mazowieckie (Warszawa)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wieszak stojący |
Data zamieszczenia: | 2024-05-10 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi Oddział: Wydział Gospodarki Materiałowo-Technicznej ul. Stokowska 21/25 91-048 Łódź powiat: Łódź 47 841 32 55 dominika.rydel-grotowska@ld.policja.gov.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/925883 |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Łódź |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 47 841 32 55 |
Termin składania ofert: | 2024-05-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wieszak stojący Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość / Jm Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz Plik 1 Wieszak stający wykonany ze stali w kolorze czarnym o wysokości min 165 cm o parametrach nie gorszych niż wieszak typu LAMAR posiadający podwójny połączany ze sobą pionowy drążek mocujący z min 6 uchwytami na ubrania umieszczonymi w różnym ułożeniu. W załączniku zdjęcie przykładowego asortymentu, 10 szt. 0%23% 5% 7% 8%Różna stawka VATnie podlega zw. PLNEUR Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi (II) ul. Pienista 71 94-109, Łódź (0) × Załączniki Instrukcja pakowania i podziału plików Zatwierdź pliki Dokument nr: ID 925883 Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/925883 Składania : 15-05-2024 11:00:00 Wymagania: Wymagania i specyfikacja 1.Termin realizacji zamówienia po 19.06.2024r 2. Termin ważności oferty minimum 60 dni 3. Wszelkie koszty związane z realizacja zamówienia w tym koszt transportu / przesyłki leżą po stronie Wykonawcy. 4. Koszty związane z wniesieniem asortymentu o dużych gabarytach oraz ich montażem leżą po stronie Wykonawcy. 5. Płatność - przelew z odroczonym terminem płatności 30 dni od dostarczenia towaru. Faktury wysyłane drogą elektroniczną na podany w zamówieniu adres. 6. Składanie ofert odbywa się wyłącznie za pomocą platformy zakupowej na stronie https://platformazakupowa.pl/. 7. W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z opisem zamieszczonym na platformie zakupowej Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zwrotu na koszt Wykonawcy. 8. Wykonawca gwarantuje, że produkt jest nowy, I gatunku, fabrycznie zapakowany i wolny od wad. 9. Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem dostawcy. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do częściowego realizowania zamówienia jak i do zwiększenia ilości zamawianego asortymentu. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwrotu towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty dostawy. 12. Towar kupowany jest dla instytucji - wymagana gwarancja min. 24 miesiące licząc od dnia zakupu z zastrzeżeniem, że jeżeli okres gwarancji udzielonej przez producenta danego produktu jest dłuższy, to obowiązuje dłuższy okres gwarancji. 13. Towar musi posiadać termin ważności min. 24 miesiące od dnia zakupu przez Zamawiającego (dot. artykułów, które występują z okresem ważności) 14. Kryterium oceny najniższa cena. 15. . W sytuacji złożenia dwóch jednakowych ofert cenowych zamawiający zwróci się drogą mailową do wskazanych oferentów o ponowne złożenie oferty. 16. Wykonawca, który niejednokrotnie nie wywiązał się z oferty ( terminowość dostaw , zgodność faktury z zamówieniem itp.) nie będzie brany pod uwagę w postępowaniu. 17. Dostawy odbywają się w godzinach od 8:30 - 15:30 Uwaga!! Wykonawca zobowiązany jest do podpisania załączników zawartych w przedmiotowym postępowaniu ("Oświadczenie Wykonawcy dotyczące wykluczenia", ,,Klauzula RODO") W razie pytań proszę o kontakt: Dominika Rydel - Grotowska Tel. 47 841 32 55 w godz.8:30 do 15:30 dominika.rydel-grotowska@ld.policja.gov.pl Komunikaty Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów Wyślij wiadomość do zamawiającego Kryteria i warunki formalne Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik 1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto 0,00 PLN brutto (0) × Załączniki Instrukcja pakowania i podziału plików Zatwierdź pliki 2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0) × Załączniki Instrukcja pakowania i podziału plików Zatwierdź pliki 3 Termin realizacji - Po 19.06.2024r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0) × Załączniki Instrukcja pakowania i podziału plików Zatwierdź pliki 4 Dodatkowe koszty - kosztu transportu - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0) × Załączniki Instrukcja pakowania i podziału plików Zatwierdź pliki 5 Klauzula RODO - Przyjmuję do wiadomości i akceptacji zapisy klauzuli informacyjnej. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptację". Prosimy o podpisanie dokumentu i załączenie skanu do postępowania. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) Klauzula RODO.docx (0) × Załączniki Instrukcja pakowania i podziału plików Zatwierdź pliki 6 Oświadczenie Wykonawcy dotyczące wykluczenia - Prosimy o podpisanie dokumentu i załączenie skanu do postępowania. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) Oświadczenie Wykonaw [...].docx (0) × Załączniki Instrukcja pakowania i podziału plików Zatwierdź pliki Uwagi: Opis dodatkowy 1) Zakupy w naszej firmie realizowane są przez platformę zakupową Open Nexus. Dodatkowe informacje można znaleźć na stronie https://platformazakupowa.pl/ 2) Oferty można składać wyłącznie za pomocą formularza dostępnego na stronie zapytania za pośrednictwem Platformy Open Nexus. 3) Pełna specyfikacja oraz ewentualne załączniki są widoczne na stronie postępowania na Platformie Open Nexus. 4) Aby móc składać oferty w postępowaniach publicznych nie jest wymagana rejestracja i logowanie, a jedynym wymogiem jest wpisanie oferty w szablonie. 5) Składanie ofert jest zawsze bezpłatne. Kontakt: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi Oddział: Wydział Gospodarki Materiałowo- Technicznej ul. Stokowska 21/25 91- 048 Łódź Kontakt za pomocą platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/all?limit=100&tab=active&year=seven_days |
© eurobudowa.pl 2004-2024