Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Świadczenie usługi Inżyniera Kontraktu sprawującego nadzór inwestorski w ramach zadania...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Świadczenie usługi Inżyniera Kontraktu sprawującego nadzór inwestorski w ramach zadania przebudowy dworca kolejowego w systemie Projektuj i Buduj

Data zamieszczenia: 2024-03-21
Dane kontaktowe Zamawiającego: Polskie Koleje Państwowe S.A
Aleje Jerozolimskie 142A
02-305 Warszawa
powiat: Warszawa
511-849-522
Olga.Demczuk@pkp.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/186221
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: 8 000,00zł
Nr telefonu: 511-849-522
Termin składania ofert: 2024-04-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Świadczenie usługi Inżyniera Kontraktu sprawującego nadzór inwestorski w ramach zadania inwestycyjnego pn. ,,Przebudowa dworca kolejowego Oława w systemie Projektuj i Buduj".
Powstaje w kontekście naboru
POPT.21.27.00-IZ.00-00-001/21 -

Część 1
IK Oława

Przedmioty zamówienia
Usługa
Usługi inne
Opis
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi Inżyniera Kontraktu sprawującego nadzór inwestorski w ramach zadania inwestycyjnego pn.: ,,Przebudowa dworca kolejowego Oława w systemie Projektuj i Buduj".
2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ, zwany dalej: ,,OPZ".
3. Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania zamówienia na zasadach i warunkach określonych we wzorze Umowy - Załącznik nr 10 do SWZ, zwanym dalej ,,Umowa" oraz w OPZ - Załącznik nr 1 do SWZ.
8. Zamawiający wymaga, aby Przedmiot Umowy został zrealizowany w terminie do 127 tygodni od dnia zawarcia Umowy, w tym:
1) Etap I - Przygotowanie Inwestycji - w okresie od dnia zawarcia Umowy z Wykonawcą do dnia przekazania placu budowy Wykonawcy Robót Budowlanych, zwanym dalej ,,WRB" - tj. w terminie do 42 tygodni od dnia zawarcia Umowy.
2) Etap II - Realizacja Inwestycji - w okresie od dnia przekazania placu budowy WRB do dnia dokonania przez Zamawiającego odbioru robót budowlanych i podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych - nie dłużej niż przez okres 71 tygodni.
3) Etap III:
a) sporządzenie sprawozdania końcowego z realizacji Zadania Inwestycyjnego i rozliczenia Zadania Inwestycyjnego - w terminie do 14 dni roboczych od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru robót budowlanych;
b) koordynacja techniczna robót budowalnych w lokalach najemców określona w załączniku nr 2 do Umowy - w terminie do 14 tygodni od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru robót budowalnych.

CPV: 71000000-8, 71247000-1, 71248000-8, 71520000-9, 71521000-6, 71530000-2, 71540000-5, 71541000-2, 71630000-3, 71631000-0

Dokument nr: 2024-30096-186221, KFZ/2024/WNP-016263

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2024-04-12
za pośrednictwem Bazy Konkurencyjności (BK2021) udostępnionej pod adresem: https://bazakonkurencyjnosci. funduszeeuropejskie.gov.pl.

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
dolnośląskie
Powiat
oławski
Gmina
Oława
Miejscowość
Oława

Wymagania:
4. Zamawiający nie przewiduje zorganizowania wizji lokalnej z jego udziałem, niemniej jednak zaleca się, aby Wykonawca bardzo szczegółowo sprawdził w terenie warunki wykonywania przedmiotu zamówienia.
5. Zamawiający w opisie przedmiotowego zamówienia nie określa wymagań zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób skierowanych do realizacji zamówienia i wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia.
6. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia części zamówienia do wykonania przez podwykonawców i wymaga wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, z podaniem jej zakresu i nazw podwykonawców o ile są znani, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ. Brak dołączonego wypełnionego załącznika do oferty, o którym mowa powyżej, oznaczać będzie, że Wykonawca nie będzie korzystał z podwykonawstwa przy realizacji zamówienia.
7. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

9. Wykonawca obowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 8 000,00zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100).
10. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ,,Procedury udzielania zamówień przez PKP S.A." zwanej dalej ,,Procedurą", przyjętą do stosowania Uchwałą nr 550 Zarządu PKP S.A. z dnia 01.08.2023 r. i jest oznaczone znakiem: KFZ/2024/WNP-016263.
11. Niniejsza SWZ stanowi Zapytanie ofertowe w rozumieniu Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021 - 2027, wydanych przez Ministra Funduszy i Polityki Regionalnej (MFiPR/2021-2027/9(1).
12. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym: ogłoszenie SWZ, składanie ofert, wniosków, wyjaśnień treści SWZ, zmiany treści SWZ, przekazywanie wszelkich oświadczeń, podmiotowych środków dowodowych, innych zawiadomień do upływu terminu składania ofert, o którym mowa w rozdziale X SWZ, odbywa się za pośrednictwem Bazy Konkurencyjności (BK2021) udostępnionej pod adresem: https://bazakonkurencyjnosci. funduszeeuropejskie.gov.pl. Za datę wpływu ww. dokumentów przyjmuje się datę i godzinę ich wczytania w Bazie Konkurencyjności (BK2021). Informacja o wyniku postępowania zostanie opublikowana w Bazie Konkurencyjności (BK2021).
13. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym: wezwanie do wyjaśnień oraz uzupełnienia podmiotowych środków dowodowych, przekazywanie wszelkich oświadczeń, podmiotowych środków dowodowych, wniosków, zawiadomień, wyjaśnień, składanie dokumentów, o których mowa w rozdziale XIX SWZ, po upływie terminu składania ofert, o którym mowa w rozdziale X SWZ, odbywa się przy wykorzystaniu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej pod adresem: https://pkp.eb2b.com.pl, zwanej dalej ,,Platformą" lub ,,Systemem". Za datę wpływu ww. dokumentów przyjmuje się datę i godzinę ich wczytania na Platformie.
14. Zamawiający prowadzi postępowanie w ,,procedurze odwróconej" tj. w pierwszej kolejności dokona badania i oceny ofert, a następnie dokona kwalifikacji podmiotowej Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu.
15. Jeżeli wobec Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca ten nie spełnia warunków udziału w postępowaniu, nie składa podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający dokonuje ponownego badania i oceny ofert pozostałych Wykonawców, a następnie dokonuje kwalifikacji podmiotowej Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu.
16. Zamawiający kontynuuje procedurę, o której mowa w ust. 15 powyżej, do momentu wyboru najkorzystniejszej oferty albo unieważnienia postępowania.
Uwaga: ze względu na brak możliwości zamieszczenia większej ilości informacji szczegółowe informacje zawarte są w SWZ.
Zamówienia uzupełniające
1. Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień podobnych polegających na powtórzeniu podobnych usług jak w zamówieniu podstawowym.
2. Zamówienia podobne mogą zostać udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy usług.
3. Łączna wartość powyższych zamówień nie przekroczy 10 % wartości zamówienia podstawowego.
4. Zakres zamówień podobnych może obejmować zarządzanie i sprawowanie nadzoru inwestorskiego, w tym: weryfikację dokumentacji projektowej i powykonawczej, nadzór nad robotami w zakresie: robót konstrukcyjnych, ogólnobudowlanych (m.in. wykończeniowych), drogowych, związanych z zagospodarowaniem terenu, robót branży sanitarnej, branży elektrycznej, branży teletechnicznej, instalacji wewnętrznych i zewnętrznych, przyłączy i sieci,
w tym sporządzenie niezbędnych opinii, sprawozdań, raportów, analiz, zestawień.
5. Zamówienia podobne zostaną udzielone po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą realizującym zamówienie podstawowe, przy założeniu, że wynegocjowane warunki nie będą mniej korzystne dla Zamawiającego aniżeli warunki realizacji zamówienia podstawowego, z zastrzeżeniem zmian związanych z specyfiką danego zamówienia oraz wynikających ze zmian przepisów prawa, które miały miejsce pomiędzy dniem zawarcia niniejszej Umowy, a dniem zawarcia Umowy w sprawie zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług jak w zamówieniu podstawowym.
Warunki zmiany umowy
Wzór Umowy zawiera wszystkie istotne dla stron postanowienia realizacji przedmiotu zamówienia. Wzór Umowy stanowi Załącznik nr 10 do SWZ. We Wzorze Umowy określono warunki istotnej zmiany umowy zawartej w wyniku przeprowadzenia niniejszego postępowania.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
Zamawiający nie uszczegóławia sposobu spełniania niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej 2 usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych, w tym:
(i) co najmniej 1 usługę nadzoru inwestorskiego nad realizacją roboty budowlanej polegającej na budowie lub przebudowie budynku użyteczności publicznej,
która swoim zakresem wykonania obejmowała co najmniej:
- roboty budowlane konstrukcyjne,
- roboty budowlane wykończeniowe,
- roboty elewacyjne,
- roboty instalacyjne w branżach: sanitarnej, elektrycznej, teletechnicznej,
w tym: system kontroli dostępu, system monitoringu wizyjnego, system sygnalizacji włamania i napadu, system sygnalizacji pożaru,
o wartości nadzorowanej roboty budowlanej nie mniejszej niż 4 500 000,00 zł brutto (słownie: cztery miliony pięćset tysięcy złotych 00/100)
oraz
(ii) co najmniej 1 usługę nadzoru inwestorskiego nad realizacją roboty budowlanej polegającej na przebudowie budynku użyteczności publicznej wpisanego do rejestru zabytków lub ewidencji zabytków, która swoim zakresem wykonania obejmowała co najmniej:
- roboty budowlane konstrukcyjne,
- roboty budowlane wykończeniowe,
- roboty elewacyjne,
- roboty instalacyjne w branżach: sanitarnej, elektrycznej, teletechnicznej,
o wartości nadzorowanej roboty budowlanej nie mniejszej niż 4 500 000,00 zł brutto (słownie: cztery miliony pięćset tysięcy złotych 00/100).
- jeżeli ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, warunek ten mogą spełnić łącznie.
Pojęcie budynku użyteczności publicznej należy rozumieć zgodnie z definicją
zawartą w § 3 pkt 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r.
w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie
(Dz. U. z 2022 r., poz. 1225).
Pojęcia wpisu budynku do rejestru lub ewidencji zabytków należy rozumieć zgodnie z ustawą z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U. z 2022 r., poz. 840).
UWAGA:
W przypadku podania wartości nadzorowanych robót budowlanych w walucie innej niż PLN, w celu oceny spełniania ww. warunku, Zamawiający dokona przeliczenia wskazanej kwoty na PLN według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego w dniu wszczęcia postępowania (dzień upublicznienia zapytania ofertowego w Bazie Konkurencyjności (BK2021)).
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
b) dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą skierowane do realizacji zamówienia, posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie odpowiednie do pełnionej funkcji (specjalności). Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował:
Osobami posiadającymi: uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2023 r., poz. 682), zwanej dalej ,,ustawa Pb" oraz przepisami Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2019 r., poz. 831) lub odpowiadającymi im ważnymi uprawnieniami budowlanymi wydanymi na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub uznanymi przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r., poz. 334) lub zgodnie z wcześniej obowiązującymi przepisami dotyczącymi uznawania kwalifikacji - w specjalności:
(i) Inspektor nadzoru robót konstrukcyjno-budowlanych - co najmniej jedna osoba posiadająca:
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz
- co najmniej 3-letnie doświadczenie na stanowisku inspektora nadzoru robót konstrukcyjno-budowlanych oraz
- doświadczenie na stanowisku inspektora nadzoru robót konstrukcyjno-budowlanych w realizacji minimum 2 usług nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w tym:
- minimum 1 usługa nadzoru inwestorskiego w budynku użyteczności publicznej oraz
- minimum 1 usługa nadzoru inwestorskiego w budynku wpisanym
do rejestru zabytków.
(ii) Inspektor nadzoru robót sanitarnych - co najmniej jedna osoba posiadająca:
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń oraz
- co najmniej 3-letnie doświadczenie na stanowisku inspektora nadzoru robót sanitarnych oraz
- doświadczenie na stanowisku inspektora nadzoru robót sanitarnych w realizacji minimum 2 usług nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w budynku użyteczności publicznej.
(iii) Inspektor nadzoru robót elektrycznych i elektroenergetycznych - co najmniej jedna osoba posiadająca:
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń oraz
- co najmniej 3-letnie doświadczenie na stanowisku inspektora nadzoru
robót elektrycznych i elektroenergetycznych oraz
- doświadczenie na stanowisku inspektora nadzoru robót elektrycznych i elektroenergetycznych w realizacji minimum 2 usług nadzoru inwestorskiego
nad realizacją robót budowlanych w budynku użyteczności publicznej.
(iv) Inspektor nadzoru robót telekomunikacyjnych - co najmniej jedna osoba posiadająca:
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń, w zakresie telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą telekomunikacyjną oraz telekomunikacji bezprzewodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz
- co najmniej 3-letnie doświadczenie na stanowisku inspektora nadzoru w specjalności telekomunikacyjnej, nabyte przy nadzorze nad robotami budowlanymi związanymi z budynkiem/obiektem budowlanym, obejmującymi swoim zakresem telekomunikację przewodową wraz z infrastrukturą telekomunikacyjną oraz telekomunikację bezprzewodową wraz z infrastrukturą towarzyszącą.
(v) Inspektor nadzoru robót drogowych - co najmniej jedna osoba posiadająca:
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń oraz
- co najmniej 3-letnie doświadczenie na stanowisku inspektora nadzoru robót
w specjalności inżynieryjnej drogowej.
(vi) Inżynier - Zarządzający Realizacją Zadania Inwestycyjnego - co najmniej jedna osoba posiadająca:
- wykształcenie wyższe oraz
- co najmniej 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu realizacją zadania inwestycyjnego po stronie Inwestora (Zamawiającego) (dopuszcza się sumowanie doświadczenia na poszczególnych stanowiskach) oraz
- doświadczenie w zarządzaniu realizacją zadania inwestycyjnego po stronie Inwestora (Zamawiającego) w realizacji co najmniej 2 inwestycji polegających na budowie lub przebudowie budynku użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 4 500 000,00 zł brutto (słownie: cztery miliony pięćset tysięcy złotych 00/100) (każda z inwestycji).
Zamawiający nie dopuszcza możliwości łączenia funkcji w przypadku osób, o których mowa w ppkt (i) - (vi) powyżej, które posiadają uprawnienia/kwalifikacje w więcej niż jednej specjalności.
Pojęcie budynku użyteczności publicznej należy rozumieć zgodnie z definicją
zawartą w § 3 pkt 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r.
w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie
(Dz. U. z 2022 r., poz. 1225).
Pojęcie wpisu budynku do rejestru zabytków należy rozumieć zgodnie z ustawą z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tj. Dz. U. z 2022 r., poz. 840).
UWAGA:
W przypadku podania wartości nadzorowanych robót budowlanych w walucie innej niż PLN, w celu oceny spełniania ww. warunku, Zamawiający dokona przeliczenia wskazanej kwoty na PLN według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego w dniu wszczęcia postępowania (dzień upublicznienia zapytania ofertowego w Bazie Konkurencyjności (BK2021)).
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
Zamawiający nie uszczegóławia sposobu spełniania niniejszego warunku udziału
w postępowaniu.
Dalsza część informacji z części (zakładki) Warunki, typ: Lista wymaganych
dokumentów/oświadczeń:
3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o których mowa w rozdziale VII ust. 2 pkt 3) SWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsc wszczęcia tej procedury, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
4. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w ust. 3 lub gdy dokument ten nie odnosi się do wszystkich przypadków, o których mowa w rozdziale VI ust. 2 pkt 8) SWZ zastępuje się go odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczeniem osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy, wystawione w terminie właściwym dla dokumentu zastępowanego.
5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, podmiotowe środki dowodowe i inne dokumenty i oświadczenia, potwierdzające brak podstaw do wykluczenia składa każdy z Wykonawców osobno.
6. Wykluczenie z powodu wystąpienia okoliczności, o których mowa w rozdziale VI ust. 2 pkt 9) - 11) SWZ następuje na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2023 r. poz. 1497), dalej ustawa UPAU. Wykluczenie następować będzie na okres trwania ww. okoliczności. W przypadku Wykonawcy podlegającego wykluczeniu na ww. podstawie, Zamawiający odrzuci ofertę takiego Wykonawcy.
7. Wystąpienie okoliczności, o których mowa w rozdziale VI ust. 2 pkt 9) - 11) SWZ, badane będzie w odniesieniu do Wykonawcy oraz podmiotu udostępniającego zasoby.
8. Dodatkowo badanie czy nie zachodzą podstawy wykluczenia, o których mowa w rozdziale VI ust. 2a SWZ zostanie dokonane w oparciu o oświadczenia przedstawione przez Wykonawcę oraz wykazy określone w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 oraz listę rozstrzygającą o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy UPAU.
9. Wykonawca, który powołuje się na podmioty udostępniające zasoby, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia składa oświadczenie tych podmiotów (zgodnie z wzorem określonym w Załączniku nr 4 do SWZ) oraz podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w rozdziale VII ust. 2 pkt 3) SWZ, ust. 3 - 4 SWZ dotyczące tych podmiotów, potwierdzające, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania. Regulacje rozdziału VII ust. 4 SWZ stosuje się odpowiednio.
10. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest załączyć:
1) wszystkie podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale VII SWZ;
2) pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę, o ile uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów załączonych do oferty;
3) w przypadku powierzenia części zamówienia do wykonania przez podwykonawców - Wykaz podwykonawców, o którym mowa w rozdziale III ust. 8 SWZ;
4) w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby - Zobowiązane podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w rozdziale VI ust. 5 SWZ wraz z dokumentami wskazanymi w rozdziale VI ust. 8 SWZ;
5) oryginał gwarancji, jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężna albo
potwierdzenie przelewu środków pieniężnych tytułem wadium, jeżeli Wykonawca wnosi wadium w formie pieniężnej.
11. Pełnomocnictwa składane są w oryginale w formie elektronicznej tj. postaci elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub postaci elektronicznej podpisanej podpisem zaufanym lub osobistym a w przypadku gdy zostały sporządzone w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, składane są ich cyfrowe odwzorowania opatrzone przez mocodawcę lub notariusza kwalifikowanym podpisem elektronicznym/podpisem zaufanym/podpisem osobistym poświadczającym zgodność odwzorowania z oryginałem.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu,
o których mowa w rozdziale VI ust. 1 SWZ, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów i oświadczeń:
1) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wskazanych
w rozdziale VI ust. 1 SWZ, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument ten mogą oni złożyć wspólnie;
2) wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem wartości nadzorowanych robót budowlanych, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy, które potwierdzi spełnienie warunku udziału w postępowaniu określonego w rozdziale VI ust. 1 pkt 2) lit. a) SWZ - wzór wykazu stanowi Załącznik nr 5 do SWZ. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy usług, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument ten mogą oni złożyć wspólnie.
Oświadczenie winno potwierdzać należytą realizację usług zgodnie z umową oraz wskazywać przesłanki niemożności wskazania innych dowodów.
W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej;
3) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, który potwierdzi spełnienie warunku udziału w postępowaniu, określonego w rozdziale VI ust. 1 pkt 2) lit. b) SWZ. Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument ten mogą oni złożyć wspólnie;
4) dokumentów potwierdzających, że osoby skierowane do realizacji zamówienia, wskazane w wykazie osób posiadają wymagane przez Zamawiającego uprawnienia lub kwalifikacje, o których mowa w rozdziale VI ust. 1 pkt 2) lit. b) ppkt (i) - (v) SWZ.
2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa rozdziale VI ust. 2, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów i oświadczeń:
1) oświadczenia Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dotyczącego braku podstaw do wykluczenia z postępowania, zgodnie
z Załącznikiem nr 3 do SWZ;
2) oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby dotyczącego braku podstaw do wykluczenia z postępowania zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ - o ile dotyczy.
UWAGA:
W przypadku, gdyby w przedmiotowym postępowaniu odrębne oferty złożyli Wykonawcy należący do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, każdy z tych Wykonawców jest zobowiązany w terminie 3 dni od dnia otwarcia ofert do przekazania Zamawiającemu (bez odrębnego wezwania) oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od Wykonawcy, należącego do tej samej grupy kapitałowej, który złożył ofertę, - powyższe dokumenty należy załączyć na Platformie w zakładce Pytania/Informacje (Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 9 do SWZ).
3) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie wskazanym w rozdziale VI ust. 2 pkt 8) SWZ, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem;
UWAGA: dalsze informacje znajdują się w części (zakładce) Typ wymagania Sytuacja ekonomiczna i finansowa.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2024-03-21
Data ostatniej zmiany
2024-03-21 13:32:50

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Kryterium oceny ofert stanowi: Cena brutto (całkowite wynagrodzenie Wykonawcy) - waga 100%. Punkty w niniejszym kryterium przyznane zostaną wg następującego wzoru:
Liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie=(Cena brutto najtańszej oferty)/(Cena brutto badanej oferty) x 100 pkt

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Olga Demczuk
tel.: 511-849-522
e-mail: Olga.Demczuk@pkp.pl

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.