dolnośląskie (Lubin)
dolnośląskie (Wałbrzych)
dolnośląskie (Wałbrzych)
śląskie (Katowice)
śląskie (Będzin)
mazowieckie (Somianka)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Przegląd i konserwacja sprzętu technicznego |
Data zamieszczenia: | 2024-04-10 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Mińsku Mazowieckim Szpitalna 37 05-300 Mińsk Mazowiecki powiat: miński spzozmm@spzozmm.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Mińsk Mazowiecki |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-04-18 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Przegląd i konserwacja sprzętu technicznego Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiot zamówienia obejmuje kontrolę stanu technicznego obiektów budowlanych - roczny przegląd techniczny budynków zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 07.07.1994r Prawo Budowlane art. 62, ust. 1 pkt 1 a) w zakresie sprawdzenia stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektu budowlanego, estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie konserwacji wraz z utrzymaniem w sprawności technicznej Systemu Sygnalizacji Alarmu Pożaru, zwanego dalej SAP, elektrozaworów wody bytowej podłączonych do systemu alarmu pożaru, drzwi pożarowych, systemów oddymiania z oknami oddymiającymi, napowietrzającymi, klapą dymową, systemu napowietrzania z wentylatorem napowietrzającym, okien p.poż z centralami zamknięć ogniowych, klap przeciwpożarowych wentylacyjnych, kurtyn okiennych z centralami, przeciwpożarowych wyłączników prądu oraz stałych urządzeń gaśniczych systemu. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie przeglądów technicznych, czynności konserwacyjnych zgodnie z dokumentacją techniczno-ruchową i instrukcją obsługi urządzeń, w celu utrzymania ich w pełnej sprawności technicznej wraz z wymianą wszystkich niezbędnych materiałów eksploatacyjnych. Przedmiotem zamówienia jest przegląd i konserwacja instalacji alarmu zabezpieczającego pomieszczenia przed włamaniem, sprawdzenie poprawności działania oraz wykonywanie innych czynności konserwacyjnych związanych z utrzymaniem w pełnej sprawności i bezawaryjnej pracy zamontowanych systemów Przedmiot zamówienia obejmuje czynności konserwacyjne i przeglądowe czyszczenie przewodów kominowych, spalinowych i kanałów łączących paleniska z przewodami kominowymi oraz kontrolę stanu technicznego w zakresie oceny stanu przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych) w budynkach objętych kontrolą, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo Budowlane art. 62 ust.1 pkt1 lit. C, pkt 3 oraz na podstawie Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. Nr 109, poz. 719 wraz z późn. zm.). Przedmiot zamówienia zgodnie z Prawem budowlanym art. 62 ust. 1 obejmuje przegląd, stałą konserwację i utrzymanie w ruchu wentylacji mechanicznej, klimatyzacji i agregatu wody lodowej oraz zapewnienie bezusterkowego i odpowiadającego wymogom bezpieczeństwa działania urządzeń zgodnie z dokumentacją techniczno-ruchową, obowiązującymi przepisami odnoszącymi się do przedmiotu zadania i instrukcją obsługi urządzeń, w celu utrzymania ich w pełnej sprawności technicznej wraz z wymianą wszystkich niezbędnych materiałów eksploatacyjnych, w szczególności wymianą filtrów hepa oraz filtrów w centralach wentylacyjnych nie rzadziej niż 1x rok, a także niezwłoczne usuwanie wady w przypadku awaryjnego zatrzymania pracy. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie przeglądów technicznych, czynności konserwacyjnych zgodnie z dokumentacją techniczno-ruchową i instrukcją obsługi urządzeń, w celu utrzymania ich w pełnej sprawności technicznej w szczególności kontrolę pracy, nastawów na sterownikach, wymianę wkładu w filtrze BB, wymianę złóż w odżelaziaczu, wymianę złóż w filtrze węglowym, wymianę promiennika. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie przeglądu technicznego, czynności konserwacyjnych zgodnie z dokumentacją techniczno-ruchową i instrukcją obsługi urządzenia, w celu utrzymania go w pełnej sprawności technicznej wraz z wymianą wszystkich niezbędnych materiałów eksploatacyjnych, w tym wymianą promiennika. CPV: 71631300-3 Dokument nr: 2024/BZP 00279713, 11/2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-18 12:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f3400c3e-f727-11ee-8d01-6607a228ef1b 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z SWZ pkt. VIII Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1) Zamawiający informuję, że dane osobowe pozyskane w związku z przeprowadzeniem niniejszego postępowania przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "Rozporządzenie RODO" w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego 2) Administratorem danych osobowych jest Zamawiający. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa Prawo zamówień publicznych wydane na jej podstawie akty wykonawcze, a także ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. Inspektorem ochrony danych osobowych jest Agata Krajewska, nr tel. 25 506 51 81, adres email: iod@spzozmm.pl 3) Dane osobowe będą przetwarzane, z uwzględnieniem przepisów prawa, w celu: a) przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, b) zawarcia i realizacji umowy z wyłonionym w niniejszym postępowaniu wykonawcą, c) dokonania rozliczenia i płatności związanych z realizacją umowy, d) przeprowadzenie ewentualnych postępowań kontrolnych i / lub audytu przez komórki Zamawiającego i inne uprawnione podmioty, e) udostępnienie dokumentacji postępowania i zawartej umowy jako informacji publicznej, f) archiwizacji postępowania. 4) Dane osobowe będą ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym. 5) Dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy a następnie przez okres co najmniej 5 lat zgodnie z przepisami dotyczącymi archiwizacji. Dotyczy to wszystkich uczestników postępowania. 6) Osobie, której dane dotyczą przysługuje na warunkach określonych w przepisach Rozporządzenia RODO: a) prawo dostępu do danych (art. 15), b) prawo sprostowania danych (art. 16), c) prawo do usunięcia danych (art. 17), d) prawo do ograniczenia przetwarzania danych (art. 18). e) prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. 7) Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje: a) prawo do usunięcia danych osobowych, "prawo do bycia zapomnianym" w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia RODO, b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia RODO, c) prawo sprzeciwu, o którym mowa w art. 21 Rozporządzenia RODO, 8) Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty. 9) Wystąpienie z żądaniem o którym mowa w pkt. 6 lub 7, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia niniejszego postępowania. Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania lub umowy. 10) Wykonawca pozyskując dane osobowe na potrzeby sporządzenia oferty zobowiązany jest wypełnić obowiązki wynikające m. in. z art. 13 i Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-18 12:00 Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024