Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6140z ostatnich 7 dni
25543z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego

Data zamieszczenia: 2024-05-08
Dane kontaktowe Zamawiającego: URZĄD GMINY LUBRZA
Os. Szkolne 13
66-218 Lubrza
powiat: świebodziński
Tel. 512 004 128 Tel. 512 004 793
plany@lubrza.pl
Województwo: lubuskie
Miasto: Lubrza
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel. 512 004 128 Tel
Termin składania ofert: 2024-05-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zapraszamy do złożenia ofert cenowych na usługę pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: ,,Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Mostki, Przełazy" dalej zwaną inwestycją, na podstawie Zarządzenia Wójta Gminy Lubrza Nr 0050.3.2021 z dnia 26 stycznia 2021 r. w sprawie: regulaminu udzielania zamówień o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130 000,00 zł netto.
III. Opis przedmiotu zamówienia
1. Specyfikacja głównych wymagań:
? Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dotyczy branży drogowej.
- Pełnienie funkcji obywać się będzie w zakresie wynikającym z art. 25, 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i obejmować w szczególności czynności:
a) odbiorów częściowych robót;
b) odbioru końcowego robót;
c) odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu;
d) kontroli prawidłowości wykonywanych robót zgodnie z Dokumentacją projektową
e) potwierdzanie konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych;
f) bieżące informowanie Zamawiającego o postępach prac, zagrożeniach terminu realizacji, wstrzymaniu prac na budowie, przestojach w prowadzonych pracach, konieczności wykonania robót dodatkowych, zamiennych oraz innych okolicznościach mających wpływ na realizację inwestycji.
- Zamawiający dokonał Zgłoszenia robót stosowanie do art. 29 i art. 30 ustawy z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane, objętych przedmiotową Inwestycją do właściwego organu administracji publicznej,
- Projekt budowlany dla zadania pn.: ,,Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Mostki, Przełazy" jest dostępny do wglądu w Urzędzie Gminy Lubrza, Osiedle Szkolne 13,66-218 Lubrza, w dni robocze, pon. godz. 700- 1700, wt. -czw. godz. 7.00-15.00, pt. godz. 700-1300.

Dokument nr: ZP.5/2024

Składanie ofert:
IX. Miejsce składania ofert:
Formularz ofertowo-cenowy wraz z załącznikami należy złożyć osobiście w siedzibie Zamawiającego : Gmina Lubrza, 66-218 Lubrza, Os. Szkolne 13 lub poczta tradycyjną na adres: Urząd Gminy, os. Szkolne 13, 66-218 Lubrza z dopiskiem: ,,Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Mostki, Przełazy" w terminie do dnia 14.05.2024 r. do godz. 15:00

Miejsce i termin realizacji:
2. Termin realizacji zamówienia
Nadzór Inwestorski obejmował będzie okres realizacji inwestycji od momentu podpisania
z Wykonawcą umowy na roboty budowlane do momentu podpisania bezusterkowego protokołu
odbioru końcowego i rozliczenia Wykonawcy.

Wymagania:
3. Okres gwarancji
W okresie trwania gwarancji na roboty budowlane (5 lat) Inspektor nadzoru jest zobowiązany do
uczestniczenia w ww. okresie, na każde wezwanie Zamawiającego
w czynnościach związanych z przeglądami, usuwaniem wad i usterek oraz innych.
4. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni
5. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
IV. Warunki udziału w postępowaniu
Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą posiadać niezbędną wiedzę, uprawnienia i doświadczenia oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest posiadać uprawnienia do wykonywania nadzoru inwestorskiego w branży budowlanej zgodnie z przepisami ustawy Prawo Budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
V. Kryteria oceny ofert:
Zamówienie zostanie udzielone temu wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę za wykonanie usługi. Cenę należy określić w złotych polskich - PLN, podając: cenę netto, cenę brutto oraz podatek VAT dla zadani. Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Ceny zawarte w ofercie Wykonawcy pozostają niezmienne do końca terminu realizacji zamówienia.
VI. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
1. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
1) Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowo - cenowy wg załączonego wzoru,
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w postaci oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisywania ofert lub samodzielnie pobranych wydruków z Krajowego Rejestru Sądowego oraz zaświadczeń z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
3) Inne dokumenty:*
VII. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów:
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informację Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie lub drogą elektroniczną.
X. Opis sposobu obliczania ceny:
1. Na załączonym formularzu ofertowo - cenowym, należy przedstawić cenę netto i brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia oraz podać wartość podatku VAT.
2. Cenę należy podać w złotych polskich z dokładnością do9 dwóch miejsc po przecinku oraz słownie
3. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia
4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
XI. Informację o formalnościach
1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi o wyniku postępowania wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania z ofertą.
3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający Wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej ocenie,
4. Do prowadzonego postępowania nie przysługuje Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
5. Niniejsze postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podawania przyczyn.

Kontakt:
VIII. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:
Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest: Beata Borucka nr tel. 512 004 128 wew. 216 e-mail: plany@lubrza.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.