mazowieckie (Sochaczew)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie prac remontowych w pomieszczeniach biurowych wraz z dostawą materiałów |
Data zamieszczenia: | 2025-04-18 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Kuratorium Oświaty w Poznaniu Wydział Organizacyjno-Administracyjny ul. Kościuszki 93 61-716 Poznań powiat: Poznań tel. 61 670 40 82 a.filipiak@ko.poznan.pl |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Poznań |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 61 670 40 82 |
Termin składania ofert: | 2025-04-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
wykonanie warstwy podkładu pod płytki dywanowe, ? ułożenie płytek dywanowych z wykładziny pętelkowej na wykonanie prac remontowych w pomieszczeniach biurowych w Kuratorium Oświaty w Poznaniu Przedmiot zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych w pomieszczeniach biurowych w Kuratorium Oświaty w Poznaniu, Ul. Kościuszki 93, Poznań. 2. Prace remontowe powinny być wykonane zgodnie z przedmiarem robót stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego oraz specyfikacją techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącą załączniki nr 2 do zapytania ofertowego. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje niżej wymienione prace wraz z dostawą materiałów: W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest, w terminach ustalonych pomiędzy stronami, w pomieszczeniach o numerach: NP-7, 301, 332-333, 334, 335, 336, 337 oraz wydzielonej części korytarza do wykonania m. in. robót: ? wyniesienie mebli, demontaż elementów wyposażenia ze ścian, ? rozbiórka elementów zabudowy szachtów teleinformatycznych, odbojników ściennych, ? demontaż ościeżnic i drzwi wewnętrznych, ? usunięcie z budynku materiałów z rozbiórki wraz z jego wywiezieniem i utylizacją, ? wykonanie warstwy izolacji akustycznej na niektórych ścianach, z wełny mineralnej o gęstości większej niż 30 kg/m3 wraz z zabudową płytami gipsowo-kartonowymi, ? zabudowa ściany z płyt gipsowo-kartonowych na stelażu z profili metalowych, ? montaż ościeżnic regulowanych drzwi wewnętrznych, ? usunięcie nieczynnych gniazd elektrycznych, ? przeniesienie włączników świetlnych, ? drobne prace naprawcze ( szpachlowanie) z uzupełnieniem bruzd po robotach elektrycznych oraz zarysowań, ubytków w ścianach i sufitach, ? wykonanie warstwy podkładu pod płytki dywanowe, ? ułożenie płytek dywanowych z wykładziny pętelkowej o wymiarach 50 cm x 50 cm w kolorystyce uzgodnionej z Zamawiającym, ? wykonanie cokołu z listew systemowych dedykowanych do płytek dywanowych, ? wymiana oświetlenia na korytarzu łączącym sekretariaty na oświetlenie panelowe LED z mleczną bledą, ? wykonanie zabudowy cokołów szachtów informatycznych, ? montaż zabudowy grzejników centralnego ogrzewania - 4 szt., ? dwukrotne malowanie ścian farbami lateksowymi w kolorystyce ustalonej z Zamawiającym, ? dwukrotne malowanie sufitów farbami lateksowymi w kolorystyce ustalonej z Zamawiającym, ? osadzenie kratek wentylacyjnych, ? ułożenie nowej wykładziny PCW heterogenicznej wraz z wywinięciem cokołów do wysokości 10 cm w kolorystyce uzgodnionej w Zamawiającym, ? wniesienie mebli wraz z ich ustawieniem, montażem i przywróceniem do stanu pierwotnego wraz pracami porządkowymi m.in. mycie okien, posadzek po robotach budowlanych. 4. Specyfikacja techniczna materiałów 1) Wykładzina heterogeniczna PCW o grubości min. 2 mm, klasie ścieralności min P, antypoślizgowości min klasa DS., antyelektrostatyczności (max ładunek gromadzony ? 2kV), odpornej na zniszczenie od kółek foteli. Wykładzinę należy wywinąć na ściany na wysokość 10 cm z zaokrągleniem połączenia posadzki ze ścianą - wywinąć a nie doklejać cokół. Wszystkie łączenia wykładziny należy szczelnie zaspawać sznurem dobranym w kolorze do wykładziny. Kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym. Do zastosowania wyłącznie w pomieszczeniu NP-7. 2) Płytki dywanowe z wykładziny pętelkowej o włóknie nylonowym barwiony na wskroś z recyklingu. Rozmiar płytki 50cm x 50cm, ciężar włókna 500g/m2 i ciężar całkowity 3810g/m2. Grubość całkowita 5.5mm z grubością runa 3.0mm. Gęstość rzędów; rozstaw igieł 1/10th, gęstość pętelkowania 196,850/m2. Klasa komfortowa LC1. Płytki z niską pętelką, o jednakowej wysokości np. Go To firmy Burmatex lub równoważne. Kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym. Do zastosowania w korytarzu łączącym sekretariaty. 3) Farba lateksowa plamoodporna, zmywalna, odporna na szorowanie na mokro, matowa. Farba powinna być przeznaczona do intensywnie użytkowanych pomieszczeń mieszkalnych, biurowych, użyteczności publicznej w obiektach służby zdrowia i posiadać atest higieniczny. Wymagane właściwości: połysk wg PN EN 13300: mat lepkość, Brookfield RVT, 20oC, min [mPas]: 4500 odporność na szorowanie wg PN EN 13300: klasa 1 odporność na szorowanie wg PNC 81914:2002: rodzaj 1. Kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym. Do zastosowania we wszystkich pomieszczeniach. 4) Drzwi wewnętrzne, pełne, biurowe wraz z ościeżnicą w technologii tzw. ,,drzwi ukrytych" w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym, szerokości 0,90 m np. producent Pol-skone typ Harmony Invest lub równoważne w estetyce oraz izolacyjności akustycznej min. 37 dB z uszczelką opadającą. Z wykończeniem do malowania. Do zastosowania w pomieszczeniach nr 332-333,335, 337. 5) Drzwi wewnętrzne, pełne, biurowe wraz z ościeżnicą regulowaną bezprzylgową w kolorze i estetyce uzgodnionej z Zamawiającym, szerokości 0,90 m. Do zastosowania w pomieszczeniu 334. 6) Oświetlenie na korytarzu łączącym sekretariaty KO dostosowane do istniejącej zabudowy sufitowej z możliwością regulacji natężenia i barwy oświetlenia. Wymiary korytarza dł. 6,70 I szer. 2,02m. Panele o wymiarach 60 x 60 cm, z mleczna blendom ilość 4-8 w zależności od mocy zastosowanych paneli i efektu wizualnego do uzgodnienia z Zamawiającym. Barwa światła naturalna biała 4000K. 5. Zakup oraz dostawa wszelkich materiałów niezbędnych do wykonania prac remontowych leży po stronie Wykonawcy. 6. Wykonawca zobowiązuje się wykonać roboty przy użyciu sprzętu, urządzeń i materiałów o jakości odpowiadającej obowiązującym przepisom, normom i standardom oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego. 7. Wykonawca dokonuje zakupu farby po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego, co do jej koloru. 8. Roboty remontowe będą prowadzone w czynnym budynku, w związku z czym Wykonawca zobowiązany jest do odpowiedniego zabezpieczenia robót, aby prowadzone prace nie stanowiły zagrożenia dla osób przebywających wewnątrz budynku. Ponadto Zamawiający wymaga aby prace były wykonywane etapami, zgodnie z pisemnym harmonogramem ustalonym z Zamawiającym. 9. Zamawiający informuje, że prace będą wykonywane w obiekcie czynnym, w związku z powyższym Wykonawca winien zapewnić bezpieczne dojścia do pomieszczeń biurowych, prowadzenie robót z jak najmniejszą uciążliwością w funkcjonowaniu urzędu i pracy urzędników. Zamawiający umożliwi Wykonawcy realizację prac do godz. 20.00 w dni robocze oraz w soboty. Jednocześnie Zamawiający wymaga, aby prace uciążliwe wykonywane były po godz.ch pracy urzędu, tj. po 15.30 oraz w soboty. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania codziennej czystości i porządku po zakończeniu prac. 10. Odbiór końcowy robót nastąpi w ciągu 2 dni roboczych od daty pisemnego zgłoszenia przez Wykonawcę gotowości do odbioru prac przez Zamawiającego. Dokument nr: WOA.021.14.2025 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: Ofertę należy złożyć elektronicznie na adres a.filipiak@ko.poznan.pl do dnia 25 kwietnia 2025 r. do godz. 10.00. Miejsce i termin realizacji: Termin realizacji zamówienia: Prace remontowe należy wykonać w ciągu 10 tygodni od dnia podpisania umowy. Wymagania: 11. Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, suma ubezpieczenia nie może być niższa od kwoty 100 000 zł. Polisę Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu do wglądu w dniu podpisania umowy. 12. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień umowy w zakresie terminu wykonania umowy: ? na skutek wystąpienia siły wyższej wystąpi siła wyższa, przez którą należy rozumieć zdarzenie bądź połączenie zdarzeń zewnętrznych, obiektywnie niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, które zasadniczo i istotnie uniemożliwią wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których nie można było przewidzieć i którym ani Zamawiający, ani Wykonawca nie mogli zapobiec lub ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać; ? na skutek działania osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, ? na skutek zwiększenia ilości robót budowlanych w stosunku do przedmiaru robót z powodu robót niemożliwych do przewidzenia przez Zamawiającego przed zawarciem umowy. Warunki gwarancji: Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na przedmiot zamówienia na okres 24 miesięcy licząc od dnia odbioru przedmiotu zamówienia na podstawie dokumentu gwarancyjnego. Sposób przygotowania oferty: 1. Oferta musi być przygotowana na formularzu ofertowym - załącznik nr 3 do zapytania ofertowego. 2. Oferta cenowa musi być podana w złotych polskich jako cena brutto z naliczonym podatkiem VAT. 3. Składając ofertę Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia Oświadczenia Wykonawcy - załącznik nr 4. Wynagrodzenie Wykonawcy: Wynagrodzenie Wykonawcy ustala się jako ryczałtowe, płatne w terminie 21 dni od otrzymania faktury. Kryterium oceny ofert : Cena |
© eurobudowa.pl 2004-2025