Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1175z dziś
6911z ostatnich 7 dni
23107z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Usługi przeglądu i konserwacji urządzeń zasilających oraz siłowni telekomunikacyjnych...

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Usługi przeglądu i konserwacji urządzeń zasilających oraz siłowni telekomunikacyjnych z wymianą baterii

Data zamieszczenia: 2023-05-25
Dane kontaktowe Zamawiającego: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W KRAKOWIE
ul. Mogilska 109
31-571 Kraków
powiat: Kraków
zamowienia.fundusze@malopolska.policja.gov.pl
https://malopolska-policja.eb2b.com.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Kraków
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2023-06-02 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZP.10.2023 Usługi przeglądu i konserwacji urządzeń zasilających oraz siłowni telekomunikacyjnych z wymianą baterii
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest:
ZADANIE 1: Przegląd i konserwacja urządzeń UPS wraz z wymianą baterii o żywotności projektowej min. 10 lat
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Nr 2 do SWZ.
3. W ramach przeglądu urządzeń zasilania gwarantowanego UPS, wymagane jest co najmniej:
- Wyczyszczenie podzespołów wewnętrznych oraz wentylatorów
- Zdiagnozowanie poprawności działania poszczególnych elementów urządzenia
- Pomiar prądów i napięć wyjściowych, w przypadku ujawnienia różnic zmierzonych parametrów wymagane jest
skalibrowanie urządzenia
- Sprawdzenie stanu baterii akumulatorów,
- Sprawdzenie działania UPS przy pracy on-line oraz z bypass-em,
- Kontrola stanów alarmowych,
- Wykonanie próby zdolności przejęcia obciążenia,
- Wykonanie pomiarów rezystancji izolacji urządzeń, przewodów i kabli, sprawdzenie ochrony przeciwporażeniowej.
- Wykasowanie wszelkich alarmów np.: konieczności wykonania przeglądu serwisowego, wymiany baterii itp.
3. Ze wszystkich czynności przeglądu technicznego i konserwacji należy sporządzić protokół obejmujący wykonane
czynności z uwzględnieniem wykazu materiałów użytych do wykonania usługi.
4. Miejscem realizacji są jednostki Policji woj. małopolskiego, wyszczególnione w załączniku nr 2 do SWZ.
5. TERMIN REALIZACJI:
1) Okres obowiązywania umowy ramowej: od daty zawarcia do dnia 31.12.2024 roku, lecz nie dłużej niż do wyczerpania ilości usług określonych w dokumentach postępowania lub maksymalnej wartości umowy.
2) Terminy realizacji zamówień cząstkowych do 60 dni kalendarzowych od daty złożenia oświadczenia o którym mowa w § 5 ust.5 projektu umowy.
1. Przedmiotem zamówienia jest:
ZADANIE 2: Przegląd i konserwacja siłowni ELTEK
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Nr 2 do SWZ.
3. W ramach przeglądu siłowni telekomunikacyjnych ELTEK, wymagane jest co najmniej:
- Wyczyszczenie podzespołów wewnętrznych oraz wentylatorów
- Zdiagnozowanie poprawności działania poszczególnych elementów urządzenia
- Pomiar prądów i napięć wyjściowych, w przypadku ujawnienia różnic zmierzonych parametrów wymagane jest
skalibrowanie urządzenia
- Sprawdzenie stanu baterii akumulatorów,
- Kontrola stanów alarmowych,
- Wykonanie próby zdolności przejęcia obciążenia,
- Wykonanie pomiarów rezystancji izolacji urządzeń, przewodów i kabli, sprawdzenie ochrony przeciwporażeniowej.
3. Ze wszystkich czynności przeglądu technicznego i konserwacji należy sporządzić protokół obejmujący wykonane
czynności z uwzględnieniem wykazu materiałów użytych do wykonania usługi.
4. Miejscem realizacji są jednostki Policji woj. małopolskiego, wyszczególnione w załączniku nr 2 do SWZ.
5. TERMIN REALIZACJI:
1) Okres obowiązywania umowy ramowej: od daty zawarcia do dnia 31.12.2024 roku, lecz nie dłużej niż do wyczerpania ilości usług określonych w dokumentach postępowania lub maksymalnej wartości umowy.
2) Terminy realizacji zamówień cząstkowych do 60 dni kalendarzowych od daty złożenia oświadczenia o którym mowa w § 5 ust.5 projektu umowy.
1.Przedmiotem zamówienia jest:
ZADANIE 3: Przegląd i konserwacja agregatów prądotwórczych
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Nr 2 do SWZ.
3. W ramach przeglądu agregatów prądotwórczych, wymagane jest co najmniej:
- Wymiana filtra paliwa
- Wymiana filtra powietrza
- Wymiana filtra oleju,
- Wymiana oleju,
- Sprawdzenie szczelności układu smarowania, chłodzenia, paliwowego, płynu chłodzącego,
- Sprawdzenie naciągu pasków klinowych,
- Sprawdzenie prawidłowości połączeń elektrycznych, wewnętrznych i zewnętrznych,
- Opróżnienie odstojnikowego separatora wody w układzie paliwowym,
- Pomiar podstawowych parametrów elektrycznych generatora,
- Sprawdzenie automatyki startu i zatrzymania agregatu,
- Sprawdzenie układów zabezpieczenia zespołu prądotwórczego (silnika i prądnicy),
- Kontrola parametrów wyjściowych (częstotliwość, napięcie),
- Kontrola szczelności układu wydechowego,
- Kontrola akumulatora i układu jego ładowania (jeżeli występuje),
- Sprawdzenie prawidłowości działania układu chłodzenia,
- Sprawdzenie poprawności działania wskaźników na panelach kontrolno- pomiarowych,
- Kontrola rozruchu po symulowanym zaniku napięcia sieci (jeżeli jest to możliwe),
- Sprawdzenie działania automatycznego układów SZR przy zaniku napięcia podstawowego oraz rezerwowego załączenia
zasilania z agregatu (jeżeli jest to możliwe),
- Uruchomienie zespołu prądotwórczego na okres 1 godz. (obciążenie odbiorami jeżeli jest to możliwe),
- Wykonanie pomiarów rezystancji izolacji urządzeń, przewodów i kabli, sprawdzenie ochrony przeciwporażeniowej,
- Sporządzenie szczegółowego protokołu w wykonanych podczas przeglądu czynności
W lokalizacjach w których wymianie podlega grzałka lub system jej załączania, czujnik poziomu paliwa, czujnik temperatury,
SZR lub gdzie montażu oraz wykonania instalacji wyłącznika przeciwpożarowego prądu należy zastosować elementy
fabrycznie nowe oraz udzielić co najmniej 12 miesięcznej gwarancji.
3. Ze wszystkich czynności przeglądu technicznego i konserwacji należy sporządzić protokół obejmujący wykonane
czynności z uwzględnieniem wykazu materiałów użytych do wykonania usługi.
4. Miejscem realizacji są jednostki Policji woj. małopolskiego, wyszczególnione w załączniku nr 2 do SWZ.
5. TERMIN REALIZACJI:
1) Okres obowiązywania umowy ramowej: od daty zawarcia do dnia 31.12.2024 roku, lecz nie dłużej niż do wyczerpania ilości usług określonych w dokumentach postępowania lub maksymalnej wartości umowy.
2) Terminy realizacji zamówień cząstkowych do 60 dni kalendarzowych od daty złożenia oświadczenia o którym mowa w § 5 ust.5 projektu umowy.

CPV: 50532000-3, 50532300-6

Dokument nr: 2023/BZP 00233249, ZP.10.2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-06-02 11:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://malopolska-policja.eb2b.com.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://malopolska-policja.eb2b.com.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej (zwanej dalej: Platformą; Systemem) pod adresem: https://malopolska-policja.eb2b.com.pl/, na której udostępniane będą dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem.
2) Korzystanie z Platformy jest bezpłatne.
3) Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są za pośrednictwem Platformy:
a) Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składające się na ofertę, składane są przez wykonawcę przy użyciu zakładki ,,Złóż ofertę" w trakcie etapu składania ofert/wniosków.
b) Dokumenty elektroniczne, oświadczenia, uzupełnienia, elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane przez wykonawcę po złożeniu ofert (np. na wezwanie zamawiającego), składane są przy użyciu zakładki ,,Pytania/informacje".
c) Ewentualne wnioski o wyjaśnienie treści SWZ, wnioski o przeprowadzenie wizji lokalnej itp., także składane są przy użyciu zakładki ,,Pytania/informacje".
Za datę wpływu przyjmuje się datę ich wczytania do Systemu.
4) Poniżej została określona instrukcja korzystania z Platformy, tj.:
a) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu. Po wprowadzeniu danych użytkownika tj. adresu e-mail oraz hasła zgłoszenie jest automatycznie akceptowane przez system.
b) w zakładce ,,Postępowania", ,,Lista postępowań otwartych" należy wybrać niniejsze postępowanie oraz korzystając z polecenia ,,zgłoś się do udziału w postępowaniu" przejść do Formularza rejestracyjnego - w przypadku, gdy Wykonawca nie posiada konta na Platformie lub panelu logowania użytkownika do Systemu.
c) po wypełnieniu Formularza rejestracyjnego Wykonawca otrzyma e-maila informującego, że może dokonać pierwszego logowania do Platformy. Rejestracja nowego konta podlega weryfikacji i akceptacji Operatora, która może potrwać do 24h (8h roboczych).
d) w zakładce ,,Załączniki organizatora" przedmiotowego postępowania dostępna jest dokumentacja postępowania (SWZ oraz pozostałe dokumenty). Pobranie dokumentu następuje po kliknięciu na wybrany załącznik i wciśnięciu polecenia ,,Pobierz". W celu pobrania wszystkich załączników jednocześnie należy wybrać polecenie ,,Pobierz paczkę", a następnie ,,Pobierz wszystkie załączniki organizatora".
5) Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 4/1 mb/s,
b) komputer klasy PC lub lub Mac, o następującej konfiguracji: pamięć RAM min. 8 GB, procesor dwurdzeniowy o taktowaniu min. 2,4 GHz, jeden z systemów operacyjnych: MS Windows, Mac OS, Linux, z aktualnym wsparciem technicznym producenta,
c) zainstalowana dowolna wersja przeglądarki internetowej,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program obsługujący stosowane przez wykonawcę formaty plików (np. Acrobat Reader dla plików w formacie .pdf).
6) Zamawiający zaleca wczytywanie na Platformę plików w maksymalnym rozmiarze do 250 MB a w przypadku dokumentów podpisanych podpisem zaufanym do 10MB.
7) Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
a) Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, jest w Systemie zaszyfrowany. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert.
b) Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), znajdującą się po lewej stronie dokumentu w kolumnie ,,Data przesłania".
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.13. Zamawiający przewiduje pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych danych potrzebnych do sporządzenia ofert dostosowanych do wymagań danego zamówienia: Nie.
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1-3 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) dalej ,,RODO" oraz art. 19 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych, dalej ,,Pzp" informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji w Krakowie,
ul. Mogilska 109, 31-571 Kraków;
2) dane kontaktowe do inspektora ochrony danych są następujące: podkom. Robert Pasiut, email: iod.kwp@malopolska.policja.gov.pl, adres do korespondencji: Ul. Mogilska 109 31-571 Kraków
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c i e RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie osoby lub podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa. Podstawę prawną udostępnienia w szczególności stanowi art. 18 ust. 6 Pzp, z zastrzeżeniem wynikającym z treści art. 18 ust.5, oraz art. 74 Pzp, a także regulacje określone w ustawie z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane jedynie przez okres niezbędny do realizacji celów, dla których zostały zgromadzone - zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego - , a także dla celów archiwizacyjnych przez okres nie dłuższy niż wskazany w odnośnych przepisach prawa krajowego oraz przepisach dotyczących działalności archiwalnej jednostek Policji;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany i nie będą podlegały profilowaniu, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z tego uprawnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych, przy czym żądanie nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postepowania o udzielenie zamówienia;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych na adres Warszawa 00-193, Ul. Stawki 2, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) Administrator oświadcza jednocześnie, że stosuje środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę danych osobowych zabranych w postępowaniu o udzielenie zamówienia w sposób gwarantujący ich zabezpieczenie przed bezprawnym rozpowszechnianiem.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://malopolska-policja.eb2b.com.pl
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-06-02 11:00
Miejsce składania ofert: Oferty należy składać za pośrednictwem Platformy Zakupowej pod adresem https://malopolska-policja.eb2b.com.pl

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.