Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie usługi nadzoru inwestorskiego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie usługi nadzoru inwestorskiego

Data zamieszczenia: 2024-03-28
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Miasta Zamość
ul. Rynek Wielki 13
22-400 Zamość
powiat: Zamość
tel. 84 677 24 60
inwestycje@zamosc.pl
Województwo: lubelskie
Miasto: Zamość
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 84 677 24 60
Termin składania ofert: 2024-04-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zapraszamy do złożenia ofert na wykonanie usługi nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji polegającej na Przebudowie boiska piłkarskiego o nawierzchni z trawy syntetycznej przy Szkole Podstawowej nr 6 w Zamościu, w ramach zadania inwestycyjnego o nazwie ,,Modernizacja boiska z trawy syntetycznej w Szkole Podstawowej Nr 6 w Zamościu.".
1. Opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia j est wykonanie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacj ą inwestycji polegającej na inwestycji polegającej na Przebudowie boiska piłkarskiego o nawierzchni z trawy syntetycznej przy Szkole Podstawowej nr 6 w Zamościu".
w zakresie:
a) robót rozbiórkowych,
b) uzupełnienie podbudowy po likwidacji chodnika,
c) nawierzchnia boiska z trawy syntetycznej,
d) nawierzchnia z kostki brukowej
ujętego w budżecie Miasta Zamość na rok 2024 jako zadanie inwestycyjne pod nazwą ,,Modernizacja boiska z trawy syntetycznej w Szkole Podstawowej Nr 6 w Zamościu.".

Dokument nr: IM-ZP.7013.15.4.2024.PB

Specyfikacja:
2. Link do ogłoszenia o zamówieniu na roboty budowlane i dokumentacja projektowa:
https://umzamosc.bip.lubelskie.pl/index.php?id=71&pl=szczetiolv&p2=90906

Składanie ofert:
6. Miejsce składania ofert
1) Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 04.04.2024 r. do godz. 15:00, w formie pisemnej lub elektronicznej:
a) forma pisemna (osobiście albo listownie) na adres: Urząd Miasta Zamość, Wydział Inwestycji Miejskich i Zamówień Publicznych, Ul. Ormiańska 11, 22-400 Zamość. Ofertę składaną osobiście lub listownie, należy złożyć w nieprzezroczystej, zabezpieczonej przed otwarciem kopercie. Kopertę należy opisać następująco: Urząd Miasta Zamość, Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych Oferta na ,,Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji polegającej na Przebudowie boiska piłkarskiego o nawierzchni z trawy syntetycznej przy Szkole Podstawowej nr 6 w Zamościu, w ramach zadania inwestycyjnego o nazwie ,,Modernizacja boiska z trawy syntetycznej w Szkole Podstawowej Nr 6 w Zamościu."
b) forma elektroniczna
Oferta w formie elektronicznej jest oferta złożona za pośrednictwem poczty elektronicznej. Oferta elektroniczna powinna być przygotowana tak jak oferta w formie
pisemnej - skany podpisanych dokumentów należy przesyłać na adres e-mail:
inwestycje@zamosc.pl

Miejsce i termin realizacji:
3. Termin wykonania zamówienia
Termin wykonania zamówienia do dnia 14.09.2024 r.

Wymagania:
4. Projekt umowy
Projekt umowy stanowi załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego.
5. Opis sposobu przygotowania oferty
1) Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej wg. Wzoru załącznika nr 2 do Zapytania, z uwzględnieniem następujących danych:
a) nazwa Wykonawcy,
b) adres Wykonawcy,
c) NIP Wykonawcy
d) REGON Wykonawcy,
e) oferowana cena w złotych z rozbiciem na: cenę netto, podatek VAT oraz cenę brutto,
f) termin realizacji zamówienia,
g) okres gwarancji,
h) warunki płatności,
i) inne istotne warunki wykonania zamówienia (należy wskazać jeżeli są wymagane), j) oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z opisem przedmiotu zamówienia i nie
wnosi uwag,
2) Do oferty należy dołączyć dokumenty rejestrowe Wykonawcy, tj. odpis z właściwego rejestru lub ewidencji, stosowne pełnomocnictwo, w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.
3) Oferta wymaga podpisu osoby uprawnionej do reprezentowania i składania oświadczeń woli. Brak podpisu na ofercie spowoduje odrzucenie.
4) Wykonawca przygotuje i przedstawi swoją ofertę zgodnie z wymaganiami Zapytania ofertowego.
5) Wykonawca może w niniejszym postępowaniu złożyć tylko jedną ofertę.
6) Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
7) Wszystkie dokumenty składające się na ofertę powinny być podpisane przez osobę upoważnioną do występowania w imieniu Wykonawcy (zgodnie z danymi zawartymi upoważniam do występowania w imieniu Wykonawcy (zgodnie z danymi zawartymi w Krajowym Rejestrze Sądowym lub w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej albo przez osobę umocowaną przez osobę/y uprawnioną/e). Podpis osoby upoważnionej na oświadczeniach i dokumentach musi być złożony w sposób pozwalający zidentyfikować osobę podpisującą tj. czytelny podpis lub podpisy i pieczątka z imieniem i nazwiskiem.
8) Poprawki powinny być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem/parafką osoby upoważnionej.
9) Koszty sporządzenia oferty ponosi oferent.
10) Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
11) Wykonawca może wycofać się z postępowania przed upływem terminu składania ofert poprzez złożenie pisemnego zawiadomienia.
2) Zamawiający zwraca uwagę, że w przypadku złożenia oferty listownie, decyduje znaczenie dla oceny terminu złożenia oferty ma data wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania pocztą, kurierem czy pocztą elektroniczną.
3) Oferty złożone po terminie, o których mowa w pkt 6 ppkt 1), nie będą rozpatrywane.
7. Opis sposobu obliczania ceny
1) Cena ofertowa j est cena ryczałtową.
2) Cena ofertowa powinna obejmować kompletne wykonanie przedmiotu zamówienia tj. wszystkie koszty i składniki niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
3) Cena podana w ofercie powinna być wyliczona w złotych polskich (PLN).
4) Cena powinna podana liczbowo oraz słownie oddzielnie jako cena brutto, cena netto oraz stawka i wartość VAT a całość przedmiotu zamówienia z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
5) Cenę w ofercie należy określić w złotych polskich (PLN) liczbą z dokładnością do pełnych groszy (tj. do dwóch miejsc po przecinku) zarówno przy kwotach netto, wartości podatku VAT, jak i kwotach brutto, stosując ogólnie przyjętą metodę zaokrąglania liczb (tj. gdy trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5, to ostatnia zachowana cyfra nie zmienia się, gdy trzecia cyfra po przecinku jest większa lub równa 5, to ostatnia zachowana cyfra jest większa o 1).
6) Cenę oferty należy umieścić w formularzu ofertowym według załączonego wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego.
7) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
8) Rozliczenie finansowe Zamawiającego z Wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich (PLN)
9) Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
9. Badanie ofert
1) Zamawiający może żądać od Wykonawców w toku badania i oceny ofert wyjaśnień w zakresie złożonych ofert oraz żądać uzupełnienia brakujących dokumentów.
2) Zmawiający w ofercie poprawi: a) oczywiste omyłki pisarskie,
b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonywanych poprawek,
c) inne omyłki polegające na niezgodności ofert z zapytaniem ofertowym, nie powodujące istotnych zmian w treści oferty
- niezwłoczne zawiadomienie o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
3) Zamawiający ofertę jeżeli:
a) jej treść nie będzie odpowiadać treści niniejszego Zapytania ofertowego,
b) zawiera błędy w obliczeniu ceny,
c) nie będzie podpisana, zgodnie z wymogami określonymi w pkt 5 ppkt 7 Zapytania ofertowego,
d) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
4) Wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, a który nie przedłożył wraz z ofertą wymaganych dokumentów, Zamawiający jednokrotnie wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzjelenia wyjaśnienia, oferta podlega odrzuceniu albo konieczne jest unieważnienie postępowania. Zamawiający może wezwać do uzupełnienia ww. dokumentów innego Wykonawcę, jeżeli jest to uzasadnione z punktu widzenia postępowania.
10. Sposób przekazywania informacji o rozstrzygnięciu postępowania
Informacja o rozstrzygnięciu postępowania, Zamawiający umieści na stronie BIP, jako załącznik do ogłoszenia o niniejszym postępowaniu.
11. Informacja o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celach zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
1) Z wybranym wykonawcą zostanie podpisana umowa, której projekt stanowi załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego.
2) Podpisanie umowy z Wykonawcą, którego oferta została wybrana nastąpi w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.
3) W przypadku gdy Wybrany Wykonawca odstąpi od podpisania umowy, Zamawiający może podpisać umowę z kolejnym Wykonawcą, który w postępowaniu o udzielenie zamówienia uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.
4) Osoby reprezentujące Wykonawcę przy podpisywaniu umowy powinny posiadać ze sobą dokumenty w kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (a w przypadku dokumentu pełnomocnictwa w formie oryginału lub kopi potwierdzonej notarialnie), potwierdzające ich umocowanie do popisania umowy, o ile umocowanie to nie wynika z dokumentów załączonych do oferty lub znajdujących się w powszechnie dostępnych zbiorach i rejestrach (Krajowy Rejestr Sądowy, Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej).
12. Pozostałe informacje
1) Zamówienie zostanie dokonane poniżej progu stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawa zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 z poź. Zm.). Przepisy ustawy Prawa zamówień publicznych, nie mają zastosowania w przedmiotowym postępowaniu.
2) Postępowanie o udzieleniu zamówienia jest prowadzone w trybie Zapytania ofertowego, zgodnie z obowiązującym w tut. Urzędzie Regulaminie udzielania zamówień publicznych, których wartość jest mniejsza niż 1300.000,00 zł netto.
3) Wyboru najkorzystniejszej oferty jest ostateczny i nie podlega procedurze odwoławczej.

Uwagi:
8. Kryterium oceny ofert i sposób oceny ofert
1) Zamawiający określa kryterium oceny ofert - Cena oferty brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia.
2) Waga/Znaczenie kryterium (w%): 100%
3) Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną.
4) Jeżeli w toku oceny złożenia ofert okaże się, że nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej ofert na taką samą kwotę brutto, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych uwzględniających nową cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawcy składający ofert dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych już ofertach.

Kontakt:
2) osoba odpowiedzialna do kontaktu - Paweł Burda, e-mail: pawelburda@zamosc.pl tel. 84 677 24 60.

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.