dolnośląskie (Wrocław)
kujawsko-pomorskie (Barcin)
małopolskie (Krynica-Zdrój)
dolnośląskie (Wrocław)
kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
lubelskie (Radzyń Podlaski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Alpinistyczna pielęgnacja i wycinka drzew |
Data zamieszczenia: | 2023-01-26 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Miasto Ustka ul. Ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 3 76-270 Ustka powiat: słupski tel. 059 81 54 310, tel. 59 8 154 378 bom1@um.ustka.pl |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Ustka |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 059 81 54 310, |
Termin składania ofert: | 2023-02-02 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Alpinistyczna pielęgnacja i wycinka drzew na terenie Gminy Miasto Ustka 3. Przedmiot zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 3.1. Cięcia wykonane metodą alpinistyczną, polegające na ścinaniu drzew sekcjami począwszy od jego konarów, podcięciu pielęgnacyjnym drzew, usunięciu martwych gałęzi i opuszczaniu odciętych części na linie. 3.2. Zamawiający dopuszcza możliwości wykonywania prac przy użyciu podnośnika mechanicznego. Niemniej jednak wszelkie przypadki zastosowania metody innej niż alpinistyczna, muszą być zgłoszone, wraz z uzasadnieniem Zamawiającemu na piśmie i być przez niego zatwierdzone. 3.3. Wykonawca zobowiązuje się w trakcie trwania prac utrzymać teren prac w stanie wolnym od zbędnych przeszkód, usuwać na bieżąco zbędne materiały, które nie są już potrzebne do realizacji zadań. Jest również odpowiedzialny za przestrzeganie przepisów BHP i ppoż., odpowiednie zabezpieczenie i oznakowanie terenu, a także odpowiada za bezpieczne warunki poruszania się pojazdów i pieszych w obrębie realizowanych prac. 3.4. Wykonawca usunie ewentualne szkody powstałe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy w czasie realizacji przedmiotu zamówienia, zabezpieczy przed uszkodzeniem istniejącą roślinność nie przeznaczoną do cięć, elementy małej architektury (np. ławki, kosze, nagrobki..), nawierzchnie oraz ewentualne elementy infrastruktury technicznej (instalacje). 3.5. W czasie wycinki należy uwzględnić wszelkie utrudnienia wynikające z usytuowania drzew m. in. na cmentarzu, w zabudowie, kolizje z napowietrzną linią energetyczną. Wykonawca zobowiązany jest do informowania Zamawiającego niezwłocznie o wszelkich problemach technicznych lub okolicznościach i przeszkodach, które mogą wpłynąć na jakość prac lub termin ich zakończenia. 3.6. W przypadku ujawnienia w trakcie prac organizmów pod ochroną gatunkową oraz gniazd i dziupli ptasich prace należy przerwać i bezzwłocznie zawiadomić Zamawiającego. 3.7. Wykonawca zobowiązany jest do przystąpienia do prac najpóźniej w ciągu 4 dni od daty podpisania umowy i powinien je wykonywać w sposób jak najmniej uciążliwy dla mieszkańców, od poniedziałku do soboty. 3.8. Wykonawca zobowiązany jest do uprzątnięcia terenu prac na bieżąco. Pozostałości roślinne i odpady należy usunąć i zagospodarować w ramach podpisanej umowy, pnie po wyciętych drzewach należy przyciąć przy gruncie, a teren wyrównać i posprzątać. 3.10. Ilości usług wskazane w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik Nr 2 do zaproszenia, są ilościami szacunkowymi określonymi na podstawie aktualnej wiedzy Zamawiającego. Oznacza to, że Zamawiający może zlecić mniejszą ilość usług niż wskazano szacunkowo lub zmienić ilość poszczególnych typów prac (maksymalnie o 20%) przy założeniu nie przekroczenia wartości ceny umownej. Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tego tytułu. 3.11. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpieczeństwa wykonywanych prac względem osób postronnych wraz ze spełnieniem wymogów regulowanych stosownymi przepisami. 3.12. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zapewni sprzęt i wszelkie narzędzia niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. 3.14. Wady w przedmiocie zamówienia stwierdzone w okresie rękojmi Wykonawca zobowiązany jest poprawić w ramach ustalonego wynagrodzenia. 3.15. Wszystkie prace winny być wykonane zgodnie z art. 87a ustawy o ochronie przyrody (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 2556 z późn. zm.) CPV: 77211400-6 Składanie ofert: 11.1. W przypadku zainteresowania Państwa realizacją przedmiotowego zamówienia, proszę o złożenie swojej oferty cenowej i przesłanie jej na poniższy adres: Urząd Miasta Ustka, 76 - 270 Ustka, Ul. Ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 3, przesłanie faksem na numer (059) 815-29-00, za pośrednictwem Elektronicznej Skrytki Podawczej platformy ePUAP): /3ay753efg6/SkrytkaESP w nieprzekraczalnym terminie do dnia 2 lutego 2023 r. do godz. 15:00; Miejsce i termin realizacji: 5. Termin realizacji zamówienia: Od dnia podpisania umowy, stanowiącej załącznik Nr 4 do niniejszego zaproszenia do dnia 31 grudnia 2023 roku. Wymagania: 2. Postanowienia ogólne: 2.1. Zamówienie realizowane jest na podstawie art. art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2021r. poz. 1129 z późn. zm.) -- wartość zamówienia nie przekracza 130 000 zł, zgodnie z przepisami § 13 regulaminu udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miasta Ustka, z zachowaniem zasady konkurencyjności. 2.2. Dokumenty zawarte w niniejszym zapytaniu, w załącznikach, a także wszelkie inne, przekazane przez Zamawiającego w związku z prowadzonym postępowaniem mogą być wykorzystane przez Wykonawców wyłącznie zgodnie z ich przeznaczeniem, tj. w celu udziału w postępowaniu oraz przygotowania i złożenia oferty i nie mogą być wykorzystywane do innych celów. 2.3. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 2.4. Wszelkie koszty przygotowania ofert oraz udziału w postępowaniu ponosi wyłącznie Wykonawca. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału Wykonawcy w postępowaniu. 2.5. Niniejsze zapytanie ofertowe może zostać zmienione przed upływem terminu składania ofert. Informacja o zmianie (zawierająca datę upublicznienia zmienianego zapytania ofertowego oraz opis dokonanych zmian) zostanie zamieszczona w taki sam sposób, w jaki zostało opublikowane 1 zapytanie ofertowe. Wykonawcy są zobowiązani śledzić na bieżąco stronę internetową, na której zostało zamieszczone zapytanie ofertowe i uwzględniać w ofertach wszystkie wprowadzone zmiany. 3.9. Rozliczenie niniejszego zlecenia następować będzie w oparciu o faktyczną ilość wykonanych usług z uwzględnieniem cen jednostkowych zawartych w formularzu cenowym, złożonym na etapie 2 rozpoznania cenowego po wystawieniu przez Wykonawcę faktury za wykonanie przedmiotu umowy, oddzielnie za każdy miesiąc umowy. Podstawą wystawienia faktury przez wykonawcę będzie sporządzone przez Wykonawcę zestawienia faktycznie wykonanych usług podpisane przez Zamawiającego i Wykonawcę. 3.13. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy, stanowiący załącznik Nr 4 do zaproszenia. 6. Podwykonawcy: Wykonawca nie może powierzyć wykonania w części lub w całości przedmiotu niniejszej umowy osobie trzeciej. 7. Warunki udziału w postępowaniu: 7.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia. Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca skieruje do realizacji przedmiotu zamówienia pracowników posiadających odpowiednie kwalifikacje oraz zaświadczenia o braku przeciwwskazań do pracy na wysokości, posiadających: 7.1.1.uprawnienia do pracy na wysokościach, 3 7.1.2.ukończony kurs drwala/pilarza. 7.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawca, który wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum trzech zadań obejmujących wykonanie alpinistycznego cięcia drzew. 7.3. Celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt. 7.1. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia łącznie z ofertą zaświadczenia o ukończeniu kursu drwala lub pilarza przez osoby skierowane do realizacji zadania oraz zaświadczenia o braku przeciwwskazań do pracy przez te osoby na wysokości. Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia stanowi załącznik Nr 6 do zaproszenia. 7.4. Celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt. 7.2. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia łącznie z ofertą dowodów określających czy usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane. Wzór wykazu stanowi załącznik Nr 3 do zaproszenia. 8. Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy Wykonawcę, który: 8.1. Nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu, w tym nie złożył dokumentów, o których mowa w pkt. 7.2. potwierdzających spełnienie warunków udziału; 8.2. Podał nieprawdziwe informacje wprowadzające w błąd Zamawiającego; 8.3. Jest powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na: 8.3.1.uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, 8.3.2.posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, 8.3.3.pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, 8.3.4.pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. 8.3.5.Celem potwierdzenia braku powiązań kapitałowych lub osobowych pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym, o których mowa w pkt. 8.3, Wykonawca złoży oświadczenie stanowiące załącznik nr 5 do zaproszenia, Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę wyżej wskazanego warunku udziału w postępowaniu według formuły spełnia/nie spełnia - 4 na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia. Brak złożenia oświadczenia spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania i odrzucenie jego oferty. 9. Opis sposobu obliczenia ceny: W Formularzu oferty, stanowiącym załącznik Nr 1 do niniejszego zaproszenia, Wykonawca zobowiązany jest podać cenę jednostkową dla każdej ze wskazanych usług jednostkowych za realizację zadania w ramach przedmiotu zamówienia, na realizację którego składa swoją ofertę. 9.1. Oferta musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia, bez których nie można wykonać zamówienia. 9.2. Prawidłowe ustalenie podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (t. j. Dz.U. z 2022 r. poz. 931 z późn. zm.). 9.3. Cena musi być podana w PLN cyfrowo i słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 10. Opis kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej: 10.1. Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej stanowi cena - 100%. Ocenie zostanie poddana cena brutto (wartość łączna) za realizację całego przedmiotu zamówienia wyliczona przez Wykonawcę zgodnie z przepisami prawa i sposobem obliczenia ceny podanym w Formularzu oferty. Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest określonej wadze kryterium w %. Uzyskana liczba punktów zaokrąglana będzie do drugiego miejsca po przecinku. Ilość przyznanych punktów zostanie obliczona wg następującego wzoru: W=Cn/Cb x 100 pkt gdzie: W - ilość punktów przyznana badanej ofercie wg kryterium cen Cn - najniższa cena brutto za realizacje zadania spośród ofert niepodlegających odrzuceniu Cb - cena brutto badanej oferty 10.2. Spośród złożonych ofert, zostanie wybrana ta, która odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zaproszeniu oraz oferuje wykonanie usług objętych zamówieniem za najniższą cenę - uzyskała najwyższą możliwą liczbę punktów (100) wyliczoną według powyższego wzoru. 10.3. Z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę najkorzystniejszą na podstawie pkt 10.1. zostanie podpisana umowa o treści zgodnej ze wzorem umowy stanowiącym załącznik Nr 4 do zaproszenia. 5 11.2. Oferta złożona pisemnie powinna zostać umieszczona w zamkniętej kopercie, opatrzonej napisem: oferta ,,Alpinistyczna pielęgnacja i wycinka drzew na terenie Gminy Miasto Ustka; 11.3. Jako temat wiadomości zawierającej ofertę w formie elektronicznej prosimy wpisać: zapytanie ofertowe GKiOŚ - oferta ,,Alpinistyczna pielęgnacja i wycinka drzew na terenie Gminy Miasto Ustka" 11.4. Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie składania ofert nie będzie brana pod uwagę przy ocenie ofert. 11.5. W przypadku składania oferty w formie elektronicznej - o terminie złożenia oferty decyduje termin dostarczenia wiadomości na wskazany adres e-mail Zamawiającego, a nie data i godzina jej wysłania. 11.6. Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę, tj. osobę (osoby) reprezentującą Wykonawcę lub osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku przesłania oferty elektronicznie musi być oferta opatrzona elektronicznym podpisem przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy. 11.7. Oferta winna składać się z: 11.7.1.Formularza ofertowego (załącznik Nr 1), 11.7.2.Formularza cenowego (załącznik Nr 2), 11.7.3.Wykazu wykonanych usług oraz dowodów potwierdzających (załącznik Nr 3), 11.7.4.Oświadczenia o braku powiązań kapitałowych lub osobowych pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym (załącznik Nr 5), 11.7.5. Wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia (załącznik Nr 6). 11.8. Oferta winna być kompletna. W przypadku złożenia oferty niekompletnej, niezawierającej wyszczególnionych wyżej dokumentów, bądź zawierającej dokumenty wadliwe, lub też zawierającej dokumenty niepotwierdzające spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający przewiduje możliwość wezwania Wykonawcy, który złożył ofertę najkorzystniejszą do uzupełnienia dokumentów w wyznaczonym czasie. 6 11.9. W przypadku reprezentowania Wykonawcy przez pełnomocnika, należy dołączyć również do oferty pełnomocnictwo w oryginale lub jego kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem. 11.10. Informacja o wyniku postępowania zostanie umieszczona na BIP Zamawiającego na stronie internetowej Zamawiającego www.ustka.pl oraz przesłana do każdego Wykonawcy, który złożył ofertę. 11.11. Zamawiający dopuszcza możliwość unieważnienia postępowania w przypadku, gdy cena najkorzystniejszej oferty przekroczy środki finansowe przeznaczone przez Zamawiającego na realizację przedmiotowego zamówienia. Informacja o unieważnieniu postępowania zostanie opublikowana na stronie internetowej Zamawiającego: www.bip.um.ustka.pl. oraz przesłana Wykonawcom, którzy złożyli oferty. Kontakt: 13.3. Osobami upoważnionymi do kontaktów z Wykonawcami są: 13.3.1. Adam Meller - Kubica - Naczelnik Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, tel. 059 81 54 310, e-mail: amellerkubica@um.ustka.pl 13.3.2. Katarzyna Wysocka - Inspektor w Wydziale Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, tel. 59 8 154 378, e-mail: kwysocka@um.ustka |
© eurobudowa.pl 2004-2024