Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6212z ostatnich 7 dni
24296z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zaprojektowanie, dostawa i montaż regałów jezdnych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zaprojektowanie, dostawa i montaż regałów jezdnych

Data zamieszczenia: 2024-05-23
Dane kontaktowe Zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Kielcach
ul. Wrzosowa 44
25-211 Kielce
powiat: Kielce
tel.: 41 200-15-62, tel.: 41 200-15-75
zamowienia@powiat.kielce.pl
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Kielce
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: 41 200-15-62,
Termin składania ofert: 2024-05-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
zapraszamy do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn.: ,,Zaprojektowanie, dostawa i montaż regałów jezdnych do wyposażenia składnicy akt w budynku Starostwa Powiatowego w Kielcach"
I. Zakres i przedmiot zamówienia: Stan istniejący
Pomieszczenie 010 przeznaczone pod wyposażenie w regały jezdne zlokalizowane jest na
poziomie przyziemia (najniższa kondygnacja budynku).
W załączeniu rzut przyziemia z zaznaczonym pomieszczeniem.
Wymiary pomieszczenia 5,15m x 10,llm+, wys. 3m.
Drzwi wejściowe z korytarza zlokalizowane w połowie szerokości dłuższej ściany. Okna o wym. 240x180 - 3 szt. Sufit podwieszany.
Posadzka z wykładziny PVC. W posadzce wmontowane puszki podłogowe tzw. FlorBoks (gniazda elektryczne, komputerowe).
Układ regałów
Układ szyn równoległy do dłuższej ściany (10,15m).
Układ regałów należy zaprojektować w sposób zapewniający uzyskanie maksymalnie największą możliwą ilość metrów bieżących półki roboczej (niemniej niż 700 mb). Proponowane ustawienie regałów zgodnie ze szkicem.
Opis regałów przesuwnych
Regały z blachy stalowej zabezpieczonej przed korozją, malowanej proszkowo farbą odporną na ścieranie i nieszkodliwą dla zdrowia (kolor szary ostatecznie do uzgodnienia po udzieleniu zamówienia).
Konstrukcja i technologia wykonania szyn
Szyny nawierzchniowe stalowe ocynkowane.
Szyny wykonane z ze stali walcowanej, zabezpieczonej antykorozyjnie poprzez fosforanowanie oraz ocynkowanie.
Szyny stalowe montowane są z najazdami obustronnymi wykonanymi z blachy stalowej. Konstrukcja szyn i technologia ich ułożenia ma gwarantować całkowite poziome ich
położenie.
Konstrukcja i technologia wykonania podstawy jezdnej
Podstawę regałów jezdnych będzie stanowić rama jezdna o sztywności odpowiedniej do obciążenia. Podstawa wyposażona będzie w żeliwne koła jezdne zapewniające równe przesuwanie regałów, koła zabezpieczone przed spadnięciem z szyn. Podstawa winna posiadać zabezpieczenie przez przechyłem regału oraz odboje gumowe amortyzujące i zabezpieczające.
Konstrukcja i technologia wykonania napędu
Napęd korbowo - łańcuchowy. Koła jezdne napędzane są za pomocą trój ra mi en n ego pokrętła. Wszystkie elementy ruchome układu napędowo-jezdnego powinny być wykonane ze stali. Pokrętło obrotowe powinno posiadać uchwyty oraz blokadę unieruchamiającą regał. Korba (pokrętło) z tworzywa sztucznego z trzema ramionami wzmocnionymi metalowymi wkładkami stalowymi. Korby z blokadami przesuwu.
Konstrukcja i technologia wykonania ścian nośnych i panelu osłonowego
Wszystkie ściany nośne regałów mają być wykonane są z blachy stalowej o grubości 0,8mm (+/- 0,lmm) z perforacją - otworami na haki (zawieszki) służące do zawieszenia półek na wybranej wysokości z regulacją zawieszenia co 15-25 mm. Pionowe krawędzie ścian muszą posiadać ograniczniki niepozwalające na wysunięcie się półek poza regał. Ściany są usztywnione stężeniami krzyżowymi montowanymi w regałach dwustronnych po środku -pomiędzy rzędami półek a w regałach jednostronnych z tyłu półek. Regały ze stężeniami tylnymi. Panel przedni osłaniający mechanizm napędowy wykonany z blachy pełnej. Ściany boczne regałów pełne.
Konstrukcja i technologia wykonania półek
Półki wykonane z blachy stalowej o grubości 0,8 (+/-1) mm z możliwością regulacji rozstawu. W celu łatwego ustalenia odpowiedniego odstępu między półkami, należy wykonać oznaczenie w postaci otworu - znacznika, na wszystkich ścianach podtrzymujących półki.
Elementy zabezpieczające:
regały wyposażone w odbojniki zabezpieczające przed głośnymi uderzeniami regał o regał i stanowiące ochronę dłoni obsługującego regał przed zgnieceniem
- blokada napędu w korbie napędowej
- zabezpieczenie półek przed wysunięciem do przodu (poprzez zastosowanie obrzeży ścian o odpowiedniej szerokości)
najazdy obustronne na szynach
regały bez ostrych krawędzi z systemem
- tylne ograniczniki przesuwu
SPECYFIKACJA PARAMETRÓW TECHNICZNYCH REGAŁÓW
- wysokość całkowita regałów - maksymalna przy wysokość pomieszczenia 300cm
- głębokość półek - 30 cm (+/- 2 cm)
rozstaw półek - 34 cm (+/-1 cm) w świetle między półkami,
ilość półek w regale - maksymalna przy wysokość pomieszczenia 300cm (w tym półka zakrywająca)
- długość sekcji mierzona w osiach boków - 80 -r 120 cm
- dopuszczalna ładowność półki - do 60 kg dopuszczalne obciążenie sekcji-do 420kg

Dokument nr: SR-II.272.2.155.2024

Składanie ofert:
V. Miejsce i termin złożenia oferty:
1. Oferty należy przesłać do dn 29.05.2024r. do godz. 10.00 drogą mailową na adres: zamowienia@powiat.kielce.pl jako skan podpisanych dokumentów.

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin realizacji zamówienia:
do 7 tygodni od podpisania umowy.
Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: siedziba Zamawiającego, tj. Starostwo Powiatowe, Ul. Wrzosowa 44, 25 - 211 Kielce.

Wymagania:
Wymagania dotyczące dokumentów:
Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającego wszystkie niżej wymienione dokumenty dla dostarczonych regałów:
- świadectwo higieniczności PZH deklarację zgodności z polskimi normami atest klasyfikacji ogniowej
atest z badań wytrzymałościowych i bezpieczeństwa. Gwarancja:
Wykonawca gwarantuje, że wykonany przez niego przedmiot nie będzie posiadał wad, wynikających z nieprawidłowego wykonania czy też wadliwości materiałów zastosowanych do jego wykonania.
Wykonawca udziela Zamawiającemu 24-miesiecznej rękojmi na przedmiot umowy od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia.
Wykonawca, składając ofertę gwarantuje, że dostarczany przedmiot zamówienia będzie fabrycznie nowy, kompletny, nieużywany, nieuszkodzony, nie będzie sprzętem powystawowym, regenerowanym lub w stanie umożliwiającym jego użytkowanie w przeznaczonym celu.
Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wszelkie wady, uniemożliwiające prawidłowe korzystanie z przedmiotu zamówienia. Kryterium przyjętym przez Zamawiającego przy wyborze najkorzystniejszej oferty jest najniższa cena.
Koszt dostawy przedmiotu zamówienia, jak również wniesienie oraz montaż do miejsca wskazanego przez Zamawiającego leży po stronie Wykonawcy.
II. Warunki udziału w postępowaniu oraz podstawy wykluczenia:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają
wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp. dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r. poz. 507).
2. Na wykazanie braku podstaw do wykluczenia, Wykonawca składa wraz z ofertą Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, stanowiące Załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania oraz KRS/CEDIG.
Zamawiający na podstawie § 10 ust. 4 Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Kielcach, w związku z art. 274 ustawy Pzp wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie dokumentów, o którym mowa powyżej, jeżeli nie zostaną dostarczone wraz z ofertą. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może dokonać ponownego badania oraz oceny ofert spośród ofert pozostałych i wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie.
III. Warunki płatności:
Płatność za dostarczony przedmiot zamówienia nastąpi przelewem po odbiorze przez Zamawiającego w terminie do 14 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT.
IV. Opis sposobu przygotowania oferty:
1. Ofertę należy złożyć na Formularzu oferty, stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania ofertowego. Oferowana cena powinna obejmować wszystkie koszty Wykonawcy związane z realizacją zamówienia wraz z kosztem dostawy do siedziby Zamawiającego i montażu we wskazanym miejscu.
2. Wraz z ofertą Wykonawca składa:
a) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - Załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania;
b) Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
c) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
3. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4. Wykonawca ponosi wszelką odpowiedzialność za nieterminową realizację przedmiotowego zamówienia.
2. Oferty złożone po powyższym terminie nie będą rozpatrywane.
VI. Termin związania ofertą:
1. Wykonawca pozostaje związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 27.06.2024 r.
2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
VIII. Postanowienia końcowe:
We wszystkich sprawach nieuregulowanych w niniejszym Zapytaniu mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego.

Uwagi:
IX. Klauzule informacyjne R0D0:
W związku z faktem, że realizacja przedmiotu zamówienia jest związana z dostępem do danych osobowych na podstawie oraz w związku z realizacją niniejszego przedmiotu zamówienia, w celu wywiązania się z obowiązku udzjelenia informacji o przetwarzaniu danych osobowych, wynikającego z realizacji wymogów art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych ,,RODO"), Administrator informuje:
a) Administratorem danych osobowych jest Powiat Kielecki - Starostwo Powiatowe w Kielcach, z siedzibą przy ul. Wrzosowej 44, 25 - 211 Kielce, reprezentowane przez Starostę Kieleckiego.
b) W przypadku pytań o swoje dane osobowe, można skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych (IOD), do którego kontakt znajduje się na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Kielcach.
c) Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych przez Administratora do celów realizacji zadań związanych z wykonaniem przedmiotowego zamówienia jest Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.
d) Podanie danych osobowych w zakresie, wynikającym z ww. podstawy prawnej jest niezbędne, aby Podmiot przetwarzający mógł uczestniczyć w realizacji zadań związanych z zawarciem i zrealizowaniem przedmiotowego zamówienia.
e) Dane osobowe będą przetwarzane w celu właściwej realizacji zadań związanych z zawarciem i zrealizowaniem przedmiotowego zamówienia.
f) Osobom, których dane dotyczą, przysługuje prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, kopii danych oraz ich usunięcia po okresie nie krótszym niż przewidują przepisy prawa.
g) Dane osobowe będą przetwarzane nie dłużej niż do końca zakończenia realizacji zadań związanych z wykonaniem przedmiotowego zamówienia, z zastrzeżeniem, iż okres przechowywania danych osobowych może zostać każdorazowo przedłużony o okres przewidziany przez przepisy prawa.
h) Dane osobowe zgromadzone w celu realizacji zadań związanych z wykonaniem przedmiotowego zamówienia będą przechowywane przez okres wymagany przepisami prawa, wynikającymi z Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt, tj. przez okres 5 lat.
i) W przypadku powzięcia informacji o niewłaściwym przetwarzaniu danych osobowych przez Administratora, przysługuje osobom, których dane dotyczą, prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych na adres Stawki 2, 00-193 Warszawa oraz wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania do Administratora.
j) Odbiorcami danych osobowych mogą być instytucje uprawnione na podstawie przepisów prawa lub podmioty upoważnione na podstawie wyrażonej przez osoby, których dane dotyczą, zgody. Dane osoby, której dotyczą, będą publikowane na stronie BIP Zamawiającego zgodnie z przepisami prawa. Organy publiczne, które mogą otrzymywać dane osobowe w ramach konkretnego postępowania zgodnie z prawem Unii lub prawem państwa członkowskiego, nie są uznawane za odbiorców.
2. Wykonawca, ubiegając się o zamówienie jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków związanych z udziałem w postępowaniu, wynikających z RODO, tj.:
a) obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane bezpośrednio pozyskał (chyba, że dysponuje już tymi informacjami - art. 13 ust. 4 RODO),
b) obowiązek informacyjny, wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu (administratorowi danych osobowych) i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO,
c) w celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, Wykonawca jest zobowiązany do złożenia stosownego oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.
W związku z powyższym, Wykonawca w Formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do dokumentacji Zapytania, składa stosowne oświadczenie.

Kontakt:
VII. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:
Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:
a) w sprawie przedmiotu zamówienia: Agnieszka Bębacz, tel.: 41 200-15-62,
e-mail: bebacz.a@powiat.kielce.pl. a) w sprawie procedury Zapytania ofertowego : Katarzyna Skalska, tel.: 41 200-15-75, e-mail: zamowienia@powiat.kielce.pl.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.