odpowiadające przedmiotowi zamówienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, obejmujące kierowanie robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz.U. z 2023 poz.682 ze zm.) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, która będzie pełniła funkcje kierownika budowy - co najmniej jedną osobą, posiadającą aktualne uprawnienia budowlane odpowiadające przedmiotowi zamówienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, obejmujące kierowanie robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz.U. z 2023 poz.682 ze zm.) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane , które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 1689), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - (wzór oświadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi Załącznik nr 5 do SWZ), b) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) PZP, sporządzoną nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz robót budowlanych dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył (załącznik nr 11 do SWZ) b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 10 do SWZ), 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: Zamawiający nie wymaga od wykonawców przedłożenia przedmiotowych środków dowodowych. 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: Zgodnie z treścią SWZ SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 15 000,00 zł. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) gwarancjach bankowych, c) gwarancjach ubezpieczeniowych, d) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku Bank PNB PARIBAS nr rachunku: 68 1600 1462 1737 0468 3000 0001 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na ,,Budowa farmy fotowoltaicznej PV o mocy 250kWp na terenie Zakładu Przerobu Drewna Lasów Państwowych w Lęborku". Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum): 1) w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 2) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty - treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania; 3) Oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składane na załączniku nr 6 do SWZ powinno zostać złożone wraz z ofertą pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej. 4) dokumenty, o których mowa w SWZ pkt 10.2 lit b) obowiązany będzie złożyć każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia 5) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy 6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie Wykonawcę kierującego (lidera), upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów; 7) Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub każdego z osobna. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzania zawiera wzór umowy stanowiący Załącznik nr 8 do SWZ 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która uzyska największą sumę punktów uzyskanych w nw. kryteriach oceny ofert. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 55 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena zamówienia objętego prawem opcji 4.3.6.) Waga: 5 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-06-13 |
© eurobudowa.pl 2004-2024