Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6058z ostatnich 7 dni
24456z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont 10 lokali mieszkalnych - pustostanów

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont 10 lokali mieszkalnych - pustostanów

Data zamieszczenia: 2023-03-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miasto Bielsko-Biała - Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
Lipnicka 26
43-300 Bielsko-Biała
powiat: Bielsko-Biała
33 475 77 25
przetargi@zgm.eu
Województwo: śląskie
Miasto: Bielsko-Biała
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: 33 475 77 25
Termin składania ofert: 2023-04-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Remont 10 lokali mieszkalnych - pustostanów, będących w zasobie mieszkaniowym Gminy Bielsko - Biała, zarządzanym przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, w podziale na 3 części - etap VII/2023.
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część 1 zamówienia:
1) lokal przy Ul. Boryczki 13/12: - remont pustostanu o powierzchni użytkowej 51,24 m2, przeznaczonego na lokal mieszkalnej;
2) lokal przy Ul. Powstańców Śląskich 9/2B - remont pustostanu o powierzchni użytkowej 23,51 m2, przeznaczonego na lokal socjalny;
3) lokal przy Ul. Słowackiego 6a/2 - remont pustostanu o powierzchni użytkowej 21,50 m2, przeznaczonego na lokal socjalny;
2. Część 2 zamówienia:
1) lokal przy Ul. Akademii Umiejętności 25/16:
remont pustostanu o powierzchni użytkowej 37,16 m2, przeznaczonego na lokal mieszkalny;
2) lokal przy Ul. Straconki 104/1:
remont pustostanu o powierzchni użytkowej 30,51 m2, przeznaczonego na lokal socjalny;
3) lokal przy Ul. Tarninowa 31/2:
remont pustostanu o powierzchni użytkowej 44,16 m2, przeznaczonego na lokal socjalny;
1) lokal przy Ul. Grażyny 5/9:
remont pustostanu o powierzchni użytkowej 27,31 m2, przeznaczonego na lokal mieszkalny;
2) lokal przy Ul. Grażyny 7/30:
remont pustostanu o powierzchni użytkowej 46,56 m2, przeznaczonego na lokal mieszkalny;
3) lokal przy Ul. NMP Królowej Polski 7/20:
remont pustostanu o powierzchni użytkowej 19,20 m2, przeznaczonego na lokal socjalny;
4) lokal przy Ul. NMP Królowej Polski 7/21:
remont pustostanu o powierzchni użytkowej 19,57 m2, przeznaczonego na lokal socjalnego.

CPV: 45211341-1, 45421000-4,45421100-5, 45442100-8,45310000-3,45330000-9-,45333000-0,45262600-7,45331000-6

Dokument nr: 2023/BZP 00145664, ZGM/23/020/NJ

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-04-12 10:15

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3f6efa1f-c880-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/,
2) poczty elektronicznej pod adresem przetargi@zgm.eu
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa ,,Regulamin Platformy e-Zamówienia", dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy". Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
2. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa ,,Regulamin Platformy e-Zamówienia".
3. dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem ,,Formularza do komunikacji" jako załączniki. Zamawiający dopuszcza i rekomenduje składanie dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w pkt 2 adres poczty elektronicznej. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia
30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415),
4. możliwość korzystania w postępowaniu z ,,Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta ,,Wykonawcy" na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z ,,Formularzy do komunikacji" służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. Wszystkie wysłane i odebrane
w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce ,,Komunikacja";
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny zrealizowany w SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Obowiązek informacyjny zrealizowany w SWZ

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-04-12 10:00
Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.