Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
23275z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Usługi nadzoru inwestorskiego robót budowlanych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Usługi nadzoru inwestorskiego robót budowlanych

Data zamieszczenia: 2024-03-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie
ul. Geodetów 1
35-959 Rzeszów
powiat: Rzeszów
tel. 017/850-3600, Główny specjalista tel. (16) 676-44-45
przetargi.ias.400000@mf.gov.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Rzeszów
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 017/850-3600, G
Termin składania ofert: 2024-03-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
zapraszamy do składania ofert w postępowaniu pn.:
Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego robót budowlanych w branży konstrukcyjnobudowlanej,
sanitarnej i elektrycznej, przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.: ,,Wymiana
stacjonarnego skanera rtg do prześwietlania wagonów kolejowych zlokalizowanego na
kolejowym przejściu granicznym w Medyce wraz z przebudową infrastruktury towarzyszącej"
realizowanego w systemie ,,zaprojektuj i wybuduj".

CPV: 71540000-5, 71520000-9, 71247000-1, 71200000-0, 79100000-5

Dokument nr: 1801-ILZ.261.90.2024

Składanie ofert:
Składanie ofert
Wypełniony i podpisany komplet dokumentów należy dostarczyć do Izby Administracji Skarbowej
w Rzeszowie, Ul. Geodetów 1, w terminie do dnia 28 marca 2024 r.
? pocztą elektroniczną, jako skan podpisanych dokumentów (w formie pliku ,,pdf") na adres
e-mail: przetargi.ias.400000@mf.gov.pl, lub
? w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem
osobistym, przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione, na adres e-mail:
przetargi.ias.400000@mf.gov.pl, lub
? w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym przez ePUAP - https://epuap.gov.pl.
Termin zostanie dotrzymany, jeśli oferta dotrze do Zamawiającego przed jego upływem.

Miejsce i termin realizacji:
Miejsce realizacji zamówienia
Kolejowe Przejście Graniczne w Medyce
Forma i termin realizacji zamówienia
a) Świadczenie usług objętych przedmiotem zamówienia,
b) Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania Umowy do dnia końcowego odbioru robót
całego zadania inwestycyjnego i podpisania protokołu zdawczo odbiorczego, które
to zamówienie realizowane będzie przez wykonawcę wybranego w odrębnym postępowaniu
(planowane zakończenie realizacji umowy o wykonanie roboty budowlanej 08.03.2025 roku)

Wymagania:
Warunki realizacji zamówienia
Warunki i sposób realizacji określają załączniki do Zapytania ofertowego, w szczególności - Opis
przedmiotu zamówienia. - zał. nr 1. (1.1, 1.2, 1.3) oraz Wzór Umowy - zał. 3
Zamówienie musi być zrealizowane zgodnie z wymaganiami określonymi w Zapytaniu ofertowym
na warunkach określonych we wzorze umowy oraz w oparciu o obowiązujące przepisy.
Opis sposobu obliczenia ceny
Cenę oferty za wykonanie przedmiotu zamówienia należy przedstawić w Formularzu ofertowym,
stanowiącym załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego.
Wykonawca w cenie brutto ujmuje wszystkie koszty niezbędne do prawidłowego i pełnego
wykonania przedmiotu zamówienia, uwzględniając przy tym wszystkie koszty i inne opłaty, w tym
również podatek VAT.
Cenę oferty należy obliczyć z uwzględnieniem wszystkich wymagań określonych w Zapytaniu
ofertowym.
Ofertę należy sporządzić w języku polskim, zgodnie z treścią Formularza oferty.
Stawka podatku VAT jest określona w ustawie o podatku od towarów i usług [1].
Przy wyliczeniu poszczególnych wartości należy ograniczyć się do dwóch miejsc po przecinku na
każdym etapie wyliczania ceny.
Warunki udziału w postępowaniu
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
1) dysponują osobami spełniającymi wymogi określone w zał. nr 1.3 do OPZ;
2) nie zalegają z opłacaniem podatków oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne;
3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia.
Zamawiający wymaga złożenia przez wykonawcę oświadczenia na Formularzu oferty o spełnieniu
warunków określonych w pkt 1-3
W celu potwierdzenia, że osoba podpisująca ofertę oraz zawarte w niej oświadczenia jest do tego
uprawniona - wykonawca przedłoży pełnomocnictwo, o ile prawo do podpisywania oferty nie wynika
z innych dokumentów, złożonych wraz z ofertą (odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej
ewidencji i informacji o działalności gospodarczej).
Warunki płatności
Zapłata będzie dokonana przelewem bankowym na wskazane konto wykonawcy, w terminie 21 dni od
daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury.
3/6
Zasady płatności zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do Zapytania
ofertowego.

Klauzule społeczne
Z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie stosuje klauzul społecznych w zakresie
obowiązku zatrudnienia w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy[2].
Podstawy do wykluczenia wykonawcy z postępowania
W związku z wprowadzoną ustawą o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - Zamawiający,
działając na podstawie w/w ustawy wykluczy z postępowania[3]:
? wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych
w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie
decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w
ustawie[4];
? wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu
ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu[5] jest osoba
wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014
albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r.,
o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej
o zastosowaniu środka, o którym mowa w ustawie[4];
? wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu ustawy
o rachunkowości[6] jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu
765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką
dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji
w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w ustawie[4].
Wykluczenie, o którym mowa następuje na okres trwania wyżej wymienionych okoliczności.
W przypadku Wykonawcy wykluczonego na podstawie w/w przepisów Zamawiający odrzuca ofertę
takiego Wykonawcy.
Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się
o udzielenie zamówienia publicznego lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego, podlegają karze pieniężnej, którą nakłada Prezes Urzędu Zamówień Publicznych w drodze
decyzji, w wysokości do 20 000 000 zł.
Inne warunki
Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
? odstąpienia od wyboru oferty,
? prowadzenia negocjacji po złożeniu ofert,
? odstąpienia od zawarcia umowy.
Po wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie podpisana umowa w terminie wskazanym przez
Zamawiającego, zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego.

Termin zostanie dotrzymany, jeśli oferta dotrze do Zamawiającego przed jego upływem.

Uwagi:
Kryteria wyboru oferty
Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawia najniższą cenę.

Podstawa prawna
[1] ustawa z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2023 r., poz. 1570, z późn.
zm.)
[2] art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465).
[3] art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego (Dz. U. z 2023 poz. 1497, z późn. zm.)
[4] art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego (Dz.U. z 2023 poz. 1497, z późn. zm.)
[5] ustawa z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu
(Dz. U. z 2023 r. poz. 1124, z późn. zm.)
[6] art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz.U. z 2023 r. poz. 120,
z późn. zm.)
[7] art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych), Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 oraz Dz. Urz. UE L 127 z
23.05.2018, str. 2, zwane dalej RODO
[8] art. 6 ust. 1 lit. a RODO
[9] art. 15 RODO
[10] art. 16 RODO
[11] art. 18 RODO
[12] art. 51 RODO
5/6
Z up. Dyrektora
Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
Ewa Potocka
Główny specjalista
Pełniąca obowiązki Kierownika Działu
/podpisano kwalifikowanym
Podpisem elektronicznym/
Otrzymują:
1. Strona: www.podkarpackie.kas.gov.pl
2. aa
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
W związku z rozpoczęciem stosowania z dniem 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane dalej: RODO,
informujemy, iż na podstawie przepisów RODO [7] od dnia 25 maja 2018 r. przysługują Pani/Panu
określone poniżej prawa związane z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przez Izbę
Administracji Skarbowej w Rzeszowie (dalej: IAS w Rzeszowie).
? Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Izby Administracji Skarbowej w
Rzeszowie z siedzibą przy ul. Geodetów 1, 35-959 Rzeszów (nr tel. +48 17 850 36 39, adres email:
ias.rzeszow@mf.gov.pl);
? Współadministratorem Pani/Pana danych osobowych jest Minister właściwy do spraw finansów
publicznych z siedzibą przy ul. Świętokrzyska 12, 00-916 Warszawa (nr tel. +48 22 694 55 55, adres email:
kancelaria@mf.gov.pl);
? W Izbie Administracji Skarbowej w Rzeszowie wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, z
którym można skontaktować się drogą elektroniczną pod adresem e-mail: iod.rzeszow@mf.gov.pl;
? Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie przepisów RODO [8]
w następujących celach:
? postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nr: 1801-ILZ.261.90.2024.2, realizacji
zamówienia przez Wykonawcę;
? W związku z przetwarzaniem danych w w/w celach, Pani/Pana dane osobowe mogą być
udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych. Odbiorcami
Pani/Pana danych osobowych mogą być tylko podmioty uprawnione do odbioru Pani/Pana danych, w
tym państwa trzecie, w uzasadnionych przypadkach i na podstawie odpowiednich przepisów prawa;
? Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie przepisów prawa, przez okres
niezbędny do realizacji celów przetwarzania wskazanych powyżej, lecz nie krócej niż przez okres
wskazany w przepisach o archiwizacji;
6/6
? Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego oraz realizacji zamówienia, w której Pani/Pan będzie brał/a udział;
? W związku z przetwarzaniem przez IAS w Rzeszowie, Pani/Pana danych osobowych, przysługuje
Pani/Panu prawo do:
? dostępu do treści danych, na podstawie przepisów RODO [9] z zastrzeżeniem, że udostępniane
dane osobowe nie mogą ujawniać informacji niejawnych, ani naruszać tajemnic prawnie
chronionych, do których zachowania zobowiązany jest Dyrektor IAS w Rzeszowie,
? sprostowania danych, na podstawie przepisów RODO [10],
? ograniczenia przetwarzania danych, na podstawie przepisów RODO [11];
? W przypadku uznania, iż przetwarzanie przez IAS w Rzeszowie Pani/Pana danych osobowych narusza
przepisy RODO, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, o którym
mowa w przepisach RODO [12];
? Udostępnione dane nie będą podlegały profilowaniu.

Kontakt:
Informacji na temat przedmiotu zamówienia udziela:
? w sprawach merytorycznych Pan Marek Cieciak, tel. 16 676 44 45 w godzinach od 7:00 do
14:00, e-mail: marek.cieciak@mf.gov.pl,

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.