Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Usługa konserwacji wind |
Data zamieszczenia: | 2024-05-10 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Prokuratura Okręgowa w Rzeszowie ul. Hetmańska 45d 35-078 Rzeszów powiat: Rzeszów 17 50 61 200, telefon: 17 50 61 267, 17 50 61 254 zamowienia.porze@prokuratura.gov.pl |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Rzeszów |
Wadium: | nie żąda |
Nr telefonu: | 17 50 61 200, telefo |
Termin składania ofert: | 2024-05-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
OGŁOSZENIE o zamówieniu publicznym bez stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych Prokuratura Okręgowa w Rzeszowie zaprasza do złożenia oferty na ,,Usługa konserwacji wind w obiekcie Prokuratury Okręgowej w Rzeszowie". 2. Informacje niezbędne do przygotowania i złożenia oferty: 1) Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez okres od 1 czerwca 2024 r. do 30 września 2025 r. usługi utrzymywania w stanie zapewniającym bezpieczne działanie dwóch dźwigów osobowych zamontowanych w obiekcie Prokuratury Okręgowej w Rzeszowie. Prokuratura Okręgowa w Rzeszowie Ul. Hetmańska 45d - 2 szt.: Rodzaj i typy urządzeń: PW08/10-19 Kone Monospace, osobowy, liczba przystanków 5, udźwig 630 kg, producent KONE OYJ, Kone Corporation (GSL Europe), instalujący dźwigi: KONE sp. z. o.o. ul. Poleczki 35, 02-822 Warszawa. 3. Przeglądy konserwacyjne powinny być wykonywane nie rzadziej niż w terminach określonych w Rozporządzeniu Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 30 października 2018 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji, napraw i modernizacji urządzeń transportu bliskiego (Dz. U. 2018 poz. 2176) o ile wytwórca nie określa inaczej. 4. Do konserwującego należy w szczególności: ? przestrzeganie instrukcji eksploatacji ? dokonywanie przeglądów konserwacyjnych w terminach i zakresie określonych w instrukcji eksploatacji, w tym sprawdzanie: a) stanu technicznego mechanizmów napędowych, układów hamulcowych oraz cięgien nośnych i ich zamocowań b) działania elementów bezpieczeństwa i ograniczników ruchowych c) działania urządzeń sterujących, sygnalizacyjnych i oświetleniowych d) prawidłowości obsługi ? sprawdzanie przez oględziny, nie rzadziej niż co 12 miesięcy, jeżeli w instrukcji eksploatacji nie ustalono innych terminów, stanu: a) konstrukcji nośnej, w szczególności połączeń spawanych, nitowanych i rozłącznych b) toru jezdnego dźwignic szynowych c) instalacji ochrony przeciwporażeniowej ? odnotowywanie z podaniem daty i potwierdzanie podpisem w dzienniku konserwacji wyników przeglądów i wykonywanych czynności ? bezzwłoczne powiadamianie eksploatującego o nieprawidłowościach, które spowodowały konieczność wyłączenia z eksploatacji, i dokonywanie odpowiedniego wpisu do dziennika ? przygotowanie dźwigów do badania UDT wraz z pomiarami elektrycznymi dźwigów 5. Zamawiający wymaga w ramach świadczonej usługi asystowania przy corocznych przeglądach rewizyjnych UDT. 6. Konserwacje winny być wykonywane w godz.ch urzędowania 7:30 do 13:30 w dni robocze. Zamiar przeprowadzenia konserwacji powinien zostać zgłoszony przez wykonawcę mailowo lub faksem co najmniej na 2 dni przed konserwacją. 7. W przypadku zgłoszenia awarii wykonawca winien ją zdiagnozować oraz poinformować upoważnionego przedstawiciela zamawiającego o szacowanych kosztach części podlegających wymianie w celu podjęcia dalszych działań . 8.Wykonawca na części podlegające wymianie zobowiązany jest przedstawić cennik wykonawcy obowiązujący na dzień wykonania usługi wraz z uwzględnieniem co najmniej 5% rabatu. 9. Wykonawca w formularzu ofertowym dodatkowo winien wycenić 1 roboczogodzinę pracy w razie dodatkowego wezwania. 10. Wymagany czas podjęcia reakcji na zgłoszenie awarii do 2 godzin licząc od momentu zgłoszenia . 11. Zamawiający wymaga połączenia awaryjnego z kabiny windy wraz z dostępem do całodobowego centrum zgłoszeniowego w dwóch dźwigach w budynku Prokuratury Okręgowej w Rzeszowie przy Ul. Hetmańskiej 45d. CPV: 50531400-0 Dokument nr: 3036-7.262.45.2024 Składanie ofert: Ofertę na załączonym formularzu należy złożyć w terminie do dnia 15 maja 2024 r., w wersji elektronicznej na adres e-mail: zamowienia.porze@prokuratura.gov.pl Miejsce i termin realizacji: 2) Termin wykonania zamówienia: od 1 czerwca 2024 r. do 30 września 2025 r. Wymagania: 3) Warunki udziału w postępowaniu: 1. W postępowaniu wziąć mogą udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki dotyczące: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, 3) sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawca spełni warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia co najmniej 100 000,- zł 4) zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że: dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą posiadającą: - odpowiednie dla rodzaju instalacji uprawnienia dozorowe i eksploatacyjne wydane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 21 maja 2019 r. w sprawie sposobu i trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych oraz sposobu i trybu przedłużania okresu ważności zaświadczeń kwalifikacyjnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1008 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 01.07.2022 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacja urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U.2022.1392) - uprawnienia elektryczne E i D do 1kV instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych - uprawnienia UDT do konserwacji urządzeń transportu bliskiego wind, platform i suwnic. 4) Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia: Na potwierdzenie powyższego należy przedłożyć: a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, zgodnie z załącznikiem nr 2 do ogłoszenia. b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. c) aktualną polisę odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 100 000,- zł. d) wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z niezbędnymi informacjami i oświadczeniem Wykonawcy dotyczących tych osób, zgodnego z formularzem stanowiącym załącznik nr 3 do Ogłoszenia. 5) Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami: 1.Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują drogą elektroniczną na adres: zamowienia.porze@prokuratura.gov.pl 6) Wymagania dotyczące wadium, jeżeli Zamawiający żąda wniesienia wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium. 7) Termin związania ofertą: Wykonawca jest związany ofertą 30 dni od daty upływu terminu składania ofert. 8) Opis sposobu przygotowywania ofert: 1. Zamawiający zaprasza Wykonawcę do złożenia oferty w postępowaniu zgodnie z załączonym formularzem ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do Ogłoszenia. 2. Oferta musi zawierać kolejno: 1) formularz ofertowy 2) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, zgodnie z załącznikiem nr 2 do Ogłoszenia, 3) wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z niezbędnymi informacjami i oświadczeniem Wykonawcy dotyczących tych osób, zgodnego z formularzem stanowiącym załącznik nr 3 do Ogłoszenia. 4) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 5) aktualną polisę odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 100 000,- zł 3. Oferta winna być podpisana przez upoważnioną osobę (stosowne upoważnienie winno wynikać z dokumentu rejestracyjnego). W przypadku podpisywania oferty przez osobę nie wymienioną w dokumencie rejestracyjnym, należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby, których uprawnienie wynika z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego). 4. W przypadku składania dokumentów w formie kserokopii, muszą być one poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną. Niniejsze poświadczenie winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu. 10) Opis sposobu obliczenia ceny: 1. Cena musi być podana w PLN i w takiej walucie będzie rozliczane zamówienie pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą. 2. W cenie ofertowej winny zostać ujęte przewidywane koszty związane z realizacją zamówienia. 3. Cena powinna być podana cyfrowo i słownie zgodnie z załączonym formularzem ofertowym. 4. Oferowane ceny są stałe przez cały okres obowiązywania umowy. 11) Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert: 1. Kryteria oceny ofert i jego znaczenie oraz opis sposobu oceny ofert: 1) kryterium ,,Cena usługi konserwacji 2 dźwigów": znaczenie kryterium Cu - 80 % = 80 pkt; Oferty, które nie podlegają odrzuceniu z postępowania zostaną ocenione w zakresie kryterium ,,Cena" wg wzoru: C = CN/CB × 80 pkt gdzie: C - ilość punktów w kryterium - cena, CN - cena najniższa, CB - cena badana 2) kryterium ,,Cena 1 roboczogodziny": znaczenie kryterium Cr - 20% = 20 pkt Oferty nie podlegające odrzuceniu z postępowania zostaną ocenione w zakresie kryterium ,,Cena 1 roboczogodziny" wg wzoru: C = CN/CB × 20 pkt gdzie: C - ilość punktów w kryterium - cena, CN - cena najniższa, CB - cena badana 2. Zamawiający dokona wyboru oferty tego z wykonawców, którego oferta uzyska w wyniku oceny najwyższą liczbę punktów. Przyznanie punktów poszczególnym ofertom odbędzie się w oparciu o następujący wzór: Ocena oferty = Cu + Cr gdzie: Cu - Cena usługi konserwacji 2 dźwigów Cr - Cena 1 roboczogodziny 3. Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego zamawiającego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami. 12) Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego: 1. Niezwłocznie po wyborze oferty zamawiający zamieści na stronie internetowej informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty. 13) Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia: Zamawiający nie żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 14) Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy albo wzór umowy, jeżeli zamawiający wymaga od wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na takich warunkach: Wzór umowy stanowi załącznik nr 4 do Ogłoszenia. 15) Postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone zgodnie z postanowieniami Postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone zgodnie z postanowieniami Regulaminu udzielania zamówień bez stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych w Prokuraturze Okręgowej w Rzeszowie oraz przepisami ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (tj. Dz.U. z 2023, poz. 1610). Uwagi: 16) Klauzula informacyjna z art. 13 RODO. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Prokuratura Okręgowa w Rzeszowie informuje: 1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Prokuratura Okręgowa w Rzeszowie z siedzibą przy ul. Hetmańskiej 45d, 35-078 Rzeszów, REGON 000000402, NIP 813-270- 35-18,tel. 17 50 61 200,fax 17 50 61 203,e-mail: biuro.podawcze.porze@prokuratura.gov.pl. 2. Inspektorem Ochrony Danych osobowych w Prokuraturze Okręgowej w Rzeszowie jest Pan Wojciech Pieniążek. Z Inspektorem Ochrony Danych można kontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem iod.porze@prokuratura.gov.pl, a także pocztą tradycyjną pod adresem: Prokuratura Okręgowa w Rzeszowie - Inspektor Ochrony Danych, ul. Hetmańska 45d, 35-078 Rzeszów. 3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie: a. art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na ,,Usługa konserwacji wind w obiekcie Prokuratury Okręgowej w Rzeszowie" sygnatura 3036-7.262.45.2024, prowadzonym w oparciu o Regulamin udzielania zamówień bez stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych w Prokuraturze Okręgowej w Rzeszowie; b. art. 6 ust. 1 lit. b RODO, w celu podjęcia działań przed zawarciem tej umowy i jej wykonaniem; c. art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w celu wypełnienia obowiązków ciążących na administratorze zgodnie z przepisami szczegółowymi. d. art. 6 ust. 1 lit f RODO, w celu zabezpieczenia i dochodzenia ewentualnych roszczeń Zamawiającego w umowie z Wykonawcą, jako prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Zamawiającego. 4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust.1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2023.poz.1605 j.t.), dalej ,,ustawa Pzp"; 5. Dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane w celu związanym z zawarciem, wykonaniem i archiwizacją niniejszej umowy. Ponadto informuje się, że dane osobowe dotyczące Wykonawcy i prowadzonej przez niego działalności gospodarczej, osób upoważnionych do reprezentacji Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz dane dotyczące podmiotów na zasoby, na które Wykonawca się powołuje w tym postępowaniu, będą przetwarzane zgodnie z treścią art. 13 RODO; 6. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 7. Podanie przez Państwo danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla celów związanych z nawiązaniem i przebiegiem współpracy. Wynika to bezpośrednio z przepisów ustawy Pzp i jest związane z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają również z ustawy Pzp; 8. Dane osobowe mogą zostać udostępnione organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa oraz powierzone podmiotom współpracującym na podstawie umowy powierzenia zawartej na piśmie; 9. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 10.Wykonawca ma prawo dostępu do treści danych, żądania ich sprostowania, usunięcia danych w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej oraz prawo do ograniczenia przetwarzania danych przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa, prawa do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO. 11. W związku z RODO, każda ze Stron oświadcza, że pozyskała od osób, których dane osobowe przywołała w niniejszej umowie oraz innych osób reprezentujących ją w procesie realizacji umowy, niezbędne zgody (jako administrator danych) na przekazanie tych danych drugiej ze Stron w związku z wykonaniem niniejszej umowy. 12. Przekazanie tych danych jest równoznaczne ze złożeniem przez Stronę przekazującą oświadczenia, że jest uprawniona do: przetwarzania danych tych osób, przekazania danych drugiej Stronie umowy i upoważnienia drugiej Strony umowy do przetwarzania tych danych na zlecenie Strony przekazującej w zakresie niezbędnym do wykonania niniejszej umowy. Strona otrzymująca dane będzie przetwarzała otrzymane dane tylko w zakresie niezbędnym do wykonania niniejszej umowy. 13. Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z powyższą klauzulą informacyjną i ją zrozumiał. 17) Załącznikami do niniejszego Ogłoszenia, stanowiącymi jego integralną część, są dokumenty wymienione w jego treści. Kontakt: 2. Osobami upoważnionymi przez Zamawiającego do kontaktu z Wykonawcami są: 1) w zakresie procedury - Pan Damian Skrobacz, nr telefonu: 17 50 61 267, adres mailowy: zamowienia.porze@prokuratura.gov.pl 2) w zakresie przedmiotu zamówienia - Pan Dawid Rojek, nr telefonu: 17 50 61 254 adres mailowy: zamowienia.porze@prokuratura.gov.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024