Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa dywanów wełnianych |
Data zamieszczenia: | 2024-04-18 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Wrocławski Zespół Żłobków Fabryczna 15 53-609 Wrocław powiat: Wrocław Telefon: 71 365 03 46, T: +48 798 855 799, 517590851 n.mitar@postepowania.pl |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Wrocław |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Telefon: 71 365 03 4 |
Termin składania ofert: | 2024-04-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wrocławski Zespół Żłobków we Wrocławiu przy Ul. Fabrycznej 15 ZAPRASZA DO ZŁOŻENIA OFERT na dostawę 6 sztuk dywanów wełnianych do 2 obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków. I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 6 sztuk dywanów wełnianych do 2 obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków: 1) Żłobek Nr 12 Ul. Jugosłowiańska 85, 51-112 Wrocław - 2 sztuki. 2) Żłobek Nr 15 Ul. Łukowa 37 ,54-034 Wrocław- 4 sztuki. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do Zaproszenia do złożenia ofert - Formularzu asortymentowo - cenowym. Dokument nr: WZZ.DZP.241.41.1.2024.E.D., ZP/WZŻ/2024/41 Otwarcie ofert: 2. Otwarcie ofert nie ma charakteru publicznego i nastąpi dnia 24.04.2024 r. o godz. 10.05 Składanie ofert: Ofertę należy złożyć na Formularzu oferty stanowiący załącznik do niniejszego Zaproszenia wraz ze wszystkimi wymaganymi załącznikami ( rozdział II zaproszenia) przy użyciu Asystenta postępowania Postępowania przetargowe 2024 https://asystent.postepowania.pl/org/wroclawski-zespol-zlobkow/postepowania do dnia 24.04.2024 r. do godz. 10.00 na: ,, DOSTAWA 6 sztuk dywanów wełnianych do 2 obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków Znak sprawy: ZP/WZŻ/2024/41. ,, Miejsce i termin realizacji: 5. Termin realizacji 3 miesiące od dnia podpisania umowy. Wymagania: 3. Warunki realizacji zostały szczegółowo opisane w załączniku nr 3 do Zaproszenia Projekcie umowy: 1) O gotowości dostarczenia przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zawiadomić kierownika żłobka lub osoby upoważnione e-mailem z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem. 2) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem i na własne ryzyko do miejsc wskazanych w ust 1. 3) Wydanie i odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi w godz.ch od 8.00 do 15.00 od poniedziałku do piątku. 4) Dopuszczalne jest prowadzenie dostaw w innym czasie jednak wymaga to zgody kierownika żłobka lub osoby upoważnionej. 4. Instrukcja korzystania z programu Asystent Postępowania- strony prowadzonego postępowania (dla Wykonawców) zawiera załącznik nr 4 do zaproszenia. 6. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą Atestu Higienicznego wydanego przez PZH - Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego lub dokumentu równoważnego. 7. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą Certyfikatu trudnozapalności wydanego przez Instytut Inżynierii Materiałów Włókienniczych lub dokumentu równoważnego. II. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA JAKIE NALEŻY DOŁĄCZYĆ DO OFERTY: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty według załączonego wzoru do Zaproszenia; 2. Wypełniony i podpisany formularz asortymentowo - cenowy według załączonego wzoru do Zaproszenia; 3. Atest Higieniczny wydany przez Państwowy Zakład Higieny - Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego lub dokument równoważny; 4. Certyfikat trudnopalności wydany przez Instytut Inżynierii Materiałów Włókienniczych lub dokument równoważny; 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do złożenia oferty; 6. O zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. wobec którego nie zachodzi, co najmniej jedna z przesłanek wykluczenia określonych w art. 7 ust. 1 w związku z art. 7 ust. 9 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia Wykonawca składający Ofertę składa jednocześnie oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z art. 7 ust. 1 w związku z art. 7 ust. 9 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, które jest zawarte w treści Formularza oferty (Załącznik nr 1 do Zaproszenia Formularz oferty pkt. 6). 7. Pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile umocowanie nie wynika z innych dokumentów. III. KRYTERIA OCENY OFERT: Cena oferty - 100% (100 pkt) 1. Cena oferty 1) przyjmuje się, że max ilość punktów, tj. 100 punktów, otrzyma oferta z najniższą ceną, 2) ceny w pozostałych ofertach punktowane będą w oparciu o następujący wzór: IV. ZŁOŻENIE OFERTY: 1. Ofertę składa się w formie elektronicznej, tzn. w formie dokumentu opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub postaci elektronicznej, tzn. w formie skanu z odręcznym podpisem. 2. Dokumenty (formularz oferty wraz z załącznikami) podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania Wykonawcy, wraz z pieczątką imienną (jeżeli podpis jest nieczytelny w celu identyfikacji osoby podpisującej dokumenty). 3. Dokumenty tworzące ofertę w formie skanów zamieścić na platformie elektronicznej (strona prowadzonego postępowania). 4. Instrukcja korzystania z programu Asystent Postępowania (dla Wykonawców) stanowi załącznik nr 4 do Zaproszenia. 5. Wymagania techniczne i organizacyjne co do korzystania z Asystenta postępowania zostały określone w Regulaminie korzystania usług, który dostępny jest do pobrania na stronie www.postepowania.pl. V. POZOSTAŁE INFORMACJE: 1. Po otwarciu ofert Zamawiający zamieści na platformie- Asystent Postępowania informacje dotyczące: 1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; 2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie wraz z cenami; 3) informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo: do swobodnego wyboru oferty, do odwołania zaproszenia do składania ofert, do unieważnienia zaproszenia do składania ofert. 3. Do niniejszego Zaproszenia nie mają zastosowania przepisy Ustawy - Prawo zamówień publicznych. Zamówienie jest realizowane na podstawie art.2 ust.1. pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2023.1605 t.j.). Uwagi: VI. KLAUZULA RODO: 1. Administratorem danych osobowych jest Dyrektor Wrocławskiego Zespołu Żłobków, ul. Fabryczna 15, 53-609 Wrocław, tel.: 071 718 62 46, e-mail: zlobki@wzz.wroc.pl 2. Inspektor Ochrony Danych Osobowych dostępny jest pod adresem email: renata.karpinska@wzz.wroc.pl i telefonicznie: 071 718 62 49. 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem prowadzonym w na podstawie Zaproszenia do złożenia oferty. 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania. 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną Wrocławskiego Zespołu Żłobków. 6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 7. Posiada Pani/Pan: 1) prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; 2) prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (1); 3) prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (2); 4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. 8. Nie przysługuje Pani/Panu: 1) prawo do usunięcia danych osobowych; 2) prawo do przenoszenia danych osobowych; 3) prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych; 4) gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art.6 ust. 1 lit. b i c RODO. () Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy. (2) Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. () Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy. (2) Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego Kontakt: 6. W przypadku pytań technicznych związanych z obsługą postępowań prosimy o kontakt z wsparciem merytorycznym: https://postepowania.pl/kontakt/ pod nr telefonu 517590851 l.strzezynski@postepowania.pl oraz do doradcy ds. produktu - Nikita Mitar, T: +48 798 855 799, n.mitar@postepowania.pl) gdzie otrzymacie Państwo wsparcie techniczne od operatora systemu. |