Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6140z ostatnich 7 dni
25543z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Opracowanie projektu

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Opracowanie projektu

Data zamieszczenia: 2024-05-08
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Chrzypsko Wielkie
ul. Główna 15
64-412 Chrzypsko Wielkie
powiat: międzychodzki
tel. 616210879
planowanie@chrzypsko.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Chrzypsko Wielkie
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 616210879
Termin składania ofert: 2024-05-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Nr. postępowania: FU.271.6.2024
,,Opracowanie projektu Planu Ogólnego Gminy Chrzypsko Wielkie"
zaprasza do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zapytania ofertowego na wykonanie zadania pn:
,,Opracowanie projektu Planu Ogólnego Gminy Chrzypsko Wielkie"
Do niniejszej procedury nie ma zastosowania Ustawa z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2023 poz.1605 ze zm) art. 2 ust. 1 pkt. 1 (do 130 000 zł).

Dokument nr: FU.271.6.2024

Składanie ofert:
VI. Termin złożenia oferty:
1. Ofertę należy złożyć do dnia 15.05.2024r. do godz. 10.00 zgodnie z zapisami rozdziału VIII niniejszego zapytania ofertowego.
2. Wykonawca pragnący złożyć ofertę składa ją na udostępnionym (w wersji edytowalnej) Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.

6. Wykonawca zobligowany jest do doręczenia wypełnionej i podpisanej oferty za pomocą jednego z następujących środków:
a) pocztą tradycyjną na adres: Urząd Gminy Chrzypsko Wielkie, Ul. Główna 15, 64-412 Chrzypsko Wielkie,
b) osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Chrzypsko Wielkie Ul. Główna 15, 64-412 Chrzypsko Wielkie (w terminie poniedziałek - piątek w godz. 8:00-15:00),
c) za pośrednictwem poczty elektronicznej dostępnej pod adresem: urzad@chrzypsko.pl. (postać elektroniczna składanej oferty powinna stanowić czytelny skan podpisanej oferty zapisanej w formacie ,,pdf"). Zamawiający dopuszcza również złożenie oferty w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym).

Miejsce i termin realizacji:
VII. Termin realizacji zamówienia:
Termin realizacji całego zamówienia wynosi: od podpisania umowy do 31.11.2025r.

Wymagania:
I. Przedmiot zamówienia publicznego stanowi opracowanie Planu Ogólnego dla Gminy Chrzypsko Wielkie zgodnie z obowiązującymi aktami prawnymi, w tym w szczególności z:
1) ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r. poz. 977 z późn. zm.) zwanej dalej ,,ustawą",
2) rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów (Dz. U. z 2023 r. poz. 2758),
3) ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 z późn. zm.),
4) zgodnie z zapisami uchwały Nr LXIX/418/2024 Rady Gminy Chrzypsko Wielkie z dnia 27 marca 2024 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego Gminy Chrzypsko Wielkie,
5) z uwzględnieniem uwag zgłaszanych przez Zamawiającego w trakcie realizacji umowy i aktualnego orzecznictwa sądowego dotyczącego zagospodarowania przestrzennego,
6) innymi przepisami wynikającymi z odpowiednich aktów prawnych, mających odniesienie do przedmiotu zlecenia, m.in. dotyczącymi ochrony środowiska, ochrony zabytków, prawa wodnego, ochrony gruntów rolnych i leśnych, dróg.
Wykonawca w ramach realizacji zadania będzie zobligowany do wykonania następujących czynności:
1) sporządzenie planu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023r. poz. 977 z późn. zm.), a w szczególności z przepisami art. 13a, 13b, 13c, 13d, 13e, 13f, 13g, 13i, 13j, 13k, 13m, które weszły w życie w dniu 24 września 2023 r. a także przepisami wykonawczymi do tej ustawy w tym:
a. przygotowanie merytoryczne dokumentów formalno-prawnych (wymaganych ustawowo pism, zawiadomień, ogłoszeń i obwieszczeń: o przystąpieniu do opracowania planu, o przystąpieniu do konsultacji społecznych nad projektem planu i innych niezbędnych w ramach przedmiotu zamówienia, komunikatów dotyczących
opracowania projektu planu, zestawień opinii i uzgodnień oraz do współpracy przy prowadzeniu procedury oraz dokumentacji prac planistycznych;
b. przygotowanie materiałów i pism w celu uzyskania opinii i uzgodnień, w tym gminnej komisji urbanistyczno-architektonicznej, według rozdzielnika wynikającego z przepisów;
c. wprowadzenie ewentualnych zmian wynikających z uzgodnień, powtórzenie procedury w niezbędnym zakresie, jeśli będzie to konieczne, w razie potrzeby przygotowania treści zażaleń na postanowienia;
d. udziału fizycznego w: spotkaniach otwartych, panelach eksperckich lub warsztatach, spotkaniach plenerowych, spacerach studyjnych, dyżurach projektanta, przeprowadzaniu wywiadów, przygotowania ankiet i geoankiet, zbieraniu uwag, prowadzeniu punktu konsultacyjnego (sposób, miejsce i termin ustalony z Zamawiającym) związanych z rozwiązaniami przyjętymi w projekcie planu w ramach prowadzonych konsultacji społecznych, w tym składania wyjaśnień osobom zainteresowanym (pisemnych lub ustnych);
e. przygotowanie (w porozumieniu z Zamawiającym) dokumentów, pism, ankiet, geoankiet, ogłoszeń, obwieszczeń, zawiadomień i innych w procedurze sporządzenia planu, określonej w art. 13i ust. 3 wyżej wymienionej ustawy, w tym w konsultacjach społecznych, o których mowa w art. 8i, 8j i 8k ustawy;
f. prezentacji projektu planu i uczestnictwa w konsultacjach społecznych na temat rozwiązań przyjętych w projekcie (udział fizyczny), podczas posiedzeń gminnej komisji urbanistyczno-architektonicznej (udział fizyczny) oraz uczestnictwo w spotkaniach z udziałem radnych (komisjach rady gminy oraz sesjach - udział fizyczny);
g. sporządzenie uzasadnienia planu zgodnie z art. 13h ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym;
h. opracowanie danych przestrzennych do planu zgodnie z art. 67a ustawy (na różnych etapach opracowania planu);
i. przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, w tym sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko projektu planu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 z późn. zm.);
j. wykonanie opracowania ekofizjograficznego;
k. wprowadzenie do uchwały zatwierdzającej plan, zmian wynikających z rozstrzygnięć nadzorczych wojewody, ustosunkowania się do tych rozstrzygnięć (ewentualnie powtórzenie procedury w zakresie wymaganym przez wojewodę); l. ustosunkowanie się do skarg wniesionych do wojewódzkiego sądu administracyjnego i Naczelnego Sądu Administracyjnego;
II. Warunki udziału w postępowaniu:
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
2. znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia;
3. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
k. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U.2023.1497 t.j).
5. Spełniają następujące kryteria dotyczące zdolności zawodowej i doświadczenia Wykonawcy:
a. skieruje do realizacji zamówienia co najmniej jedną osobę legitymującą sią kwalifikacjami zawodowymi wynikającymi z wymagań art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r. poz. 977 z późn. zm.),tj. spełniającą jeden z poniższych warunków:
-nabyły uprawnienia do projektowania w planowaniu przestrzennym na podstawie ustawy z dnia 12 lipca 1984 r. o planowaniu przestrzennym (Dz. U. z 1989 r. poz. 99, 178 i 192, z 1990 r. poz. 198 i 505 oraz z 1993 r. poz. 212);
-nabyły uprawnienia urbanistyczne na podstawie art. 51 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. o zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 1999 r. poz. 139, z późn. zm.); -posiadają kwalifikacje do wykonywania zawodu urbanisty na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej uzyskane na podstawie ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2013 r. poz. 932 i 1650);
-posiadają dyplom ukończenia studiów wyższych w zakresie architektury, urbanistyki lub gospodarki przestrzennej;
-posiadają dyplom ukończenia studiów wyższych w zakresie innym niż określony w pkt k oraz ukończyły studia podyplomowe w zakresie planowania przestrzennego, urbanistyki lub gospodarki przestrzennej;
-są obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli kwalifikacje zawodowe do projektowania zagospodarowania przestrzeni i zagospodarowania przestrzennego w skali lokalnej i regionalnej odpowiadające wymaganiom określonym w pkt k lub 5.
b. wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał 20 miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, które weszły w życie.
IV. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od zapytania ofertowego bez podania przyczyny, a także do pozostawienia postąpowania bez wyboru oferty.
V. Wynagrodzenie bądzie wypłacane po zakończeniu każdego z etapów określonych w ,,Harmonogramie rzeczowo-terminowym", który bądzie załącznikiem do umowy. Wynagrodzenie bądzie płatne przelewem na rachunek Wykonawcy wskazany przez niego w rachunku w terminie 14 dni od doręczenia prawidłowo wystawionego rachunku. Do
wystawienia rachunku Wykonawca będzie uprawniony po zakończeniu danego etapu prac, potwierdzonego protokołem przekazania.
VIII. Opis sposobu przygotowania i składania oferty:
1. Ofertę należy złożyć zgodnie ze wzorem formularza oferty, który stanowi załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego.
2. Wykonawca może złożyć tylko 1 ofertę.
3. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
4. Oferta musi być podpisane przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.
5. Wraz z ofertą należy złożyć:
a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 1,
b) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia uwzględniające przesłanki wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - Załącznik nr 2,
c) pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik. Wykonawca ma obowiązek przedstawienia (załączenia do oferty) oryginału dokumentu pełnomocnictwa lub jego kopii poświadczonej notarialnie.

8. Oferty złożone po terminie lub w innej formie niż wskazano powyżej zostaną odrzucone.
X. Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia negocjacji ofert z dwoma wykonawcami, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty w ramach zastosowanych kryteriów ofert, w przypadku złożenia jednej oferty negocjacje są również dopuszczalne
XI. Informacje dotyczące wyboru oferty najkorzystniejszej:
1. Zamawiający wezwie Wykonawcą, który otrzymał najwyższą liczbę punktów w ramach zastosowanych kryteriów wyboru ofert, do złożenia w terminie 7 dni dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o których mowa w rozdziale II ust. 5 pkt a. i b. niniejszego zapytania ofertowego. Zamawiający udostępnia wzory oświadczeń stanowiące następujące załączniki do zapytania ofertowego:
a. Wykaz opracowań wraz ze stosownymi dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku - załącznik nr 5
b. Wykaz osób wraz ze stosownymi dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku -załącznik nr 6
2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy
3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana nie złoży dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, bądź uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert w oparciu o analogiczne procedury, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
4. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.

Uwagi:
III. Kryteria oceny oferty: Cena 100 %
Zamawiający wybierze ofertą Wykonawcy, który przedstawi najniższą ceną za realizacją przedmiotu zamówienia oraz spełni wymagania formalne.
Cmin
C =-------------x100
Cb
Gdzie:
C - liczba punktów dla badanej oferty w kryterium cena; Cmin - najniższa cena wśród ofert nieodrzuconych; Cb - cena brutto oferty badanej.

Kontakt:
IX. Osoby wyznaczone przez zamawiającego do kontaktu z wykonawcami: Informacje udzielane będą przez:
l.p. Natalia Kołodziej, tel. 616210879, planowanie@chrzypsko.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.