Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
23275z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego

Data zamieszczenia: 2024-03-29
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Tarnowiec
Tarnowiec 211
38-204 Tarnowiec
powiat: jasielski
tel. 13 42 555 37, 13 42 555 38
jwojcik@ugtarnowiec.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Tarnowiec
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 13 42 555 37, 1
Termin składania ofert: 2024-04-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zaprasza do udziału w postępowaniu na:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem ,,Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w gminie Tarnowiec".
2. Przedmiot zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego nad zadaniem ,,Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w gminie Tarnowiec" za pomocą zespołu Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego.
Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:
1) Skuteczne kontrolowanie przebiegu robót budowlanych przez odpowiednich dla branży i rodzaju robót Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego o specjalnościach:
a) konstrukcyjno-budowlanej wykonania umocnienia rowu,
b) sanitarnej w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
c) instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
2) Reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej.
3) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie.
4) Akceptacja wniosków materiałów budowlanych i urządzeń zgodnych z wymaganiami projektu budowlanego oraz specyfikacji technicznych.
5) Rozstrzyganie w uzgodnieniu z Zamawiającym spraw technicznych powstałych w toku wykonywania robót.
6) Sporządzanie protokołów konieczności w przypadku potrzeby wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, uzasadnienie potrzeby wykonania tych prac oraz wnioskowanie do Zamawiającego
0 ich wykonanie.
7) Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub znikających ,uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych
1 przekazywanie ich do użytkowania.
8) Żądanie od kierownika robót budowlanych dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niezgodność z projektem budowlanym.
9) Potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.
10) Kontrolowanie rozliczeń budowy od strony ilościowej i kosztowej przez Koordynatora Zespołu.
11) Potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy poprzez potwierdzenie wykonanego przez Wykonawcę robót budowlanych zakresu rzeczowego i finansowego zadania w szczególności w zakresie zgodności założeń przyjętych w harmonogramie rzeczowo-finansowym, w protokołach częściowych odbioru robót oraz protokole końcowym, stanowiącym podstawę do wystawienia faktur przez Wykonawcę robót budowlanych.
12) Sprawdzenie harmonogramu rzeczowo-finansowego dostarczonego przez Wykonawcę robót w zakresie zgodności przyjętych założeń z dokumentacją projektową i kosztorysem inwestorskim, w terminie nie dłuższym niż 5 dni od dostarczenia harmonogramu rzeczowo- finansowego przez Zamawiającego.
13) Sprawdzanie postępu robót, dokonywanie odbiorów częściowych.
14) Uzgadnianie z Inwestorem bezpośrednim i Wykonawcą ewentualnych robót dodatkowych i zamiennych oraz ich rozliczenie.
15) Prowadzenie narad roboczych i koordynacyjnych wraz z bieżącym przygotowaniem protokołów z tych narad - 1 raz w miesiącu.
16) Sprawdzanie i zatwierdzanie do zapłaty faktur za wykonanie roboty i kosztorysów po wykonaniu robót.
17) Sprawdzanie kompletności operatu powykonawczego.
18) Potwierdzenie gotowości do odbioru robót.
19) Prowadzenie i udział w i odbiorze końcowym oraz przekazanie obiektu do eksploatacji i użytkowania w świetle obowiązujących przepisów.
20) Uczestnictwo w przeglądach w okresie gwarancji oraz kontrola usunięcia ujawnionych wad.
21) Kontrola terminowości wykonywania robót i każdorazowe powiadomienie Zamawiającego o ewentualnym zagrożeniu terminowego wykonania robót.
22) Zawiadomienie Zamawiającego niezwłocznie ( najpóźniej w terminie 24 godzin ) o zaistniałych na terenie prac nieprawidłowościach.
23) Wykonywanie obowiązków oraz realizacja uprawnień inspektora nadzoru inwestorskiego określonego w ustawie z 7.VII. 1994 z póź. zmianami - Prawo budowlane.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót i w przedmiarach robót znajdujący się pod linkiem:
https://zamowienia-publiczne.tarnowiec.eu/#/offer/b5c10ed8-faOO-4fcO-8fac-183ac55bf7f9
Do obowiązków inspektorów należeć będzie pełny zakres czynności określonych w przepisach ustawy z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane (Dz. U. z 2013r., poz. 1409 j.t). Dojazd i pobyt na terenie budowy w ilości niezbędnej do prawidłowego sprawowania nadzoru, począwszy od dnia rozpoczęcia realizacji usługi. Wymagana jest obecność przynajmniej 2 razy w tygodniu oraz na każde wezwanie Zamawiającego w sprawach wymagających niezwłocznego zajęcia stanowiska przez nadzór inwestorski. W razie wystąpienia konieczności, inspektor nadzoru, stawi się na placu budowy na każde wyzwanie Zamawiającego ( bez dodatkowego wynagrodzenia ), również w sytuacji, gdy wyzwanie to obejmowało będzie czas ponad zaoferowane, obowiązkowe obecności. Inspektor nadzoru musi być obecny na placu budowy i przebywać na nim w sposób zapewniający prawidłowe i rzetelne wykonanie obowiązków umownych. Obecność inspektorów na budowie dokumentowania będzie podpisaniem listy obecności w siedzibie Zamawiającego.
Szczegółowe obowiązki Wykonawcy Nadzoru w stosunku do Zamawiającego określa wzorzec umowy stanowiący integralną część zapytania ofertowego.
Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego muszą dysponować osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. Wykonawcy wykażą, ze dysponują lub będą dysponować na czas realizacji zamówienia przynajmniej jedną osobą posiadającą stosowne ubezpieczenie, wpis na listę członków izby samorządu zawodowego i uprawnienia w specjalności:
a) konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, których zakres uprawnia do pełnienia funkcji inspektora nadzoru lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - minimum 5 letnim doświadczeniem zawodowym oraz wykonanie nadzoru inwestorskiego lub kierownika budowy/robót dla minimum 1 obiektu oczyszczalni ścieków o przepływie min 200m3/dobę,
b) sanitarnej w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, których zakres uprawnia do pełnienia funkcji inspektora nadzoru lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - z minimum 5 letnim doświadczeniem zawodowym oraz wykonanie nadzoru inwestorskiego lub kierownika budowy/robót dla minimum 1 obiektu oczyszczalni ścieków o przepływie min 200m3/dobę,
c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, których zakres uprawnia do pełnienia funkcji inspektora nadzoru lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów -minimum 5 letnim doświadczeniem zawodowym oraz wykonanie nadzoru inwestorskiego lub kierownika budowy/robót dla minimum 1 obiektu oczyszczalni ścieków o przepływie min 200m3/dobę,
lub uprawnienia budowlane udzielone w zakresie odpowiadającym zakresowi specjalności, o których mowa wyżej, uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane lub też kwalifikacje zawodowe uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych, w szczególności na podstawie ustawy z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394).
Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kopie uprawnień budowlanych dla wymaganych specjalności wraz z załączonym aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwiej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
Wykonawca składający ofertę winien dołączyć do niej potwierdzenie referencjami lub innym dokumentem należyte wykonanie usługi o podobnym charakterze (budowo lub przebudowa oczyszczalni ścieków o przepływie min 200m3/dobę). Dokumentami, o których mowa powyżej są dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz których mowa powyżej są dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonane. Zamawiający zastrzega weryfikację potwierdzenia należytego wykonania usług bezpośrednio u podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonane. W sytuacji braku potwierdzenia wykonania usługi u wskazanego podmiotu, warunek pozostanie niespełniony.
Koordynatorem Zespołu Nadzoru Inwestorskiego będzie inspektor branży konstrukcyjno-budowlanej.
Zmiana przedstawionego w ofercie składu Zespołu Nadzoru Inwestorskiego możliwa jest tylko w uzasadnionych przypadkach za zgodą Zamawiającego. Osoby te muszą spełniać minimalne kryteria przedstawione z zapytaniu ofertowym i być potwierdzone wymaganymi dokumentami.

Dokument nr: WG.271.2.14.2024

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nie ma charakteru jawnego.

Składanie ofert:
5. Miejsce i termin złożenia oferty:
Ofertę można złożyć do dnia 05.04.2023r. do godz. 15.30
- mailowo - na adres jwojcik@ugtarnowiec.pl (skan wypełnionego i podpisanego formularza oferty - zał. nr 1),
- pisemne (osobiście, listem) w siedzibie Zamawiającego (liczy się data wpływu do Urzędu Gminy).

Miejsce i termin realizacji:
3. Termin realizacji zamówienia:
Termin wykonywania zamówienia 15 miesięcy od dnia podpisania umowy lub do czasu podpisania końcowego protokołu odbioru robót.

Wymagania:
4. Termin związania ofertą: 30 dni
Do formularza oferty należy dołączyć:
1) wykaz osób (zał. nr 2),
2) wykaz zrealizowanych usług (zał. nr 3).
Oferta powinna być opakowana w jednej kopercie zaadresowanej na Zamawiającego i opatrzonej dopiskiem: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem ,,Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w gminie Tarnowiec".
Oferty które wpłyną po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane i zostaną odesłane bez otwierania. Ponadto, niniejsze zapytanie nie jest zamówieniem, a złożone oferty nie stanowią zobowiązania dla żadnej ze stron. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podawania przyczyny na każdym etapie postępowania.
6. Kryteria brane pod uwagę przy ocenie ofert.
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów: Najniższa cena - waga 80%.
Oferta z najniższą ceną otrzyma najwyższą liczbę punktów tj. 80, pozostałe oferty otrzymają proporcjonalną ilość punktów wg następującego wzoru:
C min Pc = -------- X80
Cn
gdzie:
Pc - ocena punktowa oferty ,,n" za kryterium ,,najniższa cena",
Cmin - najniższa cena brutto spośród ważnych i nie odrzuconych ofert.
Cn - cena brutto oferty badanej.
Maksymalnie Wykonawca może uzyskać 80 pkt. W cenę propozycji należy wliczyć:
a) wartość usługi określoną w oparciu o przedmiot zamówienia,
b) obowiązujący podatek od towarów i usług VAT,
c) podatek dochodowy, składkę na ubezpieczenie zdrowotne, składki na ubezpieczenia społeczne płacone przez Zleceniobiorcę i Zleceniodawcę, w przypadku gdy oferent podlega obowiązkowi zapłaty tych świadczeń z tytułu wykonania umowy.
Cena podana przez zleceniobiorcę za świadczoną usługę obowiązuje przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania. W cenie oferty należy podać wszystkie koszty, uwzględniając zakres zamówienia. Wykonawca oblicza cenę oferty z podatkiem VAT. Cena musi być wyrażona w złotych polskich, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu podobnych inwestycji - waga 20%
Ocena na podstawie złożonych referencji:
o nadzór nad jedną podobną realizacją - 0 pkt,
o nadzór na dwoma podobnymi realizacjami - 10 pkt
o nadzór nad trzema podobnymi realizacjami i powyżej 3 szt - 20 pkt
Referencje zawierające wszystkie specjalności łącznie będą liczone jako jedna realizacja. Referencje dla poszczególnych specjalności będą sumowane i zaliczone jako realizacje w najmniejszej wartości dla specjalności(np. budowlanka 3, instalacje 2, elektryka 2, do oceny przyjmowane będzie 2 realizacje)
Postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone zgodnie z regulaminem udzielania zamówień o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty, o której mowa w art. 2 ust.l ustawy Prawo zamówień publicznych, udostępnionym na stronie internetowej www.bip.tarnowiec.eu
7. Zamawiający po terminie składania ofert umieści na stronie internetowej www.bip.tarnowiec.eu zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej.
8. Warunki płatności: przelew 14 dni.
11. Negocjacje:
Zamawiający może zamknąć postępowanie bez wyłonienia Wykonawcy i bez podania przyczyny. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji z trzema Wykonawcami, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty w ramach zastosowanych kryteriów. Negocjacje zostaną przeprowadzone w ciągu 14 dni od daty złożenia ofert w siedzibie Zamawiającego, tj. Urząd Gminy Tarnowiec, 38-204 Tarnowiec 211.
Negocjacje będą polegać na:
-ustaleniu ostatecznego zakresu pracy (Wykonawca zaproponować może rozwiązania korzystne, powodujące oszczędność w realizacji prac), - ustaleniu ostatecznej kwoty negocjacyjnej.

Kontakt:
10. Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcami:
Radosław Kujawski tel. 13 42 555 37 Jan Wójcik td. 13 42 555 38
Pytania związane z niniejszym postępowaniem należy kierować na adres e-mail: jwojcik@ugtarnowiec.pl

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.