lubelskie (Kąkolewnica)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie usługi w zakresie codziennego sprzątania i utrzymania w czystości |
Data zamieszczenia: | 2023-03-20 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Samodzielne Publiczne Pogotowie Ratunkowe w Pruszczu Gdańskim ul. Prof. M. Raciborskiego 2A 83-000 Pruszcz Gdański powiat: gdański Tel./fax 58 773 30 30 sekretariat@pogotowiepruszcz.pl |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Pruszcz Gdański |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel./fax 58 773 30 3 |
Termin składania ofert: | 2023-03-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Samodzielne Publiczne Pogotowie Ratunkowe w Pruszczu Gdańskim zaprasza do złożenia oferty cenowej na: USŁUGĘ SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA W CZYSTOŚCI POMIESZCZEŃ W BUDYNKU SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO POGOTOWIA RATUNKOWEGO W PRUSZCZU GDAŃSKIM PRZY. UL.PROF. M. RACIBORSKIEGO 2A. Postępowanie wyłączone ze stosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ) na podstawie art. 4 ust 8. I. PRZEDMIOT ZAPYTANIA OFERTOWEGO 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie codziennego sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń biurowych, socjalnych, gabinetów lekarskich, gabinetów zabiegowych, ciągów komunikacyjnych, toalet i pomieszczeń gospodarczych. 2. Zamówienie obejmuje następujący zakres: a. odkurzanie, zamiatanie i mycie podłóg pomieszczeń biurowych, socjalnych, korytarza, odpowiednio do danej powierzchni; b. wycieranie kurzu, odkurzanie mebli tapicerowanych i wykładzin, a w przypadku zabrudzeń czyszczenie ich; c. mycie przedmiotów znajdujących się w sprzątanych pomieszczeniach tj. biurek, szafek gospodarczych, lamp biurowych, wyłączników, koszy na śmieci, parapetów okiennych, drzwi itp. środkami myjącokonserwującymi; d. utrzymanie czystości w toaletach: mycie, czyszczenie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych, luster, umywalek, drzwi, pojemników na mydło, papier itp.; e. opróżnianie pojemników na śmieci, wymiana worków foliowych, wynoszenie nieczystości do kontenerów na śmieci na zewnątrz budynku; f. wymiana worków z odpadami medycznymi wraz z odpowiednim opisaniem ich; g. opróżnianie niszczarek i wynoszenie zawartości do kontenerów na śmieci na zewnątrz budynku; h. okresowe ( nie mniej niż 3 razy w roku ) mycie drzwi oraz ościeżnic i okien, opraw świetlnych, kaloryferów; i. czyszczenie i odkażanie aparatów telefonicznych; j. dezynfekcję powierzchni płaskich i meblowych; k. uzupełnianie mydeł, ręczników papierowych, papierów toaletowych 3. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia w sposób, który nie będzie zakłócał normalnego funkcjonowania pracy Zamawiającego. 4. Zamawiający zapewni asortyment taki jak mydło, ręczniki papierowe i papier toaletowy. 5. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi korzystając z własnych środków myjących, czyszczących, konserwujących i dezynfekcyjnych spełniających normy jakościowe stosowane w strefie medycznej. 6. Godziny świadczenia usług Zamawiający ustala na: a. od poniedziałku do piątku - 8 godzin ( wg zapotrzebowania i harmonogramu ); b. weekendy i dni świątecznie - 4 godz. ( wg zapotrzebowania i harmonogramu ). 7. Wykonawca odpowiada za organizację usługi. Dokument nr: SPPR/ /AL/2023 Składanie ofert: MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT 1. Ofertę sporządzoną zgodnie z wymaganiami określonymi w Zapytaniu ofertowym należy złożyć do dnia 28.03.2023 roku w siedzibie Zamawiającego tj. Samodzielne Publiczne Pogotowie Ratunkowe w Pruszczu Gdańskim Ul. Prof. M. Raciborskiego 2A, 83-000 Pruszcz Gdański pokój nr 129 I p. lub przesłać drogą elektroniczną na adres sekretariat@pogotowiepruszcz.pl Miejsce i termin realizacji: TERMIN WYKONANIA ZAPYTANIA OFERTOWEGO Realizacja zamówienia trwa przez okres próbny 3 miesięcy od dnia podpisania umowy tj.: od 01 kwietnia 2023 roku do 30 czerwca 2023 roku z możliwością przedłużenia. Wymagania: II. KRYTERIA OCENY OFERT, ICH WAGA I SPOSÓB OBLICZENIA 1. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującym kryteriami: 1) Cena 80 % 2) Koncepcja usługi ( plan higieny ) 20 % 2. Niezwłocznie po dokonaniu wyboru oferty najkorzystniejszej Zamawiający umieści informacje na stronie internetowej. 2. Termin związania złożoną ofertą wynosi 30 dni, licząc od dnia upływu terminu składania ofert. ? Wykonawca na swoje życzenie otrzyma pisemne potwierdzenie złożenia oferty, ? Za nieskuteczne i nieterminowe złożenie oferty odpowiada wykonawca. IV. MIEJSCE I TERMIN ROZSTRZYGNIĘCIA 1. Wyłonienie oferenta nastąpi w ciągu 3 dni od momentu zakończenia składania ofert, tj. maksymalnie do dnia 31 marca 2023 roku w siedzibie Zamawiającego tj. Samodzielne Publiczne Pogotowie Ratunkowe w Pruszczu Gdańskim. 2. Zamawiający poda do wiadomości publicznej na stronie www.pogotowiepruszcz.pl : ? Informację o wyłonieniu oferty najkorzystniejszej dla zamawiającego na podstawie kryteriów oceny ofert oraz który spełnił warunki określone w zapytaniu ofertowym. 3. Niezależnie od ogłoszenia wyników na stronie internetowej Zamawiającego (www.pogotowiepruszcz.pl), o wyborze oferty za pośrednictwem poczty elektronicznej zostaną powiadomieni wszyscy oferenci, którzy złożyli oferty. V. ZAMKNIĘCIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO 1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zostanie poinformowany za pośrednictwem poczty elektronicznej o terminie i miejscu zawarcia umowy. 2. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Zapytaniu ofertowym mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego. |
© eurobudowa.pl 2004-2024