Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
432z dziś
5288z ostatnich 7 dni
25244z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Roboty budowlane przy zabytku

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Roboty budowlane przy zabytku

Data zamieszczenia: 2024-04-04
Dane kontaktowe Zamawiającego: Powiat Polkowicki
św. Sebastiana 1
59-100 Polkowice
powiat: polkowicki
76 746 15 00, faks 76 746 15 01
sekretariat@powiatpolkowicki.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Polkowice
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: 76 746 15 00, faks 7
Termin składania ofert: 2024-04-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Roboty budowlane przy zabytku położonym w Przemkowie przy Ul. Leśna Góra 1a
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Roboty budowlane przy zabytku położonym w Przemkowie przy Ul. Leśna Góra 1a - Roboty budowlane na elewacji, elementach zewnętrznych i przekryciu dachu.
Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie elewacji oraz elementów zewnętrznych.
[Zadanie objęte Wstępną Promesą dofinansowania inwestycji z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków nr Edycja2RPOZ/2023/1330/PolskiLad]
Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany w SWZ i załącznikach do SWZ.
CZĘŚĆ 2: Roboty budowlane przy zabytku położonym w Przemkowie przy Ul. Leśna Góra 1 a - Remont i przebudowa pomieszczeń higieniczno-sanitarnych
Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany w SWZ i załącznikach do SWZ

CPV: 45000000-7, 45453000-7,45443000-4,45450000-6, 45261214-7, 45111300-1,44112310-4,45410000-4,45431000-7,45442100-8

Dokument nr: 2024/BZP 00271229, DR.272.2.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-22 11:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2e85f43a-ec0b-11ee-9c02-ce2b643d361d
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.ezamowienia.gov.pl/pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział
w przedmiotowym postępowaniu obowiązany jest do posiadania konta podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia.
Dokumenty elektroniczne (oferta, oświadczenia oraz wszelkie dokumenty przekazywane Zamawiającemu), o których mowa w § 2
ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn.30.12.2020 w spr.spos.sporządz. i przekaz.informacji oraz wym.technicz.dla
dokum.elektron.oraz środków kom. elektr.w postęp.o udzi.zam.publ.lub konkursie, sporządza się w postaci elektr. w form.danych
określ.w przepisach Rozp.Rady Ministrów z dnia 12.04.2012 w spr.Kraj.Ram Interop., min.wymag.dla rejestrów publ.i wymiany
infor.w postaci elektr.oraz mini.wymagań dla syst.teleinf . Również sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub
dokumentów elektronicznych, będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (odwzorowanie cyfrowe), również
musi być zgodny z wymaganiami ww. Rozporz. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozp.w
sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych [...], sporządza się w postaci elektronicznej i
przekazuje się jako załącznik, lub jako tekst wpisany bezp. do wiadomości przekaz. przy użyciu środków kom. elektr. (np. w treści
wiadomości e-mail lub w treści ,,Formularza do komunikacji"). Z kolei poz.część komun. - z wył.składania ofert - odbywa się drogą
elekt. za pośr.formularzy do kom. dostęp.w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Możliwość korzystania w
postępowaniu z ,,Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie, wymaga posiadania konta ,,Wykonawcy" na Platformie e-
Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z ,,Formularzy do komunikacji" służących do
zadawania pytań dotyczących treści SWZ wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie
postępowania w zakładce ,,Komunikacja". Maksymalny rozmiar plików przesyłanych w postępowaniu za pośrednictwem ,,Formularzy
do komunikacji" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). Minimalne
wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące
specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. W celu skrócenia m.in. czasu udzielenia odpowiedzi na pytania,
Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej (nie dotyczy składania ofert):- na adres e-mail
Zamawiającego: agnieszka.mietlinska@powiatpolkowicki.pl
i/lub iwona.rosinska@powiatpolkowicki.pl , oraz
- na adresy e-mail Wykonawców, podane jako wiążące do komunikacji w toku postępowania (e-mail zwrotny lub e-mail do kontaktu określony w ofercie). Maksymalny rozmiar plików przesyłanych do Zamawiającego za pośrednictwem poczty elektronicznej wynosi
20 MB.
Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje za pomocą poczty
elektronicznej, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Za datę przekazania Oferty,
oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków
dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich
przekazania na Platformie e-Zamówienia, a w przypadku komunikacji za pomocą poczty e-mail, datę wpływu na serwer poczty
Zamawiającego.
Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zostały szczegółowo opisane w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozp.Parl.Europej.i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27. 04.2016 r.
w sprawie ochr.osób fiz. w związku z przetw.danych osob. i w sprawie swobod. przepł.takich danych orazuchyl.dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej ,,RODO")informujemy, że:1) admin.
Pani/Pana danych osob. jest Starosta Polkowicki z siedzibą Ul. św. Sebastiana 1, 59-100 Polkowice, 2)admin. wyznaczył Inspektora
Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adr.email:iod@powiatpolkowicki.pl bądź Ul. św. Sebastiana 1, 59-100
Polkowice,3) Pani/Pana dane osob.przetwarzane będą na podst. art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związ.z przedm.postęp.
udz.amów.publ. prowadz. trybie podst. z możl.negocjacji,4) odbiorcami Pani/Pana danych osob. będą osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokument. postęp. w oparciu o art. 18 i 74 ustawy p.z.p. Panią / Pana dane udostępniane będą podm.
świadczącym Administr. usługi, które dla realizacji celów są niezbędne, w tym w szczególności podmiotom świadcz. usługi inform.,
wsparcia technicznego i organizacyjnego, 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechow. przez okres wynikający z Rozporz. w
sprawie instrukcji kanc., jedn. rzecz. wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych; 6)
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osob. jest wymogiem ustaw. określ.w przepisach ustawy p.z.p., związanym z udziałem
w postęp. o udziel. zamów. pub. 7) w odnies.do Pani/Pana danych osob. decyzje nie będą podejm.e w sposób zautomatyz.,
stosownie do art. 22 RODO, 8) posiada Pani/Pan: a) na podst. art. 15 RODO prawo dostępu do danych osob. Pani/Pana dot. (w
przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administ.niewspół.dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobow.
do wskazania dodat. inf. mających na celu sprecyz.żądania, w szczegól. podania nazwy lub daty postęp. o udziel. zamów.publ. lub
konkursu albo sprecyz.nazwy lub daty zakończ.postępowania o udzielenie zamówienia), b) na podstawie art. 16 RODO prawo do
spros. Pani/Pana danych osob. (skorzyst. z prawa do spr. nie może skutkować zmianą wyniku postęp.o udziel. zamów.publ.ani
zmianą postan.umowy w zakresie niezg.z ustawą p.z.p. oraz nie może naruszać integral. protokołu oraz jego załączn., c) na
podst.art. 18 RODO prawo żądania od admin. ogran. przetwarz.danych osob.h z zastrzeż. okresu trwania postęp. o
udz.zamów.publ. oraz przyp. o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarz. nie ma zastos. w odniesieniu
do przechow., w celu zapewn.korzystania ze środków ochr.praw. lub w celu ochrony praw innej osoby fiz. lub prawnej, lub z uwagi
na ważne względy interesu publ. UE lub państwa członk., d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO, gdy uzna Pani/Pan, że
przetw.danych os. Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, 9) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b,
d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, b) prawo do przenoszenia danych osob., o którym mowa w art. 20 RODO, c)
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetw.danych osob. gdyż podst.prawną przetwarz.Pani/Pana danych
osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO, 10) przysługuje Pani/Panu prawo wnies. skargi do organu nadzor. na niezgodne z RODO
przetwarzanie Pani/Pana danych osob. przez admin. Organem właściwym dla przedm. skargi jest Urząd Ochrony Danych
Osobowych, Ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.2.Jednocześnie Zamaw. informuje, że Wykonawca jest zobow.wypełnić obow.
inform.przewidz. w art. 13 lub art. 14 RODO (rozporz.Parl.Europ. i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w spr.ochrony
osób fiz.w związku z przetwarz.danych osob. i w sprawie swobod.przepływu takich danych oraz uchylenia dyr. 95/46/WE (ogólne
rozporz.o ochr.danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) wobec osób fiz., od których dane osob.bezpośr.lub pośred.pozyskał
w celu ubieg.się o udz.zamów.publi.w niniej.postęp.
RODO szczegółowo opisane w SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozp.Parl.Europej.i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27. 04.2016
r.w
sprawie ochr.osób fiz. w związku z przetw.danych osob. i w sprawie swobod. przepł.takich danych orazuchyl.dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej ,,RODO")informujemy, że:1) admin.
Pani/Pana danych osob. jest Starosta Polkowicki z siedzibą Ul. św. Sebastiana 1, 59-100 Polkowice, 2)admin. wyznaczył Inspektora
Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adr.email:iod@powiatpolkowicki.pl bądź Ul. św. Sebastiana 1, 59-100
Polkowice,3) Pani/Pana dane osob.przetwarzane będą na podst. art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związ.z przedm.postęp.
udz.amów.publ. prowadz. trybie podst. z możl.negocjacji,4) odbiorcami Pani/Pana danych osob. będą osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokument. postęp. w oparciu o art. 18 i 74 ustawy p.z.p. Panią / Pana dane udostępniane będą podm.
świadczącym Administr. usługi, które dla realizacji celów są niezbędne, w tym w szczególności podmiotom świadcz. usługi inform.,
wsparcia technicznego i organizacyjnego, 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechow. przez okres wynikający z Rozporz. w
sprawie instrukcji kanc., jedn. rzecz. wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych; 6)
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osob. jest wymogiem ustaw. określ.w przepisach ustawy p.z.p., związanym z udziałem
w postęp. o udziel. zamów. pub. 7) w odnies.do Pani/Pana danych osob. decyzje nie będą podejm.e w sposób zautomatyz.,
stosownie do art. 22 RODO, 8) posiada Pani/Pan: a) na podst. art. 15 RODO prawo dostępu do danych osob. Pani/Pana dot. (w
przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administ.niewspół.dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobow.
do wskazania dodat. inf. mających na celu sprecyz.żądania, w szczegól. podania nazwy lub daty postęp. o udziel. zamów.publ. lub konkursu albo sprecyz.nazwy lub daty zakończ.postępowania o udzielenie zamówienia), b) na podstawie art. 16 RODO prawo do
spros. Pani/Pana danych osob. (skorzyst. z prawa do spr. nie może skutkować zmianą wyniku postęp.o udziel. zamów.publ.ani
zmianą postan.umowy w zakresie niezg.z ustawą p.z.p. oraz nie może naruszać integral. protokołu oraz jego załączn., c) na
podst.art. 18 RODO prawo żądania od admin. ogran. przetwarz.danych osob.h z zastrzeż. okresu trwania postęp. o
udz.zamów.publ. oraz przyp. o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarz. nie ma zastos. w odniesieniu
do przechow., w celu zapewn.korzystania ze środków ochr.praw. lub w celu ochrony praw innej osoby fiz. lub prawnej, lub z uwagi
na ważne względy interesu publ. UE lub państwa członk., d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO, gdy uzna Pani/Pan, że
przetw.danych os. Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, 9) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b,
d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, b) prawo do przenoszenia danych osob., o którym mowa w art. 20 RODO, c)
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetw.danych osob. gdyż podst.prawną przetwarz.Pani/Pana danych
osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO, 10) przysługuje Pani/Panu prawo wnies. skargi do organu nadzor. na niezgodne z RODO
przetwarzanie Pani/Pana danych osob. przez admin. Organem właściwym dla przedm. skargi jest Urząd Ochrony Danych
Osobowych, Ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.2.Jednocześnie Zamaw. informuje, że Wykonawca jest zobow.wypełnić obow.
inform.przewidz. w art. 13 lub art. 14 RODO (rozporz.Parl.Europ. i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w spr.ochrony
osób fiz.w związku z przetwarz.danych osob. i w sprawie swobod.przepływu takich danych oraz uchylenia dyr. 95/46/WE (ogólne
rozporz.o ochr.danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) wobec osób fiz., od których dane osob.bezpośr.lub pośred.pozyskał
w celu ubieg.się o udz.zamów.publi.w niniej.postęp.
RODO szczegółowo opisane w SWZ

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-22 10:00
Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę na Platformie e-Zamówienia. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na Platformie e-Zamówienia

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.