Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
4273z ostatnich 7 dni
22923z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Wykonanie prac remontowych w pomieszczeniach biurowych wraz z dostawą materiałów

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie prac remontowych w pomieszczeniach biurowych wraz z dostawą materiałów

Data zamieszczenia: 2025-04-18
Dane kontaktowe Zamawiającego: Kuratorium Oświaty w Poznaniu Wydział Organizacyjno-Administracyjny
ul. Kościuszki 93
61-716 Poznań
powiat: Poznań
tel. 61 670 40 82
a.filipiak@ko.poznan.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Poznań
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 61 670 40 82
Termin składania ofert: 2025-04-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
wykonanie warstwy podkładu pod płytki dywanowe,
? ułożenie płytek dywanowych z wykładziny pętelkowej
na wykonanie prac remontowych w pomieszczeniach biurowych w Kuratorium Oświaty
w Poznaniu
Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych w pomieszczeniach
biurowych w Kuratorium Oświaty w Poznaniu, Ul. Kościuszki 93, Poznań.
2. Prace remontowe powinny być wykonane zgodnie z przedmiarem robót stanowiącym
załącznik nr 1 do zapytania ofertowego oraz specyfikacją techniczna wykonania i odbioru
robót budowlanych stanowiącą załączniki nr 2 do zapytania ofertowego.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje niżej wymienione prace wraz z dostawą materiałów:
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest, w terminach
ustalonych pomiędzy stronami, w pomieszczeniach o numerach: NP-7, 301, 332-333, 334, 335,
336, 337 oraz wydzielonej części korytarza do wykonania m. in. robót:
? wyniesienie mebli, demontaż elementów wyposażenia ze ścian,
? rozbiórka elementów zabudowy szachtów teleinformatycznych, odbojników ściennych,
? demontaż ościeżnic i drzwi wewnętrznych,
? usunięcie z budynku materiałów z rozbiórki wraz z jego wywiezieniem i utylizacją,
? wykonanie warstwy izolacji akustycznej na niektórych ścianach, z wełny mineralnej
o gęstości większej niż 30 kg/m3 wraz z zabudową płytami gipsowo-kartonowymi,
? zabudowa ściany z płyt gipsowo-kartonowych na stelażu z profili metalowych,
? montaż ościeżnic regulowanych drzwi wewnętrznych,
? usunięcie nieczynnych gniazd elektrycznych,
? przeniesienie włączników świetlnych,
? drobne prace naprawcze ( szpachlowanie) z uzupełnieniem bruzd po robotach
elektrycznych oraz zarysowań, ubytków w ścianach i sufitach,
? wykonanie warstwy podkładu pod płytki dywanowe,
? ułożenie płytek dywanowych z wykładziny pętelkowej o wymiarach 50 cm x 50 cm w
kolorystyce uzgodnionej z Zamawiającym,
? wykonanie cokołu z listew systemowych dedykowanych do płytek dywanowych,
? wymiana oświetlenia na korytarzu łączącym sekretariaty na oświetlenie panelowe LED
z mleczną bledą,
? wykonanie zabudowy cokołów szachtów informatycznych,
? montaż zabudowy grzejników centralnego ogrzewania - 4 szt.,
? dwukrotne malowanie ścian farbami lateksowymi w kolorystyce ustalonej
z Zamawiającym,
? dwukrotne malowanie sufitów farbami lateksowymi w kolorystyce ustalonej
z Zamawiającym,
? osadzenie kratek wentylacyjnych,
? ułożenie nowej wykładziny PCW heterogenicznej wraz z wywinięciem cokołów do
wysokości 10 cm w kolorystyce uzgodnionej w Zamawiającym,
? wniesienie mebli wraz z ich ustawieniem, montażem i przywróceniem do stanu
pierwotnego wraz pracami porządkowymi m.in. mycie okien, posadzek po robotach
budowlanych.
4. Specyfikacja techniczna materiałów
1) Wykładzina heterogeniczna PCW o grubości min. 2 mm, klasie ścieralności min P,
antypoślizgowości min klasa DS., antyelektrostatyczności (max ładunek gromadzony ?
2kV), odpornej na zniszczenie od kółek foteli. Wykładzinę należy wywinąć na ściany na
wysokość 10 cm z zaokrągleniem połączenia posadzki ze ścianą - wywinąć a nie doklejać
cokół. Wszystkie łączenia wykładziny należy szczelnie zaspawać sznurem dobranym
w kolorze do wykładziny. Kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym. Do zastosowania
wyłącznie w pomieszczeniu NP-7.
2) Płytki dywanowe z wykładziny pętelkowej o włóknie nylonowym barwiony na wskroś z
recyklingu. Rozmiar płytki 50cm x 50cm, ciężar włókna 500g/m2 i ciężar całkowity
3810g/m2. Grubość całkowita 5.5mm z grubością runa 3.0mm. Gęstość rzędów; rozstaw
igieł 1/10th, gęstość pętelkowania 196,850/m2. Klasa komfortowa LC1. Płytki z niską
pętelką, o jednakowej wysokości np. Go To firmy Burmatex lub równoważne. Kolorystyka
do uzgodnienia z Zamawiającym. Do zastosowania w korytarzu łączącym sekretariaty.
3) Farba lateksowa plamoodporna, zmywalna, odporna na szorowanie na mokro, matowa.
Farba
powinna
być
przeznaczona
do
intensywnie
użytkowanych
pomieszczeń
mieszkalnych, biurowych, użyteczności publicznej w obiektach służby zdrowia i posiadać
atest higieniczny. Wymagane właściwości: połysk wg PN EN 13300: mat lepkość,
Brookfield RVT, 20oC, min [mPas]: 4500 odporność na szorowanie wg PN EN 13300: klasa
1 odporność na szorowanie wg PNC 81914:2002: rodzaj 1. Kolorystyka do uzgodnienia z
Zamawiającym. Do zastosowania we wszystkich pomieszczeniach.
4) Drzwi wewnętrzne, pełne, biurowe wraz z ościeżnicą w technologii tzw. ,,drzwi ukrytych"
w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym, szerokości 0,90 m np. producent Pol-skone typ
Harmony Invest lub równoważne w estetyce oraz izolacyjności akustycznej min. 37 dB
z uszczelką
opadającą.
Z
wykończeniem
do
malowania.
Do
zastosowania
w pomieszczeniach nr 332-333,335, 337.
5) Drzwi wewnętrzne, pełne, biurowe wraz z ościeżnicą regulowaną bezprzylgową w kolorze
i estetyce uzgodnionej z Zamawiającym, szerokości 0,90 m. Do zastosowania
w pomieszczeniu 334.
6) Oświetlenie na korytarzu łączącym sekretariaty KO dostosowane do istniejącej zabudowy
sufitowej z możliwością regulacji natężenia i barwy oświetlenia. Wymiary korytarza dł. 6,70
I szer. 2,02m. Panele o wymiarach 60 x 60 cm, z mleczna blendom ilość 4-8 w zależności
od mocy zastosowanych paneli i efektu wizualnego do uzgodnienia z Zamawiającym. Barwa
światła naturalna biała 4000K.
5. Zakup oraz dostawa wszelkich materiałów niezbędnych do wykonania prac remontowych
leży po stronie Wykonawcy.
6. Wykonawca zobowiązuje się wykonać roboty przy użyciu sprzętu, urządzeń i materiałów
o jakości odpowiadającej obowiązującym przepisom, normom i standardom oraz zgodnie
z obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego.
7. Wykonawca dokonuje zakupu farby po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego, co do jej
koloru.
8. Roboty remontowe będą prowadzone w czynnym budynku, w związku z czym Wykonawca
zobowiązany jest do odpowiedniego zabezpieczenia robót, aby prowadzone prace nie
stanowiły zagrożenia dla osób przebywających wewnątrz budynku. Ponadto Zamawiający
wymaga aby prace były wykonywane etapami, zgodnie z pisemnym harmonogramem
ustalonym z Zamawiającym.
9. Zamawiający informuje, że prace będą wykonywane w obiekcie czynnym, w związku z
powyższym Wykonawca winien zapewnić bezpieczne dojścia do pomieszczeń biurowych,
prowadzenie robót z jak najmniejszą uciążliwością w funkcjonowaniu urzędu i pracy
urzędników. Zamawiający umożliwi Wykonawcy realizację prac do godz. 20.00 w dni
robocze oraz w soboty. Jednocześnie Zamawiający wymaga, aby prace uciążliwe
wykonywane były po godz.ch pracy urzędu, tj. po 15.30 oraz w soboty. Wykonawca
zobowiązany jest do zachowania codziennej czystości i porządku po zakończeniu prac.
10. Odbiór końcowy robót nastąpi w ciągu 2 dni roboczych od daty pisemnego zgłoszenia przez
Wykonawcę gotowości do odbioru prac przez Zamawiającego.

Dokument nr: WOA.021.14.2025

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert:
Ofertę należy złożyć elektronicznie na adres a.filipiak@ko.poznan.pl do dnia 25 kwietnia
2025 r. do godz. 10.00.

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji zamówienia:
Prace remontowe należy wykonać w ciągu 10 tygodni od dnia podpisania umowy.

Wymagania:
11. Zamawiający
wymaga
aby
Wykonawca
posiadał
polisę
ubezpieczeniową
od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem
zamówienia, suma ubezpieczenia nie może być niższa od kwoty 100 000 zł. Polisę
Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu do wglądu w dniu podpisania
umowy.
12. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień umowy w zakresie
terminu wykonania umowy:
? na skutek wystąpienia siły wyższej wystąpi siła wyższa, przez którą należy rozumieć
zdarzenie bądź połączenie zdarzeń zewnętrznych, obiektywnie niezależnych od
Zamawiającego
lub
Wykonawcy,
które
zasadniczo
i
istotnie
uniemożliwią
wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których nie można
było przewidzieć i którym ani Zamawiający, ani Wykonawca nie mogli zapobiec lub ich
przezwyciężyć i im przeciwdziałać;
? na skutek działania osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to
działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron,
? na skutek zwiększenia ilości robót budowlanych w stosunku do przedmiaru robót
z powodu robót niemożliwych do przewidzenia przez Zamawiającego przed zawarciem
umowy.
Warunki gwarancji:
Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na przedmiot zamówienia na okres 24
miesięcy licząc od dnia odbioru przedmiotu zamówienia na podstawie dokumentu
gwarancyjnego.
Sposób przygotowania oferty:
1. Oferta musi być przygotowana na formularzu ofertowym - załącznik nr 3 do zapytania
ofertowego.
2. Oferta cenowa musi być podana w złotych polskich jako cena brutto z naliczonym
podatkiem VAT.
3. Składając ofertę Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia Oświadczenia Wykonawcy
- załącznik nr 4.
Wynagrodzenie Wykonawcy:
Wynagrodzenie Wykonawcy ustala się jako ryczałtowe, płatne w terminie 21 dni
od otrzymania faktury.
Kryterium oceny ofert :
Cena

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.