Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
786z dziś
5248z ostatnich 7 dni
23920z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie remontu bieżącego pomieszczeń

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie remontu bieżącego pomieszczeń

Data zamieszczenia: 2023-06-07
Dane kontaktowe Zamawiającego: Uniwersytet Warszawski
Krakowskie Przedmieście 26/28
00-927 Warszawa
powiat: Warszawa
tel. +48 22 55 20 000, tel. 225530813
da.kucharski@uw.edu.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. +48 22 55 20 00
Termin składania ofert: 2023-06-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
wykonanie remontu bieżącego pomieszczeń w budynku Wydziału Pedagogicznego UW.
4. Opis przedmiotu zamówienia:
Wykonanie bieżącego remontu pomieszczeń w budynku WYDZIAŁU PEDAGOGICZNEGO UW przy Ul. Mokotowskiej 16/20
I. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z bieżącym remontem pomieszczeń w budynku WYDZIAŁU PEDAGOGICZNEGO Uniwersytetu Warszawskiego w Warszawie przy Ul. Mokotowskiej 16/20, zakres prac obejmuje:
1. Zakres prac obejmuje następujące pomieszczenia:
1) - pokoje 121,124,324,331,318,329
2. ZAKRES ROBÓT OGÓLNY
1) Prace przygotowawcze
a) zabezpieczenie ścian, i elementów wyposażenia w miejscach przewidzianych
do transportu materiałów i urobku,
b) zabezpieczenie stolarki drzwiowej , okiennej i podłóg drewnianych
c) zabezpieczenie posadzek kamiennych na ciągach transportowych;
3. ZAKRES ROBÓT SZCZEGÓŁOWY
1) Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze:
a) demontaż wykładziny podłogowej
b) demontaż i wyniesienie starych mebli i zabudów
c) wykucie z muru kratek wentylacyjnych,
d) naprawa uszkodzonych miejsc w murze,
e) wyniesienie, przestawienie mebli wyposażenia w celu możliwości przeprowadzenie remontu
2) Roboty malarskie:
a) usunięcie starych warstw farby,
b) oczyszczenie i przygotowanie ścian do naprawczych prac tynkarskich i prac malarskich,
c) uzupełnienie tynków,
d) demontaż zużytych nieużywanych elementów karnisze , półki
e) zabezpieczenie przed uszkodzeniem wszystkich elementów wyposażenia
f) zabezpieczenie stolarki folią,
g) dwukrotne malowanie z jednokrotnym zagruntowaniem podłoży tynków
h) cementowo-wapiennych farbą emulsyjną akrylową ścian i sufitu,
i) dwukrotne malowanie farbą ftalową tynków wewnętrznych, stolarki drzwiowej
oraz rur stalowych i grzejników
j) obsadzenie kratek wentylacyjnych,
k) montaż narożników, kątowników ochronnych przy windach
l) wymiana kasetonów w suficie podwieszanym
m) demontaż i montaż wszystkich niezbędnych elementów w celu poprawnego wykonania prac.
3) Wymiana podłóg:
a) rozebranie posadzek z deszczułek z oderwaniem listew i cokołów,
b) wykonanie podłoża - warstwy wyrównawczej pod posadzki,
c) ułożenie wykładziny do pomieszczeń o dużym natężeniu ruchu,
d) ułożenie terakoty w pomieszczeniach,
e) montaż cokołów, listew przypodłogowych,
f) montaż listew aluminiowych progowych,
3) Roboty elektryczne:
a) demontaż przed malowaniem i montaż opraw oświetleniowych, puszek podtynkowych, gniazd wtykowych, wyłączników,
b) przygotowanie podłoża pod osprzęt instalacyjny, mocowanie i podłączenie osprzętu w
puszkach podtynkowych,
c) wymiana gniazd wtyczkowych podtynkowych ze stykiem uziemiającym,
d) wymiana wyłącznika o natężeniu prądu 10 a 1-biegunowego podtynkowego w
w puszce,
e) montaż do gotowego podłoża gniazd wtyczkowych podtynkowych internetowych,
4) Roboty wykończeniowe:
a) dostawa i montaż listew odbojowych ściennych z PCV
b) ochrona ścian listwami winylowymi poziomymi naklejanymi szerokości 30 cm.
c) montaż elementów wyposażenia np. półek ,karniszy.
7. INFORMACJE OGÓLNE
1) roboty mogą być wykonywane w godz.ch 7.00 - 19.00.
2) w celu niezakłócania pracy w budynku roboty głośne (wiercenie, cięcie, wykuwanie, bruzdowanie itp.) muszą być uzgadniane z Administratorem budynku.
3) wykonawca zobowiązuje się do oddzielenia miejsca wykonywania robót od pozostałej powierzchni kurtyną zabezpieczającą przed rozprzestrzenianiem się kurzu, brudu, pyłu, oraz zabezpieczenie miejsca prowadzenia robót przed wywołaniem alarmów ppoż. lub innych uszkodzeń instalacji budynku.
a) wykonawca zobowiązuje się do utrzymania właściwego porządku, prowadzonych prac tak aby nie powodować zakłóceń w normalnym funkcjonowaniu budynku i pomieszczeń sąsiadujących.
4) Zamawiający udostępni miejsce na ustawienie kontenera na odpady budowlane, utylizowane przez Wykonawcę.
5) Elementy zdemontowane muszą być, zutylizowane przez Wykonawcę
6) Wykonawca zobowiązuje się do przeniesienia i odpowiedniego zabezpieczenia materiałów w miejsce wskazane przez Zamawiającego (w obrębie budynku).
7) Zamawiający nie zapewni:
a) darmowych miejsc do parkowania.
8) Wykonawca zobowiązany jest przekazać imienny wykaz wszystkich pracowników realizujących zlecenie z podaniem danych kontaktowych;
a) w przypadku wykonywania zlecenia przez "grupę" osób należy wskazać osobę odpowiedzialną za realizacje zlecenia z podaniem danych kontaktowych;
b) każdorazowo wszyscy pracownicy realizujący zlecenie niezależnie od miejsca jego realizacji zlecenia na terenie obiektu przed przystąpieniem do realizacji zlecenia i po jego zakończeniu zobligowani są do dokonania wpisu w "Ewidencji wchodzących osób"
9) Każdorazowe rozpoczęcie i zakończenie prac należy zgłosić do Administratora budynku osobiście lub telefonicznie przez kierującego pracami z ramienia zleceniobiorcy;
10) rozpoczęcie i zakończenie prac zgłaszać do osoby nadzorującej prace z ramienia administratora;
11) prace mogą być rozpoczęte wyłącznie po uzyskaniu zgody dyspozytora/specjalisty ds. ochrony przeciwpożarowej.
12) w trakcie prowadzenia prac należy przestrzegać przepisów ppoż. i bhp.
13) zabezpieczenie miejsca prowadzenia prac w tym zabezpieczenie ppoż. spoczywa na Wykonawcy prowadzonych prac
14) .Zakaz udostępniania osobom trzecim pobranych kluczy, kart dostępu itp.

CPV: 45311200-2, 45000000-7

Dokument nr: 123/2/2023

Otwarcie ofert: 12. Otwarcie ofert
O wyniku postepowania i wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający poinformuje dając ogłoszenie w BIP pod adresem e-mail: https://uwedupl.bip.gov.pl/

Składanie ofert:
11. SKŁADANIE OFERT
OFERTY NALEŻY SKŁADAĆ do dnia 21.06.2023 r. do godz. 24.00 w formie;

1) elektronicznej na adres: da.kucharski@uw.edu.pl

Miejsce i termin realizacji:
4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA - do 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy

Wymagania:
Zgodnie z Regulaminem w sprawie trybów , zasad i form udzielania przez Uniwersytet Warszawski Zamówień publicznych na usługi ,dostawy oraz roboty budowlane oraz organizowanie konkursów, o których mowa w art.2 ust.1 pkt. 1 Ustawy stanowiącym Załącznik stanowiącym załącznik nr 8 do zarządzenia nr 294 rektora UW z dnia 31 grudnia 2020 r, ze zmianami wprowadzonymi zarządzeniem nr 2 z dnia 7 stycznia 2021 w sprawie trybów , zasad i form udzielania przez Uniwersytet Warszawski zamówień publicznych na usługi, dostawy oraz roboty budowlane oraz organizowanie konkursów
3. Składanie ofert częściowych
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
5. WIZJA LOKALNA
W celu przygotowania oferty Wykonawcy zobowiązani są do dokonania wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia w celu uzyskania niezbędnych informacji dla poprawnego i kompletnego przygotowania oferty.
Wizja lokalna odbędzie się 07-06-2023 godz.13:00. Z wizji lokalnej zostanie sporządzony protokół stanowiący uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia.
Brak wizji lokalnej wyklucza Wykonawcę z postepowania!
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego ( Dz.U. poz. 835 z dnia 15 kwietnia 2022r,) zwanej dalej: ,,Ustawą o szczególnych rozwiązaniach". Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w art. 7 ust. 1 Ustawy o szczególnych rozwiązaniach.
6. PRACOWNICY WYMAGANIA DOTYCZĄCE KWALIFIKCJI OSÓB
1) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę czterech pracowników fizycznych wykonujących roboty remontowe budowlane oraz dwóch elektryków posiadających ważne uprawnienia SEP.
2) Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca dostarczy imienny wykaz osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi pracownikami, który stanowić będzie załącznik do umowy.
8. PRACOWNICY WYMAGANIA DOTYCZĄCE KWALIFIKCJI OSÓB
1) wszystkie osoby skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi, musza mieć kwalifikacje zawodowe i uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia,
2) najpóźniej w dniu rozpoczęcia robót Wykonawca dostarczy imienny wykaz osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi pracownikami, który stanowić będzie załącznik do umowy.
3) ZDOLNOŚC TECHNICZNA
a) Wykonawca wykaże, że wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 4 roboty budowlano-remontowe wraz z robotami elektrycznymi na kwotę nie mniejsza niż 100 tys. netto.
b) na potwierdzenie do oferty należy dołączyć: 4 referencje potwierdzające wykonanie robót budowlanych wraz z robotami elektrycznymi .
9. Kryteria oceny ofert :
OPIS KRYTERIÓW I SPOSÓB OCENY OFERT
Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostały odrzucone.
1) Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty i ich wagi przedstawiają się następująco:
cena (C) 60% (waga 0,60)
termin wykonania (T) 40% (waga 0,40)
Całkowita ocena oferty będzie wyliczana wg wzoru:
Pi = Ci + Ti
i - numer oferty badanej
Pi - ocena punktowa oferty badanej. Wynik zaokrągla się do dwóch miejsc po przecinku (od 0,005 w górę).
2) Kryterium cena (C), maksymalnie 60 punktów.
Oferta o najniższej cenie spośród ofert niepodlegających odrzuceniu i złożonych przez Wykonawców, którzy nie podlegali wykluczeniu w danym etapie badania i oceny ofert otrzyma najwyższą liczbę punktów przyznawaną w tym kryterium. Pozostałe oferty otrzymają liczbę punktów wyliczoną wg wzoru:
Ci =
cena najniższa x 60 pkt
cena oferty badanej
i - numer oferty badanej
Ci - liczba punktów za kryterium ,,cena". Wynik zaokrągla się do dwóch miejsc po przecinku
(od 0,005 w górę)
cena oferty badanej - cena brutto z formularza oferty.
3) Kryterium termin wykonania (T), maksymalnie 40 punktów.
oferta z najkrótszym terminem wykonania spośród ofert niepodlegających odrzuceniu
i złożonych przez Wykonawców, którzy nie podlegali wykluczeniu w danym etapie badania i oceny ofert otrzyma najwyższą liczbę punktów przyznawaną w tym kryterium. Wymagany przez Zamawiającego, maksymalny termin wykonania (usługi) wynosi 35 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. Wykonawca może zaproponować krótszy termin wykonania (usługi). W przypadku, gdy zaproponowany zostanie termin wykonania (usługi) 28 dni kalendarzowych i krótszy, do oceny ofert zostanie przyjęte 28 dni kalendarzowych. Oferty zawierające termin wykonania dłuższy niż 40 dni kalendarzowych zostaną odrzucone.
Pozostałe oferty otrzymają liczbę punktów wyliczoną wg wzoru:
Ti =
termin najkrótszy x 40 pkt

termin oferty badanej
i - numer oferty badanej
Ti - liczba punktów za kryterium ,,termin wykonania". Wynik zaokrągla się do dwóch miejsc po przecinku (od 0,005 w górę).
termin oferty badanej - termin wykonania (dostawy) z formularza oferty.
i - numer oferty badanej
Ti - liczba punktów za kryterium ,,termin wykonania". Wynik zaokrągla się do dwóch miejsc po przecinku (od 0,005 w górę)
termin oferty badanej - termin wykonania (dostawy) z formularza oferty.
4) Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów.
5) W przypadku wystąpienia sytuacji uniemożliwiającej dokonanie wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na fakt, iż dwóch lub więcej Wykonawców złoży oferty przedstawiające taki sam bilans kryteriów, Zamawiający wybierze spośród tych ofert, jako najkorzystniejszą, ofertę z niższą ceną.

10. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
1) jej treść nie odpowiada specyfikacji zawartej w ogłoszeniu
2) zamawiający zastrzega sobie możliwość badania oferty pod kątem rażąco niskiej ceny w szczególności w sytuacji, gdy oferta zawiera cenę niższą , o co najmniej 35% od wartości zamówienia powiększonej o należny podatek od towarów i usług ustalonej przed wszczęciem postępowania lub średniej arytmetycznej cen prawidłowo złożonych ofert. Zgodnie z art. 224 ustawy z dn.11 września 2019r -Prawo zamówień publicznych, zwaną dalej ustawą.
3) jeżeli zaoferowana cena lub koszt, lub ich istotne części składowe, wydają się rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia lub budzą wątpliwości zamawiającego, co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia lub wynikającymi z odrębnych przepisów, zamawiający żąda od wykonawcy wyjaśnień, w tym złożenia dowodów w zakresie wyliczenia ceny lub kosztu, lub ich istotnych części składowych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odrzucenia ofert zawierającej rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
12. Wybranemu Wykonawcy Zamawiający wskaże termin i miejsce podpisania umowy.

Kontakt:
W przypadku pytań proszę o kontakt z Administratorem Obiektu panem Dariuszem Kucharskim telefonicznie pod nr tel. 225530813
od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00-13.00

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.