Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6011z ostatnich 7 dni
20512z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zakup i dostawa wyposażenia do pomieszczenia przeglądów sprzętu

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup i dostawa wyposażenia do pomieszczenia przeglądów sprzętu

Data zamieszczenia: 2024-04-30
Dane kontaktowe Zamawiającego: Powiat Krapkowicki Wydział Funduszy Europejskich i Krajowych
ul. Kilińskiego 1
47-303 Krapkowice
powiat: krapkowicki
tel. (077) 40 74 342
rozwoj@powiatkrapkowicki.pl
Województwo: opolskie
Miasto: Krapkowice
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. (077) 40 74 342
Termin składania ofert: 2024-05-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT w postępowaniu o wartości nie przekraczającej kwoty 130 000 zł netto
Zadanie inwestycyjne pn. ,,Bezpieczny strażak - Powiatowa Stacja Sprzętu i Ochrony Układu Oddechowego"
I. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia do pomieszczenia przeglądów sprzętu Ochrony Układu Oddechowego w ramach zadania inwestycyjnego pn. ,,Bezpieczny strażak - Powiatowa Stacja Sprzętu Ochrony Układu Oddechowego" finansowanego ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych zgodnie z wyborem Wykonawcy na dowolną ilość części.
3. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na trzy części:
Część Nr 1 ,,Zakup i dostawa mebli do pomieszczenia przeglądów sprzętu Ochrony Układu Oddechowego"
Część Nr 2 ,,Zakup i dostawa sprzętu komputerowego do pomieszczenia przeglądów sprzętu
Ochrony Układu Oddechowego" Część Nr 3 ,,Zakup i dostawa specjalistycznego sprzętu strażackiego do pomieszczenia
przeglądów sprzętu Ochrony Układu Oddechowego"
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla: Części Nr 1, 2 i 3 -stanowi załącznik nr 2 do zaproszenia.
5. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę produktów równoważnych do
wskazanych pozycji szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia. Kryteria równoważności zostały opisane w załączniku nr 2 do zaproszenia.
7. Wzory umów stanowią załączniki: 4a, 4b i 4c do zaproszenia.

CPV: 39100000-3, 30200000-1, 30230000-0, 35110000-8

Dokument nr: EU.042.1.2024

Otwarcie ofert: Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 8 maja 2024 r. do godz. 10.30 w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 110.

Specyfikacja:
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie Zamawiającego - Starostwie Powiatowym w Krapkowicach, Ul. Kilińskiego 1, pok. nr 110

Składanie ofert:
2. Ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie w terminie do dnia 8 maja 2024 r. do godz. 10.00
w siedzibie Zamawiającego w Krapkowicach przy Ul. Kilińskiego 1, w Biurze Obsługi Klienta, osobiście lub pocztą na adres Zamawiającego. Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy, nazwę i adres Zamawiającego oraz napis:
,,Bezpieczny strażak - Powiatowa Stacja Sprzętu i Ochrony Układu Oddechowego"
Część Nr_

Miejsce i termin realizacji:
6. Wykonawca dostarczy sprzęt do siedziby Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Krapkowicach, Ul. 3-go Maja 19, 47-303 Krapkowice
II. Termin wykonania zamówienia:
Część Nr 1 - do 14 dni od dnia zawarcia umowy Część Nr 2 - do 14 dni od dnia zawarcia umowy Część Nr 3 - do 7 dni od dnia zawarcia umowy

Wymagania:
IV. Opis warunków stawianych Wykonawcy:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.
Wykonawca spełni powyższy warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty co najmniej 3 dostawy wyposażenia tożsamego lub zbliżonego do wyposażenia objętego zaproszeniem w części na którą składana jest oferta za kwotę min. w Części Nr 1 - 5 000,00 zł brutto w Części Nr 2 - 5 000,00 zł brutto w Części Nr 3 - 30 000,00 zł brutto
Na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu Wykonawca wraz z ofertą złoży wykaz dostaw z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do zaproszenia. Dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie wykazanych dostaw są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeśli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy.
V. Zawartość oferty.
1. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę i zaproponować tylko jedna cenę w każdej części. Złożenie większej liczby ofert, dla jednej części, spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę
2. Dokumenty jakie musi zawierać oferta:
1) Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do zaproszenia;
2) Formularz asortymentowo - cenowy - załącznik nr 1a do zaproszenia;
3) Wykaz wykonanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu- załącznik nr 3 do zaproszenia;
4) stosowne pełnomocnictwo @ - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie dokumentu lub gdy nie można w jednoznaczny sposób sprawdzić, czy złożony podpis w ofercie został złożony przez osoby do tego umocowane. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza.
2. Oferta wraz z załącznikami powinna być podpisana przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Upoważnienie do podpisania oferty cenowej i załączników musi być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów
załączonych przez Wykonawcę.
3. Oferta powinna być złożona w formie pisemnej na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do zaproszenia, sporządzona w języku polskim. Każdy dokument składający się na ofertę sporządzony w obcym języku winien być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczony przez Wykonawcę.
4. Podpisy na ofercie, oświadczeniach i dokumentach powinny być czytelne, albo opatrzone imienną pieczątką.
5. Wszystkie kserokopie i odpisy wymaganych dokumentów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Jeżeli do podpisania oferty upoważnione są łącznie dwie lub więcej osób kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wszystkie osoby.
6. Wszystkie miejsca w ofercie, w których Wykonawca naniósł zmiany winny być przez niego parafowane.
7. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
VI. Opis sposobu obliczenia ceny ofertowej:
1. Wykonawca określi cenę zamówienia, poprzez wskazanie w formularzu ofertowym, sporządzonym wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do zaproszenia łącznej ceny ofertowej brutto za realizację przedmiotu zamówienia, która zostanie wyliczona na podstawie kalkulacji własnej zgodnie z formularzami asortymentowo - cenowymi stanowiącymi załącznik nr 1a do zaproszenia dla części na którą składana jest oferta.
2. Łączna cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz wzorem umowy określonym w niniejszym zaproszeniu.
3. Cena oferty jest ceną ryczałtową brutto zawierającą wszystkie koszty wykonania pełnego zakresu przedmiotu zamówienia w danej części.
Oferowaną cenę ryczałtową brutto danej części wpisaną do formularza oferty jako sumę jednostkowych cen ryczałtowych brutto poszczególnych elementów dostawy danej części, należy wyliczyć w oparciu o: aktualne, powszechne stosowane katalogi, cenniki, taryfikatory bądź inne wskaźniki kosztów, opis przedmiotu zamówienia, jego zakres, koszty związane z obowiązującymi przy wykonaniu zamówienia przepisami prawa w tym koszty należnego podatku od towarów i usług VAT, a także koszty wynikające z wszelkich upustów i rabatów. Wykonawca musi przewidywać wszystkie koszty dodatkowe uwzględniając je w tzw. ryzyku ryczałtowym.
4. W formularzu ofertowym Wykonawca poda całkowitą cenę ryczałtową części, na którą składa ofertę, wraz z wymaganym formularzem asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik Nr 1a do zaproszenia.
5. Ceny w poszczególnych pozycjach tabeli winny być wyrażone w złotych polskich, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Nie dopuszcza się rozliczania w walutach obcych.
6. Ceny jednostkowe i czynniki cenotwórcze określone przez Wykonawcę w ofercie nie będą zmieniane w toku realizacji umowy i nie będą podlegały waloryzacji.
7. Ewentualne upusty cenowe oferowane przez Wykonawcę muszą być zawarte w cenach jednostkowych, które po zastosowaniu upustu nie mogą być niższe niż koszty własne lub koszty wytworzenia.
8. Wykonawca uwzględni w obliczeniu ceny koszt i ryzyko dostarczenia dostaw do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
9. Wykonawcy zobowiązani są do bardzo starannego zapoznania się z przedmiotem zamówienia, warunkami wykonania i wszystkimi czynnikami mogącymi mieć wpływ na wycenę zamówienia.
10. Cena oferty winna uwzględniać stawkę podatku VAT obowiązującą na dzień składania ofert. Wykonawca obowiązany będzie do wystawienia faktury za realizację przedmiotu zamówienia, ze stawką podatku VAT obowiązującą na dzień złożenia faktury.
11. Do porównania ofert zamawiający przyjmuje cenę ofertową tj. podaną łącznie wartość brutto zamówienia uwzględniającą rabaty i koszty dostawy, wyładunku, wniesienia, złożenia.
12. Wzór ,,Formularza Ofertowego" został opracowany przy założeniu, iż wybór oferty nie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego w zakresie podatku VAT. W przypadku złożenia oferty, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towaru i usług, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o powstaniu u Zamawiającego obowiązku podatkowego, oraz odpowiednio zmodyfikować treść formularza.
VII. Znaczenie i opis oceny poszczególnych kryteriów oferty:
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującym kryteriami i wagami: Kryterium: ,,Cena" (C) - waga 100% (dla każdej części osobno)
Kryterium cena będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia w danej części, podanej przez Wykonawcę w formularzu oferty.
Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:
C = Cmin/Co x waga (100%)
gdzie: C - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium cena
Cmin - cena brutto oferty najtańszej
Co - cena brutto oferty ocenianej Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu kryterium Cena (C) może uzyskać maksymalnie 100 pkt w każdej części.
VIII. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty
1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcom, w każdej z trzech części, których oferty odpowiadają wszystkim wymaganiom określonym w zaproszeniu i zostaną ocenione jako najkorzystniejsze w oparciu o podane kryterium wyboru a zaoferowane kwoty mieszczą się w kwotach jakie w każdej części Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówień.
2. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taką sam bilans ceny Zamawiający wezwie Wykonawców do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
3. Nie podlegają rozpatrzeniu oferty niekompletne, niespełniające warunków określonych w niniejszym zaproszeniu. Oferty takie podlegają odrzuceniu.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania wyjaśnień lub dodatkowych informacji w toku oceny i badania ofert.
5. Zamawiający odrzuci ofertę wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień w określonym terminie lub jeśli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
6. Jeśli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
1. Ofertę należy sporządzić w języku polskim na Formularzu ofertowym - Załącznik nr 1 do zaproszenia.
3. Oferta otrzymana przez Zamawiającego po ww. terminie zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania.
4. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed terminem upływu do jej składania.
XI. Sytuacje dopuszczające unieważnienie postępowania:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do: 1) unieważnienia postępowania w przypadku, gdy:
a) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny oferty najkorzystniejszej,
b) nie złożono żadnej oferty, złożone oferty są niezgodne z treścią zaproszenia lub żadna oferta nie spełnia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale IV zaproszenia,
c) wystąpiła istotna zamiana okoliczności powodująca, że prowadzone postępowanie lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć,
d) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie umowy lub prawidłową jej realizację;
2) Zakończenie postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny.
2. Wykonawcy nie przysługują żadne środki odwoławcze.
XII. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w każdej części zawierająca: nazwę (firmę), siedzibę i adres Wykonawcy którego ofertę wybrano, zostanie zamieszczona na stronie internetowej BIP Powiatu Krapkowickiego: http://www.bip.powiatkrapkowicki.pl i przesłana Wykonawcom, którzy złożyli oferty na wskazany w formularzu ofertowym adres e-mail.
XIII. Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy:
1. W terminie wskazanym przez Zamawiającego wybrany Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy o treści zgodnej z załączonym wzorem i na warunkach złożonej oferty.
2. Umowa zostanie podpisana w siedzibie Zamawiającego.
3. Postanowienia ustalone we wzorze umowy nie podlegają negocjacjom.

Kontakt:
Osobami uprawnionymi ze strony Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami są: Iwona Jagoda - Jamioł oraz Katarzyna Ogórczak tel. 77 40 74 342 w godzinach pracy tut. Urzędu. tj. od poniedziałku do piątku od 7.30 do 15.30.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.