Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Ochrona dziedzictwa kulturowego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Ochrona dziedzictwa kulturowego

Data zamieszczenia: 2024-03-11
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia Najświętszej Maryi Panny Wniebowziętej w Madejowej
Maciejowa 100
33-336 Łabowa
powiat: nowosądecki
18-475-10-13 i 694550852
maciejowa@diecezja.tarnow.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Łabowa
Wadium: 6 000,00 zł
Nr telefonu: 18-475-10-13 i 69455
Termin składania ofert: 2024-04-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Gmina Łabowa
zaprasza do składania ofert na realizację zamówienia pn.:
" Ochrona dziedzictwa kulturowego w Gminie Łabowa, poprzez renowację kamiennego ogrodzenia wokół XIX- wiecznej cerkwi w Madejowej"
dofinansowanego z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków

Rozdział III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest Ochrona dziedzictwa kulturowego w Gminie Łabowa, poprzez renowację kamiennego ogrodzenia wokół XIX- wiecznej cerkwi w Madejowej.
2. Inwestycja obejmuje przeprowadzenie renowacji kamiennych ogrodzeń: wokół cerkwi w Madejowej, wokół cmentarza oraz odtworzenie kamiennego chodnika wokół kościoła w formule ,,Zaprojektuj i wybuduj". Zadanie ma na celu przywrócenie świetności kamiennych ogrodzeń poprzez rozebranie uszkodzonych murów kamiennych i odtworzenie ich do stanu zgodnego z obowiązującymi normami funkcjonalno-użytkowymi i wymaganiami techniczno-budowlanymi.
W tym celu należy zaprojektować i wykonać przebudowę kamiennych murów oraz odtworzenie chodnika wokół kościoła.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz opis prac jakie należy wykonać zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy stanowiący Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
4. Lokalizacja przedmiotu zamówienia: Madejowa, gmina Łabowa, działki ew. nr 253 i 257.
5. Zamawiający wymaga aby przed złożeniem Oferty Wykonawca przeprowadził wizję lokalną terenu, na którym zlokalizowane będą roboty objęte przedmiotem niniejszego zamówienia. Przeprowadzenie wizji jest warunkiem dla złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. Brak przeprowadzenia wizji lokalnej powoduje skutki prawne związane z odrzuceniem oferty. W tej sprawie należy kontaktować się telefonicznie ze stosownym (co najmniej 2-dniowym) wyprzedzeniem z Zamawiającym.

CPV: 71220000-6, 45453000-7, 45233222-1

Dokument nr: 1/2024

Składanie ofert:
Rozdział X. TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
1. TERMIN SKŁADANIA ofert - do dnia 8 kwietnia 2024 r. do godz. 15:00
2. Ofertę należy złożyć osobiście w siedzibie Zamawiającego lub przesłać na adres: Parafia Najświętszej Maryi Panny Wniebowziętej w Madejowej, Madejowa 100, 33-336 Łabowa. Za termin złożenia oferty przyjmuje się termin dostarczenia oferty do Zamawiającego (nie decyduje data nadania listu poleconego).

Miejsce i termin realizacji:
Rozdział IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
1. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w terminie do 18 miesięcy od daty zawarcia umowy.
2. Przekazanie placu budowy nastąpi w terminie do 5 dni od zawarcia umowy.

Wymagania:
Rozdział II. SPOSÓB I MIEJSCE PUBLIKACJI ZAMÓWIENIA
Upublicznienie zapytania ofertowego poprzez umieszczenie zapytania na stronie internetowej Beneficjenta - Parafii Najświętszej Maryi Panny Wniebowziętej w Madejowej, pod adresem www.parafiamaciejowa.net oraz na Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Łabowa pod adresem https://bip.malopolska.pl/uglabowa
Adres strony internetowej, na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z zapytaniem ofertowym:
www.parafiamaciejowa.net
Rozdział II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA.
1. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w sposób konkurencyjny i transparentny, w szczególności z uwzględnieniem § 8 ust 6 Regulaminu Naboru Wniosków o Dofinansowanie z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
2. Do niniejszego zapytania ofertowego nie stosuje się Ustawy z dnia 11 wrzenia 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. 2023 poz. 1605 z późn. zm.)
3. Dane osobowe przekazane Zamawiającemu w toku prowadzenia postępowania będą przetwarzane zgodnie z regulacjami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L119 z 04.05.2016, str. 1) (dalej Rozporządzenie RODO). Szczegółowe informacje w tym zakresie opisano w rozdziale XVI niniejszego zapytania ofertowego.
4. W sprawach nieuregulowanych zastosowanie znajdują bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1610 z późn. zm.].
Rozdział V. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej opisane warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego:
a) Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 300 000.00 zł
b) Warunek dotyczący zdolności technicznej:
Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej jeśli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na prowadzeniu prac konserwatorskich, restauracyjnych bądź budowlanych przy obiekcie wpisanym do rejestru zabytków lub gminnej ewidencji zabytków. Zamawiający zastrzega, że w sytuacji składania oferty przez dwa lub więcej podmioty (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia) oraz analogicznie w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, warunek, o którym wyżej mowa musi zostać spełniony w całości przez Wykonawcę (jednego z Wykonawców wspólnie składającego ofertę] - brak możliwości tzw. sumowania doświadczenia.
c) Warunek dotyczący zdolności zawodowej:
Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności zawodowej jeśli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi uprawnienia/kwalifikacje uprawniające do kierowania pracami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych zgodnie z art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (kierownik robót).
Rozdział VI. PODWYKONAWSTWO
1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
2. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
3. Zamawiający żąda wskazania w ofercie, części/zakresu zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani. Należy w tym celu wypełnić odpowiedni punkt Załącznika nr 2 {Formularza ofertowego). W przypadku, gdy Wykonawca nie zamierza wykonywać zamówienia przy udziale podwykonawców, w Formularzu ofertowym należy wpisać ,,nie dotyczy" lub inne podobne sformułowanie. Jeżeli Wykonawca zostawi ten punkt formularza nie wypełniony (puste pole), Zamawiający uzna, iż zamówienie zostanie wykonane siłami własnymi, bez udziału podwykonawców.
4. Powierzenie części zamówienia podwykonawcy nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.
Rozdział VII. INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA (SPÓŁKI CYWILNE/ KONSORCJA)
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku, o którym mowa w pkt 1 powyżej, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w Postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców, o których mowa w pkt 1 powyżej.
4. Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub przez Pełnomocnika).
5. Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Rozdział VIII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Dany Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, której treść jest zgodna z wymogami niniejszego zapytania ofertowego. Złożenie większej liczby ofert lub oferty zawierającej propozycje wariantowe podlegać będzie odrzuceniu.
2. Oferta musi być sporządzona w języku polskim.
3. Ofertę należy sporządzić na Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
4. Na ofertę składają się następujące dokumenty:
a) Formularz oferty - Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego
b) Wykaz robót - Załącznik nr 5 do niniejszego zapytania ofertowego Uwaga!
Do Wykazu, o którym mowa w pkt 4 lit. b niniejszego rozdziału należy dołączyć dokument/dokumenty potwierdzający należyte wykonanie robót wskazanych w ww. wykazie (np. referencje).
c) Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia - Załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego wraz z potwierdzeniem uprawnienia/kwalifikacje w przypadku kierownika budowy.
d) Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 300 000.00 zł.
e) Dowód wniesienia wadium.
5. Dokumenty wymienione w pkt 4 niniejszego rozdziału muszą zostać sporządzone w formie pisemnej, tj. zostać opatrzone własnoręcznym podpisem osoby/osób uprawnionej do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.
6. Kserokopie dokumentów przedkładanych przez Wykonawcę wraz z ofertą muszą zostać potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Rozdział IX. WADIUM
1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100 groszy).
2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą określonego w Rozdziale XI.
3. Wadium należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Nowym
Sączu Nr rachunku bankowego 53 8811 0006 0003 0310 1036 0250
z dopiskiem: Wadium do zapytania ofertowego pn. ,,Ochrona dziedzictwa kulturowego w Gminie Łabowa, poprzez renowację kamiennego ogrodzenia wokół XIX- wiecznej cerkwi w Madejowej".
4. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się termin uznania rachunku Zamawiającego (środki
pieniężne muszą wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert). Z uwagi na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem.
5. Oferta niezabezpieczona wadium lub zabezpieczona w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
6. Zwrot wadium nastąpi w terminie do 7 dni od ogłoszenia wyników postępowania, po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania. Jeżeli oferent którego oferta została uznana za najkorzystniejszą uchyla się od podpisania umowy w wyznaczonym terminie, traci wadium na rzecz Zamawiającego.
3. Na kopercie należy umieścić nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres zleceniobiorcy oraz adnotację: ,,Oferta na zadanie pn. ,,,,Ochrona dziedzictwa kulturowego w Gminie Łabowa, poprzez renowację kamiennego ogrodzenia wokół XIX- wiecznej cerkwi w Madejowej".
4. Oferty złożone po terminie i niekompletne nie będą rozpatrywane.
5. Zamawiający nie zwraca przesłanych ofert.
Rozdział XI. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 08.05.2024r. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Rozdział XII. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
1. Wykonawca w Formularzu Ofertowym (Załączniku nr 2) zobowiązany jest podać łączną cenę za realizację przedmiotu zamówienia netto i brutto - cena ryczałtowa.
2. Podana cena ofertowa musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia.
3. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny. Skutki finansowe błędnego obliczenia ceny wynikające z nieuwzględnienia wszystkich okoliczności, które mogą mieć wpływ na cenę obciążają Wykonawcę.
4. Cena ofertowa musi być podana w złotych polskich (PLN) do drugiego miejsca po przecinku. Jeżeli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5 to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie, natomiast, jeżeli trzecia cyfra po przecinku jest równa 5 lub większa to drugą cyfrę po przecinku należy zaokrąglić w górę.
5. W ofercie, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług Wykonawca ma obowiązek:
a) poinformowania Zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego.
b) wskazania nazwy (rodzaju] towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku podatkowego;
c) wskazania wartości towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym Zamawiającego, bez kwoty podatku;
d) wskazania stawki podatku od towarów i usług która zgodnie z wiedzą Wykonawcy, będzie miała zastosowanie.
6. W przypadku braku podania informacji o której mowa w pkt 5 lita] w formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 2, Zamawiający przyjmie, że złożono ofertę, której wybór nie prowadzi do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług.
Rozdział XIV. ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY
1. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą cenowo jest zobowiązany przed podpisaniem umowy wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy, w wysokości 2 % ceny całkowitej (brutto) podanej w ofercie.
2. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.
3. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wnoszone w następujących formach:
a) pieniądzu, przelewem na konto Zamawiającego;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy musi być wniesione przed zawarciem umowy.
6. Warunki i termin zwrotu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, określone zostały w projekcie umowy.
Rozdział XV. PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie realizacji przedmiotu zamówienia, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy zawiera Załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
2. Umowa pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą zostanie zawarta po otrzymaniu promesy przez Wnioskodawcę - Gminę Łabowa, na realizację inwestycji.

Uwagi:
Rozdział. XIII. OPIS KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT
1. Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany według następujących kryteriów oceny ofert:
a) kryterium CENA OFERTOWA ,,C" - waga 60 %
Dla powyższego kryterium punktacja zostanie wyliczona według formuły:
C=Cmin/Cbad Xl00 X 60%
gdzie:
C - liczba punktów oferty badanej w kryterium ,,cena ofertowa"
Cmin - najniższa cena brutto spośród wszystkich rozpatrywanych i niepodlegających
odrzuceniu ofert Cbad - cena brutto badanej oferty 60% - waga kryterium
b) kryterium OKRES GWARANCI] ,,G"- waga 40 punktów
Dla powyższego kryterium punktacja zostanie przyznana według zaoferowanego okresu gwarancji, w sposób następujący: 36 miesięcy - oferta otrzyma 0 pkt 48 miesięcy - oferta otrzyma 20 pkt 60 miesięcy - oferta otrzyma 40 pkt Zaoferowanie okresu gwarancji krótszego niż 36 miesięcy, spowoduje odrzucenie oferty
Jeżeli wykonawca zaproponuje dłuższy okres gwarancji niż 60 miesięcy, jego ofercie zostanie przyznana maksymalna ilość punktów przewidziana w ramach powyższego kryterium tj. 40.
2. Zamawiający oceni oferty sumując punkty uzyskane z poszczególnych kryteriów wg formuły:
S = C + G
gdzie:
S - sumaryczna ilość punktów oferty badanej
C - ilość punktów oferty badanej w kryterium cena
G - ilość punktów oferty badanej w kryterium gwarancja
3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów. Zamawiający poinformuje Wykonawców, którzy złożyli oferty o wyborze najkorzystniejszej oferty. Informacja o wyborze najkorzystniejszych oferty zostanie upubliczniona na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem www.parafiamaciejowa.net.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert lub innych składanych dokumentów.
Rozdział XVI. INFORMACJA DOTYCZĄCĄ PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem pozyskiwanych danych osobowych jest Parafia Najświętszej Maryi Panny Wniebowziętej w Madejowej, reprezentowana przez Ks. Proboszcza Macieja Śmigacz, adres siedziby: Maciejowa 100, 33-336 Łabowa.
1. Z administratorem - Parafii Najświętszej Maryi Panny Wniebowziętej w Maciejowej można się skontaktować za pomocą: elektronicznie email: maciejowa@diecezja.tarnow.pl, telefonicznie: 18-4751013 , pisemnie na adres siedziby Administratora.
2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych możliwy jest kontakt z inspektorem ochrony danych, elektronicznie pod adresem mailowym: maciejowa@diecezja.tarnow.pl
3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem, wyłączonym ze stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych prowadzonym w trybie zapytania ofertowego, jak też - jeżeli do tego dojdzie - zawarcia czy wykonania umowy w sprawie realizacji zamówienia stanowiącego przedmiot postępowania.
4. Odbiorcami danych osobowych mogą być instytucje administracji publicznej, ze środków których finansowane jest zamówienie stanowiące przedmiot zamówienia, a także osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy obowiązującego prawa, w szczególności przepisy ustawy z 26 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
5. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej.
6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny dla realizacji celu, a następnie archiwizowane na podstawie obowiązujących przepisów prawa, w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
7. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
8. Każda osoba fizyczna, której dane osobowe przekazano Zamawiającemu w ofercie i/lub innych
dokumentach składanych przez Wykonawcę posiada:
o na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących;
o na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania jej danych osobowych;
o na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
o prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy RODO (adres siedziby: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
10. Osobie fizycznej, której dane osobowe przekazano Zamawiającemu w ofercie i/lub innych dokumentach składanych przez Wykonawcę nie przysługuje:
o w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
o prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
o na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania jej danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO..
11. Podanie Pani/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym, niezbędnym do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze. Niepodanie danych osobowych będzie skutkować odrzuceniem oferty lub wykluczeniem oferenta z udziału w postępowaniu.
12. Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku przedmiotowego postępowania ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z przepisami prawa stanowiącymi podstawę prowadzenia przedmiotowego postępowania.
Rozdział XVII. POZOSTAŁE INFORMACJE DOTYCZĄCE POSTĘPOWANIA
1. Wszelkie rozliczenia z Wykonawcą prowadzone będą wyłącznie w walucie PLN. Zamawiający nie dopuszcza rozliczania w walutach obcych.
2. Zamawiający nie przewiduje zaliczek na poczet wykonania przedmiotu zamówienia.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zamówienia na każdym jego etapie bez podania przyczyny.
4. Do upływu terminu składania ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany lub uzupełnienia treści niniejszego zapytania ofertowego. W tej sytuacji potencjalni Wykonawcy, którzy złożyli już ofertę zostaną poinformowani o dokonanej zmianie treści zapytania ofertowego i o ewentualnym nowym terminie składania ofert.
5. Pytania dotyczące niniejszego zapytania ofertowego należy kierować na adres mailowy: maciejowa@diecezja.tarnow.pl w terminie nie późniejszym niż 4 dni robocze przed upływem terminu złożenia ofert. Odpowiedzi Zamawiającego zostaną opublikowane na stronie Zamawiającego pod adresem www.parafiamaciejowa.net

Kontakt:
Osoba do kontaktu w sprawie zapytania ofertowego: Ks. Maciej Śmigacz - Proboszcz Parafii Telefon: 18-475-10-13 i 694550852 E-mail: maciejowa@diecezja.tarnow.pl

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.