mazowieckie (Warszawa)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Usługa przeglądu, konserwacji sieci i urządzeń SN i RGNN oraz systemu oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego |
Data zamieszczenia: | 2024-05-06 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Filharmonia im. Henryka Wieniawskiego w Lublinie ul. Marii Skłodowskiej-Curie 5 20-029 Lublin powiat: Lublin tel. 81 531 51 20, tel. 81 532 76 13 joanna.kawalek@filharmonialubelska.pl |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Lublin |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 81 531 51 20, t |
Termin składania ofert: | 2024-05-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zaproszenie do składania ofert Przedmiotem zamówienia jest usługa przeglądu, konserwacji sieci i urządzeń SN i RGNN oraz systemu oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynku Filharmonii im. H. Wieniawskiego i Opery Lubelskiej Ul. M. Skłodowskiej-Curie 5 w Lublinie. 3. Opis przedmiotu zamówienia oraz termin wykonania usługi: Przedmiotem zamówienia jest usługa konserwacji, przeglądów sieci i urządzeń SN i RGNN oraz systemu oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynku Filharmonii im. H. Wieniawskiego i Opery Lubelskiej w Lublinie z podziałem na 2 zadania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia. Składanie ofert: Ofertę należy złożyć do dnia 15.05.2024 r. do godz. 12:00 (oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane, a tym samym nie wezmą udziału w postępowaniu). Ofertę należy przesłać pocztą elektroniczną na adres: : joanna.kawalek@filharmonialubelska.pl lub dostarczyć w zapieczętowanej nieprzezroczystej kopercie Miejsce i termin realizacji: 4. Termin realizacji zamówienia: 24 miesięcy od dnia podpisania umowy. Wymagania: Każdy z Zamawiających zawrze samodzielnie umowę z wybranym Wykonawcą. 2. Tryb udzielenia zamówienia: Postępowanie nie podlega przepisom ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo Zamówień Publicznych zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy - wartość netto zamówienia nie przekracza kwoty 130 000 złotych netto, przeprowadzane będzie zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych Filharmonii im. H. Wieniawskiego w Lublinie. 5. Wykaz kryteriów, jakimi będzie kierował się Zamawiający przy wyborze oferty: Wybór Wykonawcy zostanie dokonany spośród ofert złożonych w sposób, terminie i formie określonej w niniejszym Zaproszeniu. Wybór oferty dla obydwu zadań dokonany zostanie na podstawie kryteriów oceny ofert i ustalonej punktacji do 100 pkt. (100%=100 pkt.). Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o kryteria opisane w niniejszym punkcie i ich znaczenia (wagi): cena brutto 70%, czas reakcji na zgłoszoną awarię 30%. Maksymalną ilość punktów (70 pkt.) otrzyma oferta zawierająca najniższą cenę brutto, a każda następna zgodnie ze wzorem: C=(Cmin/Co)*100* 70 % gdzie: C - liczba punktów w kryterium cena brutto Cmin - cena brutto oferty najtańszej Co - cena brutto oferty ocenianej Czas reakcji na zgłoszoną awarię- 30 % Wykonawcy otrzymają odpowiednio za: Zaoferowany czas reakcji na zgłoszoną awarię Liczba punktów Czas reakcji na zgłoszoną awarię do 4 godzin 30 pkt Czas reakcji na zgłoszoną awarię powyżej 4 do 6 10 pkt godzin Czas reakcji na zgłoszoną awarię powyżej 6 do 5 pkt 10 godzin* *Zamawiający nie dopuszcza czasu reakcji powyżej 10 godzin. Przez czas reakcji na zgłoszoną awarię Zamawiający rozumie odpowiedź telefoniczną (potwierdzoną SMS) lub mailową Wykonawcy skierowaną na adres1 FL lub OL, w której potwierdzi zgłoszoną przez Zamawiającego awarię i poinformuje o zaplanowanych działaniach naprawczych. Ofertę należy przesłać w zapieczętowanej nieprzezroczystej kopercie z dopiskiem ,,Zapytanie ofertowe - na usługę konserwacji, przeglądów sieci i urządzeń SN i NN oraz systemu oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynku Filharmonii im. H. Wieniawskiego i Opery w Lublinie nie otwierać przed dniem 15.05.2024r. godziną 12:00.", do sekretariatu Filharmonii, ul. M. Curie-Skłodowskiej 5. Oferty niekompletne oraz złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane, a tym samym nie wezmą udziału w postępowaniu. Liczy się data wpływu oferty do Zamawiającego. c) Za termin złożenia oferty uważa się termin jej doręczenia Zamawiającemu, decyduje data i godzina dotarcia przesyłki na adres e-mailowy lub do siedziby Zamawiającego, a nie data nadania oferty ani wysłania jej ze skrzynki pocztowej (e-mail) Oferenta. 7. Informacja na temat dokumentów, jakie należy złożyć wraz z ofertą: a) Ofertę należy sporządzić z wykorzystaniem wzoru formularza cenowego, stanowiącego Załącznik nr 2 do Zaproszenia. b) Oferta musi być podpisana przez osobę/osoby upoważnione do składania w imieniu Wykonawcy oświadczeń woli. c) W przypadku ustanowienia pełnomocnika Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, w tym do składania w imieniu Wykonawcy oświadczeń woli. Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać, do jakich czynności prawnych dana osoba/y została/y umocowana/e. Osoba/Osoby udzielająca/udzielające pełnomocnictwa musi/muszą figurować w aktualnym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy. 8. Warunki jakie muszą spełniać wykonawcy ubiegający się o przedmiotowe zamówienie: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: a) Spełniają warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia wymaganego do realizacji przedmiotu zamówienia oraz dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, niezbędne posiadanie uprawnień SEP E i D. b) Wykonawca potwierdza spełnienie warunków w drodze oświadczenia zawartego w formularzu ofertowym. 9. Waluta, w jakiej będą prowadzone rozliczenia związane z realizacją niniejszego zamówienia: a) Cena oferty musi być podana przez Wykonawcę w PLN. b) W przypadku udzielenia zamówienia, rozliczenia Zamawiającego z Wykonawcą będą realizowane w walucie polskiej - PLN. Zamawiający nie dopuszcza możliwości rozliczenia w walucie obcej. 11. Informacja o wyborze oferty: O wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający poinformuje Wykonawców, którzy złożyli oferty za pomocą poczty elektronicznej w drodze wiadomości e-mail (na adres wskazany w ofercie) oraz zamieści informację w miejscu publikacji Zaproszenia. 12. Pozostałe formalności: a) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lub uzupełnienia treści Zaproszenia do składania ofert, przed upływem terminu na składanie ofert. Informacja o wprowadzeniu zmiany lub uzupełnieniu treści Zaproszenia do składania ofert zostanie przekazana Wykonawcom, którzy złożyli ofertę za pomocą poczty elektronicznej w drodze wiadomości e-mail (na adres wskazany w ofercie) oraz zamieszczona w miejscu publikacji Zaproszenia. b) Jeżeli wprowadzone zmiany lub uzupełnienia treści Zaproszenia będą wymagały zmiany treści ofert, Zamawiający przedłuży termin składania ofert o czas potrzebny na dokonanie zmian w ofercie. c) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. d) Wykonawca składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni, licząc od dnia upływu terminu składania oferty. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. e) W wyniku postępowania Zamawiający może zawrzeć umowę na realizację przedmiotu zamówienia z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4. f) Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania na każdym etapie, w przypadkach uzasadnionych, w szczególności jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przekroczy kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na wykonanie przedmiotowej usługi. g) Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. h) Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania, gdy postepowanie będzie obarczone wadą uniemożliwiająca zawarcie umowy. i) Po przeprowadzeniu postępowania Zamawiający podpisze z Wykonawcą umowę. j) W przypadku, gdy Wykonawca odstąpi od podpisania umowy z Zamawiającym, możliwe jest podpisanie umowy z kolejnym Wykonawcą, który w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów. k) O terminie zawarcia umowy Zamawiający powiadomi Wykonawcę wraz z informacją o wynikach postępowania. l) W przypadku, gdy złożono dwie lub więcej ofert o takiej samej (najniższej) cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli równie korzystne oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach. Zamawiający dokonuje następnie wyboru tej oferty, która przedstawia niższą cenę. m) Jeżeli oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający przed zawarciem umowy wymaga przedłożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. W umowie tej w szczególności określony musi być m. in. pełnomocnik uprawniony do kontaktów z Zamawiającym oraz do wystawiania dokumentów związanych z płatnościami. n) Zamawiający zastrzega sobie prawo do: ? wezwania Wykonawcy do złożenia uzupełnień oraz wyjaśnień dotyczących ofert, ? wezwania Wykonawcy do przedłożenia dodatkowych dokumentów potwierdzających informacje zawarte w ofercie, ? poprawienia oczywistych lub nieistotnych omyłek w ofercie. Kontakt: 10. Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcami: Joanna Kawałek e-mail: joanna.kawalek@filharmonialubelska.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024