Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
463z dziś
5433z ostatnich 7 dni
22892z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie przeglądów konserwacyjnych systemu SAWiN (KD) i CCTV

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie przeglądów konserwacyjnych systemu SAWiN (KD) i CCTV

Data zamieszczenia: 2024-05-10
Dane kontaktowe Zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Chopina 16a
39-300 Mielec
powiat: mielecki
Telefon: 17 788 00 50
Województwo: podkarpackie
Miasto: Mielec
Wadium: ---
Nr telefonu: Telefon: 17 788 00 5
Termin składania ofert: 2024-05-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zaproszenie do złożenia oferty
w postępowaniu dotyczącym wykonania przeglądów
konserwacyjnych systemu SAWiN (KD) i CCTV
zainstalowanych w budynku Powiatowego Urzędu Pracy w
Mielcu przy Ul. Chopina 16A.
Rozdział III. Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądów konserwacyjnych systemu
sygnalizacji alarmu włamania i napadu (kontroli dostępu) SAWiN (KD) i telewizji
przemysłowej - monitoringu wizyjnego CCTV zainstalowanych w budynku Powiatowego
Urzędu Pracy w Mielcu przy Ul. Chopina 16A.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik numer 3 do zaproszenia.
Wykaz systemów i liczbę przeglądów konserwacyjnych zawiera załącznik numer 5 -
tabela cenowa.
3. Pozostałe warunki dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone w
załączniku nr 7 do zaproszenia - Wzór Umowy.

Dokument nr: PO.262-16-SK/24

Składanie ofert:
Rozdział XIII. TERMIN SKŁADANIA ofert
1. Ofertę należy złożyć do dnia 20.05.2024 r. do godz. 10.00.
2. Oferty złożone po terminie nie biorą udziału w postępowaniu.

Miejsce i termin realizacji:
Rozdział IV. Termin wykonania zamówienia
1. Umowa obowiązywać będzie od dnia jej zawarcia do dnia 30.11.2024r.
2. Przegląd konserwacyjny systemów SAWiN (KD) i CCTV należy wykonać w czerwcu oraz
w listopadzie.

Wymagania:
Rozdział I. Tryb udzielenia zamówienia
Postępowanie o wartości poniżej 130 000 złotych realizowane jest bez stosowania ustawy
Prawo zamówień publicznych.
Zaproszenie nie stanowi zobowiązania Powiatowego Urzędu Pracy w Mielcu do zawarcia
umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Rozdział VI. Termin związania ofertą
Termin związania ofertą wnosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z
upływem terminu składania ofert.
Rozdział VII. Sposób obliczenia ceny oferty
1. Cena oferty to cena brutto za realizację całego zamówienia obliczona przez wykonawcę w
sposób określony w tabeli cenowej, stanowiącej załącznik numer 5 do zaproszenia.
2. Wykonawca winien uwzględnić w cenie oferty wszystkie koszty związane z prawidłową i
pełną realizacją przedmiotu zamówienia w szczególności: koszty dojazdów
wykwalifikowanego personelu, koszty robocizny, koszty sprzętu, narzędzi i materiałów
pomocniczych niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, koszty usunięcia i
unieszkodliwienia materiałów eksploatacyjnych oraz podatek VAT.
3. Cena oferty powinna zostać podana w złotych polskich liczbowo oraz słownie. Cenę oferty
należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku zaokrąglając zgodnie z
zasadami rachunkowości.
4. Ceny jednostkowe będą obowiązywały przez cały okres umowy.
5. Każdy z Wykonawców może zaproponować tylko jedną cenę.
6. Zamawiający poprawi występujące w ofertach oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe.
Rozdział VIII. Opis sposobu przygotowania ofert
1. Ofertę należy sporządzić w języku polskim w formie elektronicznej, według wzoru
stanowiącego załącznik nr 4 do zaproszenia.
2. Treść oferty składa się z formularza ofertowego i tabeli cenowej. Wraz z ofertą należy
złożyć wszystkie wymagane w zaproszeniu dokumenty i oświadczenia.
3. Zaleca się złożenie oferty wraz z załącznikami na wzorach formularzy przygotowanych
przez Zamawiającego. W przypadku przygotowania oferty na innych formularzach
Wykonawca przedstawi wszystkie informacje wskazane w przygotowanych przez
Zamawiającego wzorach.
4. Oferta i załączone oświadczenia i inne dokumenty sporządzone przez Wykonawcę
(również te złożone na załączonych do zaproszenia wzorach) muszą być podpisane
elektronicznie (kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym).
5. Wykonawca może złożyć jedną ofertę, złożenie kilku ofert skutkuje ich odrzuceniem.
6. Złożenie oferty niepodpisanej, niezgodnej z wymaganiami określonymi w zaproszeniu,
zawierającej przedmiot niezgodny z opisem Zamawiającego albo złożonej przez
Wykonawcę niespełniającego warunków udziału w postępowaniu, skutkuje odrzuceniem
oferty z postępowania. Za niezgodną z wymaganiami zaproszenia uznaje się w
szczególności ofertę zawierającą błędy w obliczeniu ceny, brak prawidłowych pod
względem treści dokumentów i oświadczeń.
7. Oferty nieczytelne nie będą rozpatrywane.
8. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca.
9. Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert zmienić ofertę. Wykonawca
może wprowadzić zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienia do złożonej oferty
wyłącznie przed terminem składania ofert. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian przez
Wykonawcę musi być złożone wg takich samych wymagań jak składana oferta, z
dopiskiem ,,Zmiana Oferty". Zmieniona oferta zostanie dołączona do oferty Wykonawcy.
10. Wykonawca ma prawo przed terminem składania ofert wycofać ofertę z postępowania
składając stosowne powiadomienie.
Rozdział IX. Podstawy wykluczenia z postępowania
1. W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający
stosuje środek, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o
szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę
oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835), zwanej dalej:
,,ustawą sankcyjną".
2. Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania, w przypadkach wskazanych w art. 7
ust. 1 ustawy sankcyjnej.
3. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy
sankcyjnej.
4. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w
postępowaniu, Zamawiający będzie żądał złożenia w formularzu ofertowym oświadczenia
na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy sankcyjnej. Treść
oświadczenia zamieszczono w formularzu ofertowym.
Rozdział X. Warunki udziału w postępowaniu i wykaz dokumentów na
potwierdzenie ich spełniania
1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy dysponują lub będą
dysponować co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu
zamówienia:
1) posiadającą aktualne świadectwo kwalifikacyjne do pracy na stanowisku eksploatacji
w zakresie konserwacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznej,
2) wpisaną na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego, o
której mowa w art. 28 ustawy o ochronie osób i mienia,
3) posiadającą świadectwo potwierdzające fakt odbycia szkolenia i złożenia egzaminu
w zakresie konserwacji i serwisu centrali Integra producenta SATEL.
2. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca
zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenie (wg załącznika nr 6 do zaproszenia),
że osoba/osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiada lub
posiadają:
1) aktualne świadectwo kwalifikacyjne do pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie
konserwacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznej,
2) aktualne zaświadczenie wydane przez właściwego komendanta wojewódzkiego
Policji o dokonaniu wpisu na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia
technicznego, o której mowa w art. 28 ustawy o ochronie osób i mienia,
3) świadectwo potwierdzające fakt odbycia szkolenia i złożenia egzaminu w zakresie
konserwacji i serwisu centrali Integra producenta SATEL.
3. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w
postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonych wraz z ofertą
oświadczeń i dokumentów.
4. Niespełnienie warunków w postępowaniu określonych powyżej skutkuje odrzuceniem
oferty.
5. Jeżeli Wykonawca nie złożył wymaganych oświadczeń lub dokumentów, o których mowa
w ust. 2 lub są one niekompletne lub zawierają błędy, Zamawiający wzywa Wykonawcę
do ich złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
6. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzić
spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu najpóźniej na dzień
upływu terminu składania ofert.
Rozdział XI. Kryteria oceny oferty, wraz z podaniem znaczenia tych
kryteriów i sposobu oceny ofert
1. Ocenie podlegają wyłącznie oferty spełniające wymagania określone przez
Zamawiającego w niniejszym zaproszeniu.
2. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena brutto podana w polskich złotych (PLN).
3. Oferta z najniższą ceną zostanie uznana za najkorzystniejszą.
4. Jeżeli w postępowaniu nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej, z
uwagi, że oferty najkorzystniejsze zawierają taką samą cenę, Zamawiający wezwie
Wykonawców do złożenia korzystniejszych ofert.
Rozdział XII. Wybór oferty najkorzystniejszej
1. Zamawiający - w toku badania i oceny ofert - może żądać od Wykonawców wyjaśnień
dotyczących treści złożonych ofert oraz przedstawienia dokumentów, jeżeli będzie to
niezbędne do uwiarygodnienia informacji zawartych w ofercie.
2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za
najkorzystniejszą.
3. Realizacja zamówienia nastąpi na podstawie pisemnej umowy.
4. Umowa zostanie zawarta na wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do zaproszenia.
5. Jeżeli umowę podpisuje pełnomocnik należy złożyć stosowne pełnomocnictwo.
6. Zamawiający dopuszcza możliwość podpisania umowy drogą korespondencyjną ze
wskazaniem na konkretną datę zawarcia umowy.
7. Wykonawcy, których oferty nie zostaną wybrane, nie mogą zgłaszać żadnych roszczeń
względem Zamawiającego z tytułu przygotowania i złożenia swojej oferty na
przedmiotowe zaproszenie.
8. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana za najkorzystniejszą uchyla się od
zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród
pozostałych ofert.
Rozdział XIV. Ogłoszenie wyników prowadzonego postępowania
Zamawiający powiadomi e-mailowo uczestników postępowania o wynikach postępowania
oraz zamieści stosowną informację na stronie internetowej: Biuletynu Informacji Publicznej
Powiatowego Urzędu Pracy w Mielcu, (adres: https://pupmielec.bip.gov.pl/).
Rozdział XV.Unieważnienie postępowania
Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego:
1. jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu,
2. jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może
przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
3. bez podania przyczyn.

Kontakt:
Rozdział V. Kontakt z Zamawiającym
1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem poczty elektronicznej
Zamawiającego pod adresem: sekretariat@pup.mielec.pl.
2. Komunikacja w postępowaniu, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz
przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym, a Wykonawcą
odbywa się za pośrednictwem poczty elektronicznej.
3. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zaproszenia w
terminie do 17.05.2024 r.
4. Zamawiający do upływu terminu składania ofert może dokonać zmiany treści zaproszenia
oraz wydłużyć termin składania ofert.
5. Wyjaśnienia z treścią zapytań, zmiany treści zaproszenia zostaną zamieszczone na
stronie Biuletynu Informacji Publicznej Powiatowego Urzędu Pracy w Mielcu (adres:
https://pupmielec.bip.gov.pl/).

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.