Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
23768z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Obsługa serwisowa dwóch urządzeń do skanowania bagażu

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Obsługa serwisowa dwóch urządzeń do skanowania bagażu

Data zamieszczenia: 2025-03-21
Dane kontaktowe Zamawiającego: Ministerstwo Finansów
Świętokrzyska 12
00-916 Warszawa
powiat: Warszawa
(22) 694 36 13
pawel.pietryka@mf.gov.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: ---
Nr telefonu: (22) 694 36 13
Termin składania ofert: 2025-03-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zamawiający zaprasza Wykonawców do składania ofert na:
obsługę serwisową dwóch urządzeń do skanowania bagażu typu NUCTECH CX6040BI
znajdujących się w gmachu Ministerstwa Finansów w Warszawie Ul. Świętokrzyska 12.
Szanowni Państwo,
Departament Bezpieczeństwa Ministerstwa Finansów zwraca się z uprzejmą prośbą o złożenie
przez Państwa firmę oferty na obsługę serwisową ww. urządzeń.
1. ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY
Zakres obsługi serwisowej obejmuje:
1) przeglądy konserwacyjne przeprowadzane sześć razy w okresie obowiązywania
Umowy, raz na pół roku w czasie obowiązywania umowy, przy czym pierwszy
przegląd zostanie przeprowadzony do 31 maja 2025 r., a ostatni do dnia
30 listopada 2027 r.,
2) usuwanie awarii w pracy urządzeń, po uzgodnieniu zakresu i kosztu z Zamawiającym,
3) wymiana elementów/części zużywających się lub uszkodzonych na fabrycznie nowe,
wolne od wad, oryginalne, bądź dopuszczone przez producenta, po uzgodnieniu zakresu
i kosztu z Zamawiającym,
4) drobne modyfikacje urządzeń uzgodnione z Zamawiającym, w tym dostarczanie i
instalacja niezbędnych podzespołów.
Szczegóły dotyczące Przedmiotu Zamówienia znajdują się w Załączniku nr 2 do zapytania
ofertowego zawierającym treść Umowy.
Przewidywany czas realizacji umowy: od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2027 r. lub do
wyczerpania środków finansowych przeznaczonych na realizację zamówienia, w zależności
które nastąpi pierwsze.
12. CZYNNOŚCI WCHODZĄCE W SKŁAD PRZEGLĄDU KONSERWACYJNEGO
Zakres przeglądu:
o Sprawdzenie stanu ogólnej czystości urządzenia,
o Sprawdzenie pokryw zewnętrznych,
o Sprawdzenie stanu i przepuszczalności dla kurtyn ołowianych,
o Sprawdzenie luzu oraz ewentualnego zużycia taśmy przenośnika,
o Sprawdzenie silników elektrycznych,
o Sprawdzenie przycisków panelu sterowania,
o Kontrola i testowanie generatora,
o Testowanie i kalibracja detektorów,
o Sprawdzenie wyłączników awaryjnych,
o Sprawdzenie komputera,
o Ogólna ocena stanu systemu,
o Sprawdzenie sprawności zasilania,
o Weryfikacja funkcjonalności skanowania i jakości obrazu,
o Kontrola wiązki generatora,
o Lokalizacja ewentualnych potencjalnych usterek,
o Przeprowadzenie testów funkcjonalnych,
o Raport diagnostyk.
. WARUNKI WSTĘPNE WYKONANIA USŁUGI
1. Usuwanie awarii/dokonywanie napraw urządzeń będących przedmiotem zamówienia
zostanie przez Wykonawcę wykonane i rozliczone wg stawki umownej za
roboczogodzinę oraz jednostkowy koszt części.
2. Dostarczone przez Wykonawcę części zamienne będą: oryginalne, fabrycznie nowe,
wolne od wad i spełniające wymagania urządzeń, dla których są przeznaczone,
rekomendowane przez ich producenta.
3. Wszelkie materiały, części zamienne, podzespoły i akcesoria niezbędne do realizacji
napraw i usuwania awarii, zapewnia Wykonawca na koszt Zamawiającego.
4. Koszty części i materiałów dostarczonych i użytych przez Wykonawcę do napraw, będą
rozliczane według cen jednostkowych w trakcie trwania Umowy - Załącznik nr 1 do
zapytania ofertowego.
5. Wykonawca przyjmuje postanowienia zawarte we wzorze umowy, stanowiącym
Załącznik nr 4 do zaproszenia i w przypadku wyboru jego oferty, zobowiązuje się do
podpisania umowy na warunkach w niej zawartych.
26. Osoby uczestniczące w wykonaniu przedmiotu zamówienia zobowiązane są do
zapoznania się z instrukcjami obowiązującymi na terenie gmachu Ministerstwa
Finansów, które zostaną udostępnione przez Zamawiającego.

Dokument nr: DBE5.257.4.2025

Składanie ofert:
DATA I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT
Ostateczny termin składania ofert upływa w dniu 26 marca 2025 r.
Ofertę należy w formie elektronicznej na adres email: pawel.pietryka@mf.gov.pl,
ze wskazaniem w tytule wiadomości: Oferta na obsługę serwisową dwóch urządzeń do
skanowania bagażu typu NUCTECH CX6040BI znajdujących się w gmachu
Ministerstwa Finansów w Warszawie Ul. Świętokrzyska 12.
W sprawie dodatkowych informacji i wyjaśnień należy kontaktować się za pomocą poczty
elektronicznej na adres e-mail pawel.pietryka@mf.gov.pl lub telefonicznie na nr (22)694-
3613.

Wymagania:
WARUNKI FINANSOWE / ROZLICZENIA / PŁATNOŚCI
1.Płatność nastąpi 21 dni od daty dostarczenia faktury do siedziby Zamawiającego.
2.Cena oferty musi obejmować wszelkie koszty związane realizacją przedmiotu
zamówienia, w tym podatek od towarów i usług (VAT) oraz inne opłaty.
3.Cena, o której mowa wyżej musi być wyrażona w złotych polskich.
4.Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych
polskich, wg wartości nominalnej przedmiotu zamówienia.
5. KRYTERIA OCENY OFERT
Zamawiający przy ocenie ofert będzie posługiwał się następującymi kryteriami:
1.
Kryterium: CENA PRZEGLĄDÓW OKRESOWYCH - znaczenie 45%, obliczane
zgodnie z poniższym wzorem:
Cena najniższa ze złożonych ofert
-----------------------------------------
Cena badanej oferty
2.
x
45
= N1 pkt
Kryterium: CENA ROBOCZOGODZINY - znaczenie 10%, obliczane zgodnie z
poniższym wzorem:
Cena najniższa ze złożonych ofert
------------------------------------------
x
10
= N2 pkt
Cena badanej oferty
3.
Kryterium: SUMA CEN JEDNOSTKOWYCH CZĘSCI ZAMIENNYCH - znaczenie
45%, obliczanie zgodnie ze wzorem
Cena najniższa ze złożonych ofert
------------------------------------------
x
45
= N3 pkt
Cena badanej oferty
Najkorzystniejszą ofertą będzie ta która uzyska największą sumę punktów (N1+N2+N3).
Maksymalna liczba punktów wynosi 100.
3W przypadku identycznej liczby punktów wybrana zostanie firma oferująca niższą stawkę za
sumę cen jednostkowych części zamiennych.
SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY
Oferta musi zawierać:
1. Kosztorys ofertowy stanowiący Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego:
1) cena jednego przeglądu konserwacyjnego,
2) koszt jednej roboczogodziny firmy,
3) ceny jednostkowe części zamiennych.
Cena oferty wyrażona w złotych polskich musi obejmować wszelkie koszty netto i brutto
związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym podatek od towarów i usług (VAT)
oraz inne opłaty.
Koszty nie wymienione w kalkulacji nie będą uwzględnione w ostatecznej cenie.
2. Termin ważności oferty: 60 dni.
3. Pełną nazwę Wykonawcy.
4. Adres siedziby Wykonawcy.
5. Przedstawiciel Wykonawcy - osoba do kontaktu z Zamawiającym wraz z numerem
telefonu.
6. Wymagane dokumenty:
1) ksero poświadczone za zgodność z oryginałem opłaconej polisy od
odpowiedzialności cywilnej o wysokości co najmniej 50 000zł, a w przypadku
jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia,
2) aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do
ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu
do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawione nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu złożenia oferty,
3) wypełniony załączony formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 1 do
zaproszenia.
UWAGA: Zamawiający nie przyjmuje ofert wariantowych. Złożenie takich/takiej oferty
będzie skutkowało wykluczeniem ich z postępowania.
6.
INFORMACJE DODATKOWE
1.
2.
Zamawiający umożliwia potencjalnym Wykonawcom przeprowadzenie wizji
lokalnej na terenie objętym zamówieniem, w terminie od 24 do 25 lutego
2025 r., w godzinach 9:00 - 15:00, w celu szczegółowego zapoznania się ze
specyfiką i charakterem prac a także zdobycie na swoja własną odpowiedzialność i
ryzyko wszelkich dodatkowych informacji, które mogą być konieczne do
przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Zamawiający
nie będzie respektował żadnych zarzutów wynikających z nieznajomości przez
Wykonawców specyfiki i charakteru prac, jeżeli okoliczności te możliwe były do
ustalenia przy przeprowadzonej z należytą starannością wizji lokalnej. Koszty
dokonania wizji lokalnej terenu prac ponosi Wykonawca.
Z postępowania zostanie wykluczony wykonawca, wobec którego zachodzą
przesłanki określone w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
4służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835). W związku z
powyższym potencjalny Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne
oświadczenie stanowiące Załącznik nr 3 do zaproszenia.
POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający informuje, że dane osobowe uczestników przystępujących do postępowania
będą przetwarzane zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016 r., str. 1, z późn. zm.) oraz innymi przepisami prawa powszechnie
obowiązującego, które chronią prawa osób, których dane dotyczą. Klauzula Informacyjna
Ministra Finansów dla uczestników postępowania stanowi załącznik nr 2 do zaproszenia do
złożenia ofert.
9. WYBÓR NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
1. Niniejsze Zaproszenie do składania ofert nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do
dokonania zakupu.
2. W toku badania i oceny ofert, Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnienia
treści złożonych ofert. Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie,
oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych
dokonanych poprawek oraz inne omyłki, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty -
niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
3. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej na warunkach określonych w
Zaproszeniu i przekaże oświadczenie o przyjęciu oferty wybranemu Wykonawcy zakupu.
4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyli się
od podpisania umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę, spośród ofert złożonych
w postępowaniu i spełniających wymagania Zamawiającego.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyn na
każdym etapie prowadzenia procedury zakupu. Oferentom nie przysługuje z tego tytułu
roszczenie o zwrot poniesionych kosztów, w szczególności związanych z przygotowaniem
oferty.

Kontakt:
Osobami wyznaczonymi do kontaktu w sprawach związanych z niniejszym zaproszeniem są:
Paweł Pietryka (22) 694 36 13 oraz Robert Paszkowski tel. (22) 694 39 84.

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.