mazowieckie (Warszawa)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wymiana instalacji elektrycznej oraz malowanie wnętrza kościoła |
Data zamieszczenia: | 2024-05-08 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Parafia Rzymskokatolicka pw. Chrystusa Króla w Janowicach Wielkich ul. Partyzantów 5 58-520 Janowice Wielkie powiat: karkonoski tel. 608 400 284 |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Janowice Wielkie |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 608 400 284 |
Termin składania ofert: | 2024-05-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPROSZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ZAKUPOWYM zapraszamy do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia na realizację usługi pn. Wymiana instalacji elektrycznej oraz malowanie wnętrza kościoła pw. Chrystusa Króla w Janowicach Wielkich, na zasadach opisanych w niniejszym Zaproszeniu. Postępowanie prowadzone jest bez zastosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. V. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiot postępowania ze względu na rodzaj prac podzielony został na dwie Części, z których: Część 1 - dotyczy wymiany instalacji elektrycznej , realizowana jako roboty budowlane Część 2 - dotyczy malowania wnętrza kościoła, realizowana jako prace konserwatorskie. 2. Zakres prac Część 1 - dotyczy wymiany instalacji elektrycznej Beneficjent posiada Decyzję nr 2197/2023- pozwolenie na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku, wydaną przez Kierownika Delegatury WUOchZabytków w Jeleniej Górze, który działa z upoważnienia Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu, Projekt Architektoniczno-Budowlany -branża elektryczna zatwierdzony i udzielający pozwolenia na budowę Decyzją nr 576/2023 wydaną przez Starostę Karkonoskiego. Beneficjent nie dysponuje przedmiarami, stąd celem ustalenia umownej ceny ryczałtowej niezbędna jest wizyta w obiekcie. Prace obejmują w szczególności: - wykonanie nowego przyłącza zasilającego w energię elektryczną, - wykonanie nowej szafy ZK, - wymianę instalacji wewnętrznej w kościele i plebani, w tym w szczególności * wymianę instalacji oświetleniowej, * wymianę instalacji gniazd, * wymianę instalacji zasilania sterowaniem dzwonów, * wymianę instalacji zasilania organ. W załączeniu: Projekt Budowlano-Architektoniczny, Decyzja nr 2197/2023- pozwolenie na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku, Decyzja nr 576/2023- zatwierdzenie projektu i udzielenie pozwolenia na budowę. Część 2 - dotyczy malowania wnętrza kościoła Beneficjent posiada Program prac konserwatorskich nawarstwień malarskich w kościele zatwierdzony Decyzją nr 2070/2023- pozwolenie na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytku , wydaną przez Kierownika Delegatury WUOchZabytków w Jeleniej Górze, który działa z upoważnienia Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu. Beneficjent nie dysponuje przedmiarami, stąd celem ustalenia umownej ceny ryczałtowej niezbędna jest wizyta w obiekcie. Prace obejmują w szczególności: - demontaż boazerii drewnianej we wnętrzu kościoła, - prace związane z uzupełnieniem tynków po rozbiórce boazerii - należy przyjąć tynki renowacyjne , - prace związane z uzupełnieniem tynkowym w bruzdach po instalacji elektrycznej, - malowanie wnętrza kościoła z powtórzeniem pierwotnej kolorystyki. uwaga: Wykonawca jest zobowiązany przed przystąpieniem do malowania - wykonać trzy próby kolorystyczne w odcieniach farby wskazanej w Programie ... na odrestaurowanych tynkach i dopiero po decyzji komisji konserwatorskiej może przystąpić do dalszych prac. Należy wykonać próby o wymiarach minimum 100x 100 [cm]. Prace prowadzone będą zgodnie z zakresem i w sposób wskazany w Programie prac konserwatorskich. Po zakończeniu prac konserwatorskich wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia Beneficjentowi powykonawczej dokumentacji konserwatorskiej w wersji opisowej i fotograficznej w ciągu trzech miesięcy od daty podpisania końcowego protokołu odbioru konserwatorskiego. W załączeniu: Program prac konserwatorskich nawarstwień malarskich w kościele, Decyzją nr 2070/2023 - pozwolenie na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytku. 3. Beneficjent dopuszcza składanie ofert częściowych na pełny zakres wybranej Części. Beneficjent nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4. Wykonawca dokonuje wyceny oferty na własne ryzyko i odpowiedzialność oraz ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem swojej oferty oraz wszelkich dokumentów z tym związanych. 5. W sytuacji, kiedy wykonawca wygrał przetarg, reklamacje dotyczące zmiany wartości oferty w świetle zobowiązań wykonawcy określonych w punktach poprzedzających nie będą rozpatrywane, ponieważ Wykonawca ma obowiązek wyjaśnić z Beneficjentem wszystkie wątpliwości przed złożeniem oferty. Składanie ofert: XI. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT 1. Beneficjent nie przewiduje jawnego otwarcia ofert. 2. Oferty w formie papierowej wraz z wymaganymi załącznikami, o których mowa w punkcie VI. odpowiednio dla Części wybranej do realizacji oraz podpisanym Załącznikiem nr 1 do Zaproszenia - Klauzula informacyjna (dotyczy wszystkich Części) należy złożyć na adres grzecznościowy: Parafia Rzymskokatolicka pw. św. Erazma i Pankracego w Jeleniej Górze, Plac Kościelny 1-2, 58 500 Jelenia Góra w terminie do 15 maja 2024 r. godz.11:00 3. Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane. Miejsce i termin realizacji: VII. TERMIN REALIZACJI: Zgodnie z zasadami i trybem udzielania dofinansowania z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków- podpisanie umowy z wykonawcą może nastąpić po zamianie otrzymanej wstępnej promesy na promesę inwestycyjną i podpisaniu stosownych umów pomiędzy Wnioskującym (Gmina Janowice Wielkie) a Parafią. Promesa inwestycyjna powinna zostać przyznana w ciągu 7 dni od zamieszczenia w generatorze informacji o wyborze wykonawcy. Planowany termin wyboru wykonawców jednocześnie na dwie części - ok. 17.05. 2024 r. Część 1 - dotyczy wymiany instalacji elektrycznej Termin rozpoczęcia - od około 10 czerwca 2024 r. Termin zakończenia - nie później niż do 20 sierpnia 2024 r. Część 2 - dotyczy malowania wnętrza kościoła Termin rozpoczęcia prac - od ok. 12 sierpnia 2024 r. Termin zakończenia prac - nie później niż do 26 października 2024 r. Planowany termin końcowego odbioru konserwatorskiego do 30 października 2024 r. Terminy rozpoczęcia realizacji Części 1 może ulec kilkudniowemu przesunięciu w czasie , ponieważ uzależniony jest od dochowania terminów obowiązujących procedur leżących poza Beneficjentem, a termin rozpoczęcia w przypadku Części 2 - jest zależny od postępu prac Części 1 i wzajemnej koordynacji wykonawców na poszczególnych Częściach zadania. Termin zakończenia realizacji wszystkich części zadania 26 październik 2024 r. - jest terminem zawitym. Wymagania: II. INFORMACJA O ELEKTRONICZNYM FAKTUROWANIU Zgodnie z ustawą z dnia 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym Beneficjent informuje, że w przedmiotowym Postępowaniu Beneficjent nie stosuje ustrukturyzowanych faktur elektronicznych. III. BIAŁA LISTA PODATNIKÓW VAT Wykonawca będący czynnym podatnikiem VAT, dla celów rozliczeniowych winien w ofercie wskazać rachunek bankowy, który widnieje na białej liście podatników VAT, o której mowa w art. 96b ust. 1 ustawy o VAT. Jeśli okaże się, po weryfikacji na stronie internetowej https://www.podatki.gov.pl/wykaz-podatnikow- vat-wyszukiwarka, iż wskazany w ofercie rachunek bankowy nie widnieje na białej liście podatników VAT, Beneficjent wezwie Wykonawcę do przedłożenia odpowiednich dokumentów wskazujących na zgłoszenie przedmiotowego rachunku bankowego do Urzędu Skarbowego. Brak udokumentowania powyższego stanowi podstawę do odrzucenia. IV. ZAPIS SANKCYJNY Oferta zostanie odrzucona, gdy została złożona przez Wykonawcę podlegającemu wykluczeniu z postępowania zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego w przypadkach określonych tą ustawą 6. Na wykonane prace konserwatorskie objęte przedmiotem Zaproszenia / umowy wykonawca udzieli Beneficjentowi co najmniej 60 miesięcy gwarancji jakości i wydłużonej rękojmi za wady fizyczne do 60 miesięcy, liczonej od końcowego, bezusterkowego odbioru konserwatorskiego realizowanej Części. VI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: Część 1 - dotyczy wymiany instalacji elektrycznej 1) Wykonawca dysponuje osobą do kierowania pracami przy wymianie instalacji elektrycznej albo samodzielnego ich wykonywania, która spełnia wymagania przepisu art. 37c ustawy z 23.07.2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. 2003 Nr 162 poz. 1568 z późn. zm.) Na potwierdzenie wykonawca złoży oświadczenie - wzór stanowi załącznik nr 3. Część 2 - dotyczy malowania wnętrza kościoła 1) Wykonawca dysponuje osobą do kierowania pracami przy malowaniu wnętrza kościoła albo samodzielnego ich wykonywania, która spełnia wymagania przepisu art. 37a ust.1 i ust.2 ustawy z 23.07.2023 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. 2003 Nr 162 poz. 1568 z późn.zm.) Na potwierdzenie wykonawca złoży oświadczenie - wzór stanowi załącznik nr 4. VIII. PODSTAWY WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA - INFORMACJE OGÓLNE - dotyczą Części 1 i Części 2. 1. Beneficjent może, na każdym etapie postępowania uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności realizacyjnych, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia i/lub nie posiada osób zdolnych wykonać prawidłowo, tj. zgodnie z otrzymanymi dokumentami i zgodnie ze sztuką budowlaną. 2. Z udziału w postępowaniu wyklucza się wykonawcę, który nie wykazał spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Beneficjent nie przewiduje wzywania wykonawców do uzupełnienia dokumentu/ów potwierdzających spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 3. Ofertę wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą. 4. Beneficjent może wykluczyć wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia. IX. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY OFERTY - INFORMACJE OGÓLNE- dotyczą Części 1 i Części 2. 1. Cena oferty musi być wyrażona w złotych polskich: cyfrowo i jest umownym wynagrodzeniem ryczałtowym. 2. Wymaga się aby cena podana była z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 3. Cena musi zawierać wszystkie koszty i elementy związane z realizacją przedmiotu zadania. 4. Przy ocenie oferty będzie brana pod uwagę cena brutto. 5. Przy wycenie oferty należy podać podstawę i sposób wyliczenia ceny: 1) dla Części 1 - będzie to kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną/ wycena robót zagregowanych 2) dla Części 2 - będzie to kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną/ wycena robót zagregowanych X. KRYTERIA OCENY OFERT I ZASADY ICH OCENY ( 1%= 1 PUNKT ) 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, oddzielnie dla każdej Części zadania, Beneficjent będzie kierować się następującym kryterium i jego wagą: Kryterium A: Cena brutto - 100 % Punkty (do dwóch miejsc po przecinku) w niniejszym kryterium oceny ofert zostaną przyznane według następującego wzoru: A = cena (brutto) najkorzystniejszej oferty cena (brutto) ocenianej oferty x 100 przy czym cena brutto najkorzystniejszej oferty otrzymuje 100pkt 2. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty przedstawiające taki sam bilans ceny Beneficjent może wezwać wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Beneficjenta, ofert dodatkowych. 3. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach. 4. Beneficjent może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert w szczególności, jeżeli cena oferty wydaje się rażąco niska. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny, spoczywa na Wykonawcy. Brak skutecznego wykazania, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, skutkuje odrzuceniem oferty. 5. Oferty składane w niniejszym Postępowaniu są niejawne, z wyjątkiem informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty 4. Wykonawca składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 60 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Beneficjent może zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie terminu związania ofertą o oznaczony okres. 5. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczona na stronie internetowej Parafii, w miejscu publikacji niniejszego Zaproszenia. XII. WARUNKI PŁATNOŚCI: 1. W niniejszym postępowaniu nie będą udzielane jakiekolwiek zaliczki . 2. Płatność za wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi jednorazowo, po zakończeniu realizacji obu Części i dokonanym końcowym odbiorze konserwatorskim. 3. Faktury wystawiane są oddzielnie przez wykonawców realizujących poszczególne części. Uwagi: I. INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH Wykonawca udostępniający dane osobowe osób trzecich Beneficjentowi jest uprawniony i zobowiązany przez Beneficjenta do wykonania obowiązku informacyjnego, o którym mowa w art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Treść klauzuli informacyjnej dostępna jest w Załączniku nr 1 do Zaproszenia, który po wydrukowaniu i podpisaniu należy dołączyć do oferty Kontakt: Osoba do kontaktu: Joanna Hanusz kom. 608 400 284 lub e-mail: jhanusz@wp.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024