Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6140z ostatnich 7 dni
25543z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg gminnych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg gminnych

Data zamieszczenia: 2024-05-08
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Pawonków
ul. Lubliniecka 16
42-772 Pawonków
powiat: lubliniecki
telefon 34 3534100, fax 34/3534100 w.30
urzad@pawonkow.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Pawonków
Wadium: ---
Nr telefonu: telefon 34 3534100,
Termin składania ofert: 2024-05-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wójt Gminy Pawonków zaprasza do składania ofert na wykonanie remontów cząstkowych
nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Pawonków.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu remontów cząstkowych
nawierzchni dróg gminnych bitumicznych na terenie Gminy Pawonków.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
- remont nawierzchni remonterem drogowym (Patcher) oraz masą bitumiczną według przedmiaru
stanowiącego załącznik do niniejszego zapytania ofertowego

Składanie ofert:
MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty elektronicznej na adres:
urzad@pawonkow.pl, poczty, kuriera lub też dostarczona osobiście na adres: Urząd Gminy
Pawonków Ul. Lubliniecka 16, 42-772 Pawonków do dnia 15.05.2024r. do godz.10.00
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane

Miejsce i termin realizacji:
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 15.06.2024r.

Wymagania:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia
podwykonawcom.
IV. OPIS SPOSBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
Oferta powinna być:
- opatrzona pieczątką firmową,
- posiadać datę sporządzenia,
- zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, adres email, numer NIP,
- podpisana czytelnie przez wykonawcę.
2. O wyborze najkorzystniejszej oferty oferenci zostaną powiadomieni za pośrednictwem strony
internetowej.
4. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści
złożonych ofert.
VI. OCENA OFERT
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
1 - Cena 100% ( na podstawie kosztorysu ofertowego )
VII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem poczty
elektronicznej.

Uwagi:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z
dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO",
informuję, że:
?administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Pawonków z siedzibą ul.
Lubliniecka 16, 42-772 Pawonków, tel. 34/3534100 reprezentowana przez Wójta Gminy Pawonków;
?Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którymi kontakt możliwy jest:
a) listownie na adres: Urząd Gminy Pawonków, ul. Lubliniecka 16, 42-772 Pawonków,
b) za pomocą poczty elektronicznej na adres: iod@pawonkow.pl;
?Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: ,,wykonanie remontów
cząstkowych nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Pawonków";
?odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania;
?Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 10 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia;
?obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana
dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych
wynikają z ustawy Pzp;
?w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
?posiada Pani/Pan:
?na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
?na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
?na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania
danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
?prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
?nie przysługuje Pani/Panu:
?w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
?prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
?na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,
gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Dodatkowo podkreślenia wymaga fakt, że również wykonawca, podwykonawca i podmiot
trzeci będzie musiał podczas pozyskiwania danych osobowych na potrzeby niniejszego postępowania
o udzielenie zamówienia wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO względem
osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą, i od których dane te bezpośrednio pozyskał.
Ponadto wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14
RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio
pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5
RODO.

Kontakt:
DODATKOWE INFORMACJE
Dodatkowych informacji udziela Leszek Matyja pod numerem telefonu 34 3534100

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.