Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1368z dziś
7216z ostatnich 7 dni
26581z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie robót budowlanych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie robót budowlanych

Data zamieszczenia: 2024-05-02
Dane kontaktowe Zamawiającego: B.U. REM-BUD BOGUSŁAW BUCZKO
Zapałów 103
37-544 Zapałów
powiat: jarosławski
boguslawbuczko@interia.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/188693
Województwo: podkarpackie
Miasto: Zapałów
Wadium: 15 000,00 zł
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-05-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Powstaje w kontekście projektu
FEPK.01.03-IZ.00-0093/23 - Wzrost konkurencyjności przedsiębiorstwa B.U. REM-BUD BOGUSŁAW BUCZKO poprzez wprowadzenie innowacji produktowej

Część 1
Wykonanie robót budowlanych (wraz z zapewnieniem materiałów)

Przedmioty zamówienia
Roboty budowlane
Roboty budowlane
Opis
Część I zamówienia:
Wykonanie robót budowlanych (wraz z zapewnieniem materiałów budowlanych) polegających na budowie hali produkcyjno-usługowo-magazynowej
Zakres przedmiotu zamówienia: budowę budynku hali produkcyjno-usługowo-magazynowej wraz z wewnętrznymi instalacjami: wewnętrzną instalacją wody, kanalizacji sanitarnej, c.o., energii elektrycznej, przyłączem kanalizacji sanitarnej do gminnej sieci kanalizacyjnej, przyłączem wodociągowym do gminnej sieci wodociągowej, instalacją wody na cele p.poż, policznikową instalacją energii elektrycznej, miejscami postojowymi, utwardzeniem terenu (dojściami, dojazdami).
Lokalizacja inwestycji: działka nr. ewid. 1274, 1275, 1276/1, 1277, Zapałów, obr. nr 0012 Zapałów
Wnioskodawca posiada prawomocne pozwolenie na budowę - Decyzja nr 17/2024 z dn. 15.01.2024r. wydane przez Starostę Jarosławskiego, znak AB-AAB.6740.549.2023.
Zestawienie parametrów:
- Powierzchnia terenu: 5322,00m2
- Powierzchnia zabudowy: 526,77 m2
- Powierzchnia użytkowa: 483,38 m2 (w tym przyziemie: 483,38 m2),
- Kubatura: 3323,55 m3,
- Liczba kondygnacji 1
- Wysokość - 7,85m
- Układ funkcjonalny pomieszczeń:
- Część usługowa - pomieszczenie biurowe oznaczone symbolem 1/02
- Część socjalna z zapleczem sanitarnym - pomieszczenia oznaczone symbolem 1/03, 1/04, 1/05
- Część produkcyjno-magazynowa - pomieszczenia oznaczone symbolem 0/01
- Strefa parkingowa usytuowana przed budynkiem
Obiekt dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami poprzez: wykonanie miejsc postojowych dla osób niepełnosprawnych, komunikacja miejsc dla niepełnosprawnych z budynkiem w jednym poziomie, wykonanie toalet dla niepełnosprawnych, szerokość drzwi oraz szerokość komunikacji dostosowana dla osób niepełnosprawnych.
Etapy planowanych robót i ich rodzaj:
1. Roboty przygotowawcze
2. Roboty geodezyjne
3. Roboty ziemne
4. Roboty fundamentowe
5. Roboty związane z montażem wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej
6. Roboty montażowe konstrukcji hali
7. Roboty montażowe poszycia hali
8. Roboty murowe i betoniarskie wewnątrz hali
9. Roboty wykończeniowe wewnątrz hali
10. Roboty instalacyjne (instalacji wewnętrznych)
11. Biały montaż armatury i urządzeń sanitarnych i elektrycznych
12. Roboty ziemne zewnętrzne
13. Wykonanie przyłączy do sieci zewnętrznych
14. Montaż zbiorników na wody technologiczne
15. Roboty związane z utwardzeniem terenu wykonaniem dojść dojazdów.
Dokładny opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 - Dokumentacja projektowa.
Wykonawca biorący udział w postępowaniu musi oferować materiały i urządzania, o których mowa w przedmiocie zamówienia, fabrycznie nowe, nieużywane, oraz zgodne z obowiązującymi normami i przepisami.
Realizacja robót budowlanych będzie przebiegać zgodnie z harmonogramem finansowo - rzeczowym opracowanym przez Wykonawcę na etapie podpisywania umowy.
Zamawiający zastrzega konieczność zachowania kompatybilności technologicznej pomiędzy częścią I a częścią II zamówienia.
Miejsce realizacji zamówienia:
Województwo: podkarpackie
Powiat: jarosławski
Gmina: Wiązownica
Miejscowość: Zapałów
działki będące własnością Zamawiającego nr. ewid. 1274, 1275, 1276/1, 1277, Obręb 0012 Zapałów.
Powierzchnia terenu wynosi: 5322,00 m2
Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia na przedmiot umowy gwarancji na okres 36 miesięcy od momentu zakończenia realizacji przedmiotu poszczególnych części zamówienia (potwierdzonego protokołem odbioru końcowego), z wyłączeniem elementów, dla których obowiązują odmienne okresy gwarancyjne (np. gwarancje producentów) lub są regulowane przepisami prawa.
Aspekty społeczne i środowiskowe:
Zamawiający, uwzględniając konieczność realizacji strategii na rzecz inteligentnego, zrównoważonego rozwoju dopuszcza, że realizacja przedmiotu zamówienia może zostać zrealizowana od poniedziałku do piątku, w godz.ch od 6.00 - 22.00, po uprzednim umówieniu terminu realizacji, aby umożliwić zarówno Wykonawcy, jak i Zamawiającemu pogodzenie życia rodzinnego z obowiązkami zawodowymi np. w przypadku obowiązków rodzicielskich, opieki nad osoba zależną itp.
Zamawiający wskazuje, że podczas realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca będzie segregował odpady.
Okres gwarancji
36 miesięcy

Część 2
DOSTAWA oczyszczalni wody technologicznej

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
Część II zamówienia:
DOSTAWA oczyszczalni wody technologicznej
Parametry urządzenia:
- System złożony z osadnika pionowego (silos), przepompowni brudnej wody, stacji dozowania flokulantu oraz stojaka na worki filtracyjne typu big-bag lub prasy filtracyjnej
- Kompleksowy system sterowany półautomatycznie lub w pełni automatycznie.
Instalacja złożona z następujących modułów:
1. Przepompownia brudnej wody 1 kpl.:
- pompa zanurzeniowa 2,2 kW,
- rury zasilające klarownik,
- sterownik pompy wraz z czujnikami poziomu,
- przewody elektryczne.
2. Stacja dozowania flokulantu 1 szt.:
- pompa dozująca tłokowo-membranowa o wydajności regulowanej 5 - 45 l/h.,
- zbiornik flokulantu o pojemności 1000 l,
- mieszadło wolnoobrotowe (inox) 90 obr/min; 0,37 kW.
3. Klarownik pionowy 1 szt.:
- silos stalowy o średnicy 1600 mm, 1 szt.,
- pojemność silosu 4500 l,
- max wysokość silosu 3600 mm,
- wyposażenie silosu: rynna zbierająca zanieczyszczoną wodę, rury wsadowe zmniejszające prędkość
przepływu, rury spustowe,
- spust szlamu ręczny,
4. Stelaż na worki.
5. Szafka sterownicza dla całego urządzenia.
6. Pompa pneumatyczna membranowa.
Zastosowanie oczyszczalni wody pozwoli na wykorzystanie wody technologicznej w obiegu zamkniętym. Jej
wielokrotne użycie w procesie obróbki będzie możliwe bez utraty jakości wody.
Wykonawca biorący udział w postępowaniu musi oferować urządzania, o których mowa w przedmiocie zamówienia, fabrycznie nowe, nieużywane, oraz zgodne z obowiązującymi normami i przepisami.
Zamawiający zastrzega konieczność zachowania kompatybilności technologicznej pomiędzy częścią I a częścią II zamówienia.
Miejsce realizacji zamówienia:
Województwo: podkarpackie
Powiat: jarosławski
Gmina: Wiązownica
Miejscowość: Zapałów
działki będące własnością Zamawiającego nr. ewid. 1274, 1275, 1276/1, 1277, Obręb 0012 Zapałów.
Powierzchnia terenu wynosi: 5322,00 m2
Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia na przedmiot umowy gwarancji na okres 36 miesięcy od momentu zakończenia realizacji przedmiotu poszczególnych części zamówienia (potwierdzonego protokołem odbioru końcowego), z wyłączeniem elementów, dla których obowiązują odmienne okresy gwarancyjne (np. gwarancje producentów) lub są regulowane przepisami prawa.
Aspekty społeczne i środowiskowe:
Zamawiający, uwzględniając konieczność realizacji strategii na rzecz inteligentnego, zrównoważonego rozwoju dopuszcza, że realizacja przedmiotu zamówienia może zostać zrealizowana od poniedziałku do piątku, w godz.ch od 6.00 - 22.00, po uprzednim umówieniu terminu realizacji, aby umożliwić zarówno Wykonawcy, jak i Zamawiającemu pogodzenie życia rodzinnego z obowiązkami zawodowymi np. w przypadku obowiązków rodzicielskich, opieki nad osoba zależną itp.
Zamawiający wskazuje, że podczas realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca będzie segregował odpady.
Okres gwarancji
36 miesięcy

CPV: 45100000-8, 45200000-9, 45300000-0, 45400000-1, 42912300-5

Dokument nr: 2024-67969-188693, 1/FEPK/1.3/2024/RBD

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2024-05-15

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2024-05

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
podkarpackie
Powiat
jarosławski
Gmina
Wiązownica
Miejscowość
Zapałów

Wymagania:
Warunki zmiany umowy
Zgodnie z pkt. 14. WARUNKI ISTOTNYCH ZMIAN UMOWY, KARY UMOWNE I ODSTĄPIENIE OD UMOWY Zapytania ofertowego
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
TAK
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Ocena spełnienia warunku - zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia - nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o posiadaniu uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (Załącznik nr 1 Formularz ofertowy)
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.
Ocena spełnienia warunku - zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
Ocena spełnienia warunku - zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia - za spełnienie warunku Zamawiający uzna przedstawienie przez oferentów min. 2 dowodów dokumentujących doświadczenie oferenta wraz z wykazem robót budowlanych o wartości co najmniej 500 000,00 złotych netto o podobnym charakterze, stanowiącym załącznik nr 4 do zapytania ofertowego, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, okresu realizacji, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze oferent nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. Za spełnienie warunku Zamawiający uzna przedstawienie załącznika nr 4 do postępowania ofertowego ,,Wykaz robót budowlanych" - zawierającego wykaz robót budowlanych potwierdzających doświadczenie Oferenta w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia wraz załączeniem min. 2 dowodów, o których mowa powyżej, oraz oświadczenia o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie objętym przedmiotem zamówienia w załączniku nr 1.
Typ
Potencjał techniczny
Opis
Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia.
Ocena spełnienia warunku - zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia - nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o dysponowaniu odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia (Załącznik nr 1 Formularz ofertowy).
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
Dysponowanie odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - co najmniej 1 (słownie: jedną) osobą (Kierownik budowy) odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi posiadającą wymagane kwalifikacje oraz uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane lub im odpowiadające, ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, oraz posiadającą doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika budowy przy budowie budynku kubaturowego o wartości co najmniej 500 000,00 złotych netto, oraz o powierzchni budynku min. 600 m2.
Ocena spełnienia warunku - nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o dysponowaniu odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (Załącznik nr 1 Formularz ofertowy), oraz przedłożonego przez Wykonawcę Wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia (wg załącznika nr 5 do niniejszego zapytania ofertowego), do którego załączyć należy dokumenty potwierdzające kwalifikacje, uprawnienia budowlane, oraz doświadczenie (dot. kierownika budowy) - np. kserokopie umów o pracę, umów cywilnoprawnych, referencji, protokołów odbioru.
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia. Za spełnienie warunku Zamawiający uzna zobowiązanie Oferenta do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych 00/100) przez cały okres realizacji umowy. W związku z powyższym:
- Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy dostarczy do dyspozycji Zamawiającego poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię polisy ubezpieczeniowej, a także przedłoży niezwłocznie do wglądu, na każde żądanie Zamawiającego, dokumenty ubezpieczeniowe wraz z potwierdzeniem opłacenia składki.
-W przypadku wygaśnięcia umowy ubezpieczenia przed końcem realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia nowej umowy ubezpieczenia z zachowaniem ciągłości ubezpieczenia i przekazania Zamawiającemu kopii polisy ubezpieczeniowej na przedłużony okres.
Za spełnienie warunku Zamawiający uzna podpisanie oświadczenia umieszczonego na formularzu oferty - załącznik nr 1 Formularz ofertowy.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
I. Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty:
- powiązane kapitałowo lub osobowo z Zamawiającym B.U. REM-BUD BOGUSŁAW BUCZKO
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym - B.U. REM-BUD BOGUSŁAW BUCZKO lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
b) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia,
c) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia.
Ocena spełnienia warunków - zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia - nastąpi na podstawie przedstawionego przez Oferenta oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania (Załącznik nr 2 Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych).
- powiązane z osobami lub podmiotami, względem których stosowane są środki sankcyjne nałożone w związku z agresją Federacji Rosyjskiej na Ukrainę, i które figurują na stosownych listach, zarówno unijnych, jak i krajowych oraz Wykonawcy, którzy sami znajdują się na takiej liście
Ocena spełnienia warunków - zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia - nastąpi na podstawie przedstawionego przez Oferenta oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania (Załącznik nr 3 Oświadczenie o braku wykluczeń - agresja Rosji).
II. Wadium
1. Warunkiem uczestniczenia w postępowaniu o udzielenie niniejszego Zamówienia, w odniesieniu do Część I zamówienia jest wniesienie przez Oferenta wadium przed upływem terminu składania ofert.
2. Wadium musi być złożone na cały okres związania ofertą.
3. Kwota wadium wynosi 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100)
4. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a) w pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
5. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony w Banku Spółdzielczym w Jarosławiu nr: 47 9096 0004 2011 0079 4941 0001.
6. Wadium wnoszone w innych dopuszczalnych przez Zamawiającego formach w oryginale należy dołączyć do oferty jako załącznik do oferty (Załącznik Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium.
7. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
8. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert.
9. Wadium w pieniądzu winno być wniesione z następującym tytułem płatności: ,,Wadium na budowę hali- postępowanie 1/FEPK/1.3/2024/RBD".
10. Wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz poprzez dołączenie go do oferty jest równoznaczne z wniesieniem go przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem złożenia oferty przed terminem składania ofert.
11. Gwarancja bankowa/ ubezpieczeniowa powinna być nieodwołalna i bezwarunkowa oraz płatna na pierwsze żądanie, wystawiona dla Zamawiającego.
12. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
13. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie udzielonego zamówienia.
14. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
15. Niewniesienie wadium w wymaganym terminie, w wymaganej wysokości lub wymaganej formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
16. Wykonawca uzna wniesienie przez Oferenta wadium w przypadku dołączenia do oferty załącznika 6.Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium, na warunkach określonych w pkt. 8 wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
1. Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy
2. Załącznik nr 2 - Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych
3. Załącznik nr 3 - Oświadczenie o braku wykluczeń - agresja Rosji
4. Załącznik nr 4 - Wykaz robót budowlanych
5. Załącznik nr 5 - Wykaz osób do realizacji zamówienia
6. Załącznik nr 6 - Kosztorys ofertowy
7. Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2024-04-30
Data ostatniej zmiany
2024-04-30 17:46:02

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Sposób przyznawania punktacji - obliczenia wg. wzoru:
Liczba punktów = najniższa cena brutto za realizację przedmiotu zamówienia wynikająca ze złożonych ofert / cena brutto za realizację przedmiotu zamówienia badanej oferty x 80 %
Maksymalna ilość punktów do zdobycia w ramach kryterium: 80 pkt.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Punkty w przedmiotowym kryterium zostaną przyznane na podstawie liczby miesięcy udzielonej gwarancji
na przedmiot zamówienia, podanych w formularzu oferty, wg metodologii przedstawionej w zapytaniu
ofertowym.
Maksymalna ilość punktów do zdobycia w ramach kryterium: 20 pkt.

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Sposób przyznawania punktacji - obliczenia wg. wzoru:
Liczba punktów = najniższa cena brutto za realizację przedmiotu zamówienia wynikająca ze złożonych ofert / cena brutto za realizację przedmiotu zamówienia badanej oferty x 80 %
Maksymalna ilość punktów do zdobycia w ramach kryterium: 80 pkt.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Punkty w przedmiotowym kryterium zostaną przyznane na podstawie liczby miesięcy udzielonej gwarancji
na przedmiot zamówienia, podanych w formularzu oferty, wg metodologii przedstawionej w zapytaniu
ofertowym.
Maksymalna ilość punktów do zdobycia w ramach kryterium: 20 pkt.

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Bogusław Buczko
tel.:
e-mail: boguslawbuczko@interia.pl

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.