Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Doradztwo oraz pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Doradztwo oraz pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego

Data zamieszczenia: 2024-04-15
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Gminy Konopnica
Rynek 15
98-313 Konopnica
powiat: wieluński
tel. (43) 842-44-19
urzad@konopnica.pl
Województwo: łódzkie
Miasto: Konopnica
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. (43) 842-44-19
Termin składania ofert: 2024-04-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest doradztwo oraz
pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach inwestycji pn.
,,Modernizacja dróg na terenie gminy Konopnica"
Projekt jest współfinansowany ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program
Inwestycji Strategicznych.
2. Szczegółowe obowiązki inspektora nadzoru inwestorskiego:
? Doradztwo oraz pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego,
merytoryczny nadzór nad wykonywaniem robót.
? Koordynacja działań pomiędzy Wykonawcą oraz Kierownikiem budowy.
? Sprawowanie kontroli nad zgodnością realizacji budowy z postanowieniami
umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót budowlanych
oraz z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania
i odbioru robót, pozwoleniem na budowę, przepisami, obowiązującymi
normami oraz zasadami wiedzy technicznej.
? Stałe konsultowanie i fachowe doradzanie na rzecz Zamawiającego.
Konsultowanie z Zamawiającym wszelkich czynności mogących mieć wpływ
na koszty zadania i roszczenia finansowe Wykonawców w stosunku do
Zamawiającego, w ramach umowy z Wykonawcą robót budowlanych.
? Stawianie się na każdorazowe uzasadnione wezwanie Zamawiającego
i Wykonawcy robót budowalnych objętych nadzorem- niezwłocznie tj. w ciągu
24 godzin; Zamawiający wymaga, aby Inspektor Nadzoru posiadał możliwość
codziennego pobytu na budowie, a przed wizytą na placu budowy powiadomić
o fakcie, a także bezwzględnie każdorazowo przy odbiorach robót zanikających
lub ulegających zakryciu.
? Pełna dyspozycyjność wobec Wykonawcy robót i Inwestora - niezwłoczne
stawianie się na uzasadnione wezwanie telefoniczne lub inne Wykonawcy robót,
potwierdzone wpisem do dziennika budowy.
? Uczestniczenie w naradach koordynacyjnych w trakcie realizacji robót.
? Niezwłoczne zgłaszanie Zamawiającemu w formie pisemnej, ewentualnych
uwag i wniosków dotyczących dokumentacji projektowej i pracy wykonawcy
robót budowlanych.
? Niezwłoczne zawiadamianie Zamawiającego i Projektanta o stwierdzonych,
w trakcie realizacji robót, wadach dokumentacji projektowej oraz dokonywanie
stosownych uzgodnień i wyjaśnień w tym zakresie z Projektantem.
? Kontrola jakości wykonywanych robót, wyrobów budowlanych oraz dostaw
przewidzianych w dokumentacji projektowej, a w szczególności zapobieganie
zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do
stosowania w budownictwie.
Sprawdzanie dokumentów jakości, aprobat, deklaracji zgodności, atestów,
instrukcji, projektów warsztatowych i/lub montażu i innych dokumentów
dotyczących wbudowywanych materiałów, wyrobów i urządzeń przed ich
wbudowaniem.
? Bieżące dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu; fakt
nie zgłoszenia przez Wykonawcę robót budowlanych elementu robót
zanikających i ulegających zakryciu do odbioru nie zwalnia Inspektora
z obowiązku dokonania czynności nadzoru i oceny wykonanych robót
zanikających i ulegających zakryciu, wraz z potwierdzeniem ich dokonania
wpisem do dziennika budowy.
? Uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych.
? Niezwłoczne informowanie Zamawiającego o konieczności wykonania robót
zamiennych lub dodatkowych (nie objętych dokumentacją projektową).
Sprawdzanie i opiniowanie wniosków Wykonawcy robót budowlanych
dotyczących wykonania robót zamiennych lub dodatkowych, oraz sprawdzanie
kosztorysów dotyczących tych robót. Sporządzanie protokołów konieczności
i współpraca z Zamawiającym przy negocjacjach z Wykonawcą robót
budowlanych.
? W przypadku stosowania rozwiązań zamiennych ocenianie prawidłowości
przyjmowanych do realizacji rozwiązań.
? W porozumieniu z Zamawiającym, zawiadamianie właściwego organu nadzoru
budowlanego o przypadkach naruszenia ustawy Prawo budowlane, dotyczących
bezpieczeństwa budowy i ochrony środowiska, a także o rażących
nieprawidłowościach.
? Kontrola zgodności terminów realizacji robót w stosunku do terminów
określonych w harmonogramie rzeczowo - finansowym, oraz dostarczanie
wszelkich informacji związanych z postępem prac.
? Niezwłoczne zawiadamianie Zamawiającego o przerwach w realizacji robót
oraz o wystąpieniu okoliczności, które mogą wpłynąć na opóźnienie terminów
wykonania robót.
? Kontrola jakości, prawidłowości oraz wartości wykonanych robót budowlanych
przed odbiorami robót zanikających i ulegających zakryciu, odbiorami
częściowymi i końcowym.
? Sprawdzanie pod względem merytorycznym i formalnym oraz rachunkowym
dokumentów dotyczących stanu zaawansowania robót, w tym obmiarów robót
oraz dokumentów rozliczeniowych, w tym faktur, wystawianych przez
Wykonawcę robót budowlanych, ze szczególnym uwzględnieniem ilości
i wartości robót, w terminie 5 dni od daty ich przedłożenia przez Wykonawcę
robót budowlanych i/lub Zamawiającego.
? Kontrolowanie wykonywania robót w zakresie zgodności z postanowieniami
umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót budowlanych
oraz w zakresie przestrzegania na budowie zasad bezpieczeństwa i higieny
pracy, w tym utrzymywania porządku na budowie. W przypadku prowadzenia
prac z naruszeniem postanowień umowy i/lub przepisów bezpieczeństwa,
żądania od Wykonawcy robót budowlanych wstrzymania robót oraz
niezwłoczne powiadomienie Zamawiającego o żądaniu wstrzymania robót.
? Zatwierdzanie metod wykonywania robót budowlanych, włączając w to roboty
tymczasowe i zabezpieczające zaproponowane przez Wykonawcę robót
budowlanych.
Kontrolowanie sposobu składowania i przechowywania materiałów, wyrobów
oraz urządzeń.
? Monitorowanie zagrożeń dla środowiska - sprawdzanie posiadania przez
wykonawcę robót budowlanych dokumentów potwierdzających dokonanie
utylizacji materiałów pochodzących z rozbiórki istniejących budynków.
? Monitorowanie zagrożeń dla sąsiednich obiektów, a w razie ich wystąpienia
podejmowanie natychmiastowych działań.
? Kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim
wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla
właściwego przebiegu procesu budowlanego. Obecność na budowie
zapewniająca skuteczne pełnienie bieżącego nadzoru inwestorskiego, w tym na
każde wezwanie Zamawiającego i Wykonawcy robót budowlanych.
? Każdorazowe potwierdzanie w dzienniku budowy: pobytu na budowie, poprzez
wniesienie uwag dotyczących realizacji budowy mających znaczenie dla oceny
jakości i stopnia zaawansowania robót.
? Kontrola pod względem kompletności i treści dokumentów przedstawianych
przez Wykonawcę robót budowlanych przy odbiorze częściowym oraz przy
odbiorze
końcowym,
weryfikacja
i
zatwierdzenie
dokumentacji
powykonawczej, potwierdzanie protokolarne faktycznie wykonanych robót.
? Zorganizowanie i przeprowadzenie czynności odbiorów częściowych oraz
czynności odbioru końcowego z udziałem przedstawicieli Zamawiającego.
? Przekazanie Zamawiającemu zweryfikowanego kompletu dokumentacji
powykonawczej wraz z protokołami, wnioskami materiałowymi i innymi
dokumentami.
? Udział w czynnościach przekazywania gotowego obiektu do użytkowania.
? Udział w komisyjnym określeniu stanu zaawansowania robót oraz ich wartości,
w przypadku, gdy Zamawiający lub Wykonawca robót budowlanych odstąpią
od umowy na wykonanie robót.
? Niezwłoczne informowanie Zamawiającego o wszelkich zmianach swojego
statusu prawnego, a także o wszczęciu postępowania upadłościowego lub
likwidacyjnego oraz o każdej zmianie adresu swojej siedziby.
? Kontrola jakości robót po usunięciu wad robót stwierdzonych w trakcie
odbiorów oraz potwierdzanie usunięcia wad robót.
? Udział w przeglądach technicznych organizowanych przez Zamawiającego,
przy udziale: Wykonawcy, Zamawiającego i Użytkowników, w okresie
gwarancji udzielonej przez Wykonawcę robót budowlanych oraz egzekwowanie
od Wykonawcy robót budowlanych usunięcia ujawnionych wad robót,
opisanych w protokole z przeglądu gwarancyjnego. Przeglądy gwarancyjne
uważa się również za integralna cześć umowy, bez możliwości dodatkowego
wynagrodzenia z tego tytułu.
? Inspektor nadzoru inwestorskiego nie jest uprawniony do zaciągania żadnych
zobowiązań w imieniu Zamawiającego, w szczególności do wydawania
wykonawcy robót poleceń rodzących skutki finansowe dla Zamawiającego.
? Zapewnienie sprawowania nadzoru inwestorskiego w sposób nieprzerwany
i niezakłócony, a w przypadku niemożliwości podjęcia czynności określonych
w niniejszej umowie zapewnienie na swój koszt zastępcy, posiadającego
odpowiednie uprawnienia budowlane i doświadczenie zawodowe.
? Inne czynności, do wykonania których, Inspektor jest upoważniony lub
zobowiązany, zgodnie z postanowieniami umowy zawartej pomiędzy
Zamawiającym a Wykonawcami.
Szczegółowy zakres prac objętych nadzorem inwestorskim przedstawia dokumentacja
projektowa
umieszczona
na
stronie
JOSEPHINE
pod
adresem:
https://josephine.proebiz.com/pl/tender/54537/summary

Składanie ofert:
Ofertę można złożyć osobiście w sekretariacie pok. 18, lub przesłać za pośrednictwem poczty,
kuriera na adres Gmina Konopnica, Ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica lub drogą elektroniczną
na adres: urzad@konopnica.pl. W przypadku składania oferty pocztą należy opisać kopertę:
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn.
,,Modernizacja dróg na terenie gminy Konopnica".
W przypadku składania oferty drogą elektroniczną wymagany jest skan wypełnionej
i podpisanej oferty.
6. TERMIN SKŁADANIA ofert: do dnia 19 kwietnia 2024r.

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji zamówienia
Termin realizacji zamówienia - od dnia podpisania umowy do dnia zakończenia zadania.

Wymagania:
Warunki udziału w postepowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy potwierdzający spełnienie niżej
wymienione warunków:
1. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zadania.
2. Posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności
zawodowej, minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe, posiadanie uprawnień do
wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tzn.
prowadzenie działalności gospodarczej w w/w zakresie zarejestrowanej w Krajowym
Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej.
3. zdolności technicznej lub zawodowej,
a) w odniesieniu do wykonawcy:
Posiadanie zdolności technicznej lub zawodowej umożliwiającej realizację
przedmiotu zamówienia. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli
Wykonawca wykaże się wykonaniem jednej usługi - w okresie ostatnich 3 lat
przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest
krótszy to w tym okresie - polegających na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru
inwestorskiego w branży drogowej na modernizacji/remoncie/przebudowie dróg
o długości nie mniejszej niż 1 km oraz załączy dowody potwierdzające, że usługi
zostały wykonane należycie (referencje).
Zamawiający uzna dysponowanie przez Wykonawcę osobą, która będzie uczestniczyć
w wykonywaniu zamówienia i posiada wymagane uprawnienia do kierowania/nadzorowania
robót budowlanych w specjalności drogowej w zakresie modernizacji, remontu i przebudowy,
dróg, uprawnienia budowlane bez ograniczeń lub inne uprawnienia w zakresie niezbędnym do
realizacji przedmiotu zamówienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej
obowiązujących przepisów.
Wyżej wymieniona osoba powinna być członkiem właściwej Izby Samorządu Zawodowego,
zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów,
inżynierów budownictwa i urbanistów (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117).
4.
Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków na podstawie oświadczenia
zawartego w formularzu ofertowym (Załącznik nr 1) oraz dostarczonych wraz z ofertą
dowodów wykonania usług oraz określających czy usługi te zostały wykonane w sposób
należyty
IV.
Opis warunków płatności:
1. Termin płatności faktury: 30 dni od dnia wpływu.
2. Podstawą do wystawienia faktury i końcowego rozliczenia stanowi faktycznie
zrealizowane zamówienie i protokół odbioru przedmiotu umowy.
V.
Kryterium oceny ofert:
1. Jedynym kryterium oceny ofert jest najniższa cena brutto za całość zamówienia.
2. Przedstawiona w ofercie cena winna uwzględniać wszystkie koszty i składniki
związane z prawidłową realizacją niniejszego zamówienia.
VI.
Sposób przygotowania i złożenia oferty:
1. Ofertę należy sporządzić wypełniając formularz ofertowy (zał. Nr 1). Cenę należy
ustalić na podstawie kalkulacji własnej biorąc pod uwagę przedmiot zamówienia.
2. W formularzu ofertowym należy podać cenę brutto dla całego zadania.
1. Dokumenty składane w formie kserokopii muszą być potwierdzone za zgodność
z oryginałem przez Wykonawcę.
2. Wszystkie koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.
3. Ofertę należy sporządzić w języku polskim pod rygorem nieważności.
4. Wymaga się, aby wszelkie poprawki były dokonane w sposób czytelny oraz opatrzone
podpisem osoby podpisującej ofertę.
5. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
7. Do oferty należy dołączyć:
a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zał. nr 1),
b) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat usług,( zał. Nr. 2),
c) wykaz osób uczestniczących w realizacji przedmiotu zamówienia ( zał. Nr. 3),
d) kserokopie posiadanych uprawnień do kierowania i nadzorowania robót w branży
drogowej uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń w
specjalności inżynierii drogowej, wraz z aktualnym wpisem do odpowiedniej Izby
Samorządu Zawodowego,
e) oferta i załączniki podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Oferenta wymagają
załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego.
VIII.
Pozostałe informacje:
1. Oferent, którego oferta została wybrana zobowiązany jest do zawarcia umowy
zgodnie z wymaganiami niniejszego zapytania ofertowego, jego zobowiązaniem
zawartym w ofercie i na warunkach określonych w projekcie umowy.
2. Termin związania ofertą- wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz
z upływem terminu składania ofert.
3. Informacja o wyniku postępowania zostanie zamieszczona na stronie internetowej
Zamawiającego.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania niniejszego ogłoszenia i jego
warunków oraz do zamknięcia postępowania bez wybrania którejkolwiek z ofert
(art. 70(1) § 3 i art. 70(3)§ 1 ustawy z dnia 26 kwietnia 1964 roku - Kodek
cywilny).

Kontakt:
Osobą wyznaczoną do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami jest Patrycja
Żuberek - tel. 43 842 44 19 wew. 120, zamowienia.publiczne@konopnica.pl

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.