Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Obsługa serwisowa dwóch urządzeń do skanowania bagażu |
Data zamieszczenia: | 2025-03-21 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Ministerstwo Finansów Świętokrzyska 12 00-916 Warszawa powiat: Warszawa (22) 694 36 13 pawel.pietryka@mf.gov.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | (22) 694 36 13 |
Termin składania ofert: | 2025-03-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zamawiający zaprasza Wykonawców do składania ofert na: obsługę serwisową dwóch urządzeń do skanowania bagażu typu NUCTECH CX6040BI znajdujących się w gmachu Ministerstwa Finansów w Warszawie Ul. Świętokrzyska 12. Szanowni Państwo, Departament Bezpieczeństwa Ministerstwa Finansów zwraca się z uprzejmą prośbą o złożenie przez Państwa firmę oferty na obsługę serwisową ww. urządzeń. 1. ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY Zakres obsługi serwisowej obejmuje: 1) przeglądy konserwacyjne przeprowadzane sześć razy w okresie obowiązywania Umowy, raz na pół roku w czasie obowiązywania umowy, przy czym pierwszy przegląd zostanie przeprowadzony do 31 maja 2025 r., a ostatni do dnia 30 listopada 2027 r., 2) usuwanie awarii w pracy urządzeń, po uzgodnieniu zakresu i kosztu z Zamawiającym, 3) wymiana elementów/części zużywających się lub uszkodzonych na fabrycznie nowe, wolne od wad, oryginalne, bądź dopuszczone przez producenta, po uzgodnieniu zakresu i kosztu z Zamawiającym, 4) drobne modyfikacje urządzeń uzgodnione z Zamawiającym, w tym dostarczanie i instalacja niezbędnych podzespołów. Szczegóły dotyczące Przedmiotu Zamówienia znajdują się w Załączniku nr 2 do zapytania ofertowego zawierającym treść Umowy. Przewidywany czas realizacji umowy: od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2027 r. lub do wyczerpania środków finansowych przeznaczonych na realizację zamówienia, w zależności które nastąpi pierwsze. 12. CZYNNOŚCI WCHODZĄCE W SKŁAD PRZEGLĄDU KONSERWACYJNEGO Zakres przeglądu: o Sprawdzenie stanu ogólnej czystości urządzenia, o Sprawdzenie pokryw zewnętrznych, o Sprawdzenie stanu i przepuszczalności dla kurtyn ołowianych, o Sprawdzenie luzu oraz ewentualnego zużycia taśmy przenośnika, o Sprawdzenie silników elektrycznych, o Sprawdzenie przycisków panelu sterowania, o Kontrola i testowanie generatora, o Testowanie i kalibracja detektorów, o Sprawdzenie wyłączników awaryjnych, o Sprawdzenie komputera, o Ogólna ocena stanu systemu, o Sprawdzenie sprawności zasilania, o Weryfikacja funkcjonalności skanowania i jakości obrazu, o Kontrola wiązki generatora, o Lokalizacja ewentualnych potencjalnych usterek, o Przeprowadzenie testów funkcjonalnych, o Raport diagnostyk. . WARUNKI WSTĘPNE WYKONANIA USŁUGI 1. Usuwanie awarii/dokonywanie napraw urządzeń będących przedmiotem zamówienia zostanie przez Wykonawcę wykonane i rozliczone wg stawki umownej za roboczogodzinę oraz jednostkowy koszt części. 2. Dostarczone przez Wykonawcę części zamienne będą: oryginalne, fabrycznie nowe, wolne od wad i spełniające wymagania urządzeń, dla których są przeznaczone, rekomendowane przez ich producenta. 3. Wszelkie materiały, części zamienne, podzespoły i akcesoria niezbędne do realizacji napraw i usuwania awarii, zapewnia Wykonawca na koszt Zamawiającego. 4. Koszty części i materiałów dostarczonych i użytych przez Wykonawcę do napraw, będą rozliczane według cen jednostkowych w trakcie trwania Umowy - Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. 5. Wykonawca przyjmuje postanowienia zawarte we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do zaproszenia i w przypadku wyboru jego oferty, zobowiązuje się do podpisania umowy na warunkach w niej zawartych. 26. Osoby uczestniczące w wykonaniu przedmiotu zamówienia zobowiązane są do zapoznania się z instrukcjami obowiązującymi na terenie gmachu Ministerstwa Finansów, które zostaną udostępnione przez Zamawiającego. Dokument nr: DBE5.257.4.2025 Składanie ofert: DATA I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT Ostateczny termin składania ofert upływa w dniu 26 marca 2025 r. Ofertę należy w formie elektronicznej na adres email: pawel.pietryka@mf.gov.pl, ze wskazaniem w tytule wiadomości: Oferta na obsługę serwisową dwóch urządzeń do skanowania bagażu typu NUCTECH CX6040BI znajdujących się w gmachu Ministerstwa Finansów w Warszawie Ul. Świętokrzyska 12. W sprawie dodatkowych informacji i wyjaśnień należy kontaktować się za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail pawel.pietryka@mf.gov.pl lub telefonicznie na nr (22)694- 3613. Wymagania: WARUNKI FINANSOWE / ROZLICZENIA / PŁATNOŚCI 1.Płatność nastąpi 21 dni od daty dostarczenia faktury do siedziby Zamawiającego. 2.Cena oferty musi obejmować wszelkie koszty związane realizacją przedmiotu zamówienia, w tym podatek od towarów i usług (VAT) oraz inne opłaty. 3.Cena, o której mowa wyżej musi być wyrażona w złotych polskich. 4.Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich, wg wartości nominalnej przedmiotu zamówienia. 5. KRYTERIA OCENY OFERT Zamawiający przy ocenie ofert będzie posługiwał się następującymi kryteriami: 1. Kryterium: CENA PRZEGLĄDÓW OKRESOWYCH - znaczenie 45%, obliczane zgodnie z poniższym wzorem: Cena najniższa ze złożonych ofert ----------------------------------------- Cena badanej oferty 2. x 45 = N1 pkt Kryterium: CENA ROBOCZOGODZINY - znaczenie 10%, obliczane zgodnie z poniższym wzorem: Cena najniższa ze złożonych ofert ------------------------------------------ x 10 = N2 pkt Cena badanej oferty 3. Kryterium: SUMA CEN JEDNOSTKOWYCH CZĘSCI ZAMIENNYCH - znaczenie 45%, obliczanie zgodnie ze wzorem Cena najniższa ze złożonych ofert ------------------------------------------ x 45 = N3 pkt Cena badanej oferty Najkorzystniejszą ofertą będzie ta która uzyska największą sumę punktów (N1+N2+N3). Maksymalna liczba punktów wynosi 100. 3W przypadku identycznej liczby punktów wybrana zostanie firma oferująca niższą stawkę za sumę cen jednostkowych części zamiennych. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY Oferta musi zawierać: 1. Kosztorys ofertowy stanowiący Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego: 1) cena jednego przeglądu konserwacyjnego, 2) koszt jednej roboczogodziny firmy, 3) ceny jednostkowe części zamiennych. Cena oferty wyrażona w złotych polskich musi obejmować wszelkie koszty netto i brutto związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym podatek od towarów i usług (VAT) oraz inne opłaty. Koszty nie wymienione w kalkulacji nie będą uwzględnione w ostatecznej cenie. 2. Termin ważności oferty: 60 dni. 3. Pełną nazwę Wykonawcy. 4. Adres siedziby Wykonawcy. 5. Przedstawiciel Wykonawcy - osoba do kontaktu z Zamawiającym wraz z numerem telefonu. 6. Wymagane dokumenty: 1) ksero poświadczone za zgodność z oryginałem opłaconej polisy od odpowiedzialności cywilnej o wysokości co najmniej 50 000zł, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu złożenia oferty, 3) wypełniony załączony formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 1 do zaproszenia. UWAGA: Zamawiający nie przyjmuje ofert wariantowych. Złożenie takich/takiej oferty będzie skutkowało wykluczeniem ich z postępowania. 6. INFORMACJE DODATKOWE 1. 2. Zamawiający umożliwia potencjalnym Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej na terenie objętym zamówieniem, w terminie od 24 do 25 lutego 2025 r., w godzinach 9:00 - 15:00, w celu szczegółowego zapoznania się ze specyfiką i charakterem prac a także zdobycie na swoja własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkich dodatkowych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Zamawiający nie będzie respektował żadnych zarzutów wynikających z nieznajomości przez Wykonawców specyfiki i charakteru prac, jeżeli okoliczności te możliwe były do ustalenia przy przeprowadzonej z należytą starannością wizji lokalnej. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu prac ponosi Wykonawca. Z postępowania zostanie wykluczony wykonawca, wobec którego zachodzą przesłanki określone w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz 4służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835). W związku z powyższym potencjalny Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenie stanowiące Załącznik nr 3 do zaproszenia. POZOSTAŁE INFORMACJE Zamawiający informuje, że dane osobowe uczestników przystępujących do postępowania będą przetwarzane zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1, z późn. zm.) oraz innymi przepisami prawa powszechnie obowiązującego, które chronią prawa osób, których dane dotyczą. Klauzula Informacyjna Ministra Finansów dla uczestników postępowania stanowi załącznik nr 2 do zaproszenia do złożenia ofert. 9. WYBÓR NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY 1. Niniejsze Zaproszenie do składania ofert nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do dokonania zakupu. 2. W toku badania i oceny ofert, Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnienia treści złożonych ofert. Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek oraz inne omyłki, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. 3. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej na warunkach określonych w Zaproszeniu i przekaże oświadczenie o przyjęciu oferty wybranemu Wykonawcy zakupu. 4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyli się od podpisania umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę, spośród ofert złożonych w postępowaniu i spełniających wymagania Zamawiającego. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyn na każdym etapie prowadzenia procedury zakupu. Oferentom nie przysługuje z tego tytułu roszczenie o zwrot poniesionych kosztów, w szczególności związanych z przygotowaniem oferty. Kontakt: Osobami wyznaczonymi do kontaktu w sprawach związanych z niniejszym zaproszeniem są: Paweł Pietryka (22) 694 36 13 oraz Robert Paszkowski tel. (22) 694 39 84. |
© eurobudowa.pl 2004-2025