Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie usługi w zakresie codziennego sprzątania i utrzymania w czystości

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie usługi w zakresie codziennego sprzątania i utrzymania w czystości

Data zamieszczenia: 2023-03-20
Dane kontaktowe Zamawiającego: Samodzielne Publiczne Pogotowie Ratunkowe w Pruszczu Gdańskim
ul. Prof. M. Raciborskiego 2A
83-000 Pruszcz Gdański
powiat: gdański
Tel./fax 58 773 30 30
sekretariat@pogotowiepruszcz.pl
Województwo: pomorskie
Miasto: Pruszcz Gdański
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel./fax 58 773 30 3
Termin składania ofert: 2023-03-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Samodzielne Publiczne Pogotowie Ratunkowe w Pruszczu Gdańskim
zaprasza do złożenia oferty cenowej na:
USŁUGĘ SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA W CZYSTOŚCI POMIESZCZEŃ W BUDYNKU
SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO POGOTOWIA RATUNKOWEGO W PRUSZCZU GDAŃSKIM
PRZY. UL.PROF. M. RACIBORSKIEGO 2A.
Postępowanie wyłączone ze stosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 )
na podstawie art. 4 ust 8.
I. PRZEDMIOT ZAPYTANIA OFERTOWEGO
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie codziennego sprzątania i utrzymania w czystości
pomieszczeń biurowych, socjalnych, gabinetów lekarskich, gabinetów zabiegowych, ciągów komunikacyjnych,
toalet i pomieszczeń gospodarczych.
2. Zamówienie obejmuje następujący zakres:
a. odkurzanie, zamiatanie i mycie podłóg pomieszczeń biurowych, socjalnych, korytarza, odpowiednio do
danej powierzchni;
b. wycieranie kurzu, odkurzanie mebli tapicerowanych i wykładzin, a w przypadku zabrudzeń czyszczenie
ich;
c. mycie przedmiotów znajdujących się w sprzątanych pomieszczeniach tj. biurek, szafek gospodarczych,
lamp biurowych, wyłączników, koszy na śmieci, parapetów okiennych, drzwi itp. środkami myjącokonserwującymi;
d. utrzymanie czystości w toaletach: mycie, czyszczenie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych, luster,
umywalek, drzwi, pojemników na mydło, papier itp.;
e. opróżnianie pojemników na śmieci, wymiana worków foliowych, wynoszenie nieczystości do
kontenerów na śmieci na zewnątrz budynku;
f. wymiana worków z odpadami medycznymi wraz z odpowiednim opisaniem ich;
g. opróżnianie niszczarek i wynoszenie zawartości do kontenerów na śmieci na zewnątrz budynku;
h. okresowe ( nie mniej niż 3 razy w roku ) mycie drzwi oraz ościeżnic i okien, opraw świetlnych,
kaloryferów;
i. czyszczenie i odkażanie aparatów telefonicznych;
j. dezynfekcję powierzchni płaskich i meblowych;
k. uzupełnianie mydeł, ręczników papierowych, papierów toaletowych

3. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia w sposób, który nie będzie zakłócał
normalnego funkcjonowania pracy Zamawiającego.
4. Zamawiający zapewni asortyment taki jak mydło, ręczniki papierowe i papier toaletowy.
5. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi korzystając z własnych środków myjących, czyszczących,
konserwujących i dezynfekcyjnych spełniających normy jakościowe stosowane w strefie medycznej.
6. Godziny świadczenia usług Zamawiający ustala na:
a. od poniedziałku do piątku - 8 godzin ( wg zapotrzebowania i harmonogramu );
b. weekendy i dni świątecznie - 4 godz. ( wg zapotrzebowania i harmonogramu ).
7. Wykonawca odpowiada za organizację usługi.

Dokument nr: SPPR/ /AL/2023

Składanie ofert:
MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Ofertę sporządzoną zgodnie z wymaganiami określonymi w Zapytaniu ofertowym należy złożyć do dnia
28.03.2023 roku w siedzibie Zamawiającego tj. Samodzielne Publiczne Pogotowie Ratunkowe w Pruszczu
Gdańskim Ul. Prof. M. Raciborskiego 2A, 83-000 Pruszcz Gdański pokój nr 129 I p. lub przesłać drogą
elektroniczną na adres sekretariat@pogotowiepruszcz.pl

Miejsce i termin realizacji:
TERMIN WYKONANIA ZAPYTANIA OFERTOWEGO
Realizacja zamówienia trwa przez okres próbny 3 miesięcy od dnia podpisania umowy tj.: od 01 kwietnia 2023
roku do 30 czerwca 2023 roku z możliwością przedłużenia.

Wymagania:
II. KRYTERIA OCENY OFERT, ICH WAGA I SPOSÓB OBLICZENIA
1. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującym kryteriami:
1) Cena 80 %
2) Koncepcja usługi ( plan higieny ) 20 %
2. Niezwłocznie po dokonaniu wyboru oferty najkorzystniejszej Zamawiający umieści informacje na stronie
internetowej.
2. Termin związania złożoną ofertą wynosi 30 dni, licząc od dnia upływu terminu składania ofert.
? Wykonawca na swoje życzenie otrzyma pisemne potwierdzenie złożenia oferty,
? Za nieskuteczne i nieterminowe złożenie oferty odpowiada wykonawca.
IV. MIEJSCE I TERMIN ROZSTRZYGNIĘCIA
1. Wyłonienie oferenta nastąpi w ciągu 3 dni od momentu zakończenia składania ofert, tj. maksymalnie do dnia
31 marca 2023 roku w siedzibie Zamawiającego tj. Samodzielne Publiczne Pogotowie Ratunkowe
w Pruszczu Gdańskim.
2. Zamawiający poda do wiadomości publicznej na stronie www.pogotowiepruszcz.pl :
? Informację o wyłonieniu oferty najkorzystniejszej dla zamawiającego na podstawie kryteriów oceny ofert
oraz który spełnił warunki określone w zapytaniu ofertowym.
3. Niezależnie od ogłoszenia wyników na stronie internetowej Zamawiającego (www.pogotowiepruszcz.pl),
o wyborze oferty za pośrednictwem poczty elektronicznej zostaną powiadomieni wszyscy oferenci, którzy
złożyli oferty.

V. ZAMKNIĘCIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO
1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zostanie poinformowany za pośrednictwem poczty
elektronicznej o terminie i miejscu zawarcia umowy.
2. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Zapytaniu ofertowym mają zastosowanie przepisy Kodeksu
cywilnego.

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.