Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1140z dziś
7151z ostatnich 7 dni
21652z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie robót dostosowujących komunikację osób niepełnosprawnych przez przebudowę windy

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie robót dostosowujących komunikację osób niepełnosprawnych przez przebudowę windy

Data zamieszczenia: 2024-04-26
Dane kontaktowe Zamawiającego: Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Na Skraju"
ul. Kulczyńskiego 14
02-777 Warszawa
powiat: Warszawa
telefon 22 6430523
seketariat@naskraju.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: 10 200 zł.
Nr telefonu: telefon 22 6430523
Termin składania ofert: 2024-05-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA DOTYCZĄCA PRZETARGU
NIEOGRANICZONEGO NA: ROBOTY DOSTOSOWUJĄCE WINDĘ W 3 KLATCE BUDYNKU PRZY UL. POLAKA 3 DO KOMUNIKACJI OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
III. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiotem Zamówienia jest Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie robót dostosowujących komunikację osób niepełnosprawnych przez przebudowę windy w 3 klatce budynku, przy Ul. Polaka 3 w Warszawie.

Otwarcie ofert: 3. Komisyjne otwarcie ofert w siedzibie Zamawiającego nastąpi w dniu 09.05.2024r. o godz. 1015
4. Otwarcie ofert odbywa się jawnie.
5. Podczas otwierania kopert z ofertami Zamawiający ogłosi nazwy oferentów, ich adresy i ceny ofertowe.

Specyfikacja:
2. Materiały przetargowe są dostępne na stronie internetowej Spółdzielni pod adresem: https://naskraju.pl/przetargi/ oraz mogą zostać przesłane po uprzednim kontakcie pod tel. 22 840-82-58 wew. 158 lub adresem poczty elektronicznej seketariat@naskraju.pl

Składanie ofert:
1. Pisemną ofertę wraz z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami należy złożyć w jednym egzemplarzu, w nieprzejrzystej zamkniętej i opieczętowanej kopercie lub opakowaniu, uniemożliwiającym otwarcie bez pozostawienia trwałych śladów, oznaczonym pełną nazwą Wykonawcy, adresem Zamawiającego oraz wskazaniem niniejszego postępowania - ,,Wykonanie robót dostosowujących komunikację osób niepełnosprawnych przez przebudowę windy w 3 klatce budynku, przy Ul. Polaka 3 w Warszawie" .
2. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego pokój nr 4 w terminie do dnia 09.05.2024r. do godz. 10.00 Za termin złożenia oferty uważa się datę i godzinę jej dotarcia do miejsca składania ofert. Oferty, które wpłyną do Zamawiającego po upływie terminu ich składania, nie będą rozpatrywane ani zwracane.

Miejsce i termin realizacji:
1. Termin wykonania Przedmiotu Zamówienia: Wykonanie robót pięć miesięcy od daty podpisania umowy.

Wymagania:
II. INFORMACJE OGÓLNE
1. Postępowanie niniejsze prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, na podstawie ,,Regulaminu udzielania zamówień na roboty budowlane, konserwacyjne, dostawy i usługi oraz trybu powoływania i zasad pracy komisji przetargowych w celu wyłonienia wykonawców udzielanych zamówień" obowiązującego u Zamawiającego, zamieszczonego na jego stronie internetowej lub dostępnego do wglądu w siedzibie Zamawiającego.
3. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
4. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z udziałem w niniejszym postępowaniu, bez względu na jego wynik.
IV. ISTOTNE WARUNKI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
2. Gwarancja:
Zamawiający oczekuje od Wykonawcy minimum 36 miesięcznej gwarancji na wykonane prace i użyte materiały.
3. Zabezpieczenia:
Zamawiający potrąca z faktury zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 3 % wartości netto faktury. Zabezpieczenie to jest zwracane w wartości nominalnej, pod warunkami umownymi, po zakończeniu okresu gwarancji lub rękojmi.
4. Wartość Oferty:
1) wartość ofertowa zostanie określona przez Wykonawcę na podstawie kosztorysu ofertowego wykonanego na podstawie ,,Program funkcjonalno-użytkowy" (PF11) załącznik nr la, ,,Zakres prac modernizacyjnych" (załącznik nr Z, oraz ,,dodatkowe informacje" (załącznik nr 2a i załącznik nr 2b) oraz ,,kosztorysu" stanowiącego załącznik nr 4a do SWIZ,
Wynagrodzenie ma charakter ryczałtowy.
Rozliczenie odbędzie się na podstawie odbioru bez istotnych uwag i złożenia faktury. Wykonawca powinien załączyć do oferty kosztorys ofertowy, szczegółowy. Kosztorys ten stanowi załącznik nr 4a do oferty . 2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu Przedmiotu Zamówienia.
5. Zaliczki:
Zamawiający nie udziela zaliczek na wykonanie Przedmiotu Zamówienia.
6. Rozliczenie Przedmiotu Zamówienia:
Rozliczenie wykonania Przedmiotu Zamówienia będzie następowało ryczałtowo, zgodnie umową pomiędzy stronami.
7. Wykonanie Przedmiotu Zamówienia:
Za datę zakończenia Przedmiotu Zamówienia przyjmuje się datę podpisania protokołu odbioru bez istotnych usterek.
8. Uprawnienie Zamawiającego:
Zamawiający zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru oferty lub zamknięcie przetargu bez dokonania wyboru oferty bez podania przyczyn.
9. W przypadku niezabezpieczenia drzwi wind przed rozprzestrzenianiem pyłu podczas prac rozbiórkowych i cięcia betonu ,,na sucho" bez użycia pił tnących ,,na mokro" Zamawiający zastrzega sobie prawo nałożenia kar w wysokości 10 000 zł brutto na Wykonawcę.
V. ZASADY SPORZĄDZANIA OFERT:
1. Zasady sporządzenia oferty
Ofertę sporządza się na podstawie udostępnionych materiałów przez Zamawiającego.
2. Oferty częściowe, wariantowe:
1) Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.
2) Nie dopuszcza się składania ofert niezgodnych z SIWZ.
3. Kosztorys ofertowy
Wykonawca dołącza do oferty kosztorys ofertowy wykonany na podstawie ślepego kosztorysu otrzymanego od Zamawiającego stanowiący załącznik nr. 4a.
4. Cena oferty:
1) cenę oferty należy podać w złotych polskich, w dwóch kwotach tzn. netto i brutto;
2) ceny oferty należy podać zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWIZ stanowiącym formularz ofertowy;
3) cena oferty zawiera wszystkie koszty Wykonawcy konieczne do realizacji Zamówienia.
5. Związanie ofertą:
wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
VI. FORMALNE WARUNKI SPORZĄDZANIA OFERT:
1. Oferta powinna być sporządzona zgodnie z postanowieniami SIWZ.
2. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
3. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim.
4. Oferta powinna być sporządzona wg wzoru określonego w materiałach przetargowych.
5. Oferta powinna być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentacji ze wskazaniem firmy Wykonawcy. Wszystkie strony oferty oraz załączników, winny być parafowane przez osoby podpisujące ofertę. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, winno być dołączone do oferty, o ile sposób reprezentacji nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. Pełnomocnictwo składane jest w oryginale.
6. W przypadku, gdy Wykonawca, jako załącznik do oferty dołącza kopię dokumentu, kopia ta winna być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do podpisania oferty wraz z datą tego potwierdzenia.
7. Wszystkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany, winny być parafowane przez osoby upoważnione do podpisania oferty.
8. Kompletna oferta, łącznie z załącznikami, powinna mieć ponumerowane i parafowane zapisane strony.
VII. WADIUM
1. Wykonawca, który przystąpi do niniejszego postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium w pieniądzu w wysokości wadium -10 200 zł.
2. Wadium należy wnieść na rachunek Zamawiającego w Santander Bank S.A. o numerze 04 1090 1694 0000 0001 0829 6710, w tytule wpisując: ,,Wadium - wykonanie robót dostosowujących komunikację osób niepełnosprawnych przez przebudowę windy w 3 klatce budynku, przy ul. Polaka 3 w Warszawie".
3. Bankowe potwierdzenie wniesienia wadium powinno być dołączone do oferty lub dostarczone Spółdzielni osobno przed terminem otwarcia ofert.
4. Wadium może być wniesione również w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, której dokument winien być załączony do oferty w oryginale. Oferta, która nie jest zabezpieczona wadium, nie bierze udziału w przetargu.
5. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po podpisaniu umowy.
6. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy:
1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w przetargu;
2) nie przystąpi do zawarcia umowy w terminie 7 dni licząc od daty powiadomienia Wykonawcy o udzieleniu mu zamówienia.
7. Wykonawcy, którego oferta nie została wybrana Zamawiający zwraca wadium w terminie 7 dni od daty zatwierdzenia wyboru oferty przez Zarząd lub upływu terminu związania. W tym samym terminie Zamawiający zwraca wadium w przypadku zamknięcia przetargu bez dokonania wybory oferty.
8. Realizacja prac związanych z przedmiotem zamówienia jest planowana z wykorzystaniem środków finansowych pozyskanych z WCPR i uzależniona jest od podpisania z ta instytucją umowy z osoba niepełnosprawna. W związku z powyższym Zamawiający zastrzega sobie zmianę terminu, zakresu prac oraz zachowuje sobie możliwość unieważnienia postępowania w zależności od decyzji WCPR.
VIII WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia oraz którzy spełniają warunki dotyczące:
al posiadania wiedzy i doświadczenia w zakresie objętym zamówieniem. Warunek powyższy uznany zostanie za spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje, wykonanie w okresie pięciu lat przed datą złożenia oferty, wykonanie co najmniej jednego zamówienia odpowiadającego zakresem i wartością prac zamówieniu na które składa ofertę. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedstawić: wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów inne dokumenty; (zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 8).
b} dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie 1 osobą posiadającą wykształcenie wyższe techniczne oraz minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe w roli kierownika robót licząc od dnia uzyskania uprawnień, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. 2020 poz. 1333) oraz rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2019 poz. 831), albo odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydanej na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zamawiający, określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (t. j. Dz.U. 2020 poz. 1333) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2020 poz. 220); (zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 9 ).
c) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony jeżeli wykonawca przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 200 000,00 zł.
X. DODATKOWE INFORMACJE PRZETARGOWE
1. Zamawiający w toku postępowania, wzywa do uzupełnienia złożonych dokumentów, jeżeli są niekompletne lub zawierają błędy, w wyznaczonym terminie. Zamawiający odrzuca ofertę, w której braków Wykonawca nie uzupełnił.
2. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie wniósł wadium w wymaganej wartości.
3. Zamawiający odrzuca ofertę sprzeczną z SIWZ oraz gdy Wykonawca nie zgadza się na poprawienie oczywistej pomyłki w tekście oferty.
4. Oferty złożone prawidłowo i załączone dokumenty nie podlegają zwrotowi bez względu na wynik postępowania.
6. Wszelkiego rodzaju oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, informacje itp., Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie lub drogą elektroniczną z zastrzeżeniem, że każda ze stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdzi fakt ich otrzymania.
7. Korespondencję, także dotyczącą udzjelenia wyjaśnień co do treści materiałów przetargowych, uważa się za złożoną w terminie, jeżeli jej treść dotarła do Zamawiającego na - nie mniej niż 6 dni przed upływem terminu składania ofert lub w terminie określonym w zawiadomieniu, bądź wezwaniu.
8. Treść zapytań dotyczących materiałów wraz z wyjaśnieniami Zamawiający przekazuje Wykonawcom.
9. Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej parteru klatki nr 3 budynku przy ul. Polaka 3 w Warszawie będącym Przedmiotem Zamówienia. W przypadku uwag lub niezgodności powinien pisemnie o nich powiadomić Zamawiającego.
XI. WARUNKI I FORMALNOŚCI ZWIĄZANE Z PODPISANIEM UMOWY.
1. O miejscu i terminie zawarcia umowy Wykonawca, którego oferta została wybrana zostanie poinformowany odrębnym zawiadomieniem w formie mailowej (z potwierdzeniem otrzymania).
2. Umowa zostanie zawarta z wybranym Wykonawcą w terminie 7 dni licząc od daty powiadomienia Wykonawcę udzieleniu mu zamówienia.
XII. KRYTERIA WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
1. Wskazania najkorzystniejszej oferty dokona Komisja Przetargowa Zamawiającego oceniając każdą z rozpatrywanych ofert i rekomenduje ją Zarządowi Zamawiającego w celu zawarcia umowy.
2. Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny:
70% cena,
20% gwarancje (gwarancja 90 miesiące punktowana najwyżej, w przypadku wyższych gwarancji
od 90 miesięcy przyjmowana jest ocena dla gwarancji 90 miesięcy), 10% koszt miesięcznej konserwacji
XIII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE NALEŻY DOSTARCZYĆ W CELU POTWIERDZENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W PRZETARGU
1. Wraz z ofertą stanowiącą załącznik nr 1 Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
1) Załącznik nr 4a - Podpisany kosztorys ofertowy z określeniem cen netto i brutto z 8% VAT
2) Załącznik nr 6 - Oświadczenie o zwrocie wadium
3) Załącznik nr 7 - Oświadczenie braku podstaw do wykluczenia z przetargu.
4) Załącznik nr 8 - Oświadczenie o spełnieniu warunku wiedzy i doświadczenia wykonanych robót.
5) Załącznik nr 9 - Oświadczenie o spełnieniu warunku posiadania właściwych zasobów osobowych
i sprzętowych do realizacji zamówienia.
6) Załącznik nr 10 - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z przetargu o niezaleganiu podatków.
7) Załącznik nr 2a + 2b - podpisane przez wykonawcę dodatkowe informacje o realizacji robót.
8) Kopie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 200 000,00 zł.

Kontakt:
5. Osobą upoważnioną do kontaktów z Wykonawcami z ramienia Zamawiającego jest: Paweł Heleniak pod numerem telefonu, 22 6430523 lub e-mailem: p.heleniak@naskraju.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.