Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Pełnieniu nadzoru inwestorskiego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Pełnieniu nadzoru inwestorskiego

Data zamieszczenia: 2024-04-15
Dane kontaktowe Zamawiającego: POWIAT TOMASZOWSKI
ul. Św. Antoniego 41
97-200 Tomaszów Mazowiecki
powiat: tomaszowski (mazowiecki)
tel. 44 724 21 27
inwestycje@powiat-tomaszowski.pl
Województwo: łódzkie
Miasto: Tomaszów Mazowiecki
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 44 724 21 27
Termin składania ofert: 2024-04-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
PROŚBA O PODANIE WSTĘPNEJ KWOTY
NIEZBĘDNEJ DO OSZACOWANIA WARTOŚCI ZAMÓWIENIA
zwracamy się z prośbą o podanie wstępnej kwoty niezbędnej do oszacowana wartości zamówienia polegającego na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. ,,Modernizacja kompleksów sportowych ,,Moje boisko - ORLIK 2012" Powiatu Tomaszowskiego".
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, WARUNKI I SPOSÓB JEGO REALIZACJI.
Zadanie jest dofinansowane ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej w ramach Programu modernizacji kompleksów sportowych ,,Moje Boisko - ORLIK 2012" - edycja 2023.

Pełnienie nadzoru inwestorskiego poprzez ustanowionych Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego:
o Zadanie 1: w specjalności konstrukcyjno- budowlanej, bez ograniczeń,
o Zadanie 2: w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, bez ograniczeń,

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacja modernizacją kompleksów sportowych ,,Moje boisko - ORLIK 2012" Powiatu Tomaszowskiego zlokalizowanych w Tomaszowie Mazowieckim:
1. przy Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym, Ul. Majowa 1/13, dalej : SOSW
2. przy II Liceum Ogólnokształcącym, Ul. Jałowcowa 10, dalej : II LO
3. przy Zespole Szkół Ponadpodstawowych Nr 8, Ul. Nadrzeczna 17/25, dalej: ZSP nr 8.

Pełnienie nadzoru inwestorskiego obejmować będzie wszystkie obiekty jw., na których zakres modernizacji przedstawia się następująco:
1. przy SOSW zadanie obejmuje kompleksową modernizację całości obiektu,
w szczególności:
- roboty rozbiórkowe zewnętrznych elementów budynku tj. rynny, rury spustowe, zadaszenia, poliwęglanowe, obróbki blacharskie, świetliki dachowe wraz z zabudową, wywiewek dachowych, fragmentów instalacji odgromowej, zewnętrznych drzwi wejściowych,
- roboty rozbiórkowe wewnętrznych drewnianych ścianek działowych, wykładzin PVC, uszkodzonych wentylatorów mechanicznych, skucie zgrzybiałych i odspojonych tynków, rozbiórka sufitów podwieszanych,
- demontaż osiatkowania ogrodzeń i piłkochwytów,
- rozbiórka nawierzchni poliuretanowej boiska wielofunkcyjnego oraz nawierzchni boiska z trawą sztuczną,
- rozbiórka wyposażenia sportowego w zakresie tablic i koszy do koszykówki oraz bramek,
- demontaż opraw oświetleniowych,
- pielęgnacja krzewów,
- modernizacja elewacji budynku,
- wymiana drzwi zewnętrznych i wewnętrznych,
- modernizacja dachu budynku,
- modernizacja posadzek wewnętrznych,
- modernizacja ścian i sufitów wewnętrznych,
- modernizacja wentylatorów mechanicznych,
- modernizacja boiska wielofunkcyjnego,
- modernizacja boiska do piłki nożnej,
- modernizacja ogrodzeń i piłkochwytów,
- modernizacja oświetlenia boisk,
- modernizacja nawierzchni utwardzonych.

2. przy II LO i ZSP nr 8 zadanie obejmuje modernizację oświetlenia boisk poprzez wymianę opraw oświetlenia na energooszczędne LED na istniejących słupach.

Zamówienie obejmuje sprawowanie nadzoru inwestorskiego w zakresie wynikającym z:
a) przepisów prawa w tym przepisów ustawy - Prawo budowlane oraz właściwych przepisów wykonawczych wydanych na jego podstawie, oraz zasad wiedzy technicznej
i sztuki budowlanej,
b) dokumentacji technicznej nadzorowanego zadania (projekty, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót, kosztorysy, dokumenty m.in. warunki, pozwolenia, uzgodnienia, decyzje)
c) Specyfikacji Warunków Zamówienia na wybór wykonawcy robót wraz
z załącznikami i udzielonych odpowiedzi Zamawiającego (dalej: SWZ),
d) umowy zawartej z wykonawcą robót budowlanych,
e) wymagań Zamawiającego.

Do obowiązków Wykonawcy realizowanych przez ustanowionych przez niego inspektorów nadzoru inwestorskiego należy w szczególności:
1) pełen zakres czynności określonych w art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.),
2) zapoznanie się z: dokumentacją techniczną nadzorowanego zadania (projekty, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót, kosztorysy, dokumenty m.in. warunki, pozwolenia, uzgodnienia, decyzje), umową zawartą
z wykonawcą robót nadzorowanego zadania, Specyfikacją Warunków Zamówienia na wybór wykonawcy robót i udzielonymi odpowiedziami Zamawiającego, terenem budowy, jego uzbrojeniem i zagospodarowaniem,
Zapoznanie się z w/w dokumentami stanowi ryzyko i obowiązek Wykonawcy
i inspektorów nadzoru inwestorskiego - brak zapoznania lub niewystarczające zapoznanie stanowi ryzyko Wykonawcy i ustanowionych inspektorów nadzoru inwestorskiego.
3) udostępnienie numeru telefonu komórkowego każdego z inspektorów nadzoru inwestorskiego umożliwiającego szybki i bezpośredni kontakt, w razie konieczności codzienny telefoniczny kontakt z Zamawiającym w bieżących sprawach inwestycji,
4) udział inspektorów nadzoru inwestorskiego w przekazaniu terenu robót wykonawcy robót budowlanych,
5) zatwierdzenie planu BIOZ, kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę robót zasad BHP
6) zapewnienie ciągłości świadczonej usługi, w przypadku nieobecności któregokolwiek z ustanowionych inspektorów nadzoru poprzez ustanowienie nowego inspektora nadzoru o nie mniejszych kwalifikacjach niż pierwotnie ustanowiony - inspektor nadzoru inwestorskiego,
7) reprezentowanie i ochrona interesów Inwestora/Zamawiającego na budowie/miejscu prowadzenia robót w pełnym zakresie w tym technicznym
i ekonomicznym m.in. poprzez sprawowanie kontroli zgodności realizacji inwestycji z dokumentacją techniczną, umową z wykonawcą robót, przepisami (w tym prawa budowlanego) oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, SWZ, w przypadku niezgodności Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność,
8) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych pod kątem ich rodzaju, jakości, cech i źródeł pochodzenia, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, przez co rozumie się co najmniej: sprawdzanie posiadania przez kierownika budowy/robót odpowiednich dokumentów (atestów, świadectw jakości, wyników badań, certyfikatów), dotyczących dostarczonych materiałów, wyrobów budowlanych, urządzeń, dokonywanie weryfikacji stosowanych metod i technologii, oceny ich jakości na placu budowy, przed ich wbudowaniem/zastosowaniem. W razie braku wymaganych dokumentów stwierdzających właściwą jakość lub też w razie zastrzeżeń dotyczących materiału, urządzenia przewidzianego do wbudowania, inspektor nadzoru inwestorskiego ma obowiązek żądania od wykonawcy robót budowlanych odpowiednich badań i przedstawienia ekspertyz technicznych lub zamiany materiału, urządzenia, jak również niezwłocznego powiadomienia Zamawiającego o zaistniałym fakcie,
9) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru końcowego,
10) kontrola prawidłowości prowadzenia roboczego dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwości wykonywanych robót (zakresu, jakości, w szczególności potwierdzanie w dzienniku budowy zapisów kierownika robót w trakcie realizacji oraz gotowości zadania inwestycyjnego do odbioru),
11) w czasie każdorazowego pobytu na budowie każdy z inspektorów nadzoru inwestorskiego ma obowiązek bieżącego przeglądu dziennika budowy oraz potwierdzania dokonania kontroli robót poprzez dokonywanie stosownego w nim zapisu,
12) uczestniczenie we wszystkich czynnościach, do których zobowiązany jest Zamawiający, a dotyczących realizowanych robót budowlanych, w tym uczestniczenie w naradach technicznych organizowanych przez którąkolwiek ze stron procesu inwestycyjnego,
13) zgłaszanie Projektantowi oraz Zamawiającemu zastrzeżeń Wykonawcy robót budowlanych do dokumentacji projektowej i dokonywanie stosownych uzgodnień, wyjaśnień lub rozstrzygnięć,
14) pisemne informowanie Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość i poprawność wykonywanych przez wykonawcę robót budowlanych oraz o zaistnieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej, w tym w przypadku wykrycia wad dokumentacji lub innych potencjalnych problemów na każdym etapie realizacji inwestycji, inspektorzy nadzoru inwestorskiego przedstawią propozycję naprawy tych wad i rozwiązania problemów do akceptacji Zamawiającego,
15) rozstrzyganie z kierownikiem budowy/robót w porozumieniu z nadzorem autorskim wątpliwości natury technicznej, powstałych w trakcie realizacji robót,
16) pobyt na terenie budowy/miejscu prowadzenia robót, w odstępach czasu zabezpieczających skuteczny i prawidłowy nadzór, w tym:
16.1) obligatoryjna ilość pobytów kontrolnych na budowie/miejscu prowadzenia robót nadzorowanego zadania, do wypełnienia przez każdego inspektora nadzoru inwestorskiego w ciągu każdego tygodnia (tj. w ciągu 5 dni: od poniedziałku do piątku), w okresie realizacji zamówienia (tj. od dnia przekazania wykonawcy robót terenu budowy/miejsca realizacji robót, do dnia zgłoszenia przez wykonawcę robót nadzorowanego zadania do odbioru końcowego) do wypełnienia przez ustanowionego inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności:
zadanie 1: konstrukcyjno-budowlanej, bez ograniczeń - ............ pobyt(-y)/tydzień (zostanie wypełnione zgodnie z ofertą wybranego Wykonawcy nadzoru inwestorskiego)
zadanie 2: instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych , bez ograniczeń, - ............ pobyt(-y)/tydzień (zostanie wypełnione zgodnie z ofertą wybranego Wykonawcy nadzoru inwestorskiego)

Uwaga: Weryfikacja wypełnienia przez INI ilości pobytów kontrolnych nie będzie prowadzona w tygodniu przekazania wykonawcy robót terenu budowy/miejsca realizacji robót, oraz w tygodniu zgłoszenia przez wykonawcę robót nadzorowanego zadania do odbioru końcowego.
oraz
16.2) dodatkowe pobyty na budowie/miejscu prowadzenia robót nadzorowanego zadania, na każde wezwanie Zamawiającego w sytuacjach problematycznych (problemy związane z realizacją robót) i/lub nagłych i/lub awaryjnych oraz w trakcie odbiorów częściowych i końcowych a także w sytuacjach, gdy wyczerpany został limit tygodniowych obligatoryjnych pobytów kontrolnych, a obecność inspektora(inspektorów) nadzoru inwestorskiego jest niezbędna dla zapewnienia właściwego nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi pracami,
16.3) Obecność każdy z INI będzie potwierdzał wpisem do roboczego dziennika budowy.
17) uczestnictwo w naradach z Zamawiającym, po uprzednim ustaleniu terminu; miejsce narad: teren budowy/miejsce prowadzenia robót lub siedziba Zamawiającego ,
18) w przypadku stwierdzenia niezgodności wykonywania robót budowlanych z dokumentacją projektową, nieprawidłowości procesów technologicznych, użycia niewłaściwych materiałów/wyrobów, urządzeń, wad w wykonywaniu lub prowadzeniu robót, Wykonawca zwraca na to uwagę kierownikowi budowy/robót, dokonując stosownego wpisu w dzienniku budowy, żąda dokonania poprawek, zgłasza pisemnie Zamawiającemu oraz jeśli jest to konieczne, wstrzymuje wykonanie robót,
19) jeżeli w trakcie realizacji robót budowlanych faktyczny postęp robót, w ocenie inspektora nadzoru inwestorskiego, będzie stanowił pośrednie lub bezpośrednie zagrożenie dla terminowego zakończenia częściowego lub końcowego robót, lub gdy Wykonawca robót nie dotrzyma terminu ustalonego w harmonogramie rzeczowo-finansowym, inspektor nadzoru inwestorskiego zażąda od Wykonawcy robót przedstawienia, w terminie do 5 dni kalendarzowych od daty powzięcia takich informacji, projektu planu naprawczego, celem zatwierdzenia; zaakceptowany przez inspektora nadzoru inwestorskiego plan naprawczy powinien wskazywać na reorganizację sposobu wykonywanych robót, poprzez m.in.: zwiększenie zaangażowania sprzętu, kadry, podwykonawców i inne, w celu niezwłocznego wykonania niezrealizowanych wcześniej robót w terminach określonych w aktualnie obowiązującym harmonogramie rzeczowo-finansowym/terminie realizacji określonym w umowie;
20) kontrolowanie sposobu składowania i przechowywania materiałów, urządzeń, odpadów, uporządkowania miejsc składowania,
21) kontrolowanie zabezpieczeń stref komunikacyjnych dla użytkowników budynku i osób trzecich
22) uczestniczenie podczas ewentualnych kontroli nadzorowanego zadania jako doradca techniczny,
23) udział w rozstrzyganiu roszczeń i sporów,
24) sprawdzanie kompletności przedstawionych przez wykonawcę robót budowlanych dokumentów oraz badań, niezbędnych do przeprowadzenia odbioru,
25) sprawdzenie, potwierdzanie prawidłowości i kompletności dokumentacji rozliczeniowej przedkładanej przez wykonawcę robót budowlanych oraz dokumentacji powykonawczej,
26) potwierdzenie faktycznie wykonanych robót w dokumentach rozliczeniowych przekazywanych przez wykonawcę robót budowlanych Zamawiającemu,
27) dokonywanie rozliczeń budowy na żądanie i według wskazań Zamawiającego,
w tym ewentualnych zamówień i robót dodatkowych, uzupełniających, zamiennych, rozwiązań równoważnych,
28) w przypadku wystąpienia robót dodatkowych lub uzupełniających lub zamiennych - na żądanie Zamawiającego opiniowanie i sporządzenie protokołu konieczności wraz ze sprawdzeniem ilości i kosztów,
29) powiadomienie Zamawiającego o gotowości nadzorowanego zadania do odbioru,
30) uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych oraz nadzorowanie usuwania stwierdzonych wad i usterek w zakresie nadzorowanego zadania, w tym także w okresie gwarancji udzielonej przez wykonawcę robót nadzorowanego zadania lub okresie rękojmi.

Nadzór obejmuje również wszelkie ewentualne roboty, zamówienia: dodatkowe, uzupełniające, zamienne, równoważne.
Wykonawca i każdy z inspektorów nadzoru inwestorskiego nie może samodzielnie podejmować decyzji mających wpływ na wzrost kosztów nadzorowanego zadania inwestycyjnego, jak również nie jest upoważniony do zlecania zamówień i robót dodatkowych, uzupełniających, zamiennych, bez zgody Zamawiającego, z wyjątkiem robót, których wykonanie jest niezbędne w celu likwidacji istniejącego stanu zagrożenia życia lub mienia.
Z uwagi na ustanowienie inspektorów nadzoru inwestorskiego w zakresie różnych specjalności, Zamawiający wymaga wyznaczenia, jako koordynatora ich czynności na budowie, inspektora nadzoru inwestorskiego specjalności konstrukcyjno - budowlanej.
Bez pisemnej zgody Zamawiającego, pod rygorem nieważności, Wykonawca i każdy
z INI nie jest upoważniony do wprowadzania żadnych zmian skutkujących zmianą warunków umowy zawartej z wykonawcą robót budowlanych. W przeciwnym wypadku Wykonawca ponosi pełną i wyłączną odpowiedzialność za skutki prawne i finansowe spowodowane istotnymi zmianami tak wprowadzonymi, które nie zostały wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec Zamawiającego za niewykonanie lub nienależyte wykonanie usługi nadzoru inwestorskiego, w szczególności za błędy
i naruszenia zasad praktyki zawodowej. Udokumentowane błędy lub naruszenie zasad wiedzy technicznej lub praktyki zawodowej może skutkować rozwiązaniem przez Zamawiającego niniejszej umowy z winy Wykonawcy.
Wykonawca i każdy z INI zapewnia we własnym zakresie i na własny koszt transport
w celu dotarcia na budowę/miejsce prowadzenia robót lub na miejsce narad.
Wykonawca i ustanowieni przez niego inspektorzy nadzoru zobowiązani są do wykonywania powierzonych czynności sumiennie i fachowo, ochrony interesów Zamawiającego we wszystkich przejawach nadzoru, przestrzegania bieżących instrukcji
i wskazówek Zamawiającego i informowania go o wszystkich istotnych sprawach,
a zwłaszcza o dostrzeżonych uchybieniach w realizacji robót.
Wykonawca odpowiada za własne działanie lub zaniechanie oraz Wykonawca odpowiedzialny jest jak za własne działanie lub zaniechanie za działania lub zaniechania osób, z których pomocą zobowiązanie wykonywa, jak również osób, którym wykonanie zobowiązania powierza.
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za prawidłową kontrolę nadzorowanych robót oraz za prawidłowe zrealizowanie robót przez wykonawcę robót, w tym także : Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne obiektu powstałe w wyniku błędów w nadzorze inwestorskim do momentu wygaśnięcia okresu gwarancji i rękojmi udzielonej przez wykonawcę robót budowlanych.
Za szkody wynikłe z nienależytego wykonania nadzoru Wykonawca odpowiadać będzie wobec Zamawiającego w oparciu o postanowienia niniejszej umowy oraz przepisy Kodeksu Cywilnego.
Wykonawca zobowiązany jest do umożliwienia wglądu, Zamawiającemu oraz wszelkim instytucjom kontrolującym, do wszelkich dokumentów związanych z realizowanym zamówieniem, w tym do dokumentów finansowych Wykonawcy.
Wykonawca na wezwanie Zamawiającego zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu niezbędnych informacji i dokumentów wymaganych przez Instytucję Współfinansującą w celu rozliczenia dofinansowania.
Określone powyżej obowiązki nie wyczerpują całego zakresu zobowiązania umownego Wykonawcy. Fakt, że dana czynność nie została wymieniona wprost, nie może stanowić dla Wykonawcy podstawy do odmowy jej podjęcia, jeśli jej realizacja jest niezbędna dla należytego wykonania przedmiotu umowy.

Zastrzega się możliwość modyfikacji powyższego.
Wykonawca zobowiązany będzie wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował
i skieruje do realizacji zamówienia:
o dla zadania 1: Co najmniej jedną osobę, która będzie pełniła funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane, uprawniające do pełnienia w/w funkcji, w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, bez ograniczeń, (pełniącą jednocześnie funkcję koordynatora czynności inspektorów nadzoru inwestorskiego na budowie), oraz wpisaną do właściwej izby samorządu zawodowego,
o dla zadania 2: Co najmniej jedną osobę, która będzie pełniła funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane, uprawniające do pełnienia w/w funkcji, w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, bez ograniczeń, oraz wpisaną do właściwej izby samorządu zawodowego.

Składanie ofert:
Uprzejmie prosimy o przesyłanie odpowiedzi (ceny NETTO i BRUTTO zgodnie z poniższymi tabelami) na adres inwestycje@powiat-tomaszowski.pl do dnia 22.04.2024 r. do godz. 15.30.

Miejsce i termin realizacji:
TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
Nadzór pełniony będzie od zawarcia umowy i trwał będzie do ostatecznego zakończenia realizacji nadzorowanego zadania i zakończenia procedury odbioru końcowego, oraz rozliczenia zadania, nie dłużej niż do 31.12.2024r.

Wymagania:
W odniesieniu do uczestnictwa w przeglądach gwarancyjnych oraz nadzorowania usuwania stwierdzonych wad i usterek w zakresie nadzorowanego zadania, w tym także w okresie gwarancji udzielonej przez wykonawcę robót nadzorowanego zadania lub okresie rękojmi, nadzór będzie pełniony do czasu trwania gwarancji i rękojmi Wykonawcy robót na przedmiotowe zadanie.
Pełnienie nadzoru inwestorskiego przez inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, bez ograniczeń
SOSW
Cena netto zł
Cena brutto zł
Pełnienie nadzoru inwestorskiego przez inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej
w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, bez ograniczeń
SOSW
II LO
ZSP nr 8
Cena netto zł
Cena brutto zł

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.