Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6037z ostatnich 7 dni
24816z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego

Data zamieszczenia: 2024-04-18
Dane kontaktowe Zamawiającego: Instytut Ogrodnictwa - Państwowy Instytut Badawczy
ul. Konstytucji 3 Maja 1/3
96-100 Skierniewice
powiat: Skierniewice
zamowienia.publiczne@inhort.pl
https://platformazakupowa.pl/transakcja/914139
Województwo: łódzkie
Miasto: Skierniewice
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego w ramach zad. inwestycyjnego pn. Budowa budynku laboratoryjno-analitycznego i kompleksu szklarniowego z zapleczem technicznym w trybie zaprojektuj i wybuduj
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia świadczenie usługi pełnienia funkcji nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa budynku laboratoryjno-analitycznego i kompleksu szklarniowego z zapleczem technicznym w trybie zaprojektuj i wybuduj dla potrzeb Instytutu Ogrodnictwa - Państwowego Instytutu Badawczego. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załącznikach:
- Załącznik nr 1 do SWZ- Opis przedmiotu zamówienia
- Załącznik nr 1a do SWZ - Program funkcjonalno - użytkowy dla budynku laboratoryjno z załącznikami;
- analitycznego z załącznikami;
- Załącznik nr 1b do SWZ - Program funkcjonalno - użytkowy dla kompleksu
Szklarniowego.
2. Przedmiot zamówienia będzie realizowany od dnia zawarcia umowy do zakończenia robót budowlanych przez Wykonawcę robót i oddania obiektów do użytkowania oraz przez okres gwarancji. Planowany termin zakończenia robót budowlanych i oddania obiektów do użytku -31.08.2025 r., a okres gwarancji wynosi 84 miesiące.
3. Zamawiający ponadto wyszczególnia trzy etapy realizacji usługi:
1) Etap I - nadzór nad realizacją prac projektowych. Etap ten obejmuje okres od dnia zawarcia umowy do dnia odbioru dokumentacji projektowej bez zastrzeżeń i rozpoczęcia robót budowlanych,
2) Etap II - nadzór inwestorki nad robotami budowlanymi. Etap ten obejmuje okres od dnia rozpoczęcia robót budowlanych do dnia ostatecznego odbioru Inwestycji bez zastrzeżeń,
3) Etap III - nadzór inwestorski w okresie gwarancji i rękojmi. Etap ten obejmuje okres od dnia ostatecznego odbioru Inwestycji bez zastrzeżeń do dnia upływu okresu gwarancji i rękojmi wynikającego z umowy z Wykonawcą Inwestycji, w tym do dnia usunięcia wszystkich zgłoszonych usterek na podstawie obowiązującej gwarancji.
4. Miejsce realizacji usługi: Skierniewice (96-100), Ul. Rybickiego 16.

CPV: 71247000-1, 71248000-8

Dokument nr: 2024/BZP 00290434, 15/ZP/2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-30 10:10

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/914139
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu komunikacji
elektronicznej za pośrednictwem Platformy: platformazakupowa.pl firmy Open Nexus Sp. z o.o., Ul. Bolesława Krzywoustego 3, 61-
144 Poznań, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/instytut_ogrodnictwa/proceedings
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
6) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
2. Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z Obwieszczeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych.
3. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf.
4. W przypadku przekazywania dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip. .7Z.
5. Wśród formatów powszechnych, a NIE występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.
6. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB, natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Instytut Ogrodnictwa - Państwowy Instytut Badawczy, Ul. Konstytucji 3 Maja 1/3, 96-100 Skierniewice
2) kontakt do inspektora ochrony danych osobowych Instytut Ogrodnictwa - Państwowy Instytut Badawczy: e-mail: iod@inhort.pl.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym,
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/914139
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-30 10:00
Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć na platformie dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/914139

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-08-31

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 15/ZP/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia świadczenie usługi pełnienia funkcji nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa budynku laboratoryjno-analitycznego i kompleksu szklarniowego z zapleczem technicznym w trybie zaprojektuj i wybuduj dla potrzeb Instytutu Ogrodnictwa - Państwowego Instytutu Badawczego. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załącznikach:
- Załącznik nr 1 do SWZ- Opis przedmiotu zamówienia
- Załącznik nr 1a do SWZ - Program funkcjonalno - użytkowy dla budynku laboratoryjno z załącznikami;
- analitycznego z załącznikami;
- Załącznik nr 1b do SWZ - Program funkcjonalno - użytkowy dla kompleksu
Szklarniowego.
2. Przedmiot zamówienia będzie realizowany od dnia zawarcia umowy do zakończenia robót budowlanych przez Wykonawcę robót i oddania obiektów do użytkowania oraz przez okres gwarancji. Planowany termin zakończenia robót budowlanych i oddania obiektów do użytku -31.08.2025 r., a okres gwarancji wynosi 84 miesiące.
3. Zamawiający ponadto wyszczególnia trzy etapy realizacji usługi:
1) Etap I - nadzór nad realizacją prac projektowych. Etap ten obejmuje okres od dnia zawarcia umowy do dnia odbioru dokumentacji projektowej bez zastrzeżeń i rozpoczęcia robót budowlanych,
2) Etap II - nadzór inwestorki nad robotami budowlanymi. Etap ten obejmuje okres od dnia rozpoczęcia robót budowlanych do dnia ostatecznego odbioru Inwestycji bez zastrzeżeń,
3) Etap III - nadzór inwestorski w okresie gwarancji i rękojmi. Etap ten obejmuje okres od dnia ostatecznego odbioru Inwestycji bez zastrzeżeń do dnia upływu okresu gwarancji i rękojmi wynikającego z umowy z Wykonawcą Inwestycji, w tym do dnia usunięcia wszystkich zgłoszonych usterek na podstawie obowiązującej gwarancji.
4. Miejsce realizacji usługi: Skierniewice (96-100), ul. Rybickiego 16.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej wyłącznie na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej.
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że
1) w okresie ostatnich 5 lat liczonym wstecz od dnia, w którym upływa termin składania oferta jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, świadczył usługę pełnienia nadzoru inwestorskiego dla co najmniej (2) dwóch zakończonych uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie inwestycji polegających na budowie budynku użyteczności publicznej o wartości całkowitej inwestycji, co najmniej 10 000 000,00 zł brutto (słownie złotych: dziesięć milionów 00/100) każda z nich.
oraz
2) w okresie ostatnich 5 lat liczonym wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, świadczył usługę pełnienia nadzoru inwestorskiego dla co najmniej (1) jednej zakończonej uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie inwestycji polegającej na budowie budynku użyteczności publicznej, w którym co najmniej (1) jedno pomieszczenie przeznaczone było na laboratorium badawcze.
Zamawiający wskazuje, że Wykonawca może na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w pkt. 2 wskazać jedną i tą samą inwestycję, która będzie spełniała jednocześnie warunek określony w pkt . 1 i pkt 2.
UWAGA:
(1) pod pojęciem ,,budowy" należy rozumieć roboty budowlane, o których mowa odpowiednio w art. 3 pkt 6 lub pkt 7a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm), przy czym w przypadku zamówienia polegającego na rozbudowie lub nadbudowie poszczególne parametry określone w warunku należy odnieść do części budynku objętej rozbudową lub nadbudową;
(2) pod pojęciem ,,budynku użyteczności publicznej" należy rozumieć budynek, o którym mowa w § 3 pkt 6 Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1225 z późn.zm.);
(3) pod pojęciem ,,pomieszczenia przeznaczone na laboratoria badawcze" należy rozumieć pomieszczenia przeznaczone do badań: naukowych, medycznych, biologicznych lub chemicznych;
(4) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek o którym mowa powyżej musi spełniać w całości przynajmniej jeden z Wykonawców.
2. Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej.
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub przy realizacji zamówienia będzie dysponował zespołem osób, w skład którego wejdzie;
1) jedna osoba posiadająca:
a) uprawnienia budowlane - do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno- budowlanej,
b) doświadczenie zdobyte w okresie ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi obejmującymi minimum (2) dwie zakończone inwestycje polegające na budowie budynku użyteczności publicznej o wartości inwestycji co najmniej 10.000.000,00 zł brutto (słownie złotych: dziesięć milionów złotych 00/100) każda z nich,
c) biegle władająca językiem polskim w mowie i w piśmie, przy czym Zamawiający dopuszcza wykazywaniem się przez wykonawcę osobą, która nie spełnia tego wymogu, ale pod warunkiem zapewnienia dla takiej osoby przez cały okres realizacji zamówienia na koszt wykonawcy tłumacza przysięgłego, potrafiącego przetłumaczyć specjalistyczną nomenklaturę techniczną dotyczącą przedmiotu zamówienia;
2) jedna osoba posiadająca:
a) uprawnienia budowlane - do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
b) doświadczenie zdobyte w okresie ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi obejmującymi minimum (2) dwie zakończone inwestycje polegające na budowie budynku użyteczności publicznej o wartości inwestycji co najmniej 10.000.000,00 zł brutto (słownie złotych: dziesięć milionów złotych 00/100) każda z nich;
c) biegle władająca językiem polskim w mowie i w piśmie, przy czym Zamawiający dopuszcza wykazywaniem się przez wykonawcę osobą, która nie spełnia tego wymogu, ale pod warunkiem zapewnienia dla takiej osoby przez cały okres realizacji zamówienia na koszt wykonawcy tłumacza przysięgłego, potrafiącego przetłumaczyć specjalistyczną nomenklaturę techniczną dotyczącą przedmiotu zamówienia;
3) jedna osoba posiadająca:
a) uprawnienia budowlane - do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych lub elektroenergetycznych,
b) doświadczenie zdobyte w okresie ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi obejmującymi minimum (2) dwie zakończone inwestycje polegające na budowie budynku użyteczności publicznej o wartości inwestycji co najmniej 10.000.000,00 zł brutto (słownie złotych: dziesięć milionów złotych 00/100) każda z nich;
c) biegle władająca językiem polskim w mowie i w piśmie, przy czym Zamawiający dopuszcza wykazywaniem się przez wykonawcę osobą, która nie spełnia tego wymogu, ale pod warunkiem zapewnienia dla takiej osoby przez cały okres realizacji zamówienia na koszt wykonawcy tłumacza przysięgłego, potrafiącego przetłumaczyć specjalistyczną nomenklaturę techniczną dotyczącą przedmiotu zamówienia;
4) jedna osoba posiadająca:
a) uprawnienia budowlane - do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej,
b) doświadczenie zdobyte w okresie ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie wykonania dokumentacji projektowej w specjalności architektonicznej obejmującej minimum (1) jedną wykonaną dokumentację dla inwestycji polegającej na budowie budynku użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej min. 1000m2;
c) biegle władająca językiem polskim w mowie i w piśmie, przy czym Zamawiający dopuszcza wykazywaniem się przez wykonawcę osobą, która nie spełnia tego wymogu, ale pod warunkiem zapewnienia dla takiej osoby przez cały okres realizacji zamówienia na koszt wykonawcy tłumacza przysięgłego, potrafiącego przetłumaczyć specjalistyczną nomenklaturę techniczną dotyczącą przedmiotu zamówienia;
5) jedna osoba posiadająca:
a) uprawnienia budowlane - do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno- budowlanej,
b) doświadczenie zdobyte w okresie ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie wykonania dokumentacji projektowej w specjalności konstrukcyjno- budowlanej obejmującej minimum (1) jedną wykonaną dokumentację dla inwestycji polegającej na budowie budynku użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej min. 1000m2;
c) biegle władająca językiem polskim w mowie i w piśmie, przy czym Zamawiający dopuszcza wykazywaniem się przez wykonawcę osobą, która nie spełnia tego wymogu, ale pod warunkiem zapewnienia dla takiej osoby przez cały okres realizacji zamówienia na koszt wykonawcy tłumacza przysięgłego, potrafiącego przetłumaczyć specjalistyczną nomenklaturę techniczną dotyczącą przedmiotu zamówienia;
6) jedna osoba posiadająca:
a) uprawnienia budowlane - do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych
b) doświadczenie zdobyte w okresie ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie wykonania dokumentacji projektowej w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych obejmującej minimum (1) jedną wykonaną dokumentację dla inwestycji polegającej na budowie budynku użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej min. 1000m2;
c) biegle władająca językiem polskim w mowie i w piśmie, przy czym Zamawiający dopuszcza wykazywaniem się przez wykonawcę osobą, która nie spełnia tego wymogu, ale pod warunkiem zapewnienia dla takiej osoby przez cały okres realizacji zamówienia na koszt wykonawcy tłumacza przysięgłego, potrafiącego przetłumaczyć specjalistyczną nomenklaturę techniczną dotyczącą przedmiotu zamówienia;
7) jedna osoba posiadająca:
a) uprawnienia budowlane - do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych lub elektroenergetycznych,
b) doświadczenie zdobyte w okresie ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie wykonania dokumentacji projektowej w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych lub elektroenergetycznych obejmującej minimum (1) jedną wykonaną dokumentację dla inwestycji polegającej na budowie budynku użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej min. 1000m2;
c) biegle władająca językiem polskim w mowie i w piśmie, przy czym Zamawiający dopuszcza wykazywaniem się przez wykonawcę osobą, która nie spełnia tego wymogu, ale pod warunkiem zapewnienia dla takiej osoby przez cały okres realizacji zamówienia na koszt wykonawcy tłumacza przysięgłego, potrafiącego przetłumaczyć specjalistyczną nomenklaturę techniczną dotyczącą przedmiotu zamówienia;
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. aktualne na dzień składania ofert wstępne oświadczenie sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 i 4a do SWZ stanowiące potwierdzenie braku podstaw wykluczenia. Oświadczenie należy złożyć pod rygorem nieważności w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Uwaga:
- W przypadku korzystania przez wykonawcę z zdolności podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, wykonawca powinien wraz z ofertą złożyć wyżej wskazane oświadczenie wstępne odpowiednio wypełnione i podpisane przez podmiot udostępniający zasoby.
- W przypadku woli wykonawcy powierzenia części zamówienia podwykonawcom wskazanym w ofercie niebędących podmiotami udostępniającymi zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, wykonawca powinien wraz z ofertą złożyć wyżej wskazane oświadczenie wstępne odpowiednio wypełnione i podpisane przez podwykonawcę.
2. dokument, z którego wynika zakres umocowania do działania w imieniu Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia:
a) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru (jeżeli dotyczy).
UWAGA: Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentu, jeżeli dokument Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
b) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit. a.
Dokument musi zostać złożony pod rygorem nieważności w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dopuszczalne jest również złożenie kopii dokumentu elektronicznie poświadczonej przez notariusza lub mocodawcę.
UWAGA: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zasady określone w lit. b stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
2. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
1) oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie podstaw wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1, art. 109 ust. 1 pkt 1-4, 6-9 ustawy Pzp oraz art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. 2023 poz. 1497) wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 11 do SWZ.
Uwaga:
- W przypadku korzystania przez wykonawcę z zdolności podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, wykonawca na wezwanie Zamawiającego powinien dodatkowo złożyć ,,oświadczenie o aktualności informacji" odpowiednio wypełnione i podpisane przez podmiot udostępniający zasoby.
- W przypadku woli wykonawcy powierzenia części zamówienia podwykonawcom wskazanym w ofercie niebędących podmiotami udostępniającymi zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, wykonawca na wezwanie Zamawiającego powinien dodatkowo złożyć ,,oświadczenie o aktualności informacji" odpowiednio wypełnione i podpisane przez podwykonawcę.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualne na dzień składania ofert wstępne oświadczenie sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ, stanowiące potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenie należy złożyć pod rygorem nieważności w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Uwaga:
W przypadku korzystania przez wykonawcę z zdolności podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, wykonawca powinien wraz z ofertą złożyć wyżej wskazane oświadczenie wstępne odpowiednio wypełnione i podpisane przez podmiot udostępniający zasoby.
2. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
1) o których mowa w rozdziale VIII - wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
Dowody należy złożyć w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dopuszczalne jest złożenie elektronicznej kopii dokumentu opatrzonej przez Wykonawcę kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Wykaz usług stanowi załącznik nr 8 do SWZ.
2) o których mowa w rozdziale VIII - wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji niniejszego zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich - uprawnień i doświadczenia, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz osób stanowi załącznik nr 9 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takiej sytuacji zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielnie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie wskazanym w §13 Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 10 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej wyłącznie na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-05-29

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.