Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa materiałów elektrycznych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa materiałów elektrycznych

Data zamieszczenia: 2024-04-09
Dane kontaktowe Zamawiającego: Szpital Specjalistyczny w Zabrzu Sp. z o.o
Ul. M.C. Skłodowskiej 10
41-800 Zabrze
powiat: Zabrze
tel. 32 373-23-94
zaopatrzenie@klinika-zabrze.med.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Zabrze
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 32 373-23-94
Termin składania ofert: 2024-04-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
1. Przedmiot zamówienia: DOSTAWA materiałów elektrycznych zgodnie z załącznikiem nr 2 /pakiet 1-3/
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do Zaproszenia.

CPV: 31681000-3

Dokument nr: DZ/18/2198 /2024

Składanie ofert:
6. Miejsce oraz termin składania ofert :

Szpital Specjalistyczny w Zabrzu
ul. M.C. Skłodowskiej 10
41-800 Zabrze
sekretariat /budynek administracji/
do dnia 17.04.2024 do godz. 10:00
Oferty złożone po terminie będą zwrócone wykonawcom

Oferty można składać nie tylko w formie pisemnej ale też/ lub elektronicznej na adres:
zaopatrzenie@klinika-zabrze.med.pl

Wymagania:
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę w przypadkach,
o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. poz. 835).
3. Obowiązki Wykonawcy:
1) Zapewnienie transportu sprzętu do siedziby Zamawiającego
2) Zaoferowanie minimalnego terminu płatności do 30 dni
3) Zaoferowanie towaru nowego, bezpiecznego, dopuszczonego do obrotu na rynku polskim
4) Zaoferowanie minimalnego okresu gwarancji 12 miesięcy
5) Zaoferowanie produktów posiadających atesty i deklaracje zgodności CE
6) Termin związania ofertą 30 dni
4. Dokumenty wymagane:
1) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1
2) parametry techniczne / formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 2 (pakiet 1-3)
3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
4) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych
5) oświadczenie potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
6) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania zawartych w art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. poz. 835)

5. Obowiązek Zamawiającego:
1) W przypadku braku dostarczenia dokumentów o których mowa w pkt.4 ust. 4-6 wraz z ofertą, jak również w przypadku wątpliwości Zamawiającego co do ich treści, Zamawiający wezwie Wykonawcę do uzupełnienia bądź wyjaśnień w terminie określonym osobnym pismem.
2) Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie przyjętych kryteriów w postępowaniu
3) W przypadku przekroczenia kwoty jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania.
4) INFORMACJE DODATKOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA WYNIKAJĄCA Z
ART. 13 oraz ART. 14 RODO
7. Kryteria oceny złożonych ofert

Dokonując oceny złożonych ofert pod uwagę brane będzie 100% cena

8. Termin związania ofertą
1. Wykonawcy pozostają związani ofertą przez okres 30 dni.
2. Bieg terminu rozpoczyna się z upływem terminu składania ofert.

9. Zmiany warunków konkursowych
Zamawiający zastrzega, że:
- ma prawo nie dokonać wyboru żadnej ze złożonych Ofert;
- ma możliwość odwołania Postępowania Ofertowego w dowolnym terminie bez podania przyczyny lub
uprzedniego poinformowania Oferentów;
- ma prawo zmienić lub uzupełnić dokumenty wchodzące w skład Zapytania Ofertowego, które staną się
jego integralną częścią;
- może przedłużyć termin składania Ofert;
- może negocjować wybraną ofertę;
przy czym z powyższych tytułów nie przysługują Oferentowi w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenia.

10. Warunki umowy
1) Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę i spełni wszystkie warunki stawiane przez Zamawiającego w niniejszym zaproszeniu.
2) O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi Wykonawcę odrębnym pismem po rozstrzygnięciu konkursu ofert.
3) Umowa zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z danych zawartych w ofercie.
4) Wykonawca zaakceptuje projekt umowy - Załącznik nr 3 do Zaproszenia.
5) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany Umowy zawartej z Wykonawcą wybranym w wyniku przeprowadzonego Postępowania o udzielenie Zamówienia z następujących powodów:
a) uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania Przedmiotu Zamówienia,
b) obiektywnych przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy,
c) okoliczności siły wyższej,
d) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania Umowy.

11. Uwaga
Zamawiający udziela odpowiedzi na zapytania dotyczące warunków konkursu doręczone w formie pisemnej na adres Zamawiającego w terminie do dnia 12.04.2024r. pisemnego zapytania na adres Zamawiającego.

Uwagi:
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 z późn. zmian.), dalej ,,RODO", informuję, że:

a) administratorem Pani/Pana danych osobowych będzie Szpital Specjalistyczny w Zabrzu Sp. z o.o.
ul. M.C. Skłodowskiej 10, 41-800 Zabrze, dalej jako Zamawiający;
b) Zamawiający na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c i f RODO przetwarzać będzie ww. dane osobowe w następujących celach:
- w celu związanym z postępowaniem o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego;
- zawarcie i realizacja lub rozwiązanie Umowy oraz wykonywanie innych czynności związanych z Umową, w tym czynności poprzedzających jej zawarcie;
- realizacja uprawnienia lub obowiązku prawnego wynikającego z przepisów prawa,

c) podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia
11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021r. poz. 1129 z późn. zmian.), dalej
,,ustawa Pzp", związanym z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.

d) w związku z przetwarzaniem danych w celach wskazanych w pkt. b), ww. dane mogą być udostępniane osobom lub podmiotom, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp oraz podmiotom upoważnionym na mocy przepisów prawa oraz podmiotom, którym przekazanie danych jest uzasadnione dla wykonania określonej czynności lub realizacji określonej usługi, np. Poczta Polska, kurierzy, podmioty świadczące usługi prawne lub księgowe;
e) ww. dane osobowe nie będą transferowane do państw trzecich oraz organizacji międzynarodowych, nie będą również podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu;
f) ww. dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji wskazanych w pkt. b) celów przetwarzania, tj.:
- w zakresie związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,
- w zakresie realizacji zawartej Umowy przez okres do czasu jej realizacji, po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa lub dla zabezpieczenia ewentualnych roszczeń,
- w zakresie wypełniania obowiązków prawnych ciążących na Zamawiającym przez okres do czasu wypełnienia tych obowiązków;

g) w związku z przetwarzaniem przez Zamawiającego ww. danych osobowych, osobom, których ww. dane dotyczą przysługuje:
? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych ich dotyczących; przy czym w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty procedowanego / zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;
? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych ich dotyczących, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;
? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania.
? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

Ale nie przysługuje:
? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

h) Wyjaśnień w sprawach związanych z danymi osobowymi udziela Inspektor Ochrony Danych Osobowych Zamawiającego - Pan Jacek Kozłowski kontakt: tel. 32/ 373-23-00, adres e-mail: iod@klinika-zabrze.med.pl
2. Jeżeli w ramach umowy Wykonawca przekazuje dane osobowe swoich pracowników lub współpracowników, niniejsza informacja ma zastosowanie także do nich i powinna zostać im przez Wykonawcę udostępniona.

Kontakt:
Dane do kontaktu:
32 373-23-94
zaopatrzenie@klinika-zabrze.med.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.