Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Konserwacja techniczna i estetyczna ambony polichromowanej złoconej z kościoła parafialnego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Konserwacja techniczna i estetyczna ambony polichromowanej złoconej z kościoła parafialnego

Data zamieszczenia: 2024-02-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia Rzymskokatolicka pw. Narodzenia Najświętszej Maryi Panny
ul. Kościelna 2
55-330 Miękinia
powiat: średzki (śląski)
tel: 71/317-81-79
zamowienia@miekinia.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Miękinia
Wadium: nie wymaga
Nr telefonu: tel: 71/317-81-79
Termin składania ofert: 2024-03-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM
w ramach postępowania zakupowego na wybór wykonawcy zadania
pn.: Konserwacja techniczna i estetyczna ambony polichromowanej złoconej z kościoła parafialnego pw.
Narodzenia NMP w Miękini
Projekt współfinansowany ze środków z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków w ramach Rządowego Programu Polski Ład. Podmiotem udzielającym dofinansowania w formie dotacji jest
gmina Miękinia.
III. Opis i cel zadania, zakres prac:
Kościół pw. Narodzenia NMP w Miękini jest wpisany do rejestru zabytków A/1157/1231. Integralną częścią obiektu jest zabytkowa ambona wpisana do rejestru zabytków pod numerem B/1633/2. Barokowa ambona pochodzi z XVIII w. Składa się z korpusu z parapetem i baldachimu. Zakres inwestycji obejmuje prace konserwatorskie korpusu ambony - mównicy, baldachimu i zwieńczenia baldachimu wraz z odtworzeniem ich ornamentów i złoceniem.
Postanowienia postępowania zakupowego:
Prace objęte są szczególnym ugorem nadzoru konserwatorskiego i muszą zostać wykonane przez dyplomowanych artystów plastyków- konserwatorów-restauratorów dzieł sztuki zgodnie z pozwoleniem konserwatorskim i dokumentacją konserwatorską
Zamawiający informuje, że wymaga wizji lokalnej potwierdzonej zaświadczeniem w dniach 04.03.2024 r. -22.03.2024 r. w godz.ch wcześniej ustalonych z Proboszczem Parafii - ks. Waldemarem Kocendą.
Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę i zaproponować tylko jedną cenę. Złożenie przez Wykonawcę więcej niż jednej oferty lub oferty zawierającej rozwiązania wariantowe albo alternatywne spowoduje jej odrzucenie.
Podpisanie Umowy z wybranym wykonawcą nastąpi po zakończonym postępowaniu zakupowym. Zamawiający przewiduje płatność po protokolarnym odbiorze końcowym po zakończeniu inwestycji.
Wykonawca zobowiązany jest do zachowania dyskrecji i tajemnicy odnośnie ewentualnie powierzonych i w toku wykonywania zamówienia pozyskanych informacji dotyczących Zamawiającego.
Wykonawca jest zobowiązany do Wykonania prac w sposób, który nie będzie zakłócał funkcjonowania kościoła w Miękini.
Zamawiający nie dopuszcza powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom.
W trakcie realizacji robót Wykonawca dostarczy, zainstaluje i utrzyma, wszystkie niezbędne tymczasowe zabezpieczenia i urządzenia, aby zapewnić bezpieczeństwo miejsca w szczególności bezpieczeństwo innych Wykonawców prac na obiekcie i przedstawicieli Zamawiającego.
IV. Dopuszczenie równoważności:
a) w sytuacji, gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to należy rozumieć, iż dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych.
b) Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów budowlanych, które są wymienione w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót i szczegółowych specyfikacjach technicznych pod warunkiem, że materiały równoważne będą posiadały co najmniej takie same parametry techniczne jak materiały wymienione w w/w dokumentach.
c) Na wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż oferowane dostawy (urządzenia i materiały budowlane), usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania Zamawiającego.
d) Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia.
e) Przez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów czy produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygadniających te materiały lub urządzenia.
f) W przypadku gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i
urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w dokumentacji projektowej. Pod pojęciem parametry rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo i wytrzymałość.
2. Okres gwarancji i rękojmi: 5 lat od podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru końcowego (bez uwag).

CPV: 45453100-8

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu 28.03.2024 do godz. 09:00 - decyduje data i godz. wpływu oferty do siedziby Urzędu Miejski o w Miękini, Ul. Kościuszki 41, 55-330 Miękinia.
Ofertę można złożyć osobiście, pocztą, kurierem lub e-mail: zamowienia@miekinia.pl

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji: w terminie 8 miesięcy od dnia podpisania umowy.

Wymagania:
II. Tryb udzjelenia zamówienia:
Na podstawie wytycznych zawartych w Załączniku do uchwały nr 232/2022 Rady Ministrów z dnia 23 listopada 2022 r. - Szczegółowe zasady i tryb udzielania dofinansowania z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
Niniejsze zamówienie nie podlega przepisom ustawy z dnia 11.09.2019r. - Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2023r., poz. 1605 ze zm.).
Postępowanie zakupowe prowadzone jest zgodnie z zasadą konkurencyjności, transparentności i przejrzystości postępowania.
VIII. Warunki Udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu:
a) Posiadanie wiedzy i doświadczenia - przez co należy rozumieć:
- warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności wykonawcy jest krótszy - to w tym okresie, minimum 1 robotę budowlaną polegającą na wykonaniu prac konserwatorskich ołtarzy późnobarokowych z elementami rokokowymi, na kwotę minimum 100 000,00 zł brutto.
b) Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Wykonawca dysponuje osobami/ pracownikami zdolnym do wykonania zamówienia, tj. wskaże do uczestnictwa w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia-wymagane dysponowanie, co najmniej:
- Kierownik prac konserwatorskich - minimum 1 osoba posiadająca kwalifikacje, o których mowa w art. 37a ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2022 póz. 840 ze zm.) w specjalizacji konserwacji rzeźby.
- Jedna osoba w zespole konserwatorskim wg uprawnień konserwatorskich, która ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, w zakresie konserwacji i restauracji dzieł sztuki lub konserwacji zabytków w specjalizacji konserwacji malarstwa.
W odniesieniu do osoby wskazanej wyżej Wykonawca musi dysponować osobą zdolną do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby zdolnej do wykonania zamówienia.
Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
2. Podmiot składający ofertę posiada polisę OC między innymi za szkody spowodowane przy realizacji robót objętych zakresem zamówienia (potwierdzenie w oparciu o załączoną do oferty kserokopię polisy potwierdzoną za zgodność z oryginałem).
IX. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
W celu potwierdzenia spełnienia warunków określonych w pkt VII niniejszego zapytania Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty:
1) W celu potwierdzenia warunków określonych w pkt VII ppkt la wykazu robót budowlanych wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu ( w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich łączne doświadczenie),
2) W celu potwierdzenia warunków określonych w pkt VII ppkt lb wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik oraz informacje o tych osobach z podaniem informacji na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia).
3) W celu potwierdzenia warunków określonych w pkt VII ppkt 2 polisę OC między innymi za szkody spowodowane przy realizacji robót objętych zakresem zamówienia (potwierdzenie w oparciu o załączoną do oferty kserokopię polisy potwierdzoną za zgodność z oryginałem).
X. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni łącznie spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków, z tym zastrzeżeniem, iż oświadczenie o braku powiązań składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie. Ponadto tacy Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązani do złożenia w ofercie pełnomocnictwa ustanawiającego pełnomocnika.
3. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu zawarcia umowy.
4. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których Oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, pod rygorem odmowy podpisania umowy są zobowiązani dostarczyć zamawiającemu stosowną umowę regulującą współpracę wykonawców wspólnie realizujących zamówienie, zawierającą w swojej treści minimum następujące postanowienia:
a) określenie celu gospodarczego,
b) określenie, który z podmiotów jest upoważniony do występowania w imieniu pozostałych przy realizacji ww. zamówienia,
c) oznaczenie czasu trwania współpracy wykonawców wspólnie realizujących zamówienie obejmującego minimum okres realizacji przedmiotu zamówienia oraz gwarancji i rękojmi,
d) zakaz zmian w umowie bez zgody zamawiającego,
e) nie dopuszcza się składania umowy przedwstępnej regulującej współpracę lub umowy zawartej pod warunkiem zawieszającym.
XI. Wymagania dotyczące wadium oraz zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium oraz zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
XII. Opis sposobu przygotowania oferty i obliczania ceny:
1. Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia,
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.
3. Załączniki, o których mowa w niniejszym ogłoszeniu.
4. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
5. Cena całkowita (ryczałtowa) podana w ofercie musi być wyrażona w złotych polskich PLN i zawierać wszelkie koszty - związane z realizacją przedmiotu zamówienia oraz uwzględnić wszelkie podatki, opłaty, itp.
6. Oferowaną cenę należy przedstawić jako cenę netto, podatek VAT, cenę brutto - cena, ustalona na podstawie oferty Dostawcy ma niezmienny, ryczałtowy charakter i obejmuje wszystkie czynności niezbędne do prawidłowego wykonania umowy.
7. W postępowaniu, samodzielnie lub jako członkowie konsorcjum, nie mogą brać udziału Oferenci (Wykonawcy) powiązani z zamawiającym osobno lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemnie powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedur wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) Uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
b) Posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji;
c) Pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
d) Pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
W tytule oferty proszę wpisać: Postępowanie Zakupowe .... (nazwa zadania) .
Liczy się data i godzina wpływu do siedziby Urzędu Miejskiego w Miękini.
XIV. Zmiany lub wycofanie złożonej oferty.
Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie Ofertę. Zmiany lub wycofanie złożonej Oferty są skuteczne tylko wówczas, gdy zostały dokonane przed upływem terminu składania Ofert.
XV. Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria: Kryterium oceny ofert stanowi:
Nazwa kryterium Waga
cena 100%
Ilość punktów zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:
najniższa cena brutto z ofert
C = ..........................-- x 100 % x 100
cena brutto oferty badanej
Maksymalna ilość punktów, jaką można uzyskać w powyższym kryterium: 100 punktów.________________
Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów w oparciu o ustalone wyżej kryteria.
Podana w ofercie kwota brutto obejmuje wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym m.in. ewentualny podatek VAT i/lub wszystkie obciążenia z tytułu ubezpieczeń społecznych, ubezpieczeń zdrowotnych, funduszu pracy i innych - jeżeli wystąpi obowiązek ich zapłacenia.
Zamawiający zastrzega sobie prawo odrzucenia oferty - w przypadku złożenia jej przez Oferenta bez załączników określonych w zapytaniu ofertowym stanowiących wymagane załączniki oferty.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny oraz możliwość niepodpisania umowy z wyłonionym Wykonawcą, bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych.
Do upływu terminu składania ofert Zamawiający zastrzega sobie prawe zmiany lub uzupełnienia treści niniejszego zapiania ofertowego. Wszelkie informacje o zmianach będą publikowane w Internecie.
Złożenie oferty jest jednoznaczne z zaakceptowaniem bez zastrzeżeń treści niniejszego postępowania zakupowego.
Dodatkowe prace konserwatorskie, które nie zostały ujęte w opisie przedmiotu zamówienia związanym z
niniejszym zapytaniem ofertowym, a są naturalną konsekwencją procesu konserwatorskiego i w naturalny sposób z niego wynikają, uznaje się, że wykonawca prac, dysponując opisem przedmiotu prac powinien przewidzieć je jako konieczne do wykonania mimo, że opis przedmiotu prac literalnie ich nie wymienia. De facto prace te są ściśle związane z przedmiotem zamówienia. Wynika to z zawodowego charakteru wykonywanych przez wykonawcę prac konserwatorskich i przypisanego do nich określonego poziomu wiedzy i doświadczenia zawodowego. Takie prace dodatkowe, niezbędne do prawidłowego i kompleksowego wykonania prac konserwatorskich, muszą zostać zrealizowane w ramach zaoferowanej ceny. W interesie Wykonawcy leży własna ocena prac konserwatorskich przewidzianych do wykonania oraz uwzględnienie wszelkich innych okoliczności, które mogą mieć wpływ na cenę.
Zawiadomienie o wynikach postępowania:
1. Zawiadomienie o wynikach postępowania zostanie upublicznione w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Miękini: https://bip.miekinia.pl/ oraz przesłane drogą elektroniczną do Wykonawców, którzy złożą ofertę w niniejszym postępowaniu.
2. Zamawiający po opublikowaniu wyników postępowania na stronie internetowej skontaktuje się z wyłonionym Wykonawcą w celu ustalenia terminu i miejsca podpisania umowy.

Kontakt:
V. Osobami upoważnionymi przez Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami są: imię i nazwisko: Monika Jedynak
stanowisko służbowe: Kierownik Referatu Zamówień Publicznych w Urzędzie Miejskim w Miękini, tel.: 71 735 92 43
adres e-mail: zamowienia@miekinia.pl
imię i nazwisko: Proboszcz Parafii Rzymskokatolickiej pw.
Narodzenia Najświętszej Maryi Panny w Miękini - ks. Waldemar Kocenda.
tel: 71/317-81-79
adres e-mail: wkocenda@op.pl

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.