Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup wraz z dostawą materiałów drogowych |
Data zamieszczenia: | 2023-01-31 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Sońsk Ciechanowska 06-430 Sońsk powiat: ciechanowski sekretariat@sonsk.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Sońsk |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-02-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zakup wraz z dostawą materiałów drogowych z przeznaczeniem na bieżące utrzymanie dróg gminnych Gminy Sońsk w 2023 roku. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiot zamówienia stanowi: ,,Zakup wraz z dostawą materiałów drogowych z przeznaczeniem na bieżące utrzymanie dróg gminnych Gminy Sońsk w 2023 roku", w tym: 1) DOSTAWA wraz z rozplantowaniem kruszywa betonowego o frakcji 0-32 mm w ilości szacunkowej około 2400 ton. 2) DOSTAWA we wskazane przez Zamawiającego miejsce frezu asfaltowego w ilości szacunkowej około 200 ton 1. Przedmiot zamówienia obejmuje pozyskanie i transport do wskazanego miejsca na terenie gminy Sońsk. 2. Materiał nie powinien zawierać elementów metalowych, szkła oraz innych elementów stanowiących niebezpieczeństwo dla ruchu kołowego i pieszych w ponadnormatywnych ilościach. Niedopuszczalna jest obecność eternitu i innych elementów niebezpiecznych dla środowiska. 3. DOSTAWA zamówienia będzie się odbywała w terminie do 2 dni roboczych od złożenia zamówienia przez Zamawiającego w formie ustnej, pisemnej, faksem lub elektronicznie, zawierającego liczbę ton oraz termin i miejsce dostawy. 4. W trakcie dostawy Zamawiający ma prawo pobrać próbkę kruszywa, którą następnie przekaże do laboratorium w celu stwierdzenia właściwości parametrów. 5. W przypadku stwierdzenia niewłaściwych parametrów kruszywa, Wykonawca zobowiązany będzie usunąć nawieziony materiał drogowy na własny koszt i pokryć koszty badań w terminie wskazanym przez Zamawiającego. 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykonania weryfikacji tonażu dostarczanego materiału poprzez wyrywkową kontrolę wagi. 7. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia i oznakowania odcinka drogi na którym realizowany jest przedmiot zamówienia. 8. DOSTAWA ma być realizowana samochodami samowyładowczymi z tylnym wyładunkiem o ładowności od 15 do 30 ton, umożliwiającym sukcesywny i w miarę równomierny rozładunek bezpośrednio na drodze. 9. Koszt załadunku i transportu musi być wliczony w cenę dostaw. 10. Rozliczenie za wykonanie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w oparciu o ilości rzeczywiście dostarczonych materiałów drogowych Zamawiającemu. CPV: 14212000-0, 44113700-2 Dokument nr: 2023/BZP 00073469, IP.271.7.2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-02-08 10:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-416c585d-a16d-11ed-b8d9-2a18c1f2976f 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy" 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-02-08 09:00 Miejsce składania ofert: ezamowienia.gov.pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31 Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: IP.271.7.2023 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiot zamówienia stanowi: ,,Zakup wraz z dostawą materiałów drogowych z przeznaczeniem na bieżące utrzymanie dróg gminnych Gminy Sońsk w 2023 roku", w tym: 1) Dostawa wraz z rozplantowaniem kruszywa betonowego o frakcji 0-32 mm w ilości szacunkowej około 2400 ton. 2) Dostawa we wskazane przez Zamawiającego miejsce frezu asfaltowego w ilości szacunkowej około 200 ton 1. Przedmiot zamówienia obejmuje pozyskanie i transport do wskazanego miejsca na terenie gminy Sońsk. 2. Materiał nie powinien zawierać elementów metalowych, szkła oraz innych elementów stanowiących niebezpieczeństwo dla ruchu kołowego i pieszych w ponadnormatywnych ilościach. Niedopuszczalna jest obecność eternitu i innych elementów niebezpiecznych dla środowiska. 3. Dostawa zamówienia będzie się odbywała w terminie do 2 dni roboczych od złożenia zamówienia przez Zamawiającego w formie ustnej, pisemnej, faksem lub elektronicznie, zawierającego liczbę ton oraz termin i miejsce dostawy. 4. W trakcie dostawy Zamawiający ma prawo pobrać próbkę kruszywa, którą następnie przekaże do laboratorium w celu stwierdzenia właściwości parametrów. 5. W przypadku stwierdzenia niewłaściwych parametrów kruszywa, Wykonawca zobowiązany będzie usunąć nawieziony materiał drogowy na własny koszt i pokryć koszty badań w terminie wskazanym przez Zamawiającego. 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykonania weryfikacji tonażu dostarczanego materiału poprzez wyrywkową kontrolę wagi. 7. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia i oznakowania odcinka drogi na którym realizowany jest przedmiot zamówienia. 8. Dostawa ma być realizowana samochodami samowyładowczymi z tylnym wyładunkiem o ładowności od 15 do 30 ton, umożliwiającym sukcesywny i w miarę równomierny rozładunek bezpośrednio na drodze. 9. Koszt załadunku i transportu musi być wliczony w cenę dostaw. 10. Rozliczenie za wykonanie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w oparciu o ilości rzeczywiście dostarczonych materiałów drogowych Zamawiającemu. 4.2.6.) Główny kod CPV: 14212000-0 - Granulaty, odłamki, kamień sproszkowany, otoczaki, żwir, kamień rozłupany oraz pokruszony, mieszanki kamienia, mieszanki piasku i żwiru oraz inne kruszywo 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 44113700-2 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 5 Art. 109 ust. 1 pkt 7 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. W zakresie zdolności technicznej, jeżeli Wykonawca wykaże, że: - nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie prawidłowo wykonał co najmniej 1 (jedno) zamówienie polegające na dostawie materiałów drogowych o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian w Umowie, pod warunkiem spełnienia przesłanek ustawowych określonych w przepisie art. 455 ustawy Pzp. Wszelkie zmiany Umowy wymagają zgody obu Stron i zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. Możliwość dokonania zmian w Umowie została określona w projekcie umowy. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |