lubuskie (Nowa Sól)
śląskie (Sosnowiec)
śląskie (Sosnowiec)
dolnośląskie (Złotoryja)
zachodniopomorskie (Szczecin)
warmińsko-mazurskie (Olsztyn)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Przebudowa i modernizacja pomieszczeń wraz z zakupem sprzętu i aparatury medycznej |
Data zamieszczenia: | 2024-05-02 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Myślenicach ul. Szpitalna 2 32-400 Myślenice powiat: myślenicki dzp@szpitalmyslenice.pl https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalmyslenice |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Myślenice |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-05-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Przebudowa i modernizacja pomieszczeń Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w budynku Głównym Szpitala w Myślenicach wraz z zakupem sprzętu i aparatury medycznej Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa i modernizacja pomieszczeń Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w budynku Głównym Szpitala w Myślenicach wraz z zakupem sprzętu i aparatury medycznej Pełna treść w swz CPV: 45215140-0, 45442000-7, 45450000-6, 30200000-1, 71000000-8, 45000000-7, 45300000-0, 45310000-3, 45311000-0, 45311100-1 Dokument nr: 2024/BZP 00309481, 18/TP/24 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-17 13:10 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalmyslenice 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalmyslenice 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zawarto w swz 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informujemy, że: 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Myślenicach, 32-400 Myślenice, Ul. Szpitalna 2 Pełna treść w swz Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalmyslenice TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-17 12:30 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalmyslenice Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące Wymagania: 10. Wymagania dotyczące wadium Zamawiający wymaga wadium w kwocie 70.000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy 00/100 zł). 1. Wadium może być wnoszone w formach przewidzianych w ustawie Prawo zamówień publicznych. 2. Uwaga: dokument wadium w formie innej niż gotówka należy złożyć wraz z ofertą w oryginale. Pełna treść w swz SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: 18/TP/24 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa i modernizacja pomieszczeń Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w budynku Głównym Szpitala w Myślenicach wraz z zakupem sprzętu i aparatury medycznej Pełna treść w swz 4.2.6.) Główny kod CPV: 45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 30200000-1 - Urządzenia komputerowe 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 45000000-7 - Roboty budowlane 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach 45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne 45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego 45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia 45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych 45317000-2 - Inne instalacje elektryczne 31620000-8 - Dźwiękowa i wizualna aparatura sygnalizacyjna 45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych 45314200-3 - Instalowanie linii telefonicznych 45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania 45314310-7 - Układanie kabli 45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego 48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe 32234000-2 - Kamery telewizyjne o obwodzie zamkniętym 32240000-7 - Kamery telewizyjne 32323000-3 - Monitory wideo 32323100-4 - Kolorowe monitory wideo 32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo 32551000-0 - Kable telefoniczne i podobny sprzęt 30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami 31710000-6 - Sprzęt elektroniczny 31720000-9 - Urządzenia elektromechaniczne 31430000-9 - Akumulatory elektryczne 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe 45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 79930000-2 - Specjalne usługi projektowe 79932000-6 - Usługi projektowania wnętrz 45320000-6 - Roboty izolacyjne 45232460-4 - Roboty sanitarne 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45410000-4 - Tynkowanie 45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych 45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych 45432130-4 - Pokrywanie podłóg 45431000-7 - Kładzenie płytek 45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian 45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie 45441000-0 - Roboty szklarskie 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji dla robót budowlanych 4.3.6.) Waga: 20 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie kierownika budowy i robót 4.3.6.) Waga: 20 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. Zdolność techniczna: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał: Co najmniej 2 oddzielnych robót i/lub zamówień realizowanych w systemie zaprojektuj i wybuduj prowadzonych na czynnym obiekcie szpitalnym o minimalnej powierzchni użytkowej wynoszącej min. 450 m2 i wartości co najmniej 1.500.000,00 zł brutto, przy czym: - każda obejmująca swoim zakresem co najmniej instalację gazów medycznych (min. tlen, próżnia, sprężone powietrze), instalację przyzywową, wentylację mechaniczną oraz klimatyzację, - co najmniej jedna robota obejmowała sowim zakresem wykonanie Sali intensywnej terapii. a) Warunek w zakresie zdolności zawodowej - osobowej: Zdolność zawodowa: Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w realizacji przedmiotu zamówienia tj.: osobami posiadającymi uprawnienia budowlane bez ograniczeń w odpowiedniej specjalności, aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, specjalistyczną wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu umowy tj.: a) Kierownik budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej posiadający: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów), aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, a także specjalistyczną wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu umowy tj. pełnienie funkcji kierownika budowy i/lub kierownika robót przy co najmniej jednej (1) ukończonej i oddanej do użytkowania robocie budowlanej obejmującej swoim zakresem przebudowę i/lub modernizację i/lub rozbudowę i/lub nadbudowę i/lub odbudowę i/lub budowę Oddziałów Szpitalnych prowadzonych na czynnym obiekcie. b) Kierownik robót o specjalności sanitarnej posiadający: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów), aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, a także specjalistyczną wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu umowy. c) Kierownik robót o specjalności elektrycznej posiadający: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) w zakresie objętym przedmiotowym przedsięwzięciem, aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, a także specjalistyczną wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu umowy. Zamawiający akceptuje inne uprawnienia, np. wydane na podstawie obowiązujących przepisów z dnia wydania i/lub wydane zgodnie z przepisami dotyczącymi uznawania uprawnień na terenie Unii Europejskiej i/lub na podstawie innych szczególnych przepisów. Wymieniony wyżej zakres ekspertów należy traktować jako minimalne wymaganie Zamawiającego i nie wyczerpuje całości personelu niezbędnego do prawidłowego wypełnienia zobowiązań Wykonawcy w zgodzie z SWZ oraz odpowiednimi przepisami prawa. Wymienione wyżej osoby muszą posiadać dobrą znajomość języka polskiego w mowie i w piśmie lub Wykonawca musi zapewnić tłumacza, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 9.2.2. Na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia: - Oświadczenie o aktualności informacji zawartych we wstępnym oświadczeniu o braku podstaw do wykluczenia (w zależności od formy składanej oferty) - Oświadczenie o przynależności/ braku przynależności do grupy kapitałowej (w zależności od formy składanej oferty) 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe, składane przez Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w terminie nie krótszym niż 5 dni od daty wezwania: 9.2.1. Na potwierdzenie spełnienia warunku udziału Zamawiający wymagał będzie następujących podmiotowych środków dowodowych: Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. Wartości podane w dokumentach w walutach obcych, celem oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu, zostaną przeliczone na złote wg kursu średniego danej waluty do złotego, publikowanego w tabeli kursów średnich Narodowego Banku Polskiego (NBP), obowiązujących na dzień publikacji ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami z oświadczeniem o posiadanych kwalifikacjach 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: 9.1. DOKUMENTY SKŁADANE RAZEM Z OFERTĄ 1) Oferta, na którą składają się: o formularz oferty - załącznik nr 2 do swz, składana jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. o Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i o spełnieniu warunków udziału, tymczasowo zastępujące podmiotowe środki dowodowe, o Zobowiązanie do udostępnienia zasobów, jeżeli dotyczy. o Pełnomocnictwo w przypadku składania oferty wspólnej, jeżeli dotyczy. o Dokument, z którego wynika umocowanie do złożenia oferty, np. pełnomocnictwo i/lub wydruk z właściwego rejestru. o Dowód wniesienia wadium. o Oświadczenie o podziale obowiązków, jeżeli dotyczy. o Dokumenty, potwierdzające doświadczenie zawodowe Kierownika Budowy i robót (ze wskazaniem imienia i nazwiska), zgodnie z SWZ - opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 10. Wymagania dotyczące wadium Zamawiający wymaga wadium w kwocie 70.000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy 00/100 zł). 1. Wadium może być wnoszone w formach przewidzianych w ustawie Prawo zamówień publicznych. 2. Uwaga: dokument wadium w formie innej niż gotówka należy złożyć wraz z ofertą w oryginale. Pełna treść w swz 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Pełna treść w swz i zgodnie z PZP 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zgodnie z PZP i PPU 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji dla robót budowlanych 4.3.6.) Waga: 20 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie kierownika budowy i robót 4.3.6.) Waga: 20 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-06-15 |
© eurobudowa.pl 2004-2024