Dostawa materiałów budowlanych drogowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa materiałów budowlanych drogowych

Data zamieszczenia: 2023-02-06
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Gminy Złotów
ul. Leśna 7
77-400 Złotów
powiat: złotowski
67 263 53 05, 67 263 53 06, 67 263 25 37
urzad@gminazlotow.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Złotów
Wadium: ---
Nr telefonu: 67 263 53 05, 67 263
Termin składania ofert: 2023-02-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,DOSTAWA materiałów budowlanych drogowych"
1. Opis przedmiotu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wraz z ich rozładunkiem: betonowej kostki brukowej, krawężników drogowych, obrzeży chodnikowych do budowy min. parkingu w Skicu, chodnika w Kleszczynie, Józefowie, Nowinach, Sławianowie i Grodnie.
Przewidywana ilość materiałów drogowych będących przedmiotem zakupu i dostawy w okresie od daty podpisania umowy do 31.10.2023 roku:
Betonowa kostka brukowa 20x10x 8 cm z fazą, szara - 500m2
Betonowa kostka brukowa 20x10x 8 cm z fazą, czerwona - 300m2
Betonowa kostka brukowa 20x10x 6 cm z fazą, szara - 200m2
Betonowa kostka brukowa 20x10x 6 cm z fazą, czerwona - 100m2
Krawężnik drogowy prosty szary 15x30x100 cm - 200mb
Obrzeże chodnikowe szare 6x20x100 cm - 200mb
1.2. Dostarczona betonowa kostka brukowa i pozostałe wyroby betonowe muszą spełniać następujące normy: betonowa kostka brukowa - zgodnie z PN-EN 1338:2005 lub równoważna i PN-EN 1338:2005/AC:2007 lub równoważna, krawężniki i obrzeża - zgodnie z PN-EN 1340:2004 lub równoważna i PN-EN 1340:2004/AC:2007 lub równoważna oraz powinny posiadać wymagane przepisami prawa odpowiednie atesty, certyfikaty lub świadectwa jakości potwierdzające spełnienie tych norm. Wykonawca na każde wezwanie
Zamawiającego zobowiązany jest do przedłożenia w/w dokumentów na etapie realizacji umowy.
1.3. Dostawy realizowane będą sukcesywnie wg bieżących potrzeb Zamawiającego określanych co do ilości, po uprzednim złożeniu zamówienia Wykonawcy (e-mailem lub telefonicznie) w terminie nie dłuższym niż określony w ofercie, liczonym od czasu złożenia zamówienia przez Zamawiającego w miejsce wskazane każdorazowo przy składaniu zamówienia. Towar wydawany będzie każdorazowo na paletach, za które Wykonawca pobiera od Zamawiającego kaucję, która podlega zwrotowi po dokonaniu przez Zamawiającego zwrotu palet Wykonawcy. Wykonawca jest zobowiązany do odbioru palet z miejsca dostawy.
1.4. Realizacja dostaw następować będzie partiami na podstawie zapotrzebowania określającego:
a) rodzaj betonowej kostki brukowej lub wyrobów betonowych;
b) ilość betonowej kostki brukowej lub wyrobów betonowych;
c) miejsce dostawy i rozładunku betonowej kostki brukowej lub pozostałych wyrobów betonowych (teren gminy Złotów).

Dokument nr: ZPP.271.04.2023.D

Składanie ofert:
8. Termin i miejsce składania ofert:
Oferty należy składać w Urzędzie Gminy w Złotowie, ul Leśna 7, 77-400 Złotów w terminie do 10.02.2023 r. do godz. 1100 w pokoju nr 1 (sekretariat).
Zamawiający dopuszcza składanie ofert drogą elektroniczną: urzad@gminazlotow.pl.

Miejsce i termin realizacji:
2. Wymagany termin realizacji zamówienia: sukcesywna dostawa materiałów od dnia zawarcia umowy do dnia 31.10.2023 r., zależnie od potrzeb Zamawiającego.

Wymagania:
Do prowadzonego postępowania nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r., poz. 1710 z późn. zm.) - art.2 ust. 1 pkt 1 ustawy.
1.5. Zamawiający zastrzega, że ilości materiałów drogowych wskazane w formularzu oferty są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty.
1.6. Wykonawcy, z którym zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w formularzu oferty. Zakupy dokonywane w trakcie obowiązywania umowy mogą dla poszczególnych pozycji różnić się ilościowo od wartości podanych w formularzu oferty.
3. Opis sposobu obliczenia ceny oferty:
1. Cenę oferty należy podać w złotych polskich, wraz z podatkiem VAT, na formularzu ofertowym.
2. Cena oferty winna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, w szczególności koszt zakupu materiałów, załadunku, transportu i rozładunku materiałów na terenie gminy Złotów, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
3. Wszystkie wartości należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4. Przy obliczeniu ceny należy przyjąć stawkę podatku od towarów i usług właściwą dla przedmiotu zamówienia obowiązującą według stanu prawnego na dzień składania ofert.
5. Cena oferty oraz ceny jednostkowe zostaną przeniesione do umowy i będą obowiązywały strony przez cały okres trwania umowy.
4. Warunki udziału w postępowaniu:
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu.
5. Sposób przygotowania oferty:
Wykonawca powinien sporządzić ofertę na wymaganym formularzu ofertowym (załącznik nr 1), podając cenę netto oraz cenę brutto. Oferta winna zawierać nazwę i adres wykonawcy oraz podpis osoby uprawnionej lub upoważnionej do występowania w imieniu wykonawcy, przy czym podpis musi być czytelny lub opatrzony pieczątką imienną.
6. Kryteria oceny ofert:
Cena ofertowa brutto - 100% (waga)
Cena najtańszej oferty
C = ----------------------------------- x 100 pkt
Cena badanej oferty
Uwaga! W przypadku wyboru drogi elektronicznej, ofertę składa się w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym.
9. Przesłanki odrzucenia oferty:
1) Oferta podlega odrzuceniu w przypadku, gdy zachodzi jedna z poniższych okoliczności:
a) jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego,
b) została złożona po terminie składania ofert określonym w zapytaniu ofertowym.
2) Oferta może zostać odrzucona w przypadku, gdy została złożona przez wykonawcę, który w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, co podważa jego uczciwość, w szczególności gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych.

Uwagi:
10. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Gmina Złotów z siedzibą: Urząd Gminy Złotów, ul. Leśna 7, 77-400 Złotów, reprezentowana przez Wójta Gminy Złotów;
- kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Złotów: iod@gminazlotow.pl, tel. 672635305;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego ZPP.271.04.2023.D prowadzonym w trybie zapytania ofertowego;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2018 r. poz. 1330);
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Kontakt:
7. Osoba uprawniona do porozumiewania się wykonawcami:
Mateusz Marciniak - tel. 67 263 53 05, e-mail: mateusz.marciniak@gminazlotow.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii